Hei
Laitan tänne kommentia. Voisitteko te, jotka laitatte JATKUVASTI niitä "fotoshopattuja" maisemakuvia revontulineen ym. ym., niin perustaa ihan oman kuvafacen. Alkaa jo ärsyttämään, kun aina samat "maisemakuvaajat" on laittanut useita kuvia, niin jää Paltamon muut asiat ja jutustelut huomioitta. On kait Paltamossa muutakin kuin hienot maisemat. Kiitos!
Paltamo facebook
44
4643
Vastaukset
- Anonyymi
Jeps.
Olen kyllä samaa mieltä asiasta jotta väliin tietysti on ian virkistävää muidenkin kuvia katsella ...ja juu...ei niin läpinäkyvästi muokattuja!
Sitten...kyllä väliin tuo "jutustelu"Pmo rymässä on hei haloo,ketä kiinnostaa-tyyliin..ihan joskus myötähäpeää tuntien ...
Mutta joku tolokku kun pysyis.
Ja joskus tuntuu että eikö hyvät ihmiset sentään mitään asioita muualta löydä kun siellä naamakirjassa kysellään millon halontekijöiden ja millon nuohoojien yms perään.
Voe voe. - Anonyymi
Oma ryhmä luontokuvaaajille. ..liikaa samantapaisia kuvia oi ..oi.. ihanuus ...yms kommentit tyhjänpäiväisiä . Oma sivusto kuville Kiitos
- Anonyymi
Hyvä ajatus. Silloin kaikki kuvat löytyy helposti jälkeenkin päin.
- Anonyymi
Eivöt saa omilla sivuilla riittävästi mielestään huomiota.
- Anonyymi
Jokainen esitelköön omilla sivuillaan otoksiaan !
- Anonyymi
oispa se kova juttu kun jokainen esittelisi vain omalla sivullaan tuotoksiaan ihan keskusteluja ja kuvia myöten
- Anonyymi
Ei niitä ole pakko kenenkään katsella, ohita ne ja lue antoisia ja avoimia keskusteluja siellä Paltamon facessa
- Anonyymi
Niinpä, voi hiirellä rullata sivua niin kauan kun löytää itseä kiinnostavia juttuja t
- Anonyymi
Mitä täällä nillität, laita sinne ryhmään kommenttisi!
- Anonyymi
Niinpä ei sitten uskalleta siellä asiaa ehdottaa OMALLA NIMELLÄ
- Anonyymi
Hienoja kuvia joita kyllä kelpaa katsella. Niitä voi laittaa ihan rauhassa. Täällä valittavat ne, joilla ei itse taito riitä mutta kukaan ei saisi olla parempi. Lisää vain kuvia.
- Anonyymi
Ei kaikki oo niinkään laadukkaita ,vaan epätarkkoja roiskasuja...määrä vissiin korvaa laadun. Suurin osa käy suorastaan mainoskuvaksi Paltamosta. Hienoja on olleet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki oo niinkään laadukkaita ,vaan epätarkkoja roiskasuja...määrä vissiin korvaa laadun. Suurin osa käy suorastaan mainoskuvaksi Paltamosta. Hienoja on olleet.
Mikä mahtaa julkaisijalla olla perimmäusenä ajatuksena mielessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäskö joidenkin kuvaajien nostaa tasoa ennen kun tuputtaa niitä nähtäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäykset, tykkäykset, tykkäykset ja pätemisen tarve
- Anonyymi
Kaikki alkaa olla kyllästynyt maisemakuviin.Vesipisaratkin kuvataan.Eiköhän jokainen joka ulkona käy,näkee ruskan värit .Ei enää...
- Anonyymi
mitä siellä pitäisi olla? Koulukiusaajien näsäviisastelua?pelkkiä positiivisia uutisia koskein Paltamoa?
- Anonyymi
No niin.
Pienet on murheet jos kuvakavalkadi facessa ärsyttää ja mielensä moisesta pahoittaa...kaiken sellaisen voi skipata ja ohittaa ...
Pmon faceryhmässä kyllä näkkyy väliin olevan jonniinjoutavaa kyselyä ja valitusta...ihan niikun täällääkin ja tämäkin kirjotus tässä.
Kukin tehköön tahtonsa mukaan kun näin pienistä on kyse...on tässä kylässä isompiakin savottoja joista mielensä pahoittaa ellei ihan jopa suuttua ja toimia!- Anonyymi
Titityy...
