Op-koti kainuu/sotkamo

Anonyymi

Tuli männä viikolla tiedote ko. firmalta asunto-osakeyhtiön isännöinti palkkion korottamisesta 1.2.2022 lähtien. Korotusta perusteltiin netissä olevien taloyhtiösivujen laajentamisella ja teknisen isännöinti palvelujen tarjoamisella. Molemmat täyttä huuhaata ja muutenkin se isännöinti palvelu on sieltä mihin ei aurinko paista. Kaiken aikaa tätä "isännöitsijätä" pitää olla ohjaamassa ja perään katsomassa että ne vähätkin työt tulee tehtyä, joista jo nyt maksetaan aivan liikaa.

16

2520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri niin

• Anonyymi

Kuka tämä isännöitsijä??

• Anonyymi

Ylimielinen firma en suosittele!!!.

• Anonyymi

Aina voi vaihtaa isännöintiä, Sotkamossa toimii myös Isännöinti Kangasniemi.

• Anonyymi

Onko tästä kenelläkään kokemuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tästä kenelläkään kokemuksia?

Isännöitsijät vaihtuu tiuhaan.

• Anonyymi

Kyllä näyttää että isänöitsiät ei täälläkään välitä hoitaa asioita mitä heille ilmoitetaan

• Anonyymi

Onko vielä kyseessä olevassa firmassa isännöitsijänä se iisalmelainen venkula?

• Anonyymi

Tyhjänpantti nostelee isonpuoleista palkkiota tekemättömästä isännöinnistä. Kyseessä olevan henkilön nimikin on jostakin syystä unohtunut koska oli niin mitäänsanomaton tyyppi.

• Anonyymi

No pitäähän sitä rahaa kerätä kainuun op:n joka luukusta lisää, kun kajaanin pääkonttoria on remontoitu miljoonilla euroilla (KS 23.11). Saa nähdä milloin ilmoittavat sotkamon op:n sulkemisesta.

• Anonyymi

Tulleeko korotusta jos on liikennelupa

• Anonyymi

Ei tule jos on poikkeuslupa.

• Anonyymi

Näin näköjään on. Ei edes perusasiat tule hoidettua, vaikka paikanpäällä asiat on käyty sopimassa ja isännöitsijän edustaja kirjoitti ne ylös. Kaikki asiat olivat jääneet tekemättä.

• Anonyymi

Meidän taloyhtiö irtisanoi sopimuksen aikoja sitten.

• Anonyymi

Samoin

• Anonyymi

Melkoinen tapaus tuntuu olevan ja etenkin helvetin hidas! Sitä emme tienneetkään että voi vaihtaa isännöinti palvelua? Mutta miten lienee näitten joill on omistusasunto ja kyseisen puljun kautta hommattuna.?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8676
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4838
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4288
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3040
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      51
      2607
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2345
    Aihe