Miksi natsiupseereilla oli tyypillisesti Luger-pistoolit

Anonyymi

vyötäröllään? Oliko se erityisen käyttökelpoinen ase? Mitä eroa Parabellumiin?

10

1311

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luger oli kaveri, joka kauppasi pyssyjään Parabellum-nimellä. Luger ei ole mikään pyssy vaikka ameriikanpellet niin luuleekin.

• Anonyymi

Asia selvä - kiitos.

• Anonyymi

Luger oli suunnitelija joka paranteli Boghart 93 pistoolin Parabelumiksi.Toisenmaailman sodan aikaan ase oli vanhentunut ja kallis valmistaa mutta hieno.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat natsiupseerilla?

Toisessa maailmansodassa oli saksalaisilla tavalliseen väkeen kuuluvia joukkoja ja SS-joukkoja.

Natsi oli haukkumasana kansallissosialistiseen puolueeseen kuuluvasta henkilöstä. Kansallisosialistinen aate katsotaan fasismin yhdeksi alalajiksi.

• Anonyymi

Tämä on ilmeisesti "minä en ymmärrä"- kommentoijan anti tällä kertaa...

• Anonyymi

Eivät SS upseerit välttämättä olleet puolueen jäseniä.Feliks Steiner SS Wikingin komentaja esimerkiksi ei.Stalingratin tappion jälkeen alkoi SS joukkojen suuruuden aika.Nyt miehistö ei ollut enää vapaaehtoisia,kutsunnoissa voitiin kuka hyvänsä määrätä SS palveluksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on ilmeisesti "minä en ymmärrä"- kommentoijan anti tällä kertaa...

Kysymys oli varsin relevantti, sillä Walter pistooleilla on tehty paljon enemmän pahaa ja ne olivat halutuimpia kuin häiriöherkkä ja monimutkainen Parabellumi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys oli varsin relevantti, sillä Walter pistooleilla on tehty paljon enemmän pahaa ja ne olivat halutuimpia kuin häiriöherkkä ja monimutkainen Parabellumi.

Ahaa se oli häiriöherkkä..omituista että läpäisi saksalaiset kriteerit , joissa tietysti luotettavuus ensi sijalla.
        Mutta Paraahan kehiteltiinkin vuosien saatossa.

• Anonyymi

Saksalaiset käyttivät useita pistooli malleja,kuten 08. Walter p 38. Radom. 35. FN 35. SS sai jaossa FN 35. Pansarijoukot ja lasskuvarjojääkärit Radom 35. Radom oli aikakauden aseista ainoa joka kesti ongelmitta kovapaineiset kp. Patruunat.

• Anonyymi

Nämä on näitä Holivuutin natseja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1912
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      570
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      25
      470
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      425
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      51
      395
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    7. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      377
    8. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      375
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32