Mielipiteitä ristikoita ja vinkkiapua..
IS Viikonloppu 23.-24.10.2021
5
68
Vastaukset
Ks. aiempi ristikosta antamani palaute täältä: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17164892/is-viikonloppu-23-10-2021-lahtien#comment-110739844
Löytyy myös saman nimisestä säikeestä foorumissani.
Tavoitteeni on saada sekä tänn että että foorumiini mielipiteen vaihtoa ristikon ja sen vihjeiden onnistuneisuudesta.Sanarisin foorumissa nimimerkit happonen ja Jaska antavat ristikosta samansuuntaisia arvioita kuin itsekin olisin antanut.
- Anonyymi
Miksi kerrot tämän täällä? Sinulle tämä palsta näyttää olevan linkityspaikka omille sivuillesi ja Sanariksen sivujen keskustelujen kommentointipaikka. Melko omituista ja tyhjänpäiväistä.
Mitä lisäarvoa tuo, jos kertoo olevansa samaa mieltä kuin joku jossain toisaalla? Anonyymi kirjoitti:
Miksi kerrot tämän täällä? Sinulle tämä palsta näyttää olevan linkityspaikka omille sivuillesi ja Sanariksen sivujen keskustelujen kommentointipaikka. Melko omituista ja tyhjänpäiväistä.
Mitä lisäarvoa tuo, jos kertoo olevansa samaa mieltä kuin joku jossain toisaalla?Eipä muuta kuin se, että yritän saada muuallakin kuin Sanarisin foorumissa keskustelua IS:n ristikoista. kun keskustelu muualla on kovin vähäistä. Koska olin asioista aika lailla samoilla linjoilla, en kokenut omien mielipiteiden esittämistä täällä tapeelliseksi. Mutta ehkä antamani esimerkit saisivat aikaan sen, että joku muukin esittäisi täällä tai sivustollani omia mielipiteitään.
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Eipä muuta kuin se, että yritän saada muuallakin kuin Sanarisin foorumissa keskustelua IS:n ristikoista. kun keskustelu muualla on kovin vähäistä. Koska olin asioista aika lailla samoilla linjoilla, en kokenut omien mielipiteiden esittämistä täällä tapeelliseksi. Mutta ehkä antamani esimerkit saisivat aikaan sen, että joku muukin esittäisi täällä tai sivustollani omia mielipiteitään.
Valitettavasti joudun sanomaan tähänkin -VMP!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771242
- 1131210
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804