Moi! Oon 13 kohta 14v. tyttö, jolla alkoi kuukautiset 11-vuotiaana. Mulla loppu niiden tuleminen tossa heinä-elokuun välillä, joka johtuu luultavasti syömishäiriöstä(en ole 100% varma). Yritän nyt syödä enemmän, mutta se on tosi hankalaa. Miten saan ne takaisin?
Kuukautisten poistuminen
Anonyymi
7
149
Vastaukset
- Anonyymi
yritä syödä normaalisti. suosittelen myös kysymään esimerkiksi lääkäriltä tai terkkarilta neuvoa
- Anonyymi
Oon kyllä siis ihan normipainonen täl hetkel 60kg 179cm ja en haluis lihoo vaan päin vastoin.
- Anonyymi
Saisit nostaa painoa vielä ainakin 5-10 kg. Silloin olisit hyvän näköinenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit nostaa painoa vielä ainakin 5-10 kg. Silloin olisit hyvän näköinenkin.
Näytän jo nyt läskilt nii en varmana!
- Anonyymi
Olit koulupoika manner-suomessa 14 vuotiaana. Elettiin 1950 lukua. Että sikäli...
- Anonyymi
Öm en tajunnu?
- Anonyymi
Sain ne nyt takas nii alotan laihduttaa uudellee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9636Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594