Paras valmennuskurssi lääkikseen

tietoa janoava

Ensi vuoden hakija tässä vain.
Haluaisin kysyä,että mikä on ehdottomasti paras valmennuskurssi lääkikseen? Ja tarkoituksena tietenkin päästä lääkikseen?
Hinta-laatu-suhde kiinnostaa.

22

18316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valmennuskurssille...

      ...jos sinulla on vuosi aikaa lukea??? Lääkikseen pääsee kyllä ilman niitäkin, niin tein myös minä. Tosin siitä on aikaa jo viitisen vuotta, ja putkitutkinnon pää alkaa jo häämöttää. Kurssikavereitteni kanssa olen sen verran lääkiksen valmennuskursseista jutellut, että lähestulkoon ainoa syy, miksi sinne kannattaa mennä, on se, että sieltä saa jonkinnäköisen potkun persauksiinsa... Kun huomaa, että nämä muuthan osaavat, täytyypä minunkin alkaa lukea. Ei sinänsä mitään valmennuskursseja vastaan, mutta sisältöönsä nähden ovat kyllä melkoisen kalliita. Kun sen Galenoksen joutuu kuitenkin itse lukemaan...

    • ***

      kandiseuran kurssille! Itse kävin, enkä ole katunut! Siellä lääkiksen opiskelijat opettaa ja nehän tosiaan tietää mistä puhuu, meinaan tuon pääsykokeen suhteen!! =)

      • ainakin

        Epione valmennuksella on ollut parhaat kurssit.


      • täysin
        ainakin kirjoitti:

        Epione valmennuksella on ollut parhaat kurssit.

        samaa mieltä!!epione on paras...


      • scarlett

        jep, kandiseura oli tosi hyvä ja ainaki ite pääsin sisää


      • sisällä
        scarlett kirjoitti:

        jep, kandiseura oli tosi hyvä ja ainaki ite pääsin sisää

        Itse olin erittäin tyytyväinen valmennuskeskuksen kurssiin. (myös 3 aivan lähipiiristä ovat päässeet ensimmäisellä sisään (joista 2 eläinlääkikseen) apunaan valmennuskeskuksen kurssi)


    • lääkis-opiskelija

      Oulun paras on ainakin Talent house. Heillä on ehdottomasti tasokkain opettajakaarti, eikä hintakaan ole niin kallis kuin joillakin kilpailijoilla.

    • tlk2008

      Mikäli hinta-laatu-suhde kiinnostaa, suosittelisin Virtuan lääketieteellisen valmennuskurssia.

      http://www.virtua.fi

      Kävin sen vuonna 2008, kun se ensimmäistä kertaa järjestettiin, ja irtosihan sen avustuksella Tampereen lääkiksestä opiskelupaikka! Hain aiemmin omatoimisesti keväällä 2007 kirjoitusten jälkeen, mutten päässyt sisään. En silloin osallistunut valmennuskurssille.

      http://www.virtua.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=511&Itemid=370

      Suosittelen lämpimästi, todella asiantuntevaa, voit tehdä täysin omaan tahtiin ja opettajat vastaavat kysymyksiisi nopeasti!

      • nanna08

        Minä suosittelen kandiseurojen kursseja. Itse kävin kurssin silloin, kun oli tarjolla vain lyhyitä 2 kk:n kursseja mutta se riitti sisäänpääsyyn. Nykyään taitaa olla muodissa käydä myös pitempiä kursseja. Opettajina kandiseurojen kursseilla ovat motivoituneet lääkisopiskelijat jotka todella tietävät mitä pääsykokeessa vaaditaan. Sisäänpääsyprosentit lienevät maan parhaita ainakin täällä Helsingissä. Tietääkseni kuitenkin kandiseurat järjestävät kursseja jokaisessa lääkiskaupungissa. Myöskin hinnat ovat järkevät verrattuna kaupallisempiin kursseihin...


      • utelijas____
        nanna08 kirjoitti:

        Minä suosittelen kandiseurojen kursseja. Itse kävin kurssin silloin, kun oli tarjolla vain lyhyitä 2 kk:n kursseja mutta se riitti sisäänpääsyyn. Nykyään taitaa olla muodissa käydä myös pitempiä kursseja. Opettajina kandiseurojen kursseilla ovat motivoituneet lääkisopiskelijat jotka todella tietävät mitä pääsykokeessa vaaditaan. Sisäänpääsyprosentit lienevät maan parhaita ainakin täällä Helsingissä. Tietääkseni kuitenkin kandiseurat järjestävät kursseja jokaisessa lääkiskaupungissa. Myöskin hinnat ovat järkevät verrattuna kaupallisempiin kursseihin...

        Miten sellaiselle kandiseuran kurssille voi imoittautua? Lähinnä toi helsingin kurssi kiinnostais?


      • sadalla vaan
        utelijas____ kirjoitti:

        Miten sellaiselle kandiseuran kurssille voi imoittautua? Lähinnä toi helsingin kurssi kiinnostais?

        Virtua aivan syvältä. Videot pätkii ja myöhästelee. Kandiakatemialla edulliset kurssit ja hyvät. Itse joutuu kuitenkin työn tekemään, ei siihen kurssit auta, jos ei panosta itse 100%sti.


      • Sisällä lääkiksessä!
        sadalla vaan kirjoitti:

        Virtua aivan syvältä. Videot pätkii ja myöhästelee. Kandiakatemialla edulliset kurssit ja hyvät. Itse joutuu kuitenkin työn tekemään, ei siihen kurssit auta, jos ei panosta itse 100%sti.

        Itse suosittelisin kanssa Kandiseuran kurssia! Yleensäkin nuo opiskelijajärjestöjen kurssit esim. oikikseen ja lääkikseen on hyviä, etenkin hinta/laatusuhteeltaan. Itsekin pääsykokeet läpäisseenä tietävät mistä puhuvat...


    • dfkjdnhcvklrrdx,mcdi
    • Lääke-tiede fani

      Olen ollut 3 kertaa Eximian Exclusive valmennus kursseilla. Olen pettynyt, koska en ole päässyt vieläkään sisään Kuopion lääke tieteelliseen. Neljättä kertaa ensi syksynä ja katsotaan miten käy.

      • pilvetontaivas

        Mitä olet mielestäsi oppinut siellä kurssilla ja mistä on ollut kiinni, ettei ole vielä natsannut?

        Yksi tuttu oli keväällä http://www.laakisvalmennus.fi -kurssilla ja pääsi Turkuun. Siellä kuulemma opetettiin pienryhmässä ja aika henkilökohtaisesti.


    • itsenäinen lääkis

      Kuten viime vuoden pääsykokeesta saattoi huomata, kokeentekijät tarkoituksella tekevät kokeita, joissa valmennuskurssien hyöty minimoidaan. Parasta vaan itse lukea ne lukion kirjat ja säästää rahat.

    • lääkisonjees

      Jos asuu Helsinki-Espoo-Vantaa-akselilla, suosittelen ehdottomasti Kandidaattikustannuksen kursseja. Kurssihan kannattaa valita niin ettei koko lukuaikaa kulu matkoihin... Kerran olin ja nyt sisällä niin tuntuu höpölle. Opettajina toimii lääkiksen opiskelijoita, jotka kyllä hyvin osasivat varoittaa kevään kokeesta. Tänä vuonna taisi ~30% kursseilla olleista päästä sisään. Mutta ei se kurssi mikään pakko ole, vaatii vain kovaa kuria istua kirjastossa, mitä ei minulta aiemmin löytynyt (:

    • lääkiksessä

      Olin kandidaattikustannuksen pitkäkurssilla 2012 ja montaa hyvää sanaa ei ole sanottavana. Ainoina valopilkkuina oli vaikeahkot välikokeet ja hyvä sijainti. Ehkä se pahin ongelma oli, että opettajat tosiaan olivatkin lääketieteen opiskelijoita, eivät varsinaisia opettajia. Selvästi omat opinnot olivat heillä etusijalla ja tunnille valmistautuminen toissijaista. Olisin olettanut että puutteelliset opetustaidot korvattaisiin hyvällä asenteella, mutta vain yksi opettaja jaksoi yrittää.

      Menisin valmennuskurssille jossa opettaa oikeat ammattilaiset, jotka tekevät asiaa työkseen.

      • stilltrying

        Nimimerkistä päätellen onnistuit kuitenkin tavoitteessasi? haen toista kertaa ja arvon vielä, että menenkö itse kurssille vai istunko vain kirjastossa. Noista kandidaattikustannuksen simuloiduista olen kuullut juuri tuon, että ovat vaikeita.


      • ...?
        stilltrying kirjoitti:

        Nimimerkistä päätellen onnistuit kuitenkin tavoitteessasi? haen toista kertaa ja arvon vielä, että menenkö itse kurssille vai istunko vain kirjastossa. Noista kandidaattikustannuksen simuloiduista olen kuullut juuri tuon, että ovat vaikeita.

        Jos motivaatio riittää omatoimiseen lukemiseen, niin kyllä kirjasto on parempi (toki tuettuna viime vuosien kokeilla ym. materiaalilla)... mutta jos kaipaat sitä jatkuvaa perseelle potkintaa, mitä valmennuskurssit kyllä tarjoavat, niin onhan sellainen hyvä olla.


      • lääkistelija

        Itse olen kuullut vain hyvää kavereiltani Kanditaattikustannuksen kursseista. On tarpeeksi haastavia ja opiskelijalähtöisiä. Taitavat kuitenkin toimia https://laakikseen.fi/ nimellä nykyään. Ja joo, pelkällä itsenäisellä pänttäykselläkin pitäis pärjää, jos itsekuria riittää.


    • LelluLääkäri

      Minä ja lääkiskaverini liputamme Lääkisvalmennus-fi -kurssien puolesta. Näillä kursseilla opettajia OIKEASTI kiinnostaa kurssilaisten oppiminen ja valmiustaso pääsykokeisiin.

      - Opiskelu tapahtuu suurilta osin pienryhmissä, jolloin henk.koht opetusta saa rutkasti
      - Kurssien aikana tehdään paljon välikokeita ja simuloituja testejä itse hakupäivää silmällä pitäen
      - Ongelmallisiin asioihin saa uusia työkaluja ja erilaiset oppimismetodit avaavat lukkoja
      -Opettajat ovat ammattimaisia ja rentoja. Tunneilla on innostava ja rento ilmapiiri!

      Yksi loistava puoli on myös se, että kursseja on tarjolla niin aamupäivisin kuin iltaisinkin. Tämä on loistava asia esimerkiksi niille hakijoille, jotka käyvät töissä.

      Voin suositella kursseja lämpimästi. Nettiosoite on siis Lääkisvalmennus.fi

      Tsemppiä kaikille lääkikseen hakeville!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe