Haluaisin kasvattaa yhden kannabis-verson kotona. olen kuullut että se on laillista jos "hortonomimielessä" yhden pitäis,sillä onhan se kaunis kasvi. Onko näin? mistä siemenet? netistä Hollannista vai?
kannabista parvekkeelle
14
4303
Vastaukset
- Dr
Saahan niitä kasvattaa mutta leikkominen ja kuivattaminen kiellettyä. Älä ainakaan komerossa sinisen lampun alla... Mielestäni kukkakaupasta saa niitä taimia/siemeniä.
- hermoraunio
Vaimo tilas netistä..jotain tämmöistä..en ihan muista... www.hullupuutarhuri.fi tms.
0,5 kiloa 20mk....
Ohjeita:
1.Idätys
Laita suodatinpussiin muutama siemen. Kastele vedellä pussi kosteaksi. Laita pimeään kaappiin lautaselle ja kelmun alle. 1-3 päivää ja siemen on itänyt 0,5-1cm.
2.Kasvatus
Laita itänyt siemen ruukkuun 1-1,5cm syvyyteen mullan alle. Kastele multa hyvin, aivan kosteaksi. Laita ruukku kirkkaan valon alle, esim. keittiön tiskipöydän loisteputken alle. Kannattaa käyttää itsekasteluruukkua, jos sellainen on. Anna kasvin olla lampun alla kokoajan, älä sammuta valoa ikinä. Pidä multa kosteana koko ajan.
Kukkimaan omamme ei vielä ole lähtenyt, mutta kasvaa kovaa. Kukkimaan se lähtee, kun rytmittää valon saannin 12 12 tunnin pätkiin. Eli yöt pimeässä ja päivä valoisassa. Akvaarioajastin on hyvä apu.
Ei kannata alkaa noihin lämpölamppu/tuuletin/hiilidioksidisumutin kasvatusmenetelmiin. Näillä normaaleilla menetelmillä ei ole ainakaan riskiä poliisista. Meilläkin kasvi on vaan periaatteellinen "koriste".
Loppujen lopuksi: Kunnon hamppu kasvaa vaikka saunan takana.- ruusu
Näemmä hampun advokaatit laittelevat hamppuja kasvamaan erinäisiin paikkoihin. Mikäs siinä, jos se hauskaa on. Viinan puolestapuhujia taasen näkee ihan livenä ulkosalla. Toimii vaan itseään vastaan, kuten epäilen hamppuadvokaattien ainakin nettisivuillaan harrastaman ulkosalle, siis ei parvekkeelle vaan ihmisten ilmoille, laittamisen. Ilmeisesti ehtii rakennuksen seinustalla kasvaa kesän mittaan. Se ei vaan ole kaunis kukka lainkaan. Tarvitsee olla kauneuden enempi siellä katsojan silmissä. Minusta se näyttää rosopintaiselle ja rumalle. Elikkä vaikka ruusuja katselisin mieluummin. Taikka päivänkakkaroita.
- viherpeukalo
ruusu kirjoitti:
Näemmä hampun advokaatit laittelevat hamppuja kasvamaan erinäisiin paikkoihin. Mikäs siinä, jos se hauskaa on. Viinan puolestapuhujia taasen näkee ihan livenä ulkosalla. Toimii vaan itseään vastaan, kuten epäilen hamppuadvokaattien ainakin nettisivuillaan harrastaman ulkosalle, siis ei parvekkeelle vaan ihmisten ilmoille, laittamisen. Ilmeisesti ehtii rakennuksen seinustalla kasvaa kesän mittaan. Se ei vaan ole kaunis kukka lainkaan. Tarvitsee olla kauneuden enempi siellä katsojan silmissä. Minusta se näyttää rosopintaiselle ja rumalle. Elikkä vaikka ruusuja katselisin mieluummin. Taikka päivänkakkaroita.
Eriävä mielipide merkitty pöytäkirjaan, kiitos. Sovitaanko Ruusu että mä omalla parvekkeella kasvatan vaikka oopiumia? Jos sinä tai naapurit ette pidä mun kasvi/tyyli "mausta", niin SO WHAT!
- Jasu
ruusu kirjoitti:
Kyseessä tuskin lie sen enempää kavinhoitoinnostus kuin huumeittenkasvatuskaan vaan ihan selkeä keskenkasvuinen uhma ja ellottelu. On pieni olo ja pitää saada tinttailla ja vähän isotella. Toivoa voi että jonkinasteinen kypsyys tulee aikanaan ja teinielkeet jäävät vähemmälle.
- viherpeukalo
Jasu kirjoitti:
Kyseessä tuskin lie sen enempää kavinhoitoinnostus kuin huumeittenkasvatuskaan vaan ihan selkeä keskenkasvuinen uhma ja ellottelu. On pieni olo ja pitää saada tinttailla ja vähän isotella. Toivoa voi että jonkinasteinen kypsyys tulee aikanaan ja teinielkeet jäävät vähemmälle.
olen 29v..keskenkasvuinen en tietääkseni (äö-ok). ne joita mun kysymys "järkytti" niin voivoi.. laki-keskustelupalstan idea on käsittääkseni saada neuvoja mieltä askarruttaviin oikeudellisiin "pulmiin"? Joten lainatakseni Eppuja "antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.." p.s. hankin ne kasvini ja hellin niitä;)
- Jasu
viherpeukalo kirjoitti:
olen 29v..keskenkasvuinen en tietääkseni (äö-ok). ne joita mun kysymys "järkytti" niin voivoi.. laki-keskustelupalstan idea on käsittääkseni saada neuvoja mieltä askarruttaviin oikeudellisiin "pulmiin"? Joten lainatakseni Eppuja "antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.." p.s. hankin ne kasvini ja hellin niitä;)
äö saattaakin olla ihan ok. Mitä se sitten onkaan.
Imartelet itseäsi kyllä ihan sikana kun kuvittelet että joku järkyttyisi sinun jutuistasi. Ne vain ovat niin ääliömäisen kakaramaisia ja hölmöjä, itse asiassa vähän murheellista luettavaa.
Ja se se vasta onkin murheellista onkin, kun ikänsä perusteella pitäisi jo olla aikamies, mutta kypsyystaso on alkavan teini-ikäisen tasolla joka kapinoi maailmaa vastaan syljeskelemällä ja koettamalla näyttää kovalta kadunkulmassa.
Siinä Eppujen laulussa oli muuten muuan ajatus jonka näyt missanneen kokonaan.
Hanki vain kasvisi .. pysytpähän poissa vähän aikaa pahanteosta. Ties vaikka innostuisit johonkin hyödylliseen sen myötä. - viherpeukalo
Jasu kirjoitti:
äö saattaakin olla ihan ok. Mitä se sitten onkaan.
Imartelet itseäsi kyllä ihan sikana kun kuvittelet että joku järkyttyisi sinun jutuistasi. Ne vain ovat niin ääliömäisen kakaramaisia ja hölmöjä, itse asiassa vähän murheellista luettavaa.
Ja se se vasta onkin murheellista onkin, kun ikänsä perusteella pitäisi jo olla aikamies, mutta kypsyystaso on alkavan teini-ikäisen tasolla joka kapinoi maailmaa vastaan syljeskelemällä ja koettamalla näyttää kovalta kadunkulmassa.
Siinä Eppujen laulussa oli muuten muuan ajatus jonka näyt missanneen kokonaan.
Hanki vain kasvisi .. pysytpähän poissa vähän aikaa pahanteosta. Ties vaikka innostuisit johonkin hyödylliseen sen myötä.Hah ja pah.. minkälainen sinunkin elämä voisi olla jos keskittäisit tuon kaiken negatiivisen energian positiiviseksi? Kokeile, ei sun kannata koko elämääsi kiukutella. Sun pahanolon tunne oikein tihkuu teksteistäs. Eikä ole mikään häpeä tänä päivänä välillä pysähtyä, katsoa peiliin ja hakea ammattiauttajan apua. Onnea koettelemuksilles..
- Mistä tietosi ovat?
viherpeukalo kirjoitti:
Hah ja pah.. minkälainen sinunkin elämä voisi olla jos keskittäisit tuon kaiken negatiivisen energian positiiviseksi? Kokeile, ei sun kannata koko elämääsi kiukutella. Sun pahanolon tunne oikein tihkuu teksteistäs. Eikä ole mikään häpeä tänä päivänä välillä pysähtyä, katsoa peiliin ja hakea ammattiauttajan apua. Onnea koettelemuksilles..
Mistä ihmeestä oikein saat tuon energian haukkua jotain sinulle tuntematonta kaikilla noilla sanoilla joita tänne latelet? Pahanolon tunne oikein tihkuu teksteistä? Negatiivinen positiiviseksi?
Mistä tämän käsityksen oikein sait? Kun minä aivan ulkopuolisena mielenkiinnolla luin mitä tästäkin asiasta kirjoitetaan, onkin tämä loppu taas tätä nörtteilyä. Kyllä minä tiedän, älä mulle tule selittämään -tyyliin. Osaatko joskus sanoa Kiitos hyvistä vinkeistä tai Ette ymmärtäneet kysymystäni oikein ja haluaisin täsmentää.... jne jne. Pysyttäiskö asialinjoilla? Turha toive, mutta jos vaikka silti yritettäisiin?
Minun puolestani voit kasvattaa vaikka papuja parvekkeellasi niitten hamppujen seassa. Ei liikuta pätkääkään asia. Jäät kiinni ja itse vastaat seurauksista. So what! - Jasu
viherpeukalo kirjoitti:
Hah ja pah.. minkälainen sinunkin elämä voisi olla jos keskittäisit tuon kaiken negatiivisen energian positiiviseksi? Kokeile, ei sun kannata koko elämääsi kiukutella. Sun pahanolon tunne oikein tihkuu teksteistäs. Eikä ole mikään häpeä tänä päivänä välillä pysähtyä, katsoa peiliin ja hakea ammattiauttajan apua. Onnea koettelemuksilles..
Pikku-ukko parka. Tämä saattaa ravistaa sinun maailmaasi, mutta kaikki ne, jotka eivät hihku innosta kun sinä pullistelet kasvimaillasi ja ellottelet oikein eivät ole mitenkään vialla. Sinä olet.
Minä olen hyvin positiivinen ja elämäniloinen ihminen enkä kiukuttele kenellekkään. Itsetuntokin on niin kova, että ei tervitse uhmailla ja uhitella ja olla kovaa poikaa leikkimällä anarkistia.
Tuommoisia kakaroita vaan pitää vähän potkia persuksille. Etenkin jos ikää alkaa olla jo liki kolmekymmentä, niin jonkun pitää ravistella että saat peukalosi persuksista joskus ja alkaisit vähän miehistyä. - afroman
Mistä tietosi ovat? kirjoitti:
Mistä ihmeestä oikein saat tuon energian haukkua jotain sinulle tuntematonta kaikilla noilla sanoilla joita tänne latelet? Pahanolon tunne oikein tihkuu teksteistä? Negatiivinen positiiviseksi?
Mistä tämän käsityksen oikein sait? Kun minä aivan ulkopuolisena mielenkiinnolla luin mitä tästäkin asiasta kirjoitetaan, onkin tämä loppu taas tätä nörtteilyä. Kyllä minä tiedän, älä mulle tule selittämään -tyyliin. Osaatko joskus sanoa Kiitos hyvistä vinkeistä tai Ette ymmärtäneet kysymystäni oikein ja haluaisin täsmentää.... jne jne. Pysyttäiskö asialinjoilla? Turha toive, mutta jos vaikka silti yritettäisiin?
Minun puolestani voit kasvattaa vaikka papuja parvekkeellasi niitten hamppujen seassa. Ei liikuta pätkääkään asia. Jäät kiinni ja itse vastaat seurauksista. So what!No eihän siitä kukaan välitä mitä siellä kasvaa. Sitäpaitsi se keksi tuon ikänsä kumminkin. On kai niitä lapsellisia tuossakin iässä, vanhemmissakin, mutta sitten ne onkin niin lapsellisia etteivät viitsi tänne kirjoitella.
- viherpeukalo
Jasu kirjoitti:
Pikku-ukko parka. Tämä saattaa ravistaa sinun maailmaasi, mutta kaikki ne, jotka eivät hihku innosta kun sinä pullistelet kasvimaillasi ja ellottelet oikein eivät ole mitenkään vialla. Sinä olet.
Minä olen hyvin positiivinen ja elämäniloinen ihminen enkä kiukuttele kenellekkään. Itsetuntokin on niin kova, että ei tervitse uhmailla ja uhitella ja olla kovaa poikaa leikkimällä anarkistia.
Tuommoisia kakaroita vaan pitää vähän potkia persuksille. Etenkin jos ikää alkaa olla jo liki kolmekymmentä, niin jonkun pitää ravistella että saat peukalosi persuksista joskus ja alkaisit vähän miehistyä.voidaanko semmoista ihmistä ottaa vakavasti, joka kirjoittaa "MINÄ olen hyvin positiivinen ja elämäniloinen ihminen enkä kiukuttele kenellekään, itsetuntokin on niin kova..blaah-blaah".. kaunis hamppuni älä rankaise häntä, sillä hän ei tiedä mistä puhuu! Kaunis hamppuni olet suomen lain mukaan laillinen, joten hänen puheet anarkista voidaan sivuuttaa! Ja kaunis hamppuni tiedän että suakin huvittaa kun hän kutsuu itseään miehiseksi mieheksi.
Olen jostain lukenut, että kirjoitus kannattaa lopettaa lainaukseen, sillä joku on ehtinyt sen paremmin sanoa "Maailman merkityksen pitää olla maailman ulkopuolella. Maailmassa kaikki on niin kuin on ja kaikki tapahtuu niin kuin tapahtuu: maailmassa ei ole mitään arvoa ja jos olisi sillä ei olisi mitään arvoa. Jotta jollakin arvolla olisi arvoa, sen on jäätävä kaiken sen ulkopuolelle, mikä tapahtuu ja on niin tai näin." -L.Wittgenstein- - duud
Mistä tietosi ovat? kirjoitti:
Minun puolestani voit kasvattaa vaikka papuja parvekkeellasi niitten hamppujen seassa. Ei liikuta pätkääkään asia. Jäät kiinni ja itse vastaat seurauksista. So what!Minun käsitykseni mukaan herra Viherpeukalo ei haukkunut ketään henkilöä eikä ainakaan aloittanut kyseistä selkkausta...
Mistäs sinä näät syyn arvostella maamme viherpeukaloita?
Kenties siksi kun kyseessä on hamppu?
tai kenties siitä saatava paljon alkoholiakin terveellisempi ja miedompi päihde?
Ihmeporukkaa täällä... - puutarhuri
viherpeukalo kirjoitti:
Eriävä mielipide merkitty pöytäkirjaan, kiitos. Sovitaanko Ruusu että mä omalla parvekkeella kasvatan vaikka oopiumia? Jos sinä tai naapurit ette pidä mun kasvi/tyyli "mausta", niin SO WHAT!
paljon asiatietoa löytyy suomen kannabisyhdistyksen kotisivuilta osoitteesta:www.sky.org muunmuassa kasvatus opas hullupuutarhuri ja linkkisivuilta siemeniä myyviä liikkeitä.Myös lainsäädännöstä löytyy kohtuudella tietoo.Vaikka suomen kesä ei paras mahdollinen kasvu ympäristö olekkaan suosittelen lämpimästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478