Isäni nukkui pois jokunen aika sitten. Hoidimme mieheni kanssa isääni yli 10 vuotta kotonamme ja hän sairasti Alzhaimer. Sisarukset eivät kertaakaan vaivautuneet auttamaan ja 10 kilometriä oli niin pitkä matka tullakkin häntä katsomaan. Nyt haluan isän huoneen tyhjätä, koska haluan aloittaa jo vihdoin oman elämän. Olen kysynyt sisaruksilta mm. mitå huonekaluja haluavat jne . Kovin näyttää taas sekin olevan vaikeaa ja ärsyttää jo valmiiksi, että pitääkö minun taas kysellä perään, että oletteko jo päättäneet.??Tänne ei tarvitse enää tulla, kun tuo matkakin on niin pitkä. Olen laittanut kännykällä kuvia, että mitä haluatte. Mitä tässä taas voi tehdä.?Perunkirjoituksia ei ollav vielä tehty, mutta eikö nuo vähäiset irtaimistot voi ko jakaa?
Perinnönjako
Anonyymi
1
85
Vastaukset
- Anonyymi
Vähäarvoisen irtaimiston voi jakaa, se ei verottajaa kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049