- Anonyymi
Näillä kamera ihmisillä on oma fase, niin pitäkööt kuvansa siellä. Tytitii vaan
- Anonyymi
Niin mutta kun minä en saa tykkäyksiä ..titteli titityy
- Anonyymi
Perusta oma kuvaton facebook Paltamo-ryhmä?
- Anonyymi
Minä taas en halua nähdä paltamolaisten yritysten mainoksia Paltamon Facebookissa, mainostakoot lehdissä tai omilla sivuillaan.
- Anonyymi
Ei haittaisi nuo maisemakuvat muuten, saa niitä julkasta. Mutta... kun siellä on vaan kahen henkilön julkasemia kuvia, ihan kuin kilpailisivat keskenään nämä naiset, kummalla on väriloistokkaammat kuvat. Ja vaikka ite liikun kylillä öisin, niin en minä vaan mittään revontulia oo nähny noitten kuvienotto aikaan taivaalla. Joten missäs ne on leimunneet.
- Anonyymi
No voe voe.
Taas oli vaekka minkälaesta kuvvaa laetettu esille facebookiin...kyllä minä niin mieleni pahotin - Anonyymi
Minä haluan nähdä ulkomailla otettuja kuvia kun minä olen käynyt ulkomailla<3
- Anonyymi
Te revontulien kuvaajat, laittaisitteko missä ja mihin aikaan niitä revontulia on näkyny...
Ainakaan tässä kylillä ei tuo kuu ole ollunna nuin keltanen. - Anonyymi
No voi sentään. Itse katselen mieluummin vaikkapa revontulikuvia kuin paltamolaisten yritysten mainoksia tai ilmoituksia jostakin joutavasta rämpytyksestä jota pitäisi saapua ihastelemaan
- Anonyymi
Eikun jatkuu, yhtään tykänny, täytyy henkilökohtanen banni heittää
- Anonyymi
Muuttakaa uueksi nimeksi Pltamo REVONTULI facebook
- Anonyymi
lopettakaa koko fb-vouhotus tai mieluummin koko paltamo...joutuisivat isoilla kylillä ettimään jonkun muun virnuilun aiheen "kaikki orjatyöhön"-paltamon sijaan
- Anonyymi
Kyllä minä katon mielummin vaikka niitä photoshopattuja kuvia kun luen sen koulukiusaajan kyselyitä ja mielipiteitä ja juttuja omasta radiostaan. Oli pahin paskahousu yläasteella ja tämä hänen juttujen kommentoija oli toisiksi pahin. Näistä kahdesta joutui moni yläasteelainen kärsimään.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä!!!!!!
- Anonyymi
Tuosta kiusaamisesta jää elinikäinen haitta ja muisto kiusatulle. Kiusaaja ei siitä mieltänsä pahoita.
Muistelee vaan, että tehtiin sitä ja tätä.- Anonyymi
ja sama ikäluokka kiusaa vieläkin ja opettavat pentujaankin kiusaamaan. Samaa sakkia ovat mutta ei saa puuttua kultamurusten käytösteen. Toisten lasten kyllä. Kaupassa käydessä näkyi porukkaa olevan ja pahaa puhuttiin muista. Malli tulee kyllä kotoa, sitten taivastellaan että muka muut kiusaa. Omaa käytöstä ei nähdä. Kyllä on kovia juoruakkoja ja ukkoja tämä kylä pullollaan.
- Anonyymi
Just noin
- Anonyymi
Estä se kuvien julkaisija. Seuraa ja tykkää koulukiusaajien ja ulkomailla asuneiden itsekehuista.
- Anonyymi
Tässä paras ratkaisu sinulle, voit seurata edellämainittuja sekä kajaanilaisten ym. yritysten mainoksia.
- Anonyymi
Kappas vaan, on näköjään laitettu Paltamon naamakirja yksityiseksi. Eli tuliko siitä nyt sitten Paltamon revontulet ja "entiset koulukiusaajat" facebook-ryhmä. En viitsi pelkästään niitten takia kirjautua jäseneksi.....
- Anonyymi
Oispa kiva nähdä lisää kuvia, myös gallupit tervetulleita!!
- Anonyymi
Lisää kuvia kiitos!
- Anonyymi
Oli jo mukavalla mallilla ja nyt taas alako !
- Anonyymi
Minä haluan että olisi enemmän kuvia ulkomailta, esim. tuulivoimalan kuvia saksasta tms vaikka onhan niitä myllyjä paljon lähempänäkin, esim Hyrynsalmella, ne on vaan niin hienoja kun ne on ulkomailla <3
- Anonyymi
Lamposessa otettuja kuvia kirkonkylästä useammin please.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768582Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593281- 382634
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272181
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362169- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151733- 671698
- 181629