ympärileikattuna...

Anonyymi

Siis joo mut on jouduttu tekeen tuo juttu, ja ihan terveydellisestä syistä täs 15v, mut siis paikat alkaa oleen kunnossa mitä tästä nyt reilu 4kk, mut siis mitä mieltä tästä ollaan kun nahaton on esim suihkuissa sun muissa missä pitää olla ja viel kun ei omistalepotilassa ees kun aikas pientä niin tekis mieli edelleen käydä nyt kun koronakin helpottaa uimahallissa sun muualla mut kuin sen kans elää, ton pienen vehkeeni kans oon välillä käyny ja mut nyt sit, oon lukenu palstoja sun muuta ja ei kai sen pitäs haitata pitemmän päälle ja kuinkahan jos täs oikein naisiin pääsee kunnolla niin naiset suhtautuu tämmöseen ....

11

1584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turhaa mietit moisia.

    • Anonyymi

      Olet turhaan huolissasi

    • Anonyymi

      Aivan selvä trolli. Ei kukaan 15v ole 4 kk runkkaamatta.
      Itseltäni leikattiin myös ihan omasta tahdosta ja 2 viikkoa kestin laukeamatta.

    • Anonyymi

      No niinhän siinä valitettavasti käy että kun ympärileikkaus tehdään niin penis näyttää helposti visuaalisesti pienemmältä varsinkin velttona.. Varsinkin jos esinahka on ollut pitkän mallinen saattaa näyttää että "lyhenee" jonkin verrankin kun se nahka poistetaan siitä päältä.

      Tuttavaperheen pojalle jouduttiin tekemään ympärileikkaus kun poika oli kai viidennellä tai kuudennella ja muistan kyllä että olihan sen pippeli aika pienen ja vähän oudon näkönen kyllä sitten sen jälkeen kun ei nyt ollut muutenkaan vielä iso sen ikäisellä ja terska paljaana se näytti sitten aika pieneltä ja "paljaalta". Mutta oot vielä sen ikänen että voi sulla hyvin vielä kasvaa kokoa ja muutenkin varmaan se siitä tasaantuu kun aikaa kuluu pidemmästi.

      Sen mitä oon kuullut niin ei tytöt siitä varmaan paljon välitä vaikka poika olis ympärileikattu, tajuaahan ne varmaan sen että siihen on ollut joku syy jos se on jouduttu tekemään eikä sille mitään mahda. Sitäpaitsi osa tytöistä saattaa jopa tykätä kun on vähän erilainen kuin muilla!

    • Anonyymi

      Oon ite 17v ja muutama vuos sitten tuli tuo sama toimenpide, enkä itsekkään omista isoo vehjettä, mut tällä mennään. Oli se mullakin muutaman viikon tosi huonoo, naisystävä täs olis tarjolla niin saas nähdä mitä mieltä on jos siihen asiaan päästään. Mut siis pakko sanoo et varmaan on paremmin asiat nyt kun ennen leikkausta

    • Anonyymi

      mulla on sellainen aika iso kärsämäinen esinahka se liikkuu puolrrnväliin terskaa mut sit se jää jumiin ja täs vuoden aikana alkanut pesuista huolimatta tulemaan hajua ja jotain "ihottumaa" joka sattuu ja toissapäivänä (maanantaina) käytiin urologilla ja se sano melkein heti että esinahka pois kun se ei oo tähänkään ikään (16v) mennessä löystynyt niin ei se siitä parane todnäk myöhemminkään :( piti tehdä oma aloitus tästä mutta lainaan ny tätä mult siis ei ole vielä leikattu sitä nahkaa ja muakin pelottaa mitä siin tapahtuu ja sattuuko se ja miten tytöt suhtautuu sellaiseen ta7 miltä itsetyydytys tuntuu sen jälkeen

      • Anonyymi

        Noita tuon tyylisiä esareit o ollu mun suvus ainaki neljä yks veljellä joka leikattiin viime kesänä yks joskus 90luvulla yhdel vähä kaukasemmal sukulaisel ja kahdella serkulla kans ollu joskus ja kaikki muut paitsi yks leikattiin pois. Ite onneks tyttö nii en oo joutunu kärsii tuosta sukurasitteesta


    • Anonyymi

      Mulla leikattiin 15v:nä eli vuosi sitten ja silloin lääkäri sanoi et tuli paljon paremman näköinen ja samaa sanoi kyl muutkin joille näytin 😀leikkausta ei sit tehty uskonnollisista syistä vaan siks että esinahka oli mennyt jotenkin sellaiseks et se sai koko peniksen näyttää vitun vammaselta ja ei mennyt ku ehkä pari senttiä taakse jos oikein veti. Kyl mun penis ny pienemmältä näyttää mut ei se siltikään todellakaan muita kavereita pienempi oo. Ainut haittapuoli tästä leikkauksesta o se et itsetyydytys ei tunnu nii kivalta ku ei oo esinahkaa mitä vedellä mut siihen totuu ja ei sillä esarilla ees loppuaikoina meinannut pystyä tyydyttää.

    • Anonyymi

      Ympärileikkaikkauksessa mieheltä leikataan peniksen osa pois jossa on yli 20 000 hermopäätettä joilla on merkittävä osuus miehen seksuaaliselle tyydytykselle. Ikääntyessä ympärileikatun terska kuivuu ja menettää tuntoansa. Ympärileikatuilla esiintyy enemmän erektiohäiriöitä ja heillä on suurempi riski sairastua peyronien tautiin.

    • Anonyymi

      Se on todella ihme, ettei murrosiässä ole poitsu venytä esinahkaa väljäksi. Ohut nahka kyllä venyy helposti siinä iässä. Lähes jokaisella nuorella se on liian kireä ellei hoida hommaa. Vain pienellä osalla luonto hoitaa riittävän väljyyden.

    • Anonyymi

      Ei se aina niin helppoo ole, itsellä tuli semmonen kaulus et ei ollu mitään muuta mahdollisuutta kun leikata

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe