Onneksi ei ole anonyymi mailia.

Anonyymi

Tietenkin olisi kiva jos olisi s-posti kamu, mutta ei ole enkä enää ala. Jää vain paskan maku kun joku aihe ei käy ja juttu on siinä!

Kannattaa siis sopia heti alkuun ne aiheet mistä jutellaan ja jos pipon loimi on tiukalla, niin kannattaa kertoa heti tai unohtaa koko juttu heti!

16

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No nyt on ahdasmielistä :D

      • Anonyymi

        Joku kaivannut minun aloituksen. Olen edelleenkin sitä mieltä mitä tuossa aloituksessa. Kyllä hyviäkin ihmisiä on enkä itsekään ole täydellinen. Mutta oikeasti ekassa viestissä kannattaa sopia ja kertoa ne asiat joista on valmis ja halukas juttelemaan ja toisaalta asiat joista ei halua jutella! Ja tietenkin pitää kestää mitä se tarkoittaa kumminkin puolin.

        Itselläni oli kymmenen vuotta (yli) todella hyvä netin kautta tullut n-puolinen kaveri ja sitten kun asiat menee pieleen, niin tietää mitä se on! Pitkäaikaisuus ei saa tarkoittaa kahta kirjettä! Aloitusta ja vastausta vaille jäävää toista!

        En tiedä olisiko minusta enää oikeaan kirjeenvaihtoon enkä aivan helposti lähde mihinkään watssapp juttuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kaivannut minun aloituksen. Olen edelleenkin sitä mieltä mitä tuossa aloituksessa. Kyllä hyviäkin ihmisiä on enkä itsekään ole täydellinen. Mutta oikeasti ekassa viestissä kannattaa sopia ja kertoa ne asiat joista on valmis ja halukas juttelemaan ja toisaalta asiat joista ei halua jutella! Ja tietenkin pitää kestää mitä se tarkoittaa kumminkin puolin.

        Itselläni oli kymmenen vuotta (yli) todella hyvä netin kautta tullut n-puolinen kaveri ja sitten kun asiat menee pieleen, niin tietää mitä se on! Pitkäaikaisuus ei saa tarkoittaa kahta kirjettä! Aloitusta ja vastausta vaille jäävää toista!

        En tiedä olisiko minusta enää oikeaan kirjeenvaihtoon enkä aivan helposti lähde mihinkään watssapp juttuihin.

        Minä tahtoisin kirjoitella pitempäänkin kanssasi mutta et ollut hakemassa kirjekaveria. Tuli vaan sellanen tunne kun meidät n-puoliset moitit.
        Ehkä olisin halunnut muuttaa käsitystäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tahtoisin kirjoitella pitempäänkin kanssasi mutta et ollut hakemassa kirjekaveria. Tuli vaan sellanen tunne kun meidät n-puoliset moitit.
        Ehkä olisin halunnut muuttaa käsitystäsi.

        Ketjun aloittaja kuittaa!

        Kiva kuulla, että joku ajattelee noin!

        Elämä vaan on sellainen että ei kokemuksien jälkeen halua uutta.

        Sellaisiakin sp/etanakirje/Skype ym. kavereita on ollut että jos he olisivat halunneet niin löytävät viesteille keinot.


        Edelleenkään ei ole nimetöntä postia.

        Kiitos kuitenkin sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun aloittaja kuittaa!

        Kiva kuulla, että joku ajattelee noin!

        Elämä vaan on sellainen että ei kokemuksien jälkeen halua uutta.

        Sellaisiakin sp/etanakirje/Skype ym. kavereita on ollut että jos he olisivat halunneet niin löytävät viesteille keinot.


        Edelleenkään ei ole nimetöntä postia.

        Kiitos kuitenkin sinulle.

        Silti voitas kokeilla. En ole tiukkapipo ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti voitas kokeilla. En ole tiukkapipo ainakaan.

        Ap. kuittaa.

        Ei tässä voi antaa sähköpostia jossa on liian tarkat tunnisteet. Ja vaikka joku antaisi oman anonyymin osoitteen niin onko turvallista vastata heti oikealla osoitteella ettei seuraus ole osoitteen joutuminen vääriin käsiin tai oma joutuminen trollauslistalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap. kuittaa.

        Ei tässä voi antaa sähköpostia jossa on liian tarkat tunnisteet. Ja vaikka joku antaisi oman anonyymin osoitteen niin onko turvallista vastata heti oikealla osoitteella ettei seuraus ole osoitteen joutuminen vääriin käsiin tai oma joutuminen trollauslistalle.

        No jaa.. olkoon. En ahdistele enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa.. olkoon. En ahdistele enempää.

        ap. kuittaa!

        Mä annan sulle mahdollisuuden. Mä pääsen koneelle niin teen nimettömän tilin jolla pääsee alkuun.

        Mutta aiemmin kirjoittamani pitää paikkaansa. Eli sovitaan alussa mitä jutellaan ja sinä aloitat.

        Nimetön osoite on hyvin persoonallinen

        nimetonsininen@hotmail piste com

        Pallo on sinulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa.. olkoon. En ahdistele enempää.

        Ps. Tuo nimetonsininen Hotmail on se osoite johon voit kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Kyllä elämä on joskus vaikeaa!

      Sotkin oman uuden nimettömän sähköpostin ja jouduin kikkaileemaan sen alusta saakka uudelleen!

      Osoite johon joku haluaa kirjoittaa on [email protected]

      Ja tiedoksi olen yli 50v mies. Haluan antaa jollekin mahdollisuuden.
      Säännöt ylempänä.

      • Anonyymi

        Et sitten vastannut vaikka kuinka nimetön oot ja mahdollisuuden annoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten vastannut vaikka kuinka nimetön oot ja mahdollisuuden annoit.

        [email protected]

        Ilmeisesti posti mennyt jonnekin bittihelvettiin!

        Tuossa on osoite joka toimii ainakin hotmailista hotamailiin...

        Anteeksi, että pyydän että kokeilet uudelleen! :( *anteeksi*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        [email protected]

        Ilmeisesti posti mennyt jonnekin bittihelvettiin!

        Tuossa on osoite joka toimii ainakin hotmailista hotamailiin...

        Anteeksi, että pyydän että kokeilet uudelleen! :( *anteeksi*

        ps....

        hotmail ja gmail toimii keskenään, mutta esim. maksullinen posti ei toimi tuossa systeemissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        [email protected]

        Ilmeisesti posti mennyt jonnekin bittihelvettiin!

        Tuossa on osoite joka toimii ainakin hotmailista hotamailiin...

        Anteeksi, että pyydän että kokeilet uudelleen! :( *anteeksi*

        Koitin nyt kahdesta postista lähettää. Jos ei nekään tule niin sitte ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitin nyt kahdesta postista lähettää. Jos ei nekään tule niin sitte ei voi mitään.

        Niin se kait on!

        Voinhan minäkin yrittää laittaa sen postin sinulle tuosta postista kun laitat minulle ensin oman ositteesi. EI viitsisi availla laatikkoja enempää... Oli jo tämänkin kanssa helvetinmoinen vääntö! En saanut kännykkään auki ja käyn koneella tsekkaamassa!


      • Anonyymi

        Ok! Mä jo mietin tuota osoitetta omassa hakemuksessaan. Mä laitan viestin sinun suuntaan niin katsotaan lisää


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe