Tietenkin olisi kiva jos olisi s-posti kamu, mutta ei ole enkä enää ala. Jää vain paskan maku kun joku aihe ei käy ja juttu on siinä!
Kannattaa siis sopia heti alkuun ne aiheet mistä jutellaan ja jos pipon loimi on tiukalla, niin kannattaa kertoa heti tai unohtaa koko juttu heti!
Onneksi ei ole anonyymi mailia.
16
1025
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt on ahdasmielistä :D
- Anonyymi
Joku kaivannut minun aloituksen. Olen edelleenkin sitä mieltä mitä tuossa aloituksessa. Kyllä hyviäkin ihmisiä on enkä itsekään ole täydellinen. Mutta oikeasti ekassa viestissä kannattaa sopia ja kertoa ne asiat joista on valmis ja halukas juttelemaan ja toisaalta asiat joista ei halua jutella! Ja tietenkin pitää kestää mitä se tarkoittaa kumminkin puolin.
Itselläni oli kymmenen vuotta (yli) todella hyvä netin kautta tullut n-puolinen kaveri ja sitten kun asiat menee pieleen, niin tietää mitä se on! Pitkäaikaisuus ei saa tarkoittaa kahta kirjettä! Aloitusta ja vastausta vaille jäävää toista!
En tiedä olisiko minusta enää oikeaan kirjeenvaihtoon enkä aivan helposti lähde mihinkään watssapp juttuihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kaivannut minun aloituksen. Olen edelleenkin sitä mieltä mitä tuossa aloituksessa. Kyllä hyviäkin ihmisiä on enkä itsekään ole täydellinen. Mutta oikeasti ekassa viestissä kannattaa sopia ja kertoa ne asiat joista on valmis ja halukas juttelemaan ja toisaalta asiat joista ei halua jutella! Ja tietenkin pitää kestää mitä se tarkoittaa kumminkin puolin.
Itselläni oli kymmenen vuotta (yli) todella hyvä netin kautta tullut n-puolinen kaveri ja sitten kun asiat menee pieleen, niin tietää mitä se on! Pitkäaikaisuus ei saa tarkoittaa kahta kirjettä! Aloitusta ja vastausta vaille jäävää toista!
En tiedä olisiko minusta enää oikeaan kirjeenvaihtoon enkä aivan helposti lähde mihinkään watssapp juttuihin.Minä tahtoisin kirjoitella pitempäänkin kanssasi mutta et ollut hakemassa kirjekaveria. Tuli vaan sellanen tunne kun meidät n-puoliset moitit.
Ehkä olisin halunnut muuttaa käsitystäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tahtoisin kirjoitella pitempäänkin kanssasi mutta et ollut hakemassa kirjekaveria. Tuli vaan sellanen tunne kun meidät n-puoliset moitit.
Ehkä olisin halunnut muuttaa käsitystäsi.Ketjun aloittaja kuittaa!
Kiva kuulla, että joku ajattelee noin!
Elämä vaan on sellainen että ei kokemuksien jälkeen halua uutta.
Sellaisiakin sp/etanakirje/Skype ym. kavereita on ollut että jos he olisivat halunneet niin löytävät viesteille keinot.
Edelleenkään ei ole nimetöntä postia.
Kiitos kuitenkin sinulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjun aloittaja kuittaa!
Kiva kuulla, että joku ajattelee noin!
Elämä vaan on sellainen että ei kokemuksien jälkeen halua uutta.
Sellaisiakin sp/etanakirje/Skype ym. kavereita on ollut että jos he olisivat halunneet niin löytävät viesteille keinot.
Edelleenkään ei ole nimetöntä postia.
Kiitos kuitenkin sinulle.Silti voitas kokeilla. En ole tiukkapipo ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti voitas kokeilla. En ole tiukkapipo ainakaan.
Ap. kuittaa.
Ei tässä voi antaa sähköpostia jossa on liian tarkat tunnisteet. Ja vaikka joku antaisi oman anonyymin osoitteen niin onko turvallista vastata heti oikealla osoitteella ettei seuraus ole osoitteen joutuminen vääriin käsiin tai oma joutuminen trollauslistalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. kuittaa.
Ei tässä voi antaa sähköpostia jossa on liian tarkat tunnisteet. Ja vaikka joku antaisi oman anonyymin osoitteen niin onko turvallista vastata heti oikealla osoitteella ettei seuraus ole osoitteen joutuminen vääriin käsiin tai oma joutuminen trollauslistalle.No jaa.. olkoon. En ahdistele enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jaa.. olkoon. En ahdistele enempää.
ap. kuittaa!
Mä annan sulle mahdollisuuden. Mä pääsen koneelle niin teen nimettömän tilin jolla pääsee alkuun.
Mutta aiemmin kirjoittamani pitää paikkaansa. Eli sovitaan alussa mitä jutellaan ja sinä aloitat.
Nimetön osoite on hyvin persoonallinen
nimetonsininen@hotmail piste com
Pallo on sinulla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jaa.. olkoon. En ahdistele enempää.
Ps. Tuo nimetonsininen Hotmail on se osoite johon voit kirjoittaa.
- Anonyymi
Kyllä elämä on joskus vaikeaa!
Sotkin oman uuden nimettömän sähköpostin ja jouduin kikkaileemaan sen alusta saakka uudelleen!
Osoite johon joku haluaa kirjoittaa on [email protected]
Ja tiedoksi olen yli 50v mies. Haluan antaa jollekin mahdollisuuden.
Säännöt ylempänä.- Anonyymi
Et sitten vastannut vaikka kuinka nimetön oot ja mahdollisuuden annoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten vastannut vaikka kuinka nimetön oot ja mahdollisuuden annoit.
[email protected]
Ilmeisesti posti mennyt jonnekin bittihelvettiin!
Tuossa on osoite joka toimii ainakin hotmailista hotamailiin...
Anteeksi, että pyydän että kokeilet uudelleen! :( *anteeksi* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
[email protected]
Anteeksi, että pyydän että kokeilet uudelleen! :( *anteeksi*ps....
hotmail ja gmail toimii keskenään, mutta esim. maksullinen posti ei toimi tuossa systeemissä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
[email protected]
Anteeksi, että pyydän että kokeilet uudelleen! :( *anteeksi*Koitin nyt kahdesta postista lähettää. Jos ei nekään tule niin sitte ei voi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitin nyt kahdesta postista lähettää. Jos ei nekään tule niin sitte ei voi mitään.
Niin se kait on!
Voinhan minäkin yrittää laittaa sen postin sinulle tuosta postista kun laitat minulle ensin oman ositteesi. EI viitsisi availla laatikkoja enempää... Oli jo tämänkin kanssa helvetinmoinen vääntö! En saanut kännykkään auki ja käyn koneella tsekkaamassa! - Anonyymi
Ok! Mä jo mietin tuota osoitetta omassa hakemuksessaan. Mä laitan viestin sinun suuntaan niin katsotaan lisää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448179Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432191Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262082- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 281163
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860