Paltamo facebook

Anonyymi

Hei
Laitan tänne kommentia. Voisitteko te, jotka laitatte JATKUVASTI niitä "fotoshopattuja" maisemakuvia revontulineen ym. ym., niin perustaa ihan oman kuvafacen. Alkaa jo ärsyttämään, kun aina samat "maisemakuvaajat" on laittanut useita kuvia, niin jää Paltamon muut asiat ja jutustelut huomioitta. On kait Paltamossa muutakin kuin hienot maisemat. Kiitos!

44

4232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeps.
      Olen kyllä samaa mieltä asiasta jotta väliin tietysti on ian virkistävää muidenkin kuvia katsella ...ja juu...ei niin läpinäkyvästi muokattuja!
      Sitten...kyllä väliin tuo "jutustelu"Pmo rymässä on hei haloo,ketä kiinnostaa-tyyliin..ihan joskus myötähäpeää tuntien ...
      Mutta joku tolokku kun pysyis.
      Ja joskus tuntuu että eikö hyvät ihmiset sentään mitään asioita muualta löydä kun siellä naamakirjassa kysellään millon halontekijöiden ja millon nuohoojien yms perään.
      Voe voe.

    • Anonyymi

      Oma ryhmä luontokuvaaajille. ..liikaa samantapaisia kuvia oi ..oi.. ihanuus ...yms kommentit tyhjänpäiväisiä . Oma sivusto kuville Kiitos

      • Anonyymi

        Hyvä ajatus. Silloin kaikki kuvat löytyy helposti jälkeenkin päin.


      • Anonyymi

        Eivöt saa omilla sivuilla riittävästi mielestään huomiota.


    • Anonyymi

      Jokainen esitelköön omilla sivuillaan otoksiaan !

      • Anonyymi

        oispa se kova juttu kun jokainen esittelisi vain omalla sivullaan tuotoksiaan ihan keskusteluja ja kuvia myöten


    • Anonyymi

      Ei niitä ole pakko kenenkään katsella, ohita ne ja lue antoisia ja avoimia keskusteluja siellä Paltamon facessa

      • Anonyymi

        Niinpä, voi hiirellä rullata sivua niin kauan kun löytää itseä kiinnostavia juttuja t


    • Anonyymi

      Mitä täällä nillität, laita sinne ryhmään kommenttisi!

      • Anonyymi

        Niinpä ei sitten uskalleta siellä asiaa ehdottaa OMALLA NIMELLÄ


    • Anonyymi

      Hienoja kuvia joita kyllä kelpaa katsella. Niitä voi laittaa ihan rauhassa. Täällä valittavat ne, joilla ei itse taito riitä mutta kukaan ei saisi olla parempi. Lisää vain kuvia.

      • Anonyymi

        Ei kaikki oo niinkään laadukkaita ,vaan epätarkkoja roiskasuja...määrä vissiin korvaa laadun. Suurin osa käy suorastaan mainoskuvaksi Paltamosta. Hienoja on olleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki oo niinkään laadukkaita ,vaan epätarkkoja roiskasuja...määrä vissiin korvaa laadun. Suurin osa käy suorastaan mainoskuvaksi Paltamosta. Hienoja on olleet.

        Mikä mahtaa julkaisijalla olla perimmäusenä ajatuksena mielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mahtaa julkaisijalla olla perimmäusenä ajatuksena mielessä?

        Pitäskö joidenkin kuvaajien nostaa tasoa ennen kun tuputtaa niitä nähtäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mahtaa julkaisijalla olla perimmäusenä ajatuksena mielessä?

        Tykkäykset, tykkäykset, tykkäykset ja pätemisen tarve


    • Anonyymi

      Kaikki alkaa olla kyllästynyt maisemakuviin.Vesipisaratkin kuvataan.Eiköhän jokainen joka ulkona käy,näkee ruskan värit .Ei enää...

    • Anonyymi

      mitä siellä pitäisi olla? Koulukiusaajien näsäviisastelua?pelkkiä positiivisia uutisia koskein Paltamoa?

    • Anonyymi

      No niin.
      Pienet on murheet jos kuvakavalkadi facessa ärsyttää ja mielensä moisesta pahoittaa...kaiken sellaisen voi skipata ja ohittaa ...
      Pmon faceryhmässä kyllä näkkyy väliin olevan jonniinjoutavaa kyselyä ja valitusta...ihan niikun täällääkin ja tämäkin kirjotus tässä.
      Kukin tehköön tahtonsa mukaan kun näin pienistä on kyse...on tässä kylässä isompiakin savottoja joista mielensä pahoittaa ellei ihan jopa suuttua ja toimia!

      • Anonyymi

        Titityy...


    • Anonyymi

      Näillä kamera ihmisillä on oma fase, niin pitäkööt kuvansa siellä. Tytitii vaan

      • Anonyymi

        Niin mutta kun minä en saa tykkäyksiä ..titteli titityy


    • Anonyymi

      Perusta oma kuvaton facebook Paltamo-ryhmä?

    • Anonyymi

      Minä taas en halua nähdä paltamolaisten yritysten mainoksia Paltamon Facebookissa, mainostakoot lehdissä tai omilla sivuillaan.

    • Anonyymi

      Ei haittaisi nuo maisemakuvat muuten, saa niitä julkasta. Mutta... kun siellä on vaan kahen henkilön julkasemia kuvia, ihan kuin kilpailisivat keskenään nämä naiset, kummalla on väriloistokkaammat kuvat. Ja vaikka ite liikun kylillä öisin, niin en minä vaan mittään revontulia oo nähny noitten kuvienotto aikaan taivaalla. Joten missäs ne on leimunneet.

    • Anonyymi

      No voe voe.
      Taas oli vaekka minkälaesta kuvvaa laetettu esille facebookiin...kyllä minä niin mieleni pahotin

    • Anonyymi

      Minä haluan nähdä ulkomailla otettuja kuvia kun minä olen käynyt ulkomailla<3

    • Anonyymi

      Te revontulien kuvaajat, laittaisitteko missä ja mihin aikaan niitä revontulia on näkyny...
      Ainakaan tässä kylillä ei tuo kuu ole ollunna nuin keltanen.

    • Anonyymi

      No voi sentään. Itse katselen mieluummin vaikkapa revontulikuvia kuin paltamolaisten yritysten mainoksia tai ilmoituksia jostakin joutavasta rämpytyksestä jota pitäisi saapua ihastelemaan

    • Anonyymi

      Eikun jatkuu, yhtään tykänny, täytyy henkilökohtanen banni heittää

    • Anonyymi

      Muuttakaa uueksi nimeksi Pltamo REVONTULI facebook

      • Anonyymi

        lopettakaa koko fb-vouhotus tai mieluummin koko paltamo...joutuisivat isoilla kylillä ettimään jonkun muun virnuilun aiheen "kaikki orjatyöhön"-paltamon sijaan


    • Anonyymi

      Kyllä minä katon mielummin vaikka niitä photoshopattuja kuvia kun luen sen koulukiusaajan kyselyitä ja mielipiteitä ja juttuja omasta radiostaan. Oli pahin paskahousu yläasteella ja tämä hänen juttujen kommentoija oli toisiksi pahin. Näistä kahdesta joutui moni yläasteelainen kärsimään.

    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä!!!!!!

    • Anonyymi

      Tuosta kiusaamisesta jää elinikäinen haitta ja muisto kiusatulle. Kiusaaja ei siitä mieltänsä pahoita.
      Muistelee vaan, että tehtiin sitä ja tätä.

      • Anonyymi

        ja sama ikäluokka kiusaa vieläkin ja opettavat pentujaankin kiusaamaan. Samaa sakkia ovat mutta ei saa puuttua kultamurusten käytösteen. Toisten lasten kyllä. Kaupassa käydessä näkyi porukkaa olevan ja pahaa puhuttiin muista. Malli tulee kyllä kotoa, sitten taivastellaan että muka muut kiusaa. Omaa käytöstä ei nähdä. Kyllä on kovia juoruakkoja ja ukkoja tämä kylä pullollaan.


    • Anonyymi

      Just noin

    • Anonyymi

      Estä se kuvien julkaisija. Seuraa ja tykkää koulukiusaajien ja ulkomailla asuneiden itsekehuista.

      • Anonyymi

        Tässä paras ratkaisu sinulle, voit seurata edellämainittuja sekä kajaanilaisten ym. yritysten mainoksia.


    • Anonyymi

      Kappas vaan, on näköjään laitettu Paltamon naamakirja yksityiseksi. Eli tuliko siitä nyt sitten Paltamon revontulet ja "entiset koulukiusaajat" facebook-ryhmä. En viitsi pelkästään niitten takia kirjautua jäseneksi.....

    • Anonyymi

      Oispa kiva nähdä lisää kuvia, myös gallupit tervetulleita!!

    • Anonyymi

      Lisää kuvia kiitos!

    • Anonyymi

      Oli jo mukavalla mallilla ja nyt taas alako !

    • Anonyymi

      Minä haluan että olisi enemmän kuvia ulkomailta, esim. tuulivoimalan kuvia saksasta tms vaikka onhan niitä myllyjä paljon lähempänäkin, esim Hyrynsalmella, ne on vaan niin hienoja kun ne on ulkomailla <3

    • Anonyymi

      Lamposessa otettuja kuvia kirkonkylästä useammin please.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe