Nyt otetaan ilmoittautumisia vastaan. Uudet kurssit alkavat Tammikuussa koululla.
Vaihtoehtoina on Yhdistelmäkurssi käsitöitä ja englannin perusteet ja alkeet.
Aluksi veistämme kuusipuusta puuhevosen persreikiä ja sitten opettelemme sen englanniksi "äääshollii.
jne.
Toisena kurssina talouden ja vihanhallintakurssit.
Kyseisellä kurssilla opiskellaan ulkopuolisen ohjaajan opastuksessa kuinka täytetään kelan kaavakkeet jotta saadaan rahaa. Vihanhallintapuolella sitten opitaan nielemään kiukkua kun naapuri sai enemmän sossusta rahaa kuin itse.
Sitten virkataan kalukukkaro jotta nassikat olisivat tulevana talvena suojassa ja jos vaikka naista sais niin olisi värkit tallella.
Ja kukas se sanoo että maalla on tylsää. Myöhemmin alkaa pontikankeittokurssi. Ohjaajina kylän parhaat keittäjät.
Keväällä täydet kurssit suorittanut voi sitten osallistua uuteen nykyaikaiseen viisiotteluun. Lajeina on uinti,puinti,nainti,kivenheitto ja pontikankeitto.
Kylähyistys vai ahistus
Työväenopistonkurssit alkaa
Anonyymi
3
177
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin kysynyt että pitääkö olla oma pannu?
- Anonyymi
Kurrssit ovat mielenkiintoisia. Asun vähän kaukana mutta voisikos kurssille osallistua kirjekurssina tai etänä?
- Anonyymi
Asia kuuluu Kunnan valtuustolle joka ilmeisemmin kurseja järjestelee tulevalle vuodelle.
Lähetä hakemus kyseiselle kunnalle,pyydä virallista vastausta paperisena,kyseisen kunnan
virkamies työntekijät tupaavat vain soittelemaan ja näin pimitteläämään virallisen asian.
Ulkopaikkakuntalaisella saattaa olla vaikeuksia päästä sisälle ,näinkin pieneen sukukunnan
järjestämille kurseille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998