saan vielä piiskaa

tytär 17

Minusta on todella nöyryyttävää saada koivuniemen herraa lähestäysi-ikäisenä, koska äitini on itse kasvanut piiskattuna ja hän uskoo, että risu tai vyö ovat parhaita tapoja rangaista huonosta käytöksestä.Viimeisen selkäsaunani sain noin kaksi viikkoa sitten jäätyäni kiinni
varastamisesta lähikaupassa. Please, onko kohtalotovereita ? Kirjoitelkaa!

167

37862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laki

      Kaikenlainen ruumiillinen kurittaminen os Suomessa lailla kielletty.
      Ota yhteyttä lastensuojelu viranomaisiin tai poliisille ilmoitus ruumiillisesta kurittamisestasi.

      Ei vanhemmillasi ole pienintäkään oikeutta kurittaa Sinua mistään syystä.

      • Jolie...

        Oon ite 17 olen saanu muksuna koivuniemenherrast perseelleni... ja hyvä olikin.. ei ole rikollista lyödä takapuolelle.. mutta jos lyönnit kohdistuu päähän, se on rikollista.. ja jos vielä tossa iässä oot noin tyhmä et varastat ni kyl sietää saada vyöstä perseelle ja mieluummin viel solkipääl..!!!


      • ihmettelijä
        Jolie... kirjoitti:

        Oon ite 17 olen saanu muksuna koivuniemenherrast perseelleni... ja hyvä olikin.. ei ole rikollista lyödä takapuolelle.. mutta jos lyönnit kohdistuu päähän, se on rikollista.. ja jos vielä tossa iässä oot noin tyhmä et varastat ni kyl sietää saada vyöstä perseelle ja mieluummin viel solkipääl..!!!

        älkää tuomitko,ettei teitä tuomita.


      • sossutäti
        Jolie... kirjoitti:

        Oon ite 17 olen saanu muksuna koivuniemenherrast perseelleni... ja hyvä olikin.. ei ole rikollista lyödä takapuolelle.. mutta jos lyönnit kohdistuu päähän, se on rikollista.. ja jos vielä tossa iässä oot noin tyhmä et varastat ni kyl sietää saada vyöstä perseelle ja mieluummin viel solkipääl..!!!

        Kaikenlainen ruumiillinen kurittaminen on laissa kielettyä, ihan sama mihin lyö! Tuollaisessa kurittamisessa on kyse pelkästään nöyryyttämisestä. 17 v vastaa itse teoistaan lain edessä ja saa sen mukaisen rangaistuksen, joten ne lyönnit voi ilmoittaa sitten poliisille ja nostaa syyte pahoinpitelystä. Jolie, sua varmaan on sitten lyöty päähänkin....


      • Anonyymi
        Jolie... kirjoitti:

        Oon ite 17 olen saanu muksuna koivuniemenherrast perseelleni... ja hyvä olikin.. ei ole rikollista lyödä takapuolelle.. mutta jos lyönnit kohdistuu päähän, se on rikollista.. ja jos vielä tossa iässä oot noin tyhmä et varastat ni kyl sietää saada vyöstä perseelle ja mieluummin viel solkipääl..!!!

        Jep jep...


    • Sussu

      Myönnän, että oli nöyrryyttävää saada remmiä paljaalle perseelle vielä 15-vuotiaana, kun karkasin kotiarestista. Mutta tiedän ansainneeni sen ja kertomasi perusteella myös sinulle se on ollut paikallaan.

      Ihmettelenpä vain, mitä tämä juttu tekee tällä palstalla. Rinnastatko ruumiillisen kurituksen seksuaaliseen väkivaltaan... vai? Eikö tällaisista asioista keskustella lastenkasvatussivuilla.

    • Jenny

      Ootko yrittäny puhuu äitilles? Onks teil muuten hyvät välit? jos ei, ni ilmota sossulle... No pian kuitenki pääset muuttaan omaan asuntoon ilman huoltajien suostumusta..ton varastelun voisit kyl jättää, vaik kyl mäki sitä sun ikäsenä harrastin..Koita pärjäillä..=)

      • Remmiä

        Kummaa hyysäystä täällä pidetään... remmiä perseelle niin paljon että muistat saanees ku seuraavan kerran meinaat jotain pölliä!!!!!


      • samaa mieltä
        Remmiä kirjoitti:

        Kummaa hyysäystä täällä pidetään... remmiä perseelle niin paljon että muistat saanees ku seuraavan kerran meinaat jotain pölliä!!!!!

        joka viikonloppu ainakin ja varsinkin jos on pahoja tehnyt pitää oppia mikä on oikein ja mikä väärin ja että väärintekemisestä saa rangaistuksen


      • remeliä
        Remmiä kirjoitti:

        Kummaa hyysäystä täällä pidetään... remmiä perseelle niin paljon että muistat saanees ku seuraavan kerran meinaat jotain pölliä!!!!!

