Lahden Veroviraston palvelu

Anonyymi

Olin yhteydessä verotoimistoon,veroprosentin nousun vuoksi. Kyseessä on eläketulo ja olen saaanut 1220.21 puhtaana käteen kuussa. Yllättäen verotusta nostettiin 3.5% eli käteen jäävä summa oli 1170.84,eli korotus on 49,37/kk ja vuodessa 502.44euroa.Keskustelin puhelimessa mies puoleisen henkilön kanssa,kysymykseni mihin perustuu tämä veroprosentin nousu.
Virkailija ei osannut asiaan vastata.
Laitoin kirjeen verotoimiston johtajattarelle, ei vastausta. Viranomaisen tulee vastata kysyjälle,lain mukaan.
Ainoa valitusinstanssi on Oikeusministeriö.
Voiko tätä kutsua palveluksi?

12

919

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kuullut ,että kun siellä toimistossa tehdään virhe ,sitä ei korjata.
      Tapauksessasi on virhe. Vie asia Oïkeusministeriöön.

• Anonyymi

Milloin laitoit kirjeen? Onko jo pitkä aika?

• Anonyymi

3 viikkoa sitten.

• Anonyymi

Onko aloittaja saanut vastausta verottajalta???????????????

• Anonyymi

Tämä verotoimiston johtaja ei tunnu tietävän omaa asemaansa. Kuka valitsee veroviraston johtajan,olisiko aika vaihtaa johtajaa.

• Anonyymi

Kannattaa mennä verotoimistoon, ottaa kaikki paperit mukaan. Ainakin vuonna 2021 pitäisi eläkkeensaajien verotuksen pysyä suunnilleen samana. Kannattaa googlata netistä eläkkeensaajan veroprosentti. Siellä myös laskuri jossa voi laskea oman veroprosenttinsa. Kuitenkin mennä veeovirastoon.

• Anonyymi

Aloittajan kannattaa viedä asiansa mahdollisimman korkealle päätäntä virastolle.

• Anonyymi

Verovirasto laittoi tiedon ,veronkorotus 3.5 %,täytyyhän pieneläkeläisenkin osallistua pakolaisten elatukseen.

• Anonyymi

Joko olet vienyt asian oikeusminiteriöön? Vai onko sinulle vastattu.
      Sinun ei kannata mennä verotoimistoon rukoilemaan ,kun olet sinne soittanut ja johtaja on kirjeensä saanut.

• Anonyymi

Kirje on lähtenyt verohallinnon Palvelupäälikölle.

• Anonyymi

Lopputulos; Verottaja ei ole vastannut mihinkään tiedusteluun. Ehkä on niin että pieneläkeläiset on rymä jolle ei vastausta tarvi antaa.

• Anonyymi00013

Hauska lukea viestiketjua mihin sama ihminen on spämmännyt ja esittänyt, että muut vastaavat hänen viesteihin :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1124
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      758
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      602
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe