Onko Kannuksessa palattu uskontopolitiikkaan työpaikkojen täyttämisessä. Veikkaisin jälkimmäistä, koska kylillä kuuluu.
Työpaikat, millä perustein
13
1810
Vastaukset
- Anonyymi
Paskaa puhuvat. Kertokaa tänne se firma joka tollasta muka harrastaa
- Anonyymi
Ei kannata istua niissä äijäpiireissä, kun puolet puheesta on tuulesta temmattua.
- Anonyymi
Sukusiitospaikat alkavat olla historiaa. Silti jos lestalle antaa koppalakin siitä tulee hullu. On niitä niinpaljon pienenä rääkätty
- Anonyymi
Meneekö Kannustalo ja Sievi talot lessu komennossa, meneepä hyvinkin. Huono homma.
- Anonyymi
Taitaa olla omat veljeilyt firmoissa ja kunnillakin.
- Anonyymi
Kannustalon johdossa ei ole lessu ja kuntapuolella ei nykyisin ainakaan veljeillä.
- Anonyymi
Tämä on totta. Jos rakennuttaisin talon niin se olisi Kannustalo pelkästään sen takia koska siellä panostetaan laatuun eikä lestapaskaan kuten nykyiset monet lessuvetoiset rakennusliikkeet tekevät.
- Anonyymi
Kannustaloilla oli lessu työnjohtaja mutta ei ole ollut muutamaan vuoteen. Omistajat ei ole lessuja
- Anonyymi
Kannustalon minäkin rakentaisin jos talopaketin ostaisin. Säästyy monelta yllätykseltä ja reklamaatiolta, mikä näillä L- koodi vetoisilla rakennusfirmoilla on arkipäivää
- Anonyymi
Tämän olen itsekin todennut
- Anonyymi
Kannustalo on hyvä työpaikka
- Anonyymi
Saisko perustelut.
- Anonyymi
Miten niin?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412605Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3962107Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201862Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1201593Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151521Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211103- 741009
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915