..palstalla näyttää porukalla olevan positiivisia mielipiteitä sosiaaliviranomaisista ja lastenvalvojista. Ihmiset kehuvat heita yleensä paljon kuitenkaan erittelemättä kokemuksiaan. Kertokaa positiivisista kokemuksistanne eli millä tavalla lastenvalvojat ja sosiaalityön tekijät ovat auttaneet elämässänne ja lapsienne asioissa?
Lastenvalvojista juttua
6
87
Vastaukset
- Anonyymi
Minua lastenvalvojat auttaneet paljon ja heidän antamien lausuntojensa perusteella olen saanut käräjäoikeuteen selkeää lainvoimaista näyttöä yksinhuoltajuudelleni. Kiitos.
- Anonyymi
-Yksinhuoltajuus ei ole sairaus.
-Lastensuojelun viranomaisia ei elätetä, koska he ovat aikuisia.
-joillakin lapsilla ei ole isää lainkaan. - Anonyymi
kyllä leskikin voi olla yksinhuoltaja eli yksinhuoltajuus ei vaadi mitään sopimista, koska kuollut ihminen ei ole enää laillinen sopijaosapuoli. Asioista sopiminen ei ole yksinhuoltajuuden edellytys, sillä jotkut vanhemmat eivät ole edes kykeneviä sopimaan asioista, esim heidän päihteidenkäytön tai mielenterveyssyiden vuoksi. Tällöin tarvitaan lastenvavojia ja heidän lainmukaisia lausuntojaan.
- Anonyymi
Vanhempi muuttuu "yksin huoltajaksi" toisen vanhemman kuoleman johdosta ja leskeksi. Yksin huollosta on sovittu
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388