Klikkaat aloitusta, niin aukeaa joka trendaavista keskusteluista, vaikka et ole edes koskenut siihen.
Johonkin vasta tulleeseen aloitukseen on tullut yksi uusi viesti ja se tietysti nousee keskustelun kärkeen. Käyt muualla ja tulet takaisin, niin tuo aloitus on taas alempana ilman sitä yhtä vastausta. Siis näyttää vastaukset nollaa, mutta kun klikkaat aloituksen auki, niin kyllä siellä se yksi vastaus on.
Onko vika nyt omassa kännyssäni vai sivustossa?????
Oudosti toimii
Anonyymi
5
220
Vastaukset
- Anonyymi
Melkein puolisen tuntia meni, ennenkuin tämä aloitus tuli näkyviin.
- Anonyymi
Pitkä viive on, että viestit tulee näkymään.
Hoitaako tätä sivustoa enää kukaan???- Anonyymi
Tasan yksi henkilö, kun ei ilmainen ja tehokas työvoima enää kelvannut. Ennakkosensuuri pidentää aikaa viestien ilmestymiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasan yksi henkilö, kun ei ilmainen ja tehokas työvoima enää kelvannut. Ennakkosensuuri pidentää aikaa viestien ilmestymiseen.
Kustantaja onkin ollut tänään äänekäs.
- Anonyymi
Takkuaa, takkuaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844