        Lisää vaan remmiä niin eiköhän ne tavarat jää sinne kaupan hyllylle...


      • pylly rikki
        remeliä kirjoitti:

        Lisää vaan remmiä niin eiköhän ne tavarat jää sinne kaupan hyllylle...

        Jos ei varastaminen eka selkäsaunasta lopu niin sitten annetaan toinen erittäin kova selkäsauna ja koko ajan piiskatessa hoetaan sitä että tämä tulee nyt siitä että varastit etkä siis tottele yhteiskunnan normeja ja että näin käy aina jos varastaa ja selkäsaunat kovenee. Kolmas kerta luultavsti lopettaisi varastamisen.
        Rangaistus suoritetaan kaupassa, sinne nostetaan piiskauspenkki kaikkien nähtäväksi ja "potilas" asetetaan siihen, pylly paljaaksi ja sitten kaikille kerrotaan että mistä on kysymys ja aloitetaan erittäin akara piiskaus tukevilla koivuvitsoilla. Iskuja lyödään noin 60 ja sitten vaihdetaan remmiin jolla lyödään vielä noin 60 iskua. Pyllyn pinta ja reidet löydään rikki.
        Sen jäleen piiskattu joutuu kovaan ääneen pyytämään anteeksi kauppiaalta, vanhemmilta ja yhteiskunnalta tekoaan ja luvata että ei tee enää niin. Nyt piiskattu hoidetaan kuntoon kotona, pylly puhdistetaan ja voidellaan lääkitsevällä salvalla sekä hänelle puetaan hoitohousut ja hoitovaippa jossa hän joutuu olemaan arestissa viikon. Eiköhän saatana varastaminen lopu. Jos ei vieläkään lopu niin sitten laitokseen ja eristys yhteiskunnasta. Eikös tuolla jossain Sigaporessa ole aika kuuliaista porukkaa ja kadut siistinä.


      • Anonyymi
        samaa mieltä kirjoitti:

        joka viikonloppu ainakin ja varsinkin jos on pahoja tehnyt pitää oppia mikä on oikein ja mikä väärin ja että väärintekemisestä saa rangaistuksen

        Pätee aikuisiinkin. Vanha kansa sanoo, että hevosta pitää löydä tarvittaessa ja akkaa silloin kun muilta töiltään joutaa.


      • Anonyymi
        pylly rikki kirjoitti:

        Jos ei varastaminen eka selkäsaunasta lopu niin sitten annetaan toinen erittäin kova selkäsauna ja koko ajan piiskatessa hoetaan sitä että tämä tulee nyt siitä että varastit etkä siis tottele yhteiskunnan normeja ja että näin käy aina jos varastaa ja selkäsaunat kovenee. Kolmas kerta luultavsti lopettaisi varastamisen.
        Rangaistus suoritetaan kaupassa, sinne nostetaan piiskauspenkki kaikkien nähtäväksi ja "potilas" asetetaan siihen, pylly paljaaksi ja sitten kaikille kerrotaan että mistä on kysymys ja aloitetaan erittäin akara piiskaus tukevilla koivuvitsoilla. Iskuja lyödään noin 60 ja sitten vaihdetaan remmiin jolla lyödään vielä noin 60 iskua. Pyllyn pinta ja reidet löydään rikki.
        Sen jäleen piiskattu joutuu kovaan ääneen pyytämään anteeksi kauppiaalta, vanhemmilta ja yhteiskunnalta tekoaan ja luvata että ei tee enää niin. Nyt piiskattu hoidetaan kuntoon kotona, pylly puhdistetaan ja voidellaan lääkitsevällä salvalla sekä hänelle puetaan hoitohousut ja hoitovaippa jossa hän joutuu olemaan arestissa viikon. Eiköhän saatana varastaminen lopu. Jos ei vieläkään lopu niin sitten laitokseen ja eristys yhteiskunnasta. Eikös tuolla jossain Sigaporessa ole aika kuuliaista porukkaa ja kadut siistinä.

        Ja sitten kirkonmäelle jalkapuuhun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätee aikuisiinkin. Vanha kansa sanoo, että hevosta pitää löydä tarvittaessa ja akkaa silloin kun muilta töiltään joutaa.

        Akan paikka on nyrkin ja hellan välissä.


    • -

      ...se varastaminen! Sinunlaistesi takia maksetaan tuotteiden hinnoissa varkaidenkin aiheuttamia kustannuksia vielä kaikkien saatanan verojen päälle! Perkele, lisää remmiä tuommoselle!!

    • tyttö20

      itselläkin tuli vielä piiskaa 16 kesäisenä viimeisen kerran,kun tulin kotiin kännisä.isä vain rupes huutaa ja repimään vaatteitani pois päältä niin kauan et olin alasti..lopuksi vaan hakkas mua remmillä :-(..kyllä oli jäljetkin sen näköiset..sit tuli vielä huutamaan mulle kun olin päässyt omaan huoneeseen tuon jälkeen..sairasta hommaa tuollainen..ymmärrän kyllä sun tunteitasi..

      • pistää miettimään

        että vielä nykyään suomessa on tälläistä rankaisemista.olenkohan mä eläny jossain pilvilinnassa,kun en tällaista tajua.itselläni on 2tyttöä ja eipä tulis oikein mieleenkään antaa niille remmiä.eikä mielestäni ole sopivaa edes nähdä 16v tytärtä alasti.


      • Anonyymi
        pistää miettimään kirjoitti:

        että vielä nykyään suomessa on tälläistä rankaisemista.olenkohan mä eläny jossain pilvilinnassa,kun en tällaista tajua.itselläni on 2tyttöä ja eipä tulis oikein mieleenkään antaa niille remmiä.eikä mielestäni ole sopivaa edes nähdä 16v tytärtä alasti.

        16v ja kännissä🤦 oli kyl oikein


    • järkyttynyt

      Hyi helvetti noita sairaita vanhempia jotka omaa tai toisten lasta lyövät ja nöyryyttävät. Mikä meni niin perin pohjin vikaan heidän omassa lapsuudessaan?!
      Ihmiselle on pitkäksi aikaa traumaa tuollaisissa asioissa, enkä tosiaan ymmärrä ihmisen pahuutta tässä asiassa. Vai liekö se pelkkää tietämättömyyttä?

      Toivon meitä korkeampaa voimaa auttamaan kärsineitä, pääsemään yli heille aiheutetusta pahasta ja kokemaan elämänilon ja rakkauden joka on heidän oikeutensa!

      • Anonyymi

        Fyysisen kurittamisen kulttuuri pidettiin yllä mm. sanonnoilla : Joka vitsaa säästää se lastaan vihaa. Joka kuritta kasvaa se kunniatta elää.

        Ko. kulttuuri antoi muka oikeuden huoltajille, joita isänå ja äidin pitäisi olla.

        Sain itse 1960 luvulla kovasti tuppiremmistä eli vyöstä paljaalle takapuolelle noin viisi vuotiaana kun juoksin innostuneesti omakotitalon yläkertaa, jossa asuimme silloin vuokralla. Lyöjä oli isä.

        Noin kuusi vuotiaana sain piiskaa paljaalle takapuolelle kun en halunnut opetella omin päin lukemaan aapisesta. Ne lyönnit sain äidiltä.

        Noin seisemän vuotiaana sairastuin puutiaisaivokuumeeseen. Olin viikon tajuttomana ja tulii myös halvaus oireta. Isä, joka on kirkosta eronnut oli sanonut vaimolleen, minun äidille: Rukoillaan Jumalaa, että lapsi parantuu. Hän käytti nimeäni lapsi sanan kohdalla. Tämä tapahtui 1967 talvella.

        Ei Jumala minua parantanut. Sen tekivät Helsinkissä lasten lääkärit, sairaanhoitajat ja lääkintävoimistelijat.

        Saman vuoden kesällä isäni oli luvatta pitkällä kesälomalla työstään ja rakensi appivanhemmilleen uutta taloa. Kyse oli äidin puoleisista isovanhemmistani. He oli herätysliikeeseen kuuluvia uskovaisia.

        Olimme siellä koko perheen kanssa. Minulla oli silloin sisko. Hän on syntynyt 1965.

        Minulla ei ollut siellä leikkikavereita. Olimme silloin Posiolla. Kotimme oli tuolloin Porvoossa.

        Koti - ja kaveri - ikävän vuoksi läksin kävelemään maantietä pitkin kotiin.

        Äidin serkku vaimonsa kanssa ajoivat autollaan minusta ohi. He ottivat minut kyytiin.

        Tästä sain isältä vyöstä paljaalle takapuolelle kovasti lyöntejä.

        Mm. näiden traumaan aiheuttaneiden tapahtumien vuoksi koin turvattomuutta ja luottamuksen menettämistä vanhempiani kohtaa.

        Tästä seurasì se, että ilmoitin yli 50 vuotiaana 2015, että katoan lapsuuden perheen parista. Vaimoni ja poikani pitävät omaan tahtiin heihin yhteyttä.

        Suomessa poliisin uutisissa kerromana on aikuisella oikeus kadota. Lain mukaan katoaminen ei tee rintaperillistä perinnöttömäksi.

        Lapsen fyysinen kurittaminen on tullut rikokseksi 1983.
        Fyysinen ja henkinen perheväkivalta luo elämän mittaisen varjon.

        Olen hakenut apua mm. kuntouttavasta psykoterapiasta.
        Olen saanut ja saan tukea vaimolta, pojalta, tädiltä, serkulta ja isän veljen koulukaverin tytöltä.

        Kun kuulen kaunista musiikkia tulee minulle usein yksin ollessa surun kyyneleet silmiin. Anastettua lapsuutta minä suren.

        Tässä olisi sinulle tukea, joka kerroit keskustelun aloitus puheenvuoron.

        Olen syntynyt 1959.


    • Jäppinen

      No vittu aivan oikein sulle. Ei tarvitse varastella.

    • mies 35

      sattuuko koivuniemen herra tossa iässä enään?
      Taitaa olla henkinen nöyryytys suurempi asia
      kuin kipu mutta miksi varastelet?

    • kuria

      Kiva lukea, että vielä löytyy kunnon kasvattajiakin. Piiskan antaminen on ihan oikein. Tuossa iässä riisumiseen ja pyllyn paljastamiseen liittyvä häpeä vielä tehostaa sitä. Myös iskut voivat olla jo niin lujia, että todella tuntuu. Sellaisia kasvattajia kun olisi enemmän, niin varmaan nuorison rötöstelytkin vähenisivät tuntuvasti. Onnittelen vanhempiasi.

      • samaa mie............

        Siskoni piiskasi oman 17 v tyttärensä tupakan-
        poltosta.Pöydälle pylly pystyyn ja housut alas
        ja remmiä paljaalle pepulle!Kyllä halut
        lähtee ja tulee nöyräksi.


      • sadomasokisteja kaik

        Kyllä on sairasta porukkaa täällä. ei voi muuta sanoa....


      • Terveysiontoilija
        sadomasokisteja kaik kirjoitti:

        Kyllä on sairasta porukkaa täällä. ei voi muuta sanoa....

        Ihnako teillä koko porukka sairastaa? Pitää mennä lääkäriin, eikä täällä voivotella.


      • huolissaan1

        Sairasta. Ja vielä ihmetellään miksi niin moni sairastuu masennukseen yms.


      • Anonyymi
        huolissaan1 kirjoitti:

        Sairasta. Ja vielä ihmetellään miksi niin moni sairastuu masennukseen yms.

        Se nyt johtuu koulusta
        Ja sielä kohdistuvasta kiusaamisesta toisten pituudesta, painosta, kehon muodosta, sairauksista/vammoista jne.


      • Anonyymi
        huolissaan1 kirjoitti:

        Sairasta. Ja vielä ihmetellään miksi niin moni sairastuu masennukseen yms.

        Se nyt johtuu koulusta
        Ja sielä kohdistuvasta kiusaamisesta toisten pituudesta, painosta, kehon muodosta, sairauksista/vammoista jne.


      • Anonyymi
        huolissaan1 kirjoitti:

        Sairasta. Ja vielä ihmetellään miksi niin moni sairastuu masennukseen yms.

        Se nyt johtuu koulusta
        Ja sielä kohdistuvasta kiusaamisesta toisten pituudesta, painosta, kehon muodosta, sairauksista/vammoista jne.


      • Anonyymi
        huolissaan1 kirjoitti:

        Sairasta. Ja vielä ihmetellään miksi niin moni sairastuu masennukseen yms.

        Se nyt johtuu koulusta
        Ja sielä kohdistuvasta kiusaamisesta toisten pituudesta, painosta, kehon muodosta, sairauksista/vammoista jne.


    • Nyt lakossa

      Itse sain äidiltä 70-luvulla piiskaa paljaalle pyllylle ja reisille 16-vuotiaaksi asti. Joskus piiskaa tuli lujemmin ja joskus pääsi vähän vähemmällä. Tupakoinnista kiinni jäänti oli yleensä kovimman piiskauksen arvoinen. Koivuniemenherran joutui yleensä hakemaan itse. Housut piti laskea nilkkoihin ja usein joutui riisuutumaan kokonaan alasti. Piiskaa tuli joskus myös vieraiden aikana, eikä se ollut hauskaa vieraiden nähden hakea piiska, riisuutua alasti ja pyllistää paljas pylly piiskattavaksi.
      Se ei tuossa iässä enää sattunut kovin paljon, mutta se nöyrytys.
      Onneksi en ole muuta piiskaa saanut kuin koivunoksaa.

      • Vastaatko

        Hei Nyt lakossa! Olisin kiinnostunut ajatustenvaihdosta kanssasi. Jos nuoruuden piikansaamismuistojen nostalgiointi tuntuu hyvältä ajatukselta, kirjoittele!


      • Aino

        Miten sulla ei piiska satu isona yhtä paljon kun pienenä? Mulla ainakin sattuu jos mahollista vielä enemmän. Ei se tuntoaisti oo mihkään kadonnu vaikka ois 15! Ja isompia lyödään just siks kovempaa kun kuvitellaan ettei siihen satu.

        Jokainen joka täällä naureskelee että lisää piiskaa vaan niin ottakaa metästä koivunoksa ja hakatkaa omaa persettänne paljaana sillä niin tiedätte mille se oikeesti tuntuu!

        Ja piiskaaminen on seksuaalista hyväkskäyttöä, yhtä hyvin vois piiskata vaikka shortsit jalassa reisille tai selkään paitaa vähän nostamalla mutta ei kun on pakko saada se tyttären pylly paljaaks että pääsee sitä tiirailemaan ja nauttimaan sadismista. Ja jos on isäpuoli tai äitipuoli niin aina enempi tällasta tapahtuu.

        Väitän että jokainen joka piiskaa yli 10-vuotiasta paljaalle on pervo hyväkskäyttäjä!


      • lujasti vitsaa
        Aino kirjoitti:

        Miten sulla ei piiska satu isona yhtä paljon kun pienenä? Mulla ainakin sattuu jos mahollista vielä enemmän. Ei se tuntoaisti oo mihkään kadonnu vaikka ois 15! Ja isompia lyödään just siks kovempaa kun kuvitellaan ettei siihen satu.

        Jokainen joka täällä naureskelee että lisää piiskaa vaan niin ottakaa metästä koivunoksa ja hakatkaa omaa persettänne paljaana sillä niin tiedätte mille se oikeesti tuntuu!

        Ja piiskaaminen on seksuaalista hyväkskäyttöä, yhtä hyvin vois piiskata vaikka shortsit jalassa reisille tai selkään paitaa vähän nostamalla mutta ei kun on pakko saada se tyttären pylly paljaaks että pääsee sitä tiirailemaan ja nauttimaan sadismista. Ja jos on isäpuoli tai äitipuoli niin aina enempi tällasta tapahtuu.

        Väitän että jokainen joka piiskaa yli 10-vuotiasta paljaalle on pervo hyväkskäyttäjä!

        niin entäs jos antaa alle 10 vuotiaalle. Seksuaalisen hyväksikäytön ja ruumiillisen kurittamisen vertaaminen on arveluttavaa.
        Vitsa sattuu aina oli ikä mikä tahansa. Sanottakoon että kun lapsi alkaa olla yli 10 niin silloin otetaan vähän vahvemmat vitsat ja lyösään lujempaa ja useampia iskuja. ja kun ikää kasvaa ja jos tuhmuutta esiintyy niin jälleen tehoa lisää. Olen saanut vitsaa itseasiassa koko ikäni.
        Lapsena poikakodissa, teini-iässä en juuri saanut vitsaa mutta nyt aikuisena: 25 - 50vuotiaaksi.
        Saan sitä kun käyn erään sedän luona muutaman kerran tunnustamassa tuhmia tekojani ja kun pissaan tahallani housuuni ja minulle pakotetaan plastikkihousut ja vaipat. Yhden käynnia aikana setä antaa minulle 6-10 selkäsaunaa ja joka kerta aina yteen selkäsaunaan kuuluu 2-3 erillistä 40-100 iskun lyöntiä aidoilla koivivitsoilla paljaalle posliinille pissapyllylle.
        Ankarana setä käskee tämän tuhman Jannepojan laskemaan laitos-verkkarit polviin, sitten alushousujen vuoro - vanhanajan flanellialushousujen ja raappahosujen.. Lopuksi seison siinä pelkät pissaiset laitos-plastikkihousut enää ylhäällä. Arvatkaa onko nöyryyttävää. Sitten ne komennetaan laskemaan alas ja joudun sedän polvelle tai piiskauspetiin polvilleni. Kun olen pyllyn paljastanut alkaa välittömästi vimmattu hakkaaminen niin että koivuvitsojen latvat rispaantuu...
        Tämä kaikki tekee niin fyysisesti kun psyykkisesti hyvää. Erittäin hyvää. Siitä tulee iloinen ja turvallinen mieli. Mutta niille jotak sanoo että se ei satu niin suosittelen, kokeilkaa.
        Se sattuu mutta jos on sen ansainnut niin se kuuluu saada. Sitten on taas pitkän aikaa hyvä olla. Käyhän jenkitkin siellä oudossa kopissa jossa pappi on seinän takana. Selittävät kaikkia tuhmia juttuja ja sitten pappi antaa anteeksi.
        Voi vittu sanon minä kaikkia rituaaleja, niin miksei sitten vitsa-rangaistus-rituaaleja.
        Kahen terveen aikuisen kauppa.


      • Anonyymi
        Aino kirjoitti:

        Miten sulla ei piiska satu isona yhtä paljon kun pienenä? Mulla ainakin sattuu jos mahollista vielä enemmän. Ei se tuntoaisti oo mihkään kadonnu vaikka ois 15! Ja isompia lyödään just siks kovempaa kun kuvitellaan ettei siihen satu.

        Jokainen joka täällä naureskelee että lisää piiskaa vaan niin ottakaa metästä koivunoksa ja hakatkaa omaa persettänne paljaana sillä niin tiedätte mille se oikeesti tuntuu!

        Ja piiskaaminen on seksuaalista hyväkskäyttöä, yhtä hyvin vois piiskata vaikka shortsit jalassa reisille tai selkään paitaa vähän nostamalla mutta ei kun on pakko saada se tyttären pylly paljaaks että pääsee sitä tiirailemaan ja nauttimaan sadismista. Ja jos on isäpuoli tai äitipuoli niin aina enempi tällasta tapahtuu.

        Väitän että jokainen joka piiskaa yli 10-vuotiasta paljaalle on pervo hyväkskäyttäjä!

        Oon samaa mieltä tästä asiasta. Lapsen tai nuoren takapuolelle läpsiminen on seksuaalista ahdistelua. Ihan samalla tavalla kuten aikuista naistakaan ei saa kosketella takapuolelle. Tuo sadistinen nöyryytys vielä siihen, niin on muuten vitun sairasta sanon minä.


      • Anonyymi
        Aino kirjoitti:

        Miten sulla ei piiska satu isona yhtä paljon kun pienenä? Mulla ainakin sattuu jos mahollista vielä enemmän. Ei se tuntoaisti oo mihkään kadonnu vaikka ois 15! Ja isompia lyödään just siks kovempaa kun kuvitellaan ettei siihen satu.

        Jokainen joka täällä naureskelee että lisää piiskaa vaan niin ottakaa metästä koivunoksa ja hakatkaa omaa persettänne paljaana sillä niin tiedätte mille se oikeesti tuntuu!

        Ja piiskaaminen on seksuaalista hyväkskäyttöä, yhtä hyvin vois piiskata vaikka shortsit jalassa reisille tai selkään paitaa vähän nostamalla mutta ei kun on pakko saada se tyttären pylly paljaaks että pääsee sitä tiirailemaan ja nauttimaan sadismista. Ja jos on isäpuoli tai äitipuoli niin aina enempi tällasta tapahtuu.

        Väitän että jokainen joka piiskaa yli 10-vuotiasta paljaalle on pervo hyväkskäyttäjä!

        Pervo hyväksikäyttäjä...... eli sä


    • masokisti

      Minä olen todella kateellinen sinua 17v tytär!!!

    • tyttö91

      miksi vitussa annat äitisi piiskata? jos mun oma äitee jotain tuollasta yrittäs, läsähtäisi kyllä nyrkki sen naamaan niin että tuntuis!
      isän taas ei tarvitsisi edes harkita, koska se on sen verran karismaattinen ja jotenki vaan kunnioitan sitä enemmän ja jos oon tehnyt jotain pahaa se saa kyllä puhumalla asiat selviksi... eikä se taas toisaalta oo niin sairas, että huitoisi murrosikäistä tytärtään paljaalle perseelle.

    • hmm

      joo joo tytär 17 vee sä oot joku jäbä joka on vähä kiinostunu aiheesta...

    • munat paljaana

      36-v. mies. Älä välitä, minä sain isältäni kun-
      nolla nahkaremmiä vielä 17-v. (viim. kerran pari
      vk. ennen 18-v. päivääni). Olin tuolloin tietysti
      aivan aikuinen mies, vieläpä "hyvinvarustettu",
      joten ne kerrat kun isä näki piiskaustilanteessa
      kasvaneen "sen", olivat älyttömän hävettäviä. En
      väitä, että tavanomaiset ankarat 10-15 iskua (usein enemmänkin), aina paljaalle pyllylle olisivat enää aikuisena miehenä tehneet jotenkin erityisen kipeää, mutta ison kikkelin paljastaminen, usein myös erektiossa,
      nolotti rankasti. Kuitenkin minusta kasvoi jämpti
      ja tunnollinen nuorimies, enkä ole kantanut isäl-
      leni minkäänlaista kaunaa aikoinaan katkeriltakin
      tuntuneista piiskaamisista (laskeskelin kerran,
      että sain n. 70 krt. selkään 3 - 17 v., useimmi-
      ten nahkaremmillä ja aina paljaalle pyllylle).

      • faijasi olette

        homoja. Fakta.


      • HOMOUDEN MERKKI
        faijasi olette kirjoitti:

        homoja. Fakta.

        NÄIN ON


      • Torstivainaa

        kinkysexiä (molemminpuolista). Vahva homoseksuaalinen vire koko jutussa..


    • Saan Vielä

      Olen saanut Äitiltä piiskaa Omasta syystä en ole katkera eikä nolota piiska on tullut tarvittaessa.

      • Westis.V

        Sain kunnon selkäsaunan remmillä sen jälkeen kun olin ollut miehen luona yötä. Aikaa tästä on jo yli kolmekymmentä vuotta ja vanhempani eivät asiaa hyväksyneet. Vieläkin muistan miten isä raivon vallassa huusi ja tenttasi että naitteko. Kävi lähinnä hänen kunnian päälle ettei tytär ollutkaan enää neitsyt. Sitä ei tiennyt enkä uskaltanut kertoa etten ollut enää aikoihin ollut. Onneksi maailma on siitä jo muuttunut eikä siihenkään aikaan kaikki vanhemmat tietenkään samanlaisia olleet. Tapauksen jälkeen sain yllättävää kyllä tehdä mitä halusin eivätkä enää puuttuneet menoihini. Ehkä johtuen siitä että sain itse usein selkääni ja välillä hyvinkin raa`asti en hyväksy lainkaan lasten fyysistä kuritusta. Omat lapseni eivät siis ole joutuneet moista kokemaan ja ihan hyvätapaisia suurimman osan ajasta. ;-)


    • tyyytsy

      ihan vaan jo se että ptää ottaa housut alas vanhempien nähden pakosta on seksuaalista väkivaltaa. se että mies piiskaa alaikäistä tytörtään on seksuaalista väkivaltaa.

      se että vanhemmat tekee tuollaista on merkki mielenviasta mutta se että lapsi ei ilmoita sossulle on idioottimaista eli ei kannata itkeä täällä, se ei muuta mitään. ota yhteyttä lastensuojeluviranomaisiin.

      jos minun vanhempani olisi joskus minua lyönyt olisin suoriltaan ilmoittanut asiasta jonnekkin

      hitto miten tuollaisia idiootti vanhempia edes on, ja miten tuollaisia säälittävä teinilissuja jotka ei muuta tee kun pane polta ja pölli, ja pilaamaa yleiskuvaa suomalaisista nuorista

      • Rauhallisesti

        Taidat olla huonohermoinen, kun suututtaa asia, jolle et itse mitään mahda.


    • Maiju Leena

      Olen sinua vuoten nuorempi saan äitiltä koivuvitsaa entunne nöyryytystä enkä häpeää piiskn saannista meillä onpysynyt asiallisella tasolla saan aiheesta saan piiskaa ja hellyyttä sopivasti.

      • ei väkivaltaa

        Piiskaaminen, tukistaminen ja fyysinen kurittaminen on Suomessa laitonta. Vanhemman velvollisuus on suojella ja pitää huolta lapsestaan. Laittaa rajoja toki mutta puhumalla.

        Useissa tutkimuksissa on todettu että piiskaaminen ei lisää tottelevaisuutta, altistaa lapsen rikollisuuteen ja mielen terveyshäiriölle.

        Tämä ei silti tarkoita että vanhempia ei ei tarvitsisi kunnioittaa, pelko ja kunnioitus on vain eri asia.

        Minua tukistettiin ja läimitiin seitsemän vuotiaaksi asti ja pidin sitä ahdistavana. Miten sain vanhempani lopettaamaan?

        Minäpä kerron, jo viisi vuotiaana havaitsin että kovaa huutaminen ja sen ilmaiseminen ettei hyväksy pelottelua vähensi väkivaltaa, niin kavereiden keskuudessa pihalla kuin kotona.

        Seitsemän vuotiaana opin lukemaan ja kuuntelemaan paremmin ympäristöä ja sitä mistä ihmiset puhuvat. Sain tietää että tukistaminen tuli juuri sinä vuonna laittomaksi. Sain myös pikkusiskon samana vuonna Haluasin suojella itseäni ja vauvaa ja sanoin että jos vauvan päästä taitetaan hiuskarvakaan kerron opettajille, naapureille, kaikille. Sanoin myös että jos minua satutetaan kerron kaikille terveydenhoitajaa myöten, koska se on laitonta.

        Nyt olen 27 vuotias. Vanhempieni mielestä olen kiltti ja menestyvä nuori nainen. Tuemme toisiamme. Olemme oppineet keskustelemaan asoista ja säännöistä. He ja minä soittelemme toisillemme aina kun siltä tuntuu. Seitsemän vuotiaasta alkaen meidän suhteemme parani ja opimme ymmärtämään tosiamme. Lapsuudestani vanhempani muistavat että oli kiltti lapsi. Pikku siskoni ei edes tiedä että vanhempani voisivat lyödä. Vanhempani ovat hyvin viisaita. Lyömistä he eivät olisi lopettaneet ellei se olisi laitonta ja ellen olisi sanonut, että kerron kaille. Samalla isäni jatti myös paljon vanhemman siskopuolen hakkaamisen.

        Koska tiedätte että lyöminen on laitonta miksi että sano vanhemmillenne, että tätä teidän ei tarvitse hyväksyä? Kyllä vanhemmatkin tarvitsevat lapsiaan.


    • Kasarikakara (N)

      ole kokemusta piiskasta. Paras kaverini lapsuudessani koki ilmeisesti koivuniemenherran pyllyllään tai ainakin sen uhan. Kaverilla oli monta sisarusta ja muistan vieläkin ainakin yhden tilanteen, minkä todistajaksi jouduin. Kaverin pikku broidi juoksi itku kurkussa kotipihallaan äitiään karkuun, joka juoksi perässä huutaen kuin raivohärkä, että "Isäs antaa sulle pisskaa..."
      Itse en omilta vanhemmiltani siis saanut piiskaa, mutta isäni oli muuten ankara kurinpidossaan. Sain muutaman kerran luunappeja otsaani, jotka tekivät kipeää ja kerran, kun olin jo vähän isompi, niin isä laittoi minut nurkkaan häpeämään. Syynä kurinpitoihin oli, että olin ollut tottelematon ja, enkä ollut kunnioittanut vanhempiani.
      Ei minulle minkäänlaista traumaa jäänyt, koska toivon, että nykypäivänä uskallettaisi pitää lapset paremmassa kurissa. En kannata kovaa fyysistä väkivaltaa, mutta luunapin tai tukkapöllyn antamiseen pitäisi olla vanhmmilla oikeus.

      • Ei barbaareille!

        Varmaan mielestäsi pitäisi olla oikeus työntää sormi persiiseen myös vai? Häh? Häpeä perwo!


      • Anonyymi

        Kyllä tämä jo riittää. 12 vuotta tämä on jo todistanut näkökulmaasi.


    • Hyvin kuritettu

      Äiti antoi risua ja alle kouluikäisenä hölmöyksissäni jopa hain sen valmiiksi, kun käskettiin. Pian kuitenkin huomasin, että kun pistää hanttiin, niin äiti ei saa piiskattua.
      Tätä onnen tilaa kesti jonkin aikaa, mutta sitten asia selvisi isälle. Eikä kestänyt montaa minuttia, kun olin rähmälläni pakarat paljaana äijän sylissä ja piiskaa tuli niin vietävästi. Tämä tapahtui 60-luvun lopulla ja olin luultavasti 12-vuotias. Tämän näytösluontoisen kuritustapahtumän jälkeen äijä kutsuttiin paikalle, jos multa homma karkasi hanskasta. 14/15-vuotiaana piiskan saanti äijän sylissä alkoi vietävästi hävettämään. Sekin hävetti, että piti aina parkua, homma ei nimittäin loppunut, jollei tullut itku. Mitään radikaalia temppua en uskaltanut tehdä tilanteesta selvitäkseni, normaalia rimpuilua kuitenkin yritin, tosin laihoin tuloksin, sillä äijä oli melkoisen kroppa mies ja jääräpäinen. Jotenkin siinä oli sellainen henki, että koska minut piiskattiin viime kerralla, niin kyllä se onnistuu nytkin. Olin täyttänyt jo 16-vuotta, kun äijä minua viimeksi polvellaan itketti. Sen jälkeen ei ole ilmaantunut tarvetta piiskan käyttöön.
      En tiedä onko kysymys omista traumoistani vai lieneekö ollut oikeasti totta, mutta minulla oli sellainen käsitys vielä aikuisena, että ukko hermostuessaan saattaisi antaa piiskaa. Siitä häpeästä olisi lähtenyt henki, luultavasti multa.

      • K_herraa ja nyrkkiä

        lähes päivittäin sain minäkin, yleensä syy oli etten tarpeeksi nopeasti selvinnyt kotiaskareista. Varsinkin jos tiskatessa särkyi astia, niin armoton saarna ja sälkäsaunahan siitä tuli. Meillä oli koivuherra näkyvällä paikalla pelkoa herättämssä. Ne oli juhla hetkiä, kun vieras poikkesi ja hetken sai olla ilman pelkoa.


    • Henry15V

      Minä saan piiskaa Äitiltäni vielä on sovittu yhteiset säännöt arestit tai vitsa pahimmissa tapauksissa meillon löysä kuri maanantaina haimme yhtessä vitsan sain valita olemme aina kahtestaan piiskatessa äiti ei puhu piiskaamisesta muille kahtenkeskinen asia pitän äitini tavasta pitää kuria meillä tämä toimii vitsaa käytetään pitkän harkinnan jälkeen yhtessä sopien äitillä on päätäntä valta ei mielivalta saan hellyyttä ja vitsaa sopivassa suhteessa.

    • Lyyli Kaupungista

      En tunne nöyryytystä olen saanut vitsaa 7 vuotta N4-5kertaa vuotessa eilen illalla olin äitin reisillä pylly ja reitet sai koivuvitsaa olen 16V annan äitin piiskata en saa aiheettomasti koskaan vitsaa rakastan äitiäni saan kaikkea tasapuolisesti.

    • Rebekka16V

      Olen Vuoten nuorempi sain valita aresti tai vitsa otin vitsan riisuuin päälyshousut äiskä riisui alkkarit sain sylissä vitsaa pyllylle ja reisille vitsan jäljet näkyvät reisilläni .

    • Poika16 Vuotta

      Sain Aamulla Äitiltä remmiä olin pelkkä paita päällä äitin sylissä sain aika paljon remmiä annan äitin antaa selkäsaunan tuhmuuksistani saan vielä piiskaa/vyötä pakaroita kuumottaa vielä remmin jäljiltä minulla on hyvä olo kunnon piiskauksen/remmityksen jälkeen en tunne häpeää tai nöyryytystä.

    • Tytär16,5V

      Olen puoli vuotta nuorempi saan kaksi kertaa vuotessa piiskaa tai vyötä olen saanut 8Vuotiasta saakka menen äitin syliin piiskattavaksi omasta tahtostani kaksi hyvää selkäsaