paljon järeämpi käasiase kuin tunnetumpi .44 -versio. Pidemmät patruunat myös.
Wildey Magnum 0.475 on
6
991
Vastaukset
- Anonyymi
Olet alkanut avautua tällä palstalla aika usein. En oikein taaskaan ymmärrä avautumisesi tarkoitusta. Kertoilet selviä asioita, mutta miksi?
- Anonyymi
Kannattaako Sinun aina tehdä tiettäväksi, mitä et ole taaskaan mielestäsi ymmärtänyt. Mitä hyötyä tuosta on?
Kerrotko vaihteeksi, mitä täällä kuuluisi kirjoittaa, kun olet niin tunnollinen päivystäjä...:)
Mitä varten tämä palsta on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako Sinun aina tehdä tiettäväksi, mitä et ole taaskaan mielestäsi ymmärtänyt. Mitä hyötyä tuosta on?
Kerrotko vaihteeksi, mitä täällä kuuluisi kirjoittaa, kun olet niin tunnollinen päivystäjä...:)
Mitä varten tämä palsta on?Tämä palsta on keskustelua varten. Eikö palstan nimi Suomi24keskustelu jo sen kerro?
Onko keskustelua, jos toteat itsestään selvän asian etkä mitään muuta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta on keskustelua varten. Eikö palstan nimi Suomi24keskustelu jo sen kerro?
Onko keskustelua, jos toteat itsestään selvän asian etkä mitään muuta?Katsopa tuostakin, eikö ole melkoinen tykki: https://youtu.be/Wu7unpJy-k8?t=125
- Anonyymi
Mutta ampumamukavuus kärsii. Jos haluaa oikeasti osua, niin se pelkkä teho ei ole avain kaikkeen.
- Anonyymi
Tuossa oli hyvä pointti , ei lainkaan tuota ensimmäisen kommentoijan turhaa länkytystä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m824438Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513170
- 402648
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222342- 232036
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715