Väittäisin että kaikilla maksullisilla seksi treffi palstoilla paljon Feikkiprofiileja ja maksettuja vedättäjiä jotka lihottaa vain operaattorin tiliä. En ole itse paljoa rahaa käyttänyt mut eipä seuraakaan löytänyt. Tapaamista kun esittää niin kummastippa viestittely loppuu. Viesteissä luvataan kuumaa seksiä ja valitetaan puutetta mut tosipaikan tullen häivytään,haiskahtaa et halutaankin vain lihottaa operaattoin pankki tiliä. Varokaa vedättäjiä ja suhtautukaa siihen et rahasi kelpaa mut seksiäpä ei heru. Onko muilla kokemusta asiasta ? Onko joku onnellinen löytänyt oikeasti seksi seuraa palstoilta,esim seksitreffit, Panokaverit ym palstoilta
Seksi treffi palstoilla feikkejä ja vedättäjiä
Anonyymi
3
75
Vastaukset
- Anonyymi
Heinolan "sedän" seuranhakuihin jos tartut, niin luvassa on varma nakki (myös varustuksen mittojen suhteen!) eli lycka till!
- Anonyymi
Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä
Olen myös katellu nuita seksi ja seuranhaku palstoja,useinmiten siellä ilmoitetaan että kuvitteellisien kontaktien kan ei voi solmia tapaamisia,tai jotain sinne päin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950