Kärkkäisen boikotti jatkuu!

Anonyymi

216

3716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu pysy vaan siellä pelastusarmeijassa se on köyhiä varten

• Anonyymi

En osta muuta kuin Afrikan Tähti -pelejä muutamia kymmeniä kappaleita. Kaikki menee lahjoiksi...

• Anonyymi

Maailman typerin lahja. Jos itse saisin, sen saisi paluupostissa takaisin lahjan antaja tai vaihtoehtoisesti heittäisin roskiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailman typerin lahja. Jos itse saisin, sen saisi paluupostissa takaisin lahjan antaja tai vaihtoehtoisesti heittäisin roskiin.

Parhaimmasta päästä lasten kanssa pelata olen pelannut ja pelaan edelleen.

• Anonyymi

Minulle Kärkkäinen on nykyään pelkkää tarinaa.

• Anonyymi

Sama täällä boikotti jatkunut kohta puoli vuotta ja hyvin on pärjännyt ilman tuota puljua,sääliksi käy vaan työntekijöitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä boikotti jatkunut kohta puoli vuotta ja hyvin on pärjännyt ilman tuota puljua,sääliksi käy vaan työntekijöitä

Joo toivottavasti tekee konkurssin

• Anonyymi

Luulisi että ko. herran polla leviää jossain vaiheessa kun pyörittelee mielessään kaiken maailman salaliittoteorioita.

• Anonyymi

No ei ne salaliittoteoriat niihin tavaroihin ole tarttunut.Ostetaan vaan hyvää tavaraa myy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ne salaliittoteoriat niihin tavaroihin ole tarttunut.Ostetaan vaan hyvää tavaraa myy.

Niimpä. Suon kyllä yritysjohtajallekkin vapauden omiin mielipiteihinsä ja epäilyihinsä. Suomi on vapaa maa.

NWO ei ole mikään lasten satu. Tosin Sauli Niinistön kaltaiset ihmiset ovat niissä peleissä pelkkiä julkisuusesiintyjiä, joilla ei ole merkittäviä omia mielipiteitä, ainoastaan vastaavia puolia, joita tervehtää. Presidentti on aina pelkkä maansa edustushenkilö.

Maailmassa on vaikutusvaltaisia ihmisiä, jotka ottavat taloudellisen NWOn hyvin tosissaan. He eivät kuitenkaan ole aitoja illuminateja. Illuminatinen NWO on henkinen järjestyksenmuutos, ei taloudellinen ja sen päämäärä on koko ihmiskunnan hyvinvointi ja tasa-arvo.

Näiden tavoitteellisten eriävyyksien vuoksi en suosittele Suomelle Nato-jäsenyyttä.

Enkä itsekkään usko holokaustiin ihan sellaisenaan.

Kyseessä oli puhdas taloudellinen vallankaappaus, joka sai kuitenkin lopulta kärjistyi ja sai julman, rasistisen lopun. Saksa oli lamassa ja maan talousvaranto oli kiertynyt juutalaiseen omistukseen lähes täysin. Kaikki tietävät, että juutalaiset itse käyvät kauppaa ensisijaisesti juutalaisten kanssa. Sisällissota oli ainoa vaihtoehto saksan alkuperäisväestölle nousta lamasta ja ae tehtiin perinteisesti sotilaallisena vallankaappauksena.

Harva muistaa yksityiskohtaa, että juutalaisilla oli mahdollisuus poistua maasta, ilman omaisuutta ja he itse tästä kieltäytyivät.

Mielestäni toisen maailmansodan aikaiaet tapahtumat olisi jo syytä unohtaa. Suurin osa sotaan osallistuneista ihmisistä on jo kuolleita. Mielestäni Juutalaisten olisi syytä tämä huomioida ja katsoa tarkalla silmällä omia puuhiaan Lähi-Idässä tällä hetkellä.

👁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

just näin mie suku kaverit ja tutu ostaa minkä ehtii, mitään väliä jos juha vähän höpisee parempi tietysti jos ymmärtäs vähä

• Anonyymi

Kyllä totalitarismi on yhtä hyvä kuin kommunismi .

• Anonyymi

Kärkkäinen itse toteuttaa totalitarismia oman yrityksen sisällä!

• Anonyymi

Erittäin huonoa mainosta yritykselle.

• Anonyymi

Miten niin? Heillähän on työntekijöillä täysi vapaus mm. olla ottamatta tätä 5g - preparaattia jota ihmisiin pistellään Kiina-viruksen varalta. Se on nimenomaan vapautta se.

• Anonyymi

Montako kertaa se pää pitää lyödä että alkaa uskoa tällaiseen huuhaahan?

• Anonyymi

Hieno myymälä ja fiksu kauppias. Minäkin hävittäisin kaikki lieveihmiset maan päältä.
      Käyn Kärkkäisellä päivittäin, jos en ostamassa asetarvikkeita, niin muuten törisemässä mukavan henkilökunnan kanssa.

• Anonyymi

Niin käyt, montako myovikuulapyssyä jo sinulla on🤣😂🤣😂

• Anonyymi

nimenomaan. "Jumalan terve" vaan

• Anonyymi

Miehet eivät selittele sanomisiaan kuten pikkutytöt, esim. Marin, vaan sanovat sanottavansa ja pysyvät sanojensa takana.
      Kärkkäisellä käyn siemaisemassa päivän keiton ja ostan talvimaastopuvun ja haulikkoon uuden hihnan.

• Anonyymi

Juhahan jo pyytää jälleen anteeksi mitä on kirjoittanut ja lupaa jälleen ettei toistu. Kunnes taas toistuu...

• Anonyymi

Juhahan on oikeilla jäljillä pres. Niinistön suhteen. Niinistö on kuin kenoveikkausmainos, kumartaa itään ja pyllistää länteen, kumartaa länteen ja pyllistää itään. Välillä kumartaa etelään ja pyllistää lappalaisille.

• Anonyymi

Et taida oikein tietää mitä Kärkkäinen tarkoitti pressa-kommentillaan, olet aivan hakoteillä. Kärkkäinen ei tarkoittanut mitään pyllistelyä.
        Kaiken maailman tarkkisluokkakaiset täälläkin yrittää päteä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida oikein tietää mitä Kärkkäinen tarkoitti pressa-kommentillaan, olet aivan hakoteillä. Kärkkäinen ei tarkoittanut mitään pyllistelyä.
        Kaiken maailman tarkkisluokkakaiset täälläkin yrittää päteä

Jokaisella saa olla omat mielipiteet tässä maassa toistaiseksi.

• Anonyymi

Jos boikottiin alkaa niin se on ikuinen, muussa tapauksessa on idiootti.

• Anonyymi

Kärkkäisen liikevaihto oli vuonna 2020 noin 270 miljoonaa euroa ja puhdas liikevoitto yli 10 miljoonaa euroa, paljonko se mahtaa.olla vähemmän tänä vuonna kun te boikotoitte Kärkkäistä?

• Anonyymi

Juuri näin!
        Ei näillä vain unelmissas -kurahousuilla ole minkäänlaista käsitystä kun aletaan puhumaan isoista rahoista

• Anonyymi

...joo, ja konkalla pöytä puhtaaksi jos ei muuten kannata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin!
        Ei näillä vain unelmissas -kurahousuilla ole minkäänlaista käsitystä kun aletaan puhumaan isoista rahoista

Kuuleppas mulla on yli 22t€ vuosiansio ja en enää käy Kärkkäsellä niin aika iso kasa rahaa jää pulju saamatta voi olla että alkaa jossai vaiheessa miettimään...miettiköön sit.

• Anonyymi

Sananvapaus se on Kärkkäiselläkin. Käyn hyvillä mielin ostoksilla tulevaisuudessakin.

• Anonyymi

Eli mielelläsi tuet juutalaisvihan lietsontaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli mielelläsi tuet juutalaisvihan lietsontaa.

Ja sinä olet juutalaisten puolella. Luepas hieman kirjallisuutta kuka maailmassa omistaa ja mitä,,,ja millä keinoilla...juutalaiset

• Anonyymi

Ha ha ha ! Oletko amis vai elämänkoululainen ? Oletko koskaan käynnyt äo testeissä ? Kuinka voi olla noin typerä että uppoaa kaikki salaliittoteoriat ? En ymmärrä . . .

• Anonyymi

Kärkkäinen on hyvä kauppa, sinne ajellaan usein täältä pohjoisesta keski-suomesta. Hyvää ja halpaa tavaraa, ei kannata boikotoida.

• Anonyymi

Niinhän te lestat teette! Ostatte pikkupojille leluja ja leikitte sitten poikien kanssa salaa kamarissa🤣😂🤣😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän te lestat teette! Ostatte pikkupojille leluja ja leikitte sitten poikien kanssa salaa kamarissa🤣😂🤣😂

Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi reppanaa bäng bäng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärkkäinen ei oo, ku korkeintaan nimellisesti lesta. Oikea lesta ei ajattele tolleen, mitä J Kärkkäinen.
        T: tosilesta…. (kyllä, olen lestadiolainen)
        P.S. en asioi enää Kärkkäisellä.

• Anonyymi

Voi tuota tyhmyyden määrää! Ajellaan kalliillla bensalla pohjoisesta ostamaan halpaa roinaa Kärkkäiseltä. Ei sullakaan järki päätä pakota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärkkäinen ei oo, ku korkeintaan nimellisesti lesta. Oikea lesta ei ajattele tolleen, mitä J Kärkkäinen.
        T: tosilesta…. (kyllä, olen lestadiolainen)
        P.S. en asioi enää Kärkkäisellä.

trolli, et sä oikea ole ellet käy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on vielä ikävä kyllä totta.

• Anonyymi

Ei persaukiset mitään ennenkään ole ostaneet.

• Anonyymi

Nyt tuli sellainen aihe että pesee koronalätinät 6-0

• Anonyymi

Aina ostanut tarvikkeet yms. Kärkkäiseltä, hyvä palvelu, mukavat myyjät. Hinnatkin kohillaan. Miksi boikotoisin??? Kannustan kaikkia ostamaan Kärkkäiseltä! Hyvä mesta!

• Anonyymi

Juu, käyn siellä ostoksilla melkein päivittäin.

• Anonyymi

Toivakasta tulemme taas torstaina kahdella bussilla Kärkkäiselle ja Lidliin.

• Anonyymi

Ihan samantekevää mitä joku johtaja Kärkkäinen on puhunut tai jättänyt puhumatta, ei kiinnosta pätkääkään. Mutta Kärkkäisen kaupassa on hyvä palvelu, mahtava tuotevalikoima yms. Käyn siellä vastakin!

• Anonyymi

Junttila se pulju on

• Anonyymi

Kärkkäinen on pysynyt puhtaana. Matuja siellä ei näy.

• Anonyymi

Hyvä Kärkkäinen!😎 Ei ole lammas, uskaltaa kertoo totuuden.💪 Hyvä kauppa, valikoimat ja hinnat.👍😎💪 Vaikka yksikään lammas ei sieltä ostat niin ei meinasi mitään, kyllä järkeviä ihmisiä löytyy aina enemmän, ja mitä enemmän lampaat sitä mollaa niin enemmän kärkkäiselle tulee uusia asiakkaita.😆😁😝👍😎💪

• Anonyymi

Eikö salaliittohörhö sitten ole lammas, jos niitä hörhöjä on joukoittain ja seuraavat toinen toisiaan?

Mistä luulet, että juuri ne salaliittoteoriat joihin itse satut uskomaan olisivat totuus?

• Anonyymi

Kärkkäinen elää harhoissaan kuten häntä tukevatkin....

• Anonyymi

Ketkäs uskovaiset ei elä harhoissa ???

• Anonyymi

Jos Kärkkäisen ajatusmaailma alkaa vihertää tai vetää vasemmalle niin sitten aloitan boikotoinnin. Vihervasurit täällä itkee kadonnutta kommunismiaan.

• Anonyymi

Minä kasvatan vihreää kultaa ja rahan tuloa ei voi estää eikä se estä käymästä kärkkäisellä

• Anonyymi

Minä ostan kaiken minkä vain tarvitsen . Boikotit ova köyhän ullakon salaliitto .

• Anonyymi

Kiitos mainostuksesta, ja muutenkin ärsyttää kaupoissa tuommoset köyhät vinkujat, nyt on siis yksi vähemmän.

Täytykin lähteä kärkkäiselle ostoksille

• Anonyymi

Minä aion ostaa tästälähtien pelkästään kärkkäisestä

• Anonyymi

Pikkunatsit nousi vastarintaan😂
        Nämä on juuri niitä pikkunatsipellejä jotka uhmakkasti piirtää hakaristin seinään mutta sekin menee väärinpäin😁😂🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkunatsit nousi vastarintaan😂
        Nämä on juuri niitä pikkunatsipellejä jotka uhmakkasti piirtää hakaristin seinään mutta sekin menee väärinpäin😁😂🤣

😂🤣😂haha hahaha "se on juurikin näin"!!

• Anonyymi

Miksi lestadiolaisissa on kaikkein eniten näitä mielenterveysongelmaisia

• Anonyymi

Sina kun tilaan jotain tavaraa netistä niin ohitan välittömästi Kärkkäisen nettikaupan.

• Anonyymi

Tiesittekö, että 5G-puhelin voi räjäyttää rokotteen sisältämät magneetit?

• Anonyymi

Housuissas tapahtuu räjähdys😂

• Anonyymi

Näkyy sulle jo käyvän niin voi voi reppanaa

• Anonyymi

Arvasin että niin käy, rokotteessa meni myös lapsionni ja men lampaat otettiin se.
        Kärkkäinen on niin oikeassa Saulin suhteen sille käy kaikki salaliitot mutta ei neuvostoliitto joten ei kelpaa siksi persujen presidentiksi ja Sauli on liikaa vasemmistoa.

Me kärkkäisellä kävijät ollaan sitä rokotevastustajien ja salaliittojen ymmärtäjiä , kun muut uskoo vasemmistomediaan Yleen ja Hesariin, ja rokotepassiin vaikka se onkin lähellä sydäntä se natsismi , on se passi paha.

Me ollaan Kärkkäisen asiakkaat huonommin koulutettuja ja köyhempiä ja siksi elvistelemme, vaikka aseilla ja turhan isoilla vanhoilla esim, amerikkalais valmisteisilla siis valmiiksi huonoilla lava-autoilla, kiusaksi kun ilmastonmuutoskin on vain uskonto.

Ja siinä samassa voi haukkua hallituksen vasemmistolaiseksi ja osaamattomaksi,
        no meidän työthän on vienyt joku maahanmuuttaja , eikös niin, kortiton taksi suhari tai kieltä puhumaton joku vaan.

• Anonyymi

Mutta minä ostan!

• Anonyymi

Mulla on pilottitakki, camokuvioidut housut, maiharit ja mulle ei *ittuilla.

• Anonyymi

Voi voi toivottavasti Jumala auttaa Kärkkäistä ,,,, eikä satuile kuin Trump ihan kamala.

• Anonyymi

Kärkkäisellä ei tarvitse töniä matuja sivuun. Siellä voi liikkua valkoisten seurassa.

• Anonyymi

Herran rauhaa! Onko kortsuja myytävänä Kärkkäisen tavaratalossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herran rauhaa! Onko kortsuja myytävänä Kärkkäisen tavaratalossa?

On mutta vain isoja kokoja. Juuri sopivia miehille.
        Miehenpuolikkaat hakenoot muualta

• Anonyymi

Kärkkäiset ja Tokmannit on tarpeen jo kipailunkin vuoksi, kepulandiat kierrän kaukaa.

• Anonyymi

Olisikohan Kärkkäisellä sellaisia ledvaloilla toteutettuja "palavia" ristejä jouluvaloiksi?
      Valkoiset tonttuhatut tein itse.

• Anonyymi

Fiskars boikotoi Kärkkäistä, mutta samalla teettää työkalunsa Puolassa. Missä logiikka, voi tätä kaksinaamaisuuden määrää.

• Anonyymi

Pitäskö kohta vaihtaa sukunimi ettei tuu huonoja assosiaatioita...

• Anonyymi

Mites olisi vaikka Weisskopf sukunimenä?

• Anonyymi

Uusi nimesi voisi olla Märkäinen; ei herätä assosiaatioita

• Anonyymi

;Melko mielenvikaiseksi on toimintya aalkanusssa mennyt Sanna Marinin toimesta, otetaan miljaderja velkaa ei kä suunnitelmaakaan maksaa ikinä takaisin IMFltä.

• Anonyymi

Kärkkäiseltä tilattu normaalia enemmän tavaraa Ja Tilaan kaiken mahdollisen sieltä jatkossakin......suvakeille ja kaiken mualiman hipeille laittasin porttikiellon jos ois mun firma

• Anonyymi

Ei tarvitse porttikieltoa laittaa, me suvakit ja hipit ja isänmaalliset emme leikkinatseja kannata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse porttikieltoa laittaa, me suvakit ja hipit ja isänmaalliset emme leikkinatseja kannata.

suvakki/hippi,,,samassa lauseessa isänmaallisen kanssa ei oikeen rimmaa.
        Menkää hippi/maanpetturit panemaan toisianne peppuuun.

• Anonyymi

Itekään en käy enää Kärkkäisellä. Viimeksi kävin Sikapäivillä, mutta nyt en astu enää kyseiseen lafkaan, oli sitten miten halpaa tahansa.

• Anonyymi

Itte mää käyn Kärkkäisellä. Sikapäivillä käyn aina, kun siellei oo niitä mutiksii. Ois kiva kun taas tulis sikapäivät. Mulle noi hinnat ei oo mikää vaikutin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itte mää käyn Kärkkäisellä. Sikapäivillä käyn aina, kun siellei oo niitä mutiksii. Ois kiva kun taas tulis sikapäivät. Mulle noi hinnat ei oo mikää vaikutin.

Onhan siellä yksi mutis kun sinä sinne menet

• Anonyymi

Minä en ole kyllä käynyt sen jälkeen Kärkkäisellä kun hän alkoi kertomaan tarjous - lehdissä että sikoja käy sikapäivillä.

• Anonyymi

Joku boikotoi Kärkkäistä, joku Keskistä, joku Lidliä, joku S-ryhmää, joku K-ryhmää, joku Tokmannia, joku Halpahallia jne. Näin kaikille riittää asiakkaita. Mutta Alkoa ei boikotoi kukaan.

• Anonyymi

Ei mitään vaikutusta näillä boikoteilla. Boikotoiva henkilö tekee vain itselleen kiusaa. No mutta jos on tyhmä, niin on tyhmä. Kait sitä pieni muurahainen on sit tyytyväinen, kun ei käy Kärkkäisellä. Ei noi vaikuta terveiden ihmisten toimintaan.

• Anonyymi

Veikkaan, että aloittaja on jokin sananvapautta rajoittava venäjätrolli. Kuittauksetkin vastauksiin ala-arvoista.

Se, että joku tajuaa kusetuksen, ei tee hänestä pahista, tosin itse asiaan ei voi vaikuttaa, mutta kyllä pitäisi saada heidän puhua joilla puhuttavaa on. Historia muuten taitaa toistaa isokiho juutalaisten näytelmiä? Ovatko oppineet edellisistä mokista, luultavasti eivät.

Jos Kärkkäinen perustaa meidän kylään kaupan, niin pääsenkö sinne töihin? Pidän rehdeistä työnantajista. Postimyynnistä ostelen jo silloin tällöin.

• Anonyymi

Kummasti nämä kusetuksen tajunneet viruu teho-osastoilla ja hyvin moni kusetuksen tajunnut hakeutunut koronatestiin ja on nyt kotonaan karanteenissa😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummasti nämä kusetuksen tajunneet viruu teho-osastoilla ja hyvin moni kusetuksen tajunnut hakeutunut koronatestiin ja on nyt kotonaan karanteenissa😂

Niinhän sä luulet, mut mua ei haittaa laisinkaan sinun uskomukset, pidättäydyn omassa ymmärryksessäni.

• Anonyymi

Ei helvetti. Suomen kansa on harvinaisen tyhmää. Miten ihmeessä pärjätään kansainvälisissä vertailussa. Se Ano on kyllä komia. Paksu sikaniska sillä on. Ei se varmaan naisten päälle ymmärrä.

• Anonyymi

Anoa pukisi kyllä lyhyt minihame, verkkosukat ja korkkarit.

• Anonyymi

Yhdysvalloissa patentoitiin kansalaisia koronapasseilla valvova sosiaalisen pisteytyksen ja valvonnan järjestelmä

Jälleen yksi huomattava ns. salaliittoteoria on askelta lähempänä toteutumistaan, kun Yhdysvalloissa uutisoidaan orwellilaisen kansalaisten valvonnan ja sosiaalisen pisteytyksen järjestelmän patentoinnista. Yhdysvalloissa järjestelmä kytkeytyy oleellisesti koronapassiin.

https://mvlehti.net/2021/10/26/yhdysvalloissa-patentoitiin-kansalaisia-koronapasseilla-valvova-sosiaalisen-pisteytyksen-ja-valvonnan-jarjestelma/

• Anonyymi

Ihanko tosiaan pidät kyseistä miehitetystä Itä-Ukrainasta käsin toimivaa Venäjän propagandaa julkaisevaa huuhaasivustoa luotettavana tietolähteenä ja levität kyseistä roskaa vielä eteenpäinkin?

• Anonyymi

Käyn kärkkäisellä joka päivä kaupassa kun asun naapurissa, hyvä ja halpa kauppa.

• Anonyymi

Oliko se erottanut kaikki rokottamattomat työntekijät.

• Anonyymi

Tuskin!

• Anonyymi

Hyvät tarjoukset Kärkkäisellä taas , pitää käydä valikoimas. Hyvä kun tuollainen mahtava liike ja valikoima.

• Anonyymi

Kunhan provosoit!

• Anonyymi

On aika älyvapaata kommentointia!
      Ei noissa osassa ole järjen häivääkään.
      Kärkkäiseltä ajettu aina OHI ja ajetaan vastaisuudessakin.
      Samanlaista tavaraa saa muualtakin, jos tarvitsee.
      Ei ole pakko viedä rahojaan ihmisarvojen vastaisesti toimivalle yrittäjälle! Sääli vain työntekijöitä...

• Anonyymi

No niin on, tämä lainaamani kaikista typerin.

• Anonyymi

Vakavaraisessa kaupassa on mukava olla töissä. T: työntekijä.

• Anonyymi

Haha....kaupan työntekijät eivät rahassa kylve.

• Anonyymi

Iltalehti 27.10. "Kärkkäinen porskuttaa kohusta toiseen, mutta bisnes kukoistaa – tässä syyt. Kärkkäinen oli yrityssaneerauksessa, mutta nyt se on kertonut kovasta kasvusta."

Kärkkäinen on hyvä kauppa. Tavaraa ja ystävällisiä myyjiä auttamassa. Minä asioin Kärkkäisellä Lahdessa edelleenkin.
      Viimeksi kiva kaveri auttoi metallihelien etsinnässä. "Mehän olemme sitä varten", totesi kun pyysin apua!

• Anonyymi

En ole minäkään ostanut Kärkkäiseltä mitään vuosikausiin. Enkä osta. Just katselin yhtä kasvovoidetta, joka oli Kärkkäisellä halvin. Tilauksen tein kuitenkin Lykolta ja maksan mielelläni voiteesta enemmän. Kärkkäinen on ikuisessa boikotissa.

• Anonyymi

Totta Maar mä lähren ny kärkkäiselle ostoksille.

• Anonyymi

Tänään menossa ALFA kärkkäiselle ostamaan talvivaatteet koko perheelle. Siinä on yrittäjä isolla sydämellä

• Anonyymi

Ei helvata, nyt kyllä laitan tuon kaupan tuollaisen omistajan vuoksi boikottiin !
      No siellä ei myydä mitään sellaista tarpeellista, mitä en muualta saisi.

• Kärkkäiseltä eivät asiakkaat katoa muutaman boikotin takia. Kannatan natseja.

• Anonyymi

Mina osta Karkkainen koska Putin.

• Anonyymi

• Anonyymi

Kärkkäinen on mitä on mutta yritys on aina yritys. Niin kauan kun bisnes pysyy bisneksenä ei minulla ole mitään syytä boikotoida sitä. Tässä maassa jokainen veroeuro kuivahtaa kielen päälle.

Siinä vaiheessa kun yrityksen kautta aletaan tekemään jotain laittomuuksia niin arvioin asiaa uudestaan. Kärkkäinen ei ole minulle mikään vakiokohde, mutta kyllä sieltä parin vuoden välein jotain tulee tilattua jos tarve vaatii ja hinta kohtaa.

• Anonyymi

Kärkkäinen Oy on jo vuosia sitten tuomittu yhteisösakkoihin juuri näistä Kärkkäisen levittämistä juutalaisia koskevista perättömistä salaliittoteorioista. Eli yritys on laittomuuksiin syyllistynyt.

• Anonyymi

Asiahan on niin, että ei sota yhtä miestä kaipaa.

• Anonyymi

Mutta naismaiset miehet näyttävät kaipaavan sotaa.

• Anonyymi

Tuttavani hankki rokotteet. Kävellessään tuulivoimalla läheltä rokotteen magneetti räjähti.

• Anonyymi

Vai kävelee se meedio tuulivoimalla! Loukkaannuitko räjähdyksessä?

• Anonyymi

kiitos ideasta, taitanpa käydä iltapäivällä tukemassa suomalaista yrittäjyyttä Kärkkäisillä

• Anonyymi

Korona-aikaan hieman vatsa kutistunut. Kärkkäiseltä ostettava muutama uusi talvitakki ja samalla metsästystarvikkeita. Samalla voi hakea Lidlistä saksalaisia kyljyksiä lähimetsän kettuperheelle.

• Anonyymi

Vain unelmissas, millä sinäkin raukka ostat, leipäjonojen vakioasiakas.

• Anonyymi

Metsätystarvikkeet olisi pitänyt ostaa jo kuukausia sitten joten älä viitsi puhua soppaa. Sulla kuun ei ole muuta kuin nahkatykki jolla ammut räkäpäitä😂

• Anonyymi

isoa joukkoa suomalaisia vaivaa sopuliajattelu. kärkkäinen uskaltaa sanoa mielipiteensä. kärkkäisellä kyllä asioin on hyvä valikoima hinnat kohdallaan ja ystävällinen palvelu ollut aina.

• Anonyymi

Ihan sam m MIKÄ LIIKE ON NIMELTÄÄN, KUN HALVALLA SAA , NIIN SIELTÄ OSTETAAN , johtajat on sivuseikka, KUHAN TAVARAT ON TARJOUKSESSA, jokainen elää kotonaan omaa elämää, ja katsoo, mikä kannattaa paraiten taloudellisesti !

• Anonyymi

Aika harvoin tuoltakaan firmalta mitään ostettavaa löytää. Moni paikka myy halvemmallakin. Aika usein nykyään omat ostokset tulee tehtyä jostain ulkomaalaisesta nettikaupasta. Ei ole paljon järkeä ostaa täältä, kun toimituskulujen kanssa sama tuote voi olla halvempi ulkomailta ostettuna. Tästä ihan esimerkkeinä K2 rullaluistimen jarrupalat, ja IsoStar urheilujuomajauheet. Mikäli IsoStaria löydät Suomesta, se purkki maksaa 12€ tai yli. Saksasta täysin samaa tuotetta saat 6-8€ purkki. Esimerkkejä löytää vaikka kuinka paljon.

• Anonyymi

Jos jotakin tarvitsee ja haluaa, ei hintaa tarvitse edes katsoa. Säälin köyhiä.

• Anonyymi

Minä säälin tyhmiä ..ja vihaan samalla.

• Anonyymi

Viikon paras uutinen Kärkkäisen seko joutu nöyrtymään ja pyytelee sanomisiaan anteeksi julkisesti!!!
      Ai että tekee eetvarttia mutta en siltikään käy sen puljussa niin kauan kun tuo seko siellä vaikuttaa

• Anonyymi

Niin..fiksut yhteistyöyritykset vetäneet tuotteensa pois Kärkkäiseltä, se kyllä kertoo todella paljon!

• Anonyymi

• Anonyymi

Minäpä ostan! Hyvä liike, hyvää palvelua ja verkkokauppa 10 .
      Muukalaisia palvovat liikkeet kierrän kaukaa, ihan oman ja läheisteni turvallisuudenkin kannalta. Tiedä milloin joku terroristi iskee leipäveitellä...

• Anonyymi

Siinä ei auta Kärkkäiset eikä mitkään leikkinatsit.

• Anonyymi

Herra Kärkkäinen on nauttinut muutakin kuin kaurapuuroa. Ollut jo pidemmän aikaa ulkona...

• Anonyymi

Just tuli Afrikan tähti -peli postissa, tosi nopee toimitus. Ostan Kärkkäiseltä jatkossakin, myös edellinen tilaus tuli muutamassa päivässä kotiin, tällästä sen pitää olla.

• Anonyymi

Kuuluu Ano Turtiainen kanssa samaan joukkoon.

• Anonyymi

Kärkkäinen on paras! Taas viikonloppuna sinne ostoksille.

• Anonyymi

Menehän vaan lahkosi tykö.

• Anonyymi

En boikotoi. Ostan joululahjoja sieltä ja muutakin. Hyvä kauppa. Jokaisella saa olla omat mielipiteensa ja salaliittoteoriansa. Uskokoon ken tahtoo tai voipi olla uskomattakin. Mulle ihan sama.

• Anonyymi

Menehän sinäkin lahkosi ylläpitämään kauppaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menehän sinäkin lahkosi ylläpitämään kauppaan.

Hänhän jo kertoi menevänsä. Mitä sinä elämän murjoma sitä enää toistelet?

• Anonyymi

olen ostanut sieltä paljon hyödyllistä tavaraa huomenna lähtee taas tilaus

• Anonyymi

Ei voi olla ihan sama että kauppa missä käyt ! Tukee uusnatseja ! Antisemitismiä ! Pseudotieteitä ! Miltä sinusta tuntuu kun joku läheisesi kuolee kärkkäisen saastan aiheuttumana ?

• Anonyymi

En asioi enää kyseisessä putiikissa. Holokaustin kieltäminen tuo mieleen vahvat n*tsi vibat. Niinistön nimeäminen joksikin NWO kätyriksi on jo ihan käsittämätöntä

• Anonyymi

kyllähän se siellä kipa päässä hiippaili 2015 että siltä pohjalta sano tuota...

• Anonyymi

Nythän ilmoitti vetäytyvänsä julkisesta kirjoittelusta eli rauha maassa?

• Anonyymi

Hyvä Kärkkäinen ! Olen vakio asiakas ja aijon pysyäkkin sellaisena.

• Anonyymi

Kaikki koronakaranteenissa olevat ja kävelemään kykenevät koronaan sairastuneet voivat mennä Kärkkäisen kauppaan ilman maskia ym. shoppailemaan ja unohtaa sairauden, sillä siellä vakuutetaan, ettei koko tautia edes ole!

• Anonyymi

Tilasin juuri joululahjat Kärkkäiseltä, tilaa sinäkin, hyvät valikoimat.

• Anonyymi

Ostanut eräkamppeita ja muuta tarpeellista useammalla tonnilla tänä vuonna Kärkkäiseltä. Myös joululahjat löytyy kattavasta valikoimasta. Juha on muutenkin sympaattinen herrasmies muttei anna kaikenmaailman vihervassareitten pompotella boikoteillaan joilla sahaavat vain omaa oksaa.

• Anonyymi

Sinä se vaan toistat tuota samaa mantraa!

• Anonyymi

Afrikan tähteä me pelattiin pääosin jo 1960-luvulla. Samaa jatkettiin myöhemmin omien lasten ollessa pieniä myöhemmin 1990-luvulla mm. Lapin lomilla. Sitäpaitsi Pekka ja Pätkä elokuvat ovat mielestäni kaikkein parhaimpia kotimaisia kautta aikain.
      Jos joku tänne eksynyt pahoittaa siitä mielensä niin so what? Enhän minäkään mene heidän onnettomiin kotimaihinsa sormella osittelemaan heidän onnetonta ja ilmeisen köyhää tapakulttuuria. Vai pitäisikö sittenkin?

• Anonyymi

Miltä tuntuu kun menet myymälään, minkälainen fiilis.

• Anonyymi

Minä aika katsoin myyjiä ja mietin että tuonko näköinen on lestadiolainen. Nykyään en enää tuolla puljussa käy.

• Anonyymi

Iltalehti 27.10. "Kärkkäinen porskuttaa kohusta toiseen, mutta bisnes kukoistaa – tässä syyt. Kärkkäinen oli yrityssaneerauksessa, mutta nyt se on kertonut kovasta kasvusta."

Kärkkäinen on hyvä kauppa. Tavaraa ja ystävällisiä myyjiä auttamassa. Minä asioin Kärkkäisellä Lahdessa edelleenkin.
      Viimeksi kiva kaveri auttoi metallihelien etsinnässä. "Mehän olemme sitä varten", totesi kun pyysin apua!
      Asioin Kärkkäinen Lahti myymälässä. Ei mitään valittamista! Hyvä kauppa. t. Risto

• Anonyymi

Ajattelin käydä välillä Ylivieskan Kärkkäisellä. Siellä saattaisi tavata Jussin itsensä onnitella hyvästä mainoskampanjasta.

• Anonyymi

Ostan kaiken Kärkkäiseltä, joululahjat sekä muut tarvekalut. Siellä asiakas saa hyvä palvelua.

• Anonyymi

Miten nukut yösi ? Tietäen että kärkkäiselle kiikkuttamasi eurot hän muuntaa saastaan ?

• Anonyymi

Minä ostin Kärkkäiseltä kesähuvilatontin. Hieno paikka, kangasmaastoa ja kalliorinnettä. Ei mikään itikkapesäke kesällä. Myyjän etunimeä en viitsi kertoa.

• Anonyymi

Pitää autosuoja ostaa sieltä talven varalle, halvin tarjous.

• Anonyymi

Köyhän on pakko käydä tuollaisessa Kärkkäisen tyylisessä halpispuljussa. Otsi siltä kymmenen vuotta sitten jääkairan niin ei talvea kestänyt. Liki metri oli jäätä niin meni aivan solmuun kun väänsin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhän on pakko käydä tuollaisessa Kärkkäisen tyylisessä halpispuljussa. Otsi siltä kymmenen vuotta sitten jääkairan niin ei talvea kestänyt. Liki metri oli jäätä niin meni aivan solmuun kun väänsin.

Mitäs menit viljapellolle kairaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen totaalisen köyhä mutta en niin aivokuollut että senttiäkään veisin kärkkäiselle ! Hän muuntaa sinun rahasi saastaan ja kuonaan !

• Anonyymi

Oikeasti ? Myyt sielusi saastalle muutaman kolikon takia ? Miten nukut yösi ?

• Anonyymi

Minä en osta s-ryhmän liikkeistä. Siellä olen tavannut kassoja jotka lyövät mitä sattuu kuittiin, sitten alkaa jahtaaminen asiakas onkin huijari.

• Anonyymi

Etkö sitten ole huijari?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sitten ole huijari?

Kyllä, mutta huijaan ainoastaan verottajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, mutta huijaan ainoastaan verottajaa.

Viikon parhaan vitsin murjaisit. KELA pummi ei voi verottajaa huijata.

• Anonyymi

Olen ostanut Jyväskylän Kärkkäiseltä tänä vuonna usealla tonnilla tavaraa; vaatteita, kalastustarvikkeita, autonhoitotuotteita jne.
      Aina on ollut erittäin hyvä asiakaspalvelu ja hinnat kohdillaan.
      Aion myös jatkossa asioida Kärkkäisellä, hyvä liike on.

Minusta alkaa tuntumaan että nämä tämänkin viestiketjun kitisijät ovat kirppariporukkaa jotka eivät asioi muutenkaan paikoissa joissa myydään uutta tavaraa.
      Tai sitten he ovat vain kateellisia, näitähän Suomessa riittää.
      Todennäköisesti ovat molempia.

• Anonyymi

Kuinka mones kerta kun jankkaat tuota samaa mantraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka mones kerta kun jankkaat tuota samaa mantraa.

Et näemmä osaa laskea. No minä kerron: ensimmäinen kerta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et näemmä osaa laskea. No minä kerron: ensimmäinen kerta.

No sitten sinun kaltaisia jankkaajia on useampia! "..minä ostin erävarusteita tonnilla Kärkkäiseltä".
        "..minä ostin joululahjoja tonnilla Kärkkäiseltä".
        "...minä olen ostanut kalastusvälineitä tonnilla Kärkkäiseltä"😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten sinun kaltaisia jankkaajia on useampia! "..minä ostin erävarusteita tonnilla Kärkkäiseltä".
        "..minä ostin joululahjoja tonnilla Kärkkäiseltä".
        "...minä olen ostanut kalastusvälineitä tonnilla Kärkkäiseltä"😂

Niin, kuulostaahan tuo oudolta persaukisen korvissa.
        Mut hei, osteleminen on arkipäivää meille normaaleille työssäkävijöille.

• Anonyymi

Haloo ! Oletko amis vai elämänkoululainen vai sairas ? Jäi sitten koulut käymättä ja elät pimeydessä imbesillinä ! Saat minut oksentamaan . . .

• Anonyymi

Olen boikotoinnut kärkkäistä siitä lähtien kun selvisi että mitä kärkkäinen tukee rahoillaan jotka saa asiaikkailtaan ! Kukaan normaali ihminen ei asioi moisessa saastatehtaassa !

• Anonyymi

Tuo uusnatsi-juttu ei ole mikään vitsi. Uusnatsismi on mm. Saksan pahimpia uhkia.
      Ihmettelen kyllä miksi aikuiset ihmiset kuten Herra Kärkkäinen lähtee mukaan tuollaiseen? Onkohan niin että sisällä kytee viha ja syynä voi olla että jäänyt lapsena ilman äidin rakkautta!

• Anonyymi

..epäilen että SVL:n perustaja oli jäänyt lapsena ilman äidin rakkautta, sisällä kuti viha. Kun tämä ko. SVL:n perustaja löysi kiinalaisen naisystävän ja sai rakkautta niin luopui natsi-aatteestaan eli ihan selvästi oli rakkauden puute tälläkin talttahampaalla.

• Anonyymi

Eilen oli Kärkkäisen parkkipaikka aivan täynnä Lahdessakin. Kävin oikein vilkaisemassa sisälläkin, eikä tahtonut käytäville mahtua. Kassat takoivat rahaa sisään piirikortit punaisina.

• Anonyymi

Se on hienoa että suomalaiset kannattavat Suomalaista kauppaa.
        Juuri sitä on suomalaisuus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hienoa että suomalaiset kannattavat Suomalaista kauppaa.
        Juuri sitä on suomalaisuus!

Kärkkäinen ei ole suomalainen ! Vaan oppi-isä on jenkkinatsi/ kukluxklaanilainen ! Ja huu haa hörhö joka ei ole käännyt kouluja ja tuuttaa kuonaa jolla voi olla lopulliset seuraukset !

• Anonyymi

😂😭😭😭😭😭😭😭😭 oletko oikeasti niin älvänä ettet ymmärrä miten sairas kärkkäinen on ja mihin hän muuntaa sinun kauppaan viedyt eurosi ? Hae hoitoa asap !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärkkäinen ei ole suomalainen ! Vaan oppi-isä on jenkkinatsi/ kukluxklaanilainen ! Ja huu haa hörhö joka ei ole käännyt kouluja ja tuuttaa kuonaa jolla voi olla lopulliset seuraukset !

Kärkkäinen on supisuomalainen, jo nimikin sen kertoo.
        Itse suosin Suomalaista!

• Anonyymi

Ajatus boikotista on todella tyhmä. Kyllä Kärkkäisellä on oikeus mielipiteeseensä siinä missä ceauseculaisen Sanna Marinin seta-aatteen kannattajilla! Kärkkäinen tekee hyvää taloudellemme. Hän työllistää satoja ihmisiä.

• Anonyymi

Oletko oikeasti niin imbesilli että että kannatat kärkkäistä ? Ei sillä ole mitään väliä jos työllistää satoja ihmisiä ! ( hän myös altistaa työntekijänsä koronalle kun vaati että he eivät ota rokoitusta eikä käytä suojavarustusta ) mitä kannatat ? Antisemitismiä ? Uusnatseja ? Pseudotieteitä ? Vai kaikkia ? Olethan hoidon piirissä ?

• Anonyymi

Ajatus boikotista on todella fiksu! Maailma ei tarvitse näitä aikuisia ihmisiä jotka leikkivät pellenatseja. Tiukassa paikassa nämä pellenatsit paskoo housuihinsa.

• Anonyymi

Äärioikeistolaisuus nousee voimakkaasti ja talloo punavihreän saastan alleen. Penkkoja varustellaan jo ympäri maailmaa.

• Anonyymi

Taidat olla koulukiusattu sängynkastelija ! Se että kannatat sairaan kärkkäisen juttuja kertoo myös sen että jäi koulut käymättä ja elät syvässä pimeydessä imbesillinä . . .hae hoitoa ja koulutusta !

• Anonyymi

Mätäne vaan siellä hikisessä kämpässäs, sinusta kun ei ole toimintaan. Sinä vaan hehkuttelet uusnatsi uutisilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mätäne vaan siellä hikisessä kämpässäs, sinusta kun ei ole toimintaan. Sinä vaan hehkuttelet uusnatsi uutisilla.

Kärkkäinen on hyvin johdettu ja menestyvä liike.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärkkäinen on hyvin johdettu ja menestyvä liike.

Näin on jos on rastinen natsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on jos on rastinen natsi.

Saksassa vanhat natsit ja stalinistit perustivat vihreitten sisarpuolueen.

• Anonyymi

Minä olen ostanut Kärkkäiseltä tänäkin kesänä tuhannella eurolla uistimia ja siimoja.

• Anonyymi

Jippii!! 226 vastausta. Kyllä aloitukseni vetää😜
      Kuumaa kun kuumempi aihe, pikkunatsit nousee poteroistaan ja natsien vastustajat kuten minä kalistelemme sapeleita ja kiroamme pellenatsit manalaan.

• Anonyymi

Viherpunikit pelkäävät. Se on hyvä, sillä on parempi tuhoutua kun on jo luovuttanut.

• Anonyymi

Hähää, me suojeluskuntalaiset eli reserviläiset emme leikki-ja pellenatseja pelkää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hähää, me suojeluskuntalaiset eli reserviläiset emme leikki-ja pellenatseja pelkää

Ota termeistä selvää ennen kuin kirjoittelet. Nolaat itsesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota termeistä selvää ennen kuin kirjoittelet. Nolaat itsesi.

Reserviläiset on nykyajan suojeluskuntalaisia.

• Anonyymi

Paras liukuvoide mitä pikkupoikiin saa löytyy Kärkkäiseltä.

• Anonyymi

No no Timo, et ole enää ministeri!

• Anonyymi

Suojeluskuntalaiset olivat aikansa äärioikeistolaisia patriootteja, isänmaallisia punikkien verivihollisia. Partioliike Suomessa on haalea jäänne siitä.

• Anonyymi

Miten Suomen Sisun Sivarit Pelle-uhon johdolla....?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten Suomen Sisun Sivarit Pelle-uhon johdolla....?

Hauskoja ja vaarattomia vekkuleita.

• Anonyymi

Hyvä! Jää meille enemmän. Paras kauppa!

Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5516
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3731
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3293
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2575
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2162
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2087
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163