Ostin tällaisen dvd-aseman( https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/gembird-ulkoinen-usb-dvd-asema ) ja en saa sitä toimimaan. Laite löytyy tietokoneen laitteista ja aina kun painan "avaa", dvd:n luukku aukeaa ja ruutuun tulee "aseta levy asemaan D". Laitan levyn sisään ja luukku aukeaa aina uudelleen samalla käskyllä laittaa levy asemaan. Olen kokeillut useammalla levyllä ja aina sama tulos, että pitäisi asettaa levy. Onko jollain kokemusta tai ideoita, mitä voisi kokeilla?
Gembird ulkoinen dvd-asema
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se kannattaa avata itse..
- Anonyymi
Jos kyseessä on windows, eikä koneessa ole ennen ollut DVD-asemaa tarvitset jonkun poltinohjelman.
Itse ostin jokin aika sitten jonkun tietokone valmistajan olikohan se Asus dvd-polttimen, jolla pitäisi pystyä ainakin lukemaan 1000 vuotta kestäviä erikoislevyjä. Sitä en ole kokeillut, mutta kun tökkäsin sen linuxkoneeseen ja laitoin levyn sisään se toimi heti.
Koneessa on kyllä kiinteäkin asema, mutta tarvittiin toinen Applen kannettavaa varten.Ei tarvitse poltinohjelmaa jos on tarkoitus vain lukea DVD-levyjä.
Mutta jos on tarkoitus katsella DVD-elokuvia niin tarvitsee toki ohjelman tuohon.
- Anonyymi
Koita laittaa se levy toisin päin.
- Anonyymi
Laita molemmat johdot kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666134Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583053- 312223
- 131827
- 201798
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191793Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91463