Pitääkös se paikkaansa että nämä Al Holin leiriltä "kotoutetut" väärinymmärretyt ISISmorsiammet ainakin osa tulossa Kyyjärvelle.
Saavat asunnon keskustasta Kivirannasta.Lapsille pitää perustaa islamilainen koulu ja kaikki kunnan sikalat on lopetettava. Koska kirkko on niin vähällä käytöllä niin siitä tehdään moskeija.
Paikallinen taksiyrittäjkä on jo palkattu kokopäiväiseksi kuskiksi näille neitokaisille ja heidäm lapsilleen.
Kunta saa taas hyvät rahat näistäkin pakolaisista. Kuulin että jopa 300€/päivä..voiko pitää paikkaansa? Nyt kaikki poikamiehet eikun tyrkylle vaan, koskaan ei tiedä koska onnestaa.
Pakolaiset Kyyjärvellä.
Anonyymi
4
210
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi taitaapi olla entinen kuntalainen
- Anonyymi
Laulussakin sanotaan- usko vasta mitä näet , älä mitään, mitä kuulet. Liian paljon lepattavat naapureitten huulet!
- Anonyymi
Komppaan !
- Anonyymi
Ja kunnan talous on taas kepulinonstein kunnossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161