Onko Kannuksessa palattu uskontopolitiikkaan työpaikkojen täyttämisessä. Veikkaisin jälkimmäistä, koska kylillä kuuluu.
Työpaikat, millä perustein
13
1838
Vastaukset
- Anonyymi
Paskaa puhuvat. Kertokaa tänne se firma joka tollasta muka harrastaa
- Anonyymi
Ei kannata istua niissä äijäpiireissä, kun puolet puheesta on tuulesta temmattua.
- Anonyymi
Sukusiitospaikat alkavat olla historiaa. Silti jos lestalle antaa koppalakin siitä tulee hullu. On niitä niinpaljon pienenä rääkätty
- Anonyymi
Meneekö Kannustalo ja Sievi talot lessu komennossa, meneepä hyvinkin. Huono homma.
- Anonyymi
Taitaa olla omat veljeilyt firmoissa ja kunnillakin.
- Anonyymi
Kannustalon johdossa ei ole lessu ja kuntapuolella ei nykyisin ainakaan veljeillä.
- Anonyymi
Tämä on totta. Jos rakennuttaisin talon niin se olisi Kannustalo pelkästään sen takia koska siellä panostetaan laatuun eikä lestapaskaan kuten nykyiset monet lessuvetoiset rakennusliikkeet tekevät.
- Anonyymi
Kannustaloilla oli lessu työnjohtaja mutta ei ole ollut muutamaan vuoteen. Omistajat ei ole lessuja
- Anonyymi
Kannustalon minäkin rakentaisin jos talopaketin ostaisin. Säästyy monelta yllätykseltä ja reklamaatiolta, mikä näillä L- koodi vetoisilla rakennusfirmoilla on arkipäivää
- Anonyymi
Tämän olen itsekin todennut
- Anonyymi
Kannustalo on hyvä työpaikka
- Anonyymi
Saisko perustelut.
- Anonyymi
Miten niin?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772