No mutta tässä luettelen heitä, jotka tutustumisen arvoisia.
Aloitan ekana Jukka Ormasta. Hän on kokenut konkari ja hän mm soitti sielun veljissä ja hänellä on myös se oma sooloura. Orman oppivuodet mm tosi hyvä albumi ja on niitä muitakin kuten kultahiekkaa.
Henna Emilia&Houreet on toinen musanimi, johon minä tutustuin pari vuotta sitte ja ostin albuminkin. Upeaa indiepoppia. Kolmas upea löytö oli Litku Klemetti, jonka nimen moni tietää, muttei hän ole saanut paljoakaan kaupallistsa sukseeta. Hänen biisit on ajattomia. Neljäs musanimi joka jääny täysin huomiotta, on mm Pelle Miljoonan bändissä joskus rumpuja soittanut Vando Suvanto, jonka musatyyli on omaleimainen. Musiikillisesti vahvaa musaa tekee. Viides suositus on teille Milla Rumi, jota tuskin kukaan tuntee, mutta on kyllä osaava alallansa. Kuudes suositus on Minja Koski, joka käyttää taiteilijanimeä M. Omaperäinen pop-musan tekijä. Seitsemäs nimi jonka haluan tuoda esille on bändi nimeltä Henrikin Jeesuksen Kristuksen bändi, joka on hyvin moniulotteinen ja rohkea bändi. Ja sitten kahdeksentana suosittelen Aija Puurtisen musatuotantoa sillä hänellä on se oma sooloura, mutta on ollut myös siinä yhdessä bändissä HoneyT-Bones vai miten se bändin nimi menikään(en koskaan osaa muistaa bändin nimeä oikein hahhah!). Tuossa joitakin suosituksia, mutta voin palata huomenna tai jonain muuna päivänä uudelleen ja voi olla että kerron näitä tuntemattomia musanimiä enemmänkin lähitulevaisuudessa/tulevaisuudessa. On minusta törkeää , ettei radiot huomioi näitä ja mun mielestä pitäisi olla ihan oma radiokanava näitä musanimiä varten, mutta kysynkin nyt että onko semmonen radiokanava edes olemassa??????
Harmi ettei tuntemattomia artisteja&muusikoita arvosteta
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2411579- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika36842