Olenko ainoa??

Anonyymi

Mietin tässä, että löytyykö täältä mahdollisesti seuraa muista lesboista, jotka olisivat kiinnostuneita osallistumaan ryhmätapaamisiin? En siis tarkoita mitään orgioita, mutta erilaisiin illanviettoihin ja toki jos jonkun tai joidenkin kanssa synkkaa niin.. Itse kävin joskus tällaisissa tapaamisissa, mutta se ryhmä kuolla kupsahti kun kaikki alkoi seurustelemaan tai muuten vaan kunnostautui puolisona. Hauskaa ja seksuaalisesti vapaata meininkiä olis hakusessa. Itse olen 33 ja kiinnostunut vähän vanhemmista tai samasta ikäluokasta.

9

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en ole sinusta kiinnostunut.

• Anonyymi

tänne ei voi kirjoittaa mitään , "kirves" on heti ilmassa .. mutta kun tilanne tulee tämä lesbo on jo märkä ja ... valmis avaamaan rintäliivinsä ja jalkoväliä lähes heti.

• Anonyymi

Täällä ainakin yksi kiinnostunut ilmoittautuu :) Ikää on 39v. Olisi ihanaa tutustua uusiin naisista pitäviin naisiin. Ns. normielämässä ei ihan tuu laumoina vastaan.. ei ees yhtäkään..

• Anonyymi

Minä olen kiinnostunut. Ikää 32v 😘

• Anonyymi

Ja kiinnostunut itseäni vanhemmista tai samaa ikäluokkaa 😘

• Anonyymi

Mietin että mikä on järkevin tapa vaihtaa yhteystietoja.. Täällä on niin sekopäistä porukkaa. Facen kautta on tullut kiinnostusta paljonkin ja siellä on helppo tarkistaa henkilöllisyys. Ainoa huono puoli on se että moni haluaa pysyä suhteellisen anonyymina monesta eri syystä ja sen haluaisin taata heille.

• Olen perustanut Pelinaiset: pelataan korttia ja lautapelejä lesbisessä seurassa. Myös Mummolaakson kävelijät löytyy facesta. Helsingin Bottalla on mummolaakson tanssit 6.11.

• Anonyymi

Kuulostaa hauskalta, mutta haussa taitaa olla vähän erilaisten pelien pelaajia..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hauskalta, mutta haussa taitaa olla vähän erilaisten pelien pelaajia..

Porukalla luetun ymmärtäminen hakusessa ehkä vähän. 😁

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      91
      1041
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      722
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      604
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      480
    6. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    7. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    8. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      42
      441
    9. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      424
    10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      421
    Aihe