Mietin tässä, että löytyykö täältä mahdollisesti seuraa muista lesboista, jotka olisivat kiinnostuneita osallistumaan ryhmätapaamisiin? En siis tarkoita mitään orgioita, mutta erilaisiin illanviettoihin ja toki jos jonkun tai joidenkin kanssa synkkaa niin.. Itse kävin joskus tällaisissa tapaamisissa, mutta se ryhmä kuolla kupsahti kun kaikki alkoi seurustelemaan tai muuten vaan kunnostautui puolisona. Hauskaa ja seksuaalisesti vapaata meininkiä olis hakusessa. Itse olen 33 ja kiinnostunut vähän vanhemmista tai samasta ikäluokasta.
Olenko ainoa??
9
86
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en ole sinusta kiinnostunut.
- Anonyymi
tänne ei voi kirjoittaa mitään , "kirves" on heti ilmassa .. mutta kun tilanne tulee tämä lesbo on jo märkä ja ... valmis avaamaan rintäliivinsä ja jalkoväliä lähes heti.
- Anonyymi
Täällä ainakin yksi kiinnostunut ilmoittautuu :) Ikää on 39v. Olisi ihanaa tutustua uusiin naisista pitäviin naisiin. Ns. normielämässä ei ihan tuu laumoina vastaan.. ei ees yhtäkään..
- Anonyymi
Minä olen kiinnostunut. Ikää 32v 😘
- Anonyymi
Ja kiinnostunut itseäni vanhemmista tai samaa ikäluokkaa 😘
- Anonyymi
Mietin että mikä on järkevin tapa vaihtaa yhteystietoja.. Täällä on niin sekopäistä porukkaa. Facen kautta on tullut kiinnostusta paljonkin ja siellä on helppo tarkistaa henkilöllisyys. Ainoa huono puoli on se että moni haluaa pysyä suhteellisen anonyymina monesta eri syystä ja sen haluaisin taata heille.
Olen perustanut Pelinaiset: pelataan korttia ja lautapelejä lesbisessä seurassa. Myös Mummolaakson kävelijät löytyy facesta. Helsingin Bottalla on mummolaakson tanssit 6.11.
- Anonyymi
Kuulostaa hauskalta, mutta haussa taitaa olla vähän erilaisten pelien pelaajia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hauskalta, mutta haussa taitaa olla vähän erilaisten pelien pelaajia..
Porukalla luetun ymmärtäminen hakusessa ehkä vähän. 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078893
- 936800
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656550Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345441Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo664863- 553541
- 503375
- 513132
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512916