Huomenta vaan kaikille........
<3
Kahvia ja Mario Karttia nyt (konsolipeliä)....
Mitäs sinne mahtaa kuulua....
Joo.................
12
70
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta paljon, tom.keittoo ja vehnämunaleipää alan nauttimaan! bon appetit...
Oletko nyt Risto hyvällä tuulella..? 💛
Pitäisi varmaan vaihtaa talvitossut autoon..Näin harhan, että muutama olut maistuis.....
Terveisin: Aina haaveilla saan....
<3
https://www.youtube.com/watch?v=uRjsqAgUm2gOikeastaan haaveilen ihmisistä, koska ilman ihmisiä on välillä vaikeata tulla toimeen/pärjätä.....
<3
Terv. Nyt en itsekkään enään tiedä, mikä tai kuka olen...
Ei tässä sen kummempia....- Anonyymi
Joo. Terveiset vaan Laivalahdenkaari 34.
- Anonyymi
Ai nykyään pelaat pelejäkin.
- Anonyymi
Taitaa olla Marian peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354423- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402671Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542065- 41824
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693