No mutta tässä luettelen heitä, jotka tutustumisen arvoisia.
Aloitan ekana Jukka Ormasta. Hän on kokenut konkari ja hän mm soitti sielun veljissä ja hänellä on myös se oma sooloura. Orman oppivuodet mm tosi hyvä albumi ja on niitä muitakin kuten kultahiekkaa.
Henna Emilia&Houreet on toinen musanimi, johon minä tutustuin pari vuotta sitte ja ostin albuminkin. Upeaa indiepoppia. Kolmas upea löytö oli Litku Klemetti, jonka nimen moni tietää, muttei hän ole saanut paljoakaan kaupallistsa sukseeta. Hänen biisit on ajattomia. Neljäs musanimi joka jääny täysin huomiotta, on mm Pelle Miljoonan bändissä joskus rumpuja soittanut Vando Suvanto, jonka musatyyli on omaleimainen. Musiikillisesti vahvaa musaa tekee. Viides suositus on teille Milla Rumi, jota tuskin kukaan tuntee, mutta on kyllä osaava alallansa. Kuudes suositus on Minja Koski, joka käyttää taiteilijanimeä M. Omaperäinen pop-musan tekijä. Seitsemäs nimi jonka haluan tuoda esille on bändi nimeltä Henrikin Jeesuksen Kristuksen bändi, joka on hyvin moniulotteinen ja rohkea bändi. Ja sitten kahdeksentana suosittelen Aija Puurtisen musatuotantoa sillä hänellä on se oma sooloura, mutta on ollut myös siinä yhdessä bändissä HoneyT-Bones vai miten se bändin nimi menikään(en koskaan osaa muistaa bändin nimeä oikein hahhah!). Tuossa joitakin suosituksia, mutta voin palata huomenna tai jonain muuna päivänä uudelleen ja voi olla että kerron näitä tuntemattomia musanimiä enemmänkin lähitulevaisuudessa/tulevaisuudessa. On minusta törkeää , ettei radiot huomioi näitä ja mun mielestä pitäisi olla ihan oma radiokanava näitä musanimiä varten, mutta kysynkin nyt että onko semmonen radiokanava edes olemassa??????
Harmi ettei tuntemattomia artisteja&muusikoita arvosteta
Anonyymi
0
102
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa711777- 261277
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341172Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77682
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo208655On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49591
- 62540
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 27498
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82398