Mikä yllätys odottaa tänään

Anonyymi

Tänään on tosi jännä häätölähetys. Kun Alma vihjaisi, että asukasmäärä tulee olemaan taas 12 asukasta. Mitä ihmettä siellä tapahtuu? Esitelläänkö taas yht'äkkiä uusia asukkaita, vai palautetaanko takaisin entisiä?

25

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pari punaviherhihhulia tai homoa tulee taloon samalla, kun tuotanto on määrännyt että villeä ja melodia ei saa nimetä häätöäänestyksiin.

    • Anonyymi

      Krisu tulee taloon vierailevana tähtenä.

    • Anonyymi

      Minna ja katja tekee comebackin.

      • Anonyymi

        Lihan pitää hytkyä.


    • Anonyymi

      Ettei vaan tulisi taloon Niko Saarinen. Tai muutakaan edellisten kausien hulabalooporukkaa. Kyllä entinen on niin nähty, ei auta vaikka voissa paistettais. Uutta se olla pitää! Ohjelma on pilalla, jos sinne entisiä asukkaita kaivettais, kun paljon uusia sinne hakenut. Ei siis mitään ex-asukkaiden uusiokierräytystä, kiitos!

    • Anonyymi

      Jos sinne tulee lisää väkeä, niin toivottavasti kyvykkäitä, ei syksyn ajaksi taloon Suomen kansan laskuun jääkaappia tyhjentelemään päästettyjä, ylipainoisia loisia.

      Ei kiroilijoita, kiitos. Ja henkisesti vahvoja, ei kyynelehtijöitä: "kummul tuli nii paha miääl ku toi..! Miks mä joudu häätöö? Mä tuli voittaan! Mä en hyväksy et joku ei äänestä mua voittoon! Vi*tu! Kakka kyprä! Pitääks tääl niiku muka osata jotai? Et niinku vaaditaa jotai, eikä niinku vaa et ihmine niinku hyväksyttäs niinku vaikkei mitää osais ja tekis? Mul ei ollu elämässä muuta tarkotust ku vaa voittaa yks bik borther! Onks tää niinku liikaa toivottu, v*tu kyprät! Ka*ka! Te ootte älyrasistei!"

    • Anonyymi

      Ei tälläisiä. Eiks tääl saa edes? noccoo v..tu! Lisää viinaa, silmät liikkuu. Joo mä TUOTA keitin tuos kakskyt ylikypsää munaa haa-hah-haa-heh! Helvettiin sielt jääkaapilta! Enkö mä jo sanonu, että te muut ette koske noihin, mä teen niistä teille ruokaa!
      En ala, miks noi voittaa ja me ei? Miks me ei saara mitähä palakintoja?
      Hei, istunks mä nyt varmaan tarpeeks rennosti täs pk.huoneen tuolissa?
      Eihän tää tuoli vaan näytä liian pieneltä?
      Näkyyköhän mun sixpäkki ja tatskat ny varmaan kamerassa, onko tukka hyvin?
      Apua ei, onko mun toisen silmän tekoripsi taas irronnu? Emmä jaksa, mä haluun ärrälle ja röökilleee!
      Snif-yhyy miks mua ei huolita koskaan mihinkää kilpailuun?

    • Anonyymi

      Toivottavasti viime kauden sini lakimies.

    • Anonyymi

      Joku sieltä tulee.

      Jos tämän kauden häädetty, niin suvaitsen vain Sannin.

      Jos aiempien kausien saapuja, niin toivottavasti Krisu, Ville (uskovainen), Kevin, tai Ella. Tai rouva Mikkonen. Nämä oli vahvoja persoonia, näitä viitsisi katsoa.

      Pahoin pelkään, että Helmeri palaa takaisin.

    • Anonyymi

      Eiköhän sieltä pippa astele taloon.

      • Anonyymi

        Joo. Tai Maiju, jota pidetty karanteenissa :D


    • Anonyymi

      Noora häädettiin ja samalla ovenpoistumisella talossa kuin ilmapiiri puhdistui.

    • Anonyymi

      Tunkkaista kierrättää ex asukkaita, kun uusiakin on jonossa. Älytöntä touhua!

    • Anonyymi

      Voi ei. Minna tulee takas.
      Mauttomin tyyppi, jonka katsojat jo maksoivat ulos.

      Tää ei nyt ole rehellistä.

      • Anonyymi

        Kenenkähän kanssa se nyt alkaa paneskella?


    • Anonyymi

      Oli kyllä viimesin tyyppi jonka toivoi takaisin

    • Anonyymi

      Nyt riitti Bb mulle. Minnahan laitettiin tonne koska on tottunut jakeleen toosaansa siellä täällä. Meni maku formaattiin.

      • Anonyymi

        Epäreilua esim. Samia kohtaan. Nyt taas parivaljakko Jassu ja Minna pääsevät jatkamaan Samin kiusaamista. Todella raukkamaista ottaa tuo asukas takaisin juuri siksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäreilua esim. Samia kohtaan. Nyt taas parivaljakko Jassu ja Minna pääsevät jatkamaan Samin kiusaamista. Todella raukkamaista ottaa tuo asukas takaisin juuri siksi!

        Silloin Jassu vain itse pelaa itsensä ulos, kuten juuri Noora omalla alatyylisellä käytöksellään.


      • Anonyymi

        Eikös tuo Minna ole juuri julistellut olleensa Esko E:n kanssa, sillai.
        Kun Esko kuuli tästä, löi hällä tyhjää, "et emmää kylläkään nyt muista... Kuka hän on?"


      • Anonyymi

        Melkein kiinnostaa sun ulinasi. Mene itkemään yksinäisyyttäsi


    • Anonyymi

      Aika törkeä temppu. Jotkut halunneet Minnan ulos. Niin nyt hänet tuotiin takaisin.
      Tällä tyylillä kannattaa kutsua koko häädetty sakki takaisin taloon.
      Sentään Minnaa ei saa enää suosikkina äänestää, eikä hänellä ole enää ex-häädettynä voitonmahdollisuuttakaan. Mutta mikä ja kenen älyväläys oli juuri tuo Minna oli tuonne takaisin työntää? Jäikö Noorakin odottamaan studioille paluutaan?

    • Anonyymi

      Lukekaa lehteämme. Olemme ylivertaisia kaikkiin nähden


      Sanoma

    • Anonyymi

      Mä raiskaan sut mielelläni

    • Anonyymi

      Mä tiedän missä sä asut

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe