Näin uutisen että facebook vaihtaa nimeensä. Haluaa varmaan pestä vanhat synnit pois :D Mutta mitä veikkaatte, mikä on uusi nimi?
Facebook vaihtaa nimeensä?
Anonyymi
4
86
Vastaukset
- Anonyymi
Vois vaikka poistaa ittensä. Uusi nimi voisi olla "Paskakirja"
- Anonyymi
Löysin tällekkin kertoimet :D https://www.betsson.com/fi/blogi/viihde/facebook-muuttamassa-nimensa-nama-ovat-suosikit-uudeksi-nimeksi/ Meikäläinen laitto 10e tuohon ihan vaan huvin vuoksi :D
- Anonyymi
Eipä Facebook sovelluksena vaihda nimeä, mutta se firma, joka pyörittää FB:tä ja muita juttuja, muuttaa nimensä.
- Anonyymi
Ja tulipa hieno nimi Meta tarkoittaa kadun kielessä Met-Anfetamiinia. Siis vaihtoi nimensä kemialliseksi anfetamiiniksi. KAIKKI tietää todellakin kadulla kun kyselet metaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624