Onkohan tässä neitokaisessa verenperintönä samettihameiden kahinaa? Käytös ja olemus hieman viittavat siihen.
Jasmiinako
16
1142
Vastaukset
- Anonyymi
Minä oon kans sitä huomannut.🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Kaikki merkit kyllä viittaa siihen, jopa tämä lonkkien keikutus ja röökinpolttotapa ym.. hiukset vaan värjänny vaaleiksi. Ei muuta ko kansallispuku vaan päälle👍
- Anonyymi
Järkkyä kun paljastaa intiimiasioita mediassa ketä oikeesti kiinnostaa pillun kunto. Pidä mölyt mahassa. Laihduta niin paljon häviää vaikeuksia. Terveempi myöskin tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkkyä kun paljastaa intiimiasioita mediassa ketä oikeesti kiinnostaa pillun kunto. Pidä mölyt mahassa. Laihduta niin paljon häviää vaikeuksia. Terveempi myöskin tulee.
En lue juuri koskaan noiden turhien julkkisten juttuja, pelkät otsikot riittää.
- Anonyymi
Kyllä on puhtaasti. Ulkonäöstä lähtien. On kasvanut siinä yhteisössä? Kaikkiviittaa siihen. Esim Jasmiina haluai talossakin vain sisäpaistia liharuokana. Tämäkin on heikäläisen kulttuurin yksi puoli. Vain parasta.
- Anonyymi
No ilmankos siinä on jotain sellaisia piirteitä. Sehän se olikin.
- Anonyymi
Eihän Jassu ole romanitaustainen.
Tämä lienee jo tullut selväksi. Hänen isänsä on Turkista. Jos Turkkilaisetkin vaikuttaa joidenkin mielestä samanlaisilta, kuin romanit. Niin sitten ymmärrän tälläisen oletuksen Jasmiinasta- Anonyymi
Kyllähän tuon näkee kaikesta että on romani, kertoi kuinka isänsä on puukkojen kans uhkaillut äitiään ja tupakin poltostakin näkee että vetää ihan ku romaanit🤣🤣🤣
- Anonyymi
Turkkilainen tai romania, paljonko eroa.
- Anonyymi
Eivät romanit ole romanialaisia, vaikka asuuhan niitä sielläkin.
Romanit ovat Punjabista, Intiasta lähtöisiä.
- Anonyymi
No olkoot mitä hyvään, mutta häädön perintönä " käkikellorooli" ei toimi ?
Kannattaisi Virtasen vieläkin säätää ei ole kiekumista kuulunu ? - Anonyymi
Jasmiina on suomalainen. Tällaisia tyttöjä kasvatetaan perussuomalaisten vaikutupiirissä. Äiti on Suomen kansa ensin järjestön puheenjohtaja.
- Anonyymi
Tuollaisia valehtelijoita kasvatetaan suvakkien piirissä.
- Anonyymi
Kyllä sellaisia piirteitä löytyy. Olihan Jassun periaatteissa naisten ja miesten työt jne.
- Anonyymi
Lähes kaikki ovat läskejä ja työtä vieroksuvia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568