Turun Runosmäellä liikkuu transu

Anonyymi

Turun Runosmäellä liikkuu mieheksi pukeutunut nainen. Hän selvästi herättää paikallisten huomion miehekkäällä liikkumisellaan. Paljon ihmiset juoruavat hänestä.

13

1108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä lähtien miesten vaatteita käyttävää on kutsuttu transuksi?

• Anonyymi

Kyllähän nainenkin voi olla transvestiitti, miksi ei siis kutsuttaisi tasapuolisuuden nimissä myös transuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän nainenkin voi olla transvestiitti, miksi ei siis kutsuttaisi tasapuolisuuden nimissä myös transuksi.

Voisi kai, transu vaan on perinteisesti ollut nimitys sellaisia vaatteita käyttävälle, joita maskuliininen mies ei käytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi kai, transu vaan on perinteisesti ollut nimitys sellaisia vaatteita käyttävälle, joita maskuliininen mies ei käytä.

Maskuliininen mies ?
        Minä ainakin näen kaikki miehen ihan vaan miehinä , en minään muuna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Transu on ja on perinteisesti ollut halventava nimitys. Ei, se ei ole lyhenne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maskuliininen mies ?
        Minä ainakin näen kaikki miehen ihan vaan miehinä , en minään muuna

Jos sinä näet minihameita ja sukkiksia ja avokkaita käyttävät miehet ihan vaan tavallisina miehinä, se on sinun asiasi. Itse en oikein näe mitä yhteistä minulla olisi heidän kanssaan ja pitäydyn vain maskuliinisten miesten seurassa, mutta sinulla on oikeus valita seurasi, tietenkin.

• Anonyymi

Ei sitten ainakaan transmies ole, jos ei käytä hormoneita ja näytä mieheltä.

• Anonyymi

Aika moni nainen käyttää miesten vaatteita ja naisten vaatteissakin monet liikkuu aika äijämäisesti. Ei kaikki naiset sipsuttele hepeneissä.

• Ja mitä sitten? Ihan oikeasti

• Anonyymi

Se on hämmästyttävää, että monet eurooppalaiset naiset kommentovat suomalaisten naisten äijämäistä elehdintää.

• Anonyymi

Niin, eräillä ihmisillä on juoruaminen. Yksi pakko elämässä. Puhutaan ihmisestä jota ei tunneta, ja että jos on Transu niin ei sen nyt pitäisi ketään häiritä mitenkään, eikä edes ihmettelyyn pitäisi olla syytä , mutta usein on niin että oppimatyomilla ihmisillä ei ole muita kanavoida kun juuri juoruaminen.
      Senkin nainen joka on ”miesmäinen ” on sitä siksi että syntyi niillä ominaisuuksilla. , joten sikisi ei pitäisi ihmetellä , ei transutkaan ihmettele heteroiden juoruamis viettiä, koska ymmärtävät että , se on eräänlainen vajaus ihmisellä jonka myöskin saa jo kasvuympäristössään ja pitävät juoruamista ihan luonnollisena tajuamatta että se vahingoittaa usei juoruamisen kohdetta joka vaan elää ihan omaa elämäänsä juuri sellaisena kun on. Ja siihen hänellä on oikeus, mutta juoruajilla taas ei ole mitään oikeuksia puhua edes ihmisistä ihmetellen hänen suuntaustaan
      Meidän kaupungissa on niin homoja kun transujakin eikä kukaan heitä pidä mitenkään erilaisina, vaan sulautuvat ihan kivasti muiden joukkoon. Yksi on. Televisiossa lukemassa uutisi , toimen kirurgi , asian ajajia muutama , kas kun heidän ei tarvitse mitenkään peitellä eikä hävetä sitä miksi syntyivät, siis oppineet ihmiset eivät juorua vaan ymmärtävät asioita hieman toisella tavalla kun tavikset joille poikkeavaisuus on kova aihe setviä . Noin ihmisinä on niin homot kun transutkin ihan vaan tavallisia ihmisiä . Joten pieni ajatus siitä että kehityksen pitäisi jo olla sinunkin. Naapuristossasi korkeammalla se kun juoruta jonkin erilaisuuksista ihmisinä .

• Anonyymi

Ketään ei enää jaksa kiinnostaa nämä sinun korkealentoiset sössötyksesi asioista, joista et tajua hölkäsen pöläystä. Trans ei muuten ole millään tavalla heteron vastakohta, mutta sinä et sitä tule ikinä tajuamaan.

• Anonyymi

hän siis oli ÅPeytteri Orpo KOK

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      256
      1862
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      15
      1388
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      210
      1269
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1125
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      65
      933
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      923
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      894
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      846
    9. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      810
    10. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      803
    Aihe