Työväenopistonkurssit alkaa

Anonyymi

Nyt otetaan ilmoittautumisia vastaan. Uudet kurssit alkavat Tammikuussa koululla.
Vaihtoehtoina on Yhdistelmäkurssi käsitöitä ja englannin perusteet ja alkeet.
Aluksi veistämme kuusipuusta puuhevosen persreikiä ja sitten opettelemme sen englanniksi "äääshollii.
jne.
Toisena kurssina talouden ja vihanhallintakurssit.
Kyseisellä kurssilla opiskellaan ulkopuolisen ohjaajan opastuksessa kuinka täytetään kelan kaavakkeet jotta saadaan rahaa. Vihanhallintapuolella sitten opitaan nielemään kiukkua kun naapuri sai enemmän sossusta rahaa kuin itse.
Sitten virkataan kalukukkaro jotta nassikat olisivat tulevana talvena suojassa ja jos vaikka naista sais niin olisi värkit tallella.
Ja kukas se sanoo että maalla on tylsää. Myöhemmin alkaa pontikankeittokurssi. Ohjaajina kylän parhaat keittäjät.
Keväällä täydet kurssit suorittanut voi sitten osallistua uuteen nykyaikaiseen viisiotteluun. Lajeina on uinti,puinti,nainti,kivenheitto ja pontikankeitto.
Kylähyistys vai ahistus

3

228

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisin kysynyt että pitääkö olla oma pannu?

• Anonyymi

Kurrssit ovat mielenkiintoisia. Asun vähän kaukana mutta voisikos kurssille osallistua kirjekurssina tai etänä?

• Anonyymi

Asia kuuluu Kunnan valtuustolle joka ilmeisemmin kurseja järjestelee tulevalle vuodelle.
        Lähetä hakemus kyseiselle kunnalle,pyydä virallista vastausta paperisena,kyseisen kunnan
        virkamies työntekijät tupaavat vain soittelemaan ja näin pimitteläämään virallisen asian.
        Ulkopaikkakuntalaisella saattaa olla vaikeuksia päästä sisälle ,näinkin pieneen sukukunnan
        järjestämille kurseille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe