Silti ei malta poistaa tiliä sieltä, mutta voi olla, että joskus poistan.
Facebook on perseestä
6
1377
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sen jättää vaikka oman onnensa nojaan.
- Anonyymi
Facebookissa ei ole sananvapautta. Jos sanot sitä tai tätä, niin tili suljetaan. Et saa olla eri mieltä asioista. "korona", "ukraina", "Suomen politiikan henkilöt", "yrityskaupat", Mistä sitten uskaltaa kertoa. "lemmikit ja sukan kutominen". Face saisi kuihtua omaan kurjuuteensa, niin se varmaan tekeekin. Onnea.
- Anonyymi
Turhuuden turhuutta koko fasebook..
- Anonyymi
Jos vaikka pitäisi tiliä mutta ei käyttäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaikka pitäisi tiliä mutta ei käyttäisi.
Mitä mieltä näistä Facebookin uusista säännöistä?
Yritin tehdä aloituksen, mutta se ei lähtenyt mihinkään.
- Anonyymi
Facebook on todella perseestä! Kun yritin kirjautua facebookiin, kas kummaa, siellä odottikin yllätys. Tapa jolla olin aina kirjautunut, olikin varoituksitta muuttunut.
Kun ennen pääsin vain kuvaani klikkaamalla profiiliini, niin nyt kuvan tilalla vaadittiin sormenjälkeä, vahvaa salasanaa ja puhelinnumeroa. Entiset salasanat ei kelvanneet.
Kun viimein pääsin kirjautumaan puhelinnumerolla, faceprofiilini oli muuttunut.
Siellä oli vanhoja päivityksiä ja meseviestejä oli kadonnut jne. Ihan outo ja vieras profiili. En tiedä mitä oli tapahtunut. Koetin korjata asiaa, mutta facen ohjeet on minulle liian monimutkaisia. En saa sinne takaisin entistä kirjautumistapaani.
Miksi facebook ominpäin, varoittamatta muuttelee käyttäjien sisäänkirjautumistapoja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408