en nyt löytänyt internetin ihmeellisestä maailmasta vastauksia joten kysyn täällä ollaan lähdössä kaveriporukan kanssa risselle tallinnaan ja tax free aukeaa klo 21 päteekö suomen alkoholilaki taxfreessä että klo 21 jälkeen alkoholia ei voi ostaa? tässä nyt pohditaan joudutaanko lreissu juomat suomesta kantamaan.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Laivalla on tavallinen myymälä ja verotus Eestin mukaista. Ahvenanmaa ei kuulu verounioniin ja siksi Ruotsin laivoilla on täksi.
- Anonyymi
Ruotsinlaivoilla hinnat kuitenkin ovat ns.tax-freessä kalliimpia yleisesti kuin viron ja suomen väliä seilaavilla.
Lisäksi varustamot maksavat kotimaahansa muita maksuja ja veroja, joten todellisuudessa niissä viinan ja tupakan hinnoissa on todellisuudessa veroa ja kaikenlaista kulua ja katetta vaikka olisi miten duty free tai tax free. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsinlaivoilla hinnat kuitenkin ovat ns.tax-freessä kalliimpia yleisesti kuin viron ja suomen väliä seilaavilla.
Lisäksi varustamot maksavat kotimaahansa muita maksuja ja veroja, joten todellisuudessa niissä viinan ja tupakan hinnoissa on todellisuudessa veroa ja kaikenlaista kulua ja katetta vaikka olisi miten duty free tai tax free.joo mutta myydäänkö sitä ilojuomaa siellä yhdeksän jälkeen illalla mikä kauppa onkaan vai kipasenko huomenna alkon kautta laivalle?
- Anonyymi
Tuotteiden hinnat eivät ole verottomia Tallinnan lautoilla. Ne maksavat kumminkin vain murto-osan siitä mitä Suomessa, koska noudatetaan Viron verotusta.
- Anonyymi
Onkohan tämä jo sadas kerta tuolla häiriköintikysymyksellä?
- Anonyymi
Koskahan uuvatti älyää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskahan uuvatti älyää?
no en varmaa ikinä sillähän mä kysyn ja pyydän vastausta selkosuomeksi eli kyllä saat ostettua alkoholia 9 jälkee laivalta sieltä kaupasta tai ei et saa ostettua sama 9 kellon aika pätee sielläkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no en varmaa ikinä sillähän mä kysyn ja pyydän vastausta selkosuomeksi eli kyllä saat ostettua alkoholia 9 jälkee laivalta sieltä kaupasta tai ei et saa ostettua sama 9 kellon aika pätee sielläkin?
Alkkohoolin myynti on sallittu vasta klo10 jälkkee. Näin maalla, merellä ja ilmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa671431Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921067- 164947
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as28901Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30893Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks52794Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201782Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128758- 27734
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93717Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.173676- 64644
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa45643Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12595- 85558
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo188523sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55497