Unihalvaus vai mitä ihmettä

Anonyymi

Tosiaan eilen yöllä nukahdin ja näin unta muutaman sekunnin, jossa oli kaksi ihmistä vierelläni juttelemassa minulle. Sen jälkeen heräsin osittain, pystyin kuulemaan unen äänet ja mitä ihmiset juttelivat minulle. Selkeitä sanat eivät olleet, mutta tiesin niiden tulevan unesta.

Pystyin katselemaan ympäri huonetta, mutta koitin pitää silmiäni kiinni, sillä en halunnut nähdä mitään pelottavaa jos kyseessä olikin jonkinlainen unihalvaus. En kuitenkaan pystynyt pitämään niitä kokonaan kiinni, joten räpyttelin luultavasti aika kovaa tahtia. Tämä kesti ehkä kymmenen sekuntia jonka jälkeen heräsin kunnolla ja mietin että mitäköhän ihmettä. En tiedä olisinko pystynyt liikkumaan, en kokeillut tai en ainakaan huomannut vaika olisinkin.

Aika samalla lailla on käynyt ennenkin useasti. Niinä kertoina olen pystynyt vaan pitämään silmäni kokonaan kiinni ja korvissani soi ja humisee todella kovaan ääneen. Tuntuu myös että pääni puristuisi kasaan. Useasti olen ollut aika väsynyt tai mennyt myöhään nukkumaan mutta ei aina. Näin ei ole myöskään ikinä käynyt, jos olen nukkunut jonkun kanssa.

Lisäksi kaikki, aivan kaikki painajaiseni, mitä nään sijoittuu huoneeseeni. Herään siis painajaisessani huoneestani ja siellä on milloin mitäkin. En koe niitä ehkä pelottaviksi mutta ahdistavia ne ainakin ovat. Olen lähtenytkin painajaisissani kiertelemään pitkin kämppää ja kertomaan äidilleni jotain ja kaikki on unessa niin kuin ne on oikeassakin elämässä.

Onko kellään mitään samanalaisia kokemuksia tai mistä nämä voivat johtua ja mitä ne oikein on? Yleensä osaan jo ennustaa etukäteen näenkö painajaista tai koenko vastaavia asioita hieman ennen kuin "nukahdan".

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämän kuun alussa oli jo netissä kirjoitus, että avaruuslaiset tulevat ottamaan meihin yhteyttä unen kautta vielä tämän vuoden puolella. Olenkin varttunut, että milloin keskustelupalstat alkavat olla täynnä omituisia unia.
      Avaruuslaiset eivät ole kammottavia, kuten Hollywood on heistä tehneet. Vaan usein ihmisen näköisiä ja he ovat kilttejä. He haluavat vaan tuoda meille viestin, ei tehdä mitään pahaa. Päänpuristuksesi voi johtua siitä, että avaruuslaiset ovat eri tietoisuuden tasolla kuin perusihmiset ja ihmiset eivät tottumatta tai äkkiä tullessaan kestä tuota tasoa. Samoin se ettet saa selvää puheesta voi olla että et ole vielä tottunut tuohon tietoisuuden tasoon.
      Voi olla että olet miljardeista viestin jatkossa saaneilta ensimmäinen.

      • Anonyymi

        Ps, ja myöskin vastaanpyristeleminen aiheuttaa kehotuntemuksia. Paras olisi koettaa vain rentoutua ja antaa viestin tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps, ja myöskin vastaanpyristeleminen aiheuttaa kehotuntemuksia. Paras olisi koettaa vain rentoutua ja antaa viestin tulla.

        Ajattelin itse, että johtuisiko nämä siittä että niskani ovat jumissa tai stressistä yms. Aika vaikea kuvitella, että joku avaruusolio yrittäisi ottaa yhteyttä.. Koska miksi ihmeessä ja miksi juuri minä. Ajattelin olisiko tälläinen puoli uni jotenkin normaali ilmiö vai olenko tulossa ihan sekaisin. En tietenkään pois sulje avaruusolentojen viestejä, mikä tahansa voi olla tänä päivänä mahdollista :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe