Unihalvaus vai mitä ihmettä

Anonyymi

Tosiaan eilen yöllä nukahdin ja näin unta muutaman sekunnin, jossa oli kaksi ihmistä vierelläni juttelemassa minulle. Sen jälkeen heräsin osittain, pystyin kuulemaan unen äänet ja mitä ihmiset juttelivat minulle. Selkeitä sanat eivät olleet, mutta tiesin niiden tulevan unesta.

Pystyin katselemaan ympäri huonetta, mutta koitin pitää silmiäni kiinni, sillä en halunnut nähdä mitään pelottavaa jos kyseessä olikin jonkinlainen unihalvaus. En kuitenkaan pystynyt pitämään niitä kokonaan kiinni, joten räpyttelin luultavasti aika kovaa tahtia. Tämä kesti ehkä kymmenen sekuntia jonka jälkeen heräsin kunnolla ja mietin että mitäköhän ihmettä. En tiedä olisinko pystynyt liikkumaan, en kokeillut tai en ainakaan huomannut vaika olisinkin.

Aika samalla lailla on käynyt ennenkin useasti. Niinä kertoina olen pystynyt vaan pitämään silmäni kokonaan kiinni ja korvissani soi ja humisee todella kovaan ääneen. Tuntuu myös että pääni puristuisi kasaan. Useasti olen ollut aika väsynyt tai mennyt myöhään nukkumaan mutta ei aina. Näin ei ole myöskään ikinä käynyt, jos olen nukkunut jonkun kanssa.

Lisäksi kaikki, aivan kaikki painajaiseni, mitä nään sijoittuu huoneeseeni. Herään siis painajaisessani huoneestani ja siellä on milloin mitäkin. En koe niitä ehkä pelottaviksi mutta ahdistavia ne ainakin ovat. Olen lähtenytkin painajaisissani kiertelemään pitkin kämppää ja kertomaan äidilleni jotain ja kaikki on unessa niin kuin ne on oikeassakin elämässä.

Onko kellään mitään samanalaisia kokemuksia tai mistä nämä voivat johtua ja mitä ne oikein on? Yleensä osaan jo ennustaa etukäteen näenkö painajaista tai koenko vastaavia asioita hieman ennen kuin "nukahdan".

3

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämän kuun alussa oli jo netissä kirjoitus, että avaruuslaiset tulevat ottamaan meihin yhteyttä unen kautta vielä tämän vuoden puolella. Olenkin varttunut, että milloin keskustelupalstat alkavat olla täynnä omituisia unia.
      Avaruuslaiset eivät ole kammottavia, kuten Hollywood on heistä tehneet. Vaan usein ihmisen näköisiä ja he ovat kilttejä. He haluavat vaan tuoda meille viestin, ei tehdä mitään pahaa. Päänpuristuksesi voi johtua siitä, että avaruuslaiset ovat eri tietoisuuden tasolla kuin perusihmiset ja ihmiset eivät tottumatta tai äkkiä tullessaan kestä tuota tasoa. Samoin se ettet saa selvää puheesta voi olla että et ole vielä tottunut tuohon tietoisuuden tasoon.
      Voi olla että olet miljardeista viestin jatkossa saaneilta ensimmäinen.

• Anonyymi

Ps, ja myöskin vastaanpyristeleminen aiheuttaa kehotuntemuksia. Paras olisi koettaa vain rentoutua ja antaa viestin tulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps, ja myöskin vastaanpyristeleminen aiheuttaa kehotuntemuksia. Paras olisi koettaa vain rentoutua ja antaa viestin tulla.

Ajattelin itse, että johtuisiko nämä siittä että niskani ovat jumissa tai stressistä yms. Aika vaikea kuvitella, että joku avaruusolio yrittäisi ottaa yhteyttä.. Koska miksi ihmeessä ja miksi juuri minä. Ajattelin olisiko tälläinen puoli uni jotenkin normaali ilmiö vai olenko tulossa ihan sekaisin. En tietenkään pois sulje avaruusolentojen viestejä, mikä tahansa voi olla tänä päivänä mahdollista :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      279
      2548
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1364
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1241
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1241
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1185
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      97
      1178
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      1042
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      946
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      890
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      797
    Aihe