Turun Runosmäellä liikkuu mieheksi pukeutunut nainen. Hän selvästi herättää paikallisten huomion miehekkäällä liikkumisellaan. Paljon ihmiset juoruavat hänestä.
Turun Runosmäellä liikkuu transu
13
1108
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä lähtien miesten vaatteita käyttävää on kutsuttu transuksi?
- Anonyymi
Kyllähän nainenkin voi olla transvestiitti, miksi ei siis kutsuttaisi tasapuolisuuden nimissä myös transuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän nainenkin voi olla transvestiitti, miksi ei siis kutsuttaisi tasapuolisuuden nimissä myös transuksi.
Voisi kai, transu vaan on perinteisesti ollut nimitys sellaisia vaatteita käyttävälle, joita maskuliininen mies ei käytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi kai, transu vaan on perinteisesti ollut nimitys sellaisia vaatteita käyttävälle, joita maskuliininen mies ei käytä.
Maskuliininen mies ?
Minä ainakin näen kaikki miehen ihan vaan miehinä , en minään muuna - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Transu on ja on perinteisesti ollut halventava nimitys. Ei, se ei ole lyhenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maskuliininen mies ?
Minä ainakin näen kaikki miehen ihan vaan miehinä , en minään muunaJos sinä näet minihameita ja sukkiksia ja avokkaita käyttävät miehet ihan vaan tavallisina miehinä, se on sinun asiasi. Itse en oikein näe mitä yhteistä minulla olisi heidän kanssaan ja pitäydyn vain maskuliinisten miesten seurassa, mutta sinulla on oikeus valita seurasi, tietenkin.
- Anonyymi
Ei sitten ainakaan transmies ole, jos ei käytä hormoneita ja näytä mieheltä.
- Anonyymi
Aika moni nainen käyttää miesten vaatteita ja naisten vaatteissakin monet liikkuu aika äijämäisesti. Ei kaikki naiset sipsuttele hepeneissä.
Ja mitä sitten? Ihan oikeasti
- Anonyymi
Se on hämmästyttävää, että monet eurooppalaiset naiset kommentovat suomalaisten naisten äijämäistä elehdintää.
- Anonyymi
Niin, eräillä ihmisillä on juoruaminen. Yksi pakko elämässä. Puhutaan ihmisestä jota ei tunneta, ja että jos on Transu niin ei sen nyt pitäisi ketään häiritä mitenkään, eikä edes ihmettelyyn pitäisi olla syytä , mutta usein on niin että oppimatyomilla ihmisillä ei ole muita kanavoida kun juuri juoruaminen.
Senkin nainen joka on ”miesmäinen ” on sitä siksi että syntyi niillä ominaisuuksilla. , joten sikisi ei pitäisi ihmetellä , ei transutkaan ihmettele heteroiden juoruamis viettiä, koska ymmärtävät että , se on eräänlainen vajaus ihmisellä jonka myöskin saa jo kasvuympäristössään ja pitävät juoruamista ihan luonnollisena tajuamatta että se vahingoittaa usei juoruamisen kohdetta joka vaan elää ihan omaa elämäänsä juuri sellaisena kun on. Ja siihen hänellä on oikeus, mutta juoruajilla taas ei ole mitään oikeuksia puhua edes ihmisistä ihmetellen hänen suuntaustaan
Meidän kaupungissa on niin homoja kun transujakin eikä kukaan heitä pidä mitenkään erilaisina, vaan sulautuvat ihan kivasti muiden joukkoon. Yksi on. Televisiossa lukemassa uutisi , toimen kirurgi , asian ajajia muutama , kas kun heidän ei tarvitse mitenkään peitellä eikä hävetä sitä miksi syntyivät, siis oppineet ihmiset eivät juorua vaan ymmärtävät asioita hieman toisella tavalla kun tavikset joille poikkeavaisuus on kova aihe setviä . Noin ihmisinä on niin homot kun transutkin ihan vaan tavallisia ihmisiä . Joten pieni ajatus siitä että kehityksen pitäisi jo olla sinunkin. Naapuristossasi korkeammalla se kun juoruta jonkin erilaisuuksista ihmisinä .- Anonyymi
Ketään ei enää jaksa kiinnostaa nämä sinun korkealentoiset sössötyksesi asioista, joista et tajua hölkäsen pöläystä. Trans ei muuten ole millään tavalla heteron vastakohta, mutta sinä et sitä tule ikinä tajuamaan.
- Anonyymi
hän siis oli ÅPeytteri Orpo KOK
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561862Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151388Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101269Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851125- 65933
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60923TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51846
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126810Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803