Facebook on perseestä

Anonyymi

Silti ei malta poistaa tiliä sieltä, mutta voi olla, että joskus poistan.

10

1834

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi sen jättää vaikka oman onnensa nojaan.

• Anonyymi

Facebookissa ei ole sananvapautta. Jos sanot sitä tai tätä, niin tili suljetaan. Et saa olla eri mieltä asioista. "korona", "ukraina", "Suomen politiikan henkilöt", "yrityskaupat", Mistä sitten uskaltaa kertoa. "lemmikit ja sukan kutominen". Face saisi kuihtua omaan kurjuuteensa, niin se varmaan tekeekin. Onnea.

• Anonyymi

Turhuuden turhuutta koko fasebook..

• Anonyymi

Jos vaikka pitäisi tiliä mutta ei käyttäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vaikka pitäisi tiliä mutta ei käyttäisi.

Mitä mieltä näistä Facebookin uusista säännöistä?

Yritin tehdä aloituksen, mutta se ei lähtenyt mihinkään.

• Anonyymi

Facebook on todella perseestä! Kun yritin kirjautua facebookiin, kas kummaa, siellä odottikin yllätys. Tapa jolla olin aina kirjautunut, olikin varoituksitta muuttunut.
      Kun ennen pääsin vain kuvaani klikkaamalla profiiliini, niin nyt kuvan tilalla vaadittiin sormenjälkeä, vahvaa salasanaa ja puhelinnumeroa. Entiset salasanat ei kelvanneet.
      Kun viimein pääsin kirjautumaan puhelinnumerolla, faceprofiilini oli muuttunut.
      Siellä oli vanhoja päivityksiä ja meseviestejä oli kadonnut jne. Ihan outo ja vieras profiili. En tiedä mitä oli tapahtunut. Koetin korjata asiaa, mutta facen ohjeet on minulle liian monimutkaisia. En saa sinne takaisin entistä kirjautumistapaani.
      Miksi facebook ominpäin, varoittamatta muuttelee käyttäjien sisäänkirjautumistapoja?

• Anonyymi

Sain juuri miljoonien perinnön ja kun tulin kotiin kuukausien jälkeen oli tietokoneessa että "facebook tilisi on suljettu" ja saat sen auki soittamalla maksulliseen palvelunumeroon. Olkoot kiinni en sitä muutenkaan käyttänyt kun ehkä 2 kertaa kuukaudessa.

• Anonyymi

Olen poistanut monta kertaa,mutta siellä se vaan roikkuu jostain syystä. Vaikea poistaa kokonaan,että ei jää sinne mitään.

• Anonyymi

Niin on se on totta. Ei ole mitään yksityisyyttä,kyttäävät kaikkea.

• Anonyymi

Meta on syvältä sieltä minne päivä ei paista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      394
      1557
    2. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      86
      1014
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1006
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      134
      989
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      711
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    8. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      125
      672
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      649
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      624
    Aihe