Silti ei malta poistaa tiliä sieltä, mutta voi olla, että joskus poistan.
Facebook on perseestä
10
1557
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sen jättää vaikka oman onnensa nojaan.
- Anonyymi
Facebookissa ei ole sananvapautta. Jos sanot sitä tai tätä, niin tili suljetaan. Et saa olla eri mieltä asioista. "korona", "ukraina", "Suomen politiikan henkilöt", "yrityskaupat", Mistä sitten uskaltaa kertoa. "lemmikit ja sukan kutominen". Face saisi kuihtua omaan kurjuuteensa, niin se varmaan tekeekin. Onnea.
- Anonyymi
Turhuuden turhuutta koko fasebook..
- Anonyymi
Jos vaikka pitäisi tiliä mutta ei käyttäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaikka pitäisi tiliä mutta ei käyttäisi.
Mitä mieltä näistä Facebookin uusista säännöistä?
Yritin tehdä aloituksen, mutta se ei lähtenyt mihinkään.
- Anonyymi
Facebook on todella perseestä! Kun yritin kirjautua facebookiin, kas kummaa, siellä odottikin yllätys. Tapa jolla olin aina kirjautunut, olikin varoituksitta muuttunut.
Kun ennen pääsin vain kuvaani klikkaamalla profiiliini, niin nyt kuvan tilalla vaadittiin sormenjälkeä, vahvaa salasanaa ja puhelinnumeroa. Entiset salasanat ei kelvanneet.
Kun viimein pääsin kirjautumaan puhelinnumerolla, faceprofiilini oli muuttunut.
Siellä oli vanhoja päivityksiä ja meseviestejä oli kadonnut jne. Ihan outo ja vieras profiili. En tiedä mitä oli tapahtunut. Koetin korjata asiaa, mutta facen ohjeet on minulle liian monimutkaisia. En saa sinne takaisin entistä kirjautumistapaani.
Miksi facebook ominpäin, varoittamatta muuttelee käyttäjien sisäänkirjautumistapoja? - Anonyymi
Sain juuri miljoonien perinnön ja kun tulin kotiin kuukausien jälkeen oli tietokoneessa että "facebook tilisi on suljettu" ja saat sen auki soittamalla maksulliseen palvelunumeroon. Olkoot kiinni en sitä muutenkaan käyttänyt kun ehkä 2 kertaa kuukaudessa.
- Anonyymi
Olen poistanut monta kertaa,mutta siellä se vaan roikkuu jostain syystä. Vaikea poistaa kokonaan,että ei jää sinne mitään.
- Anonyymi
Niin on se on totta. Ei ole mitään yksityisyyttä,kyttäävät kaikkea.
- Anonyymi
Meta on syvältä sieltä minne päivä ei paista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033792Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii592379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472193
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 681129
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1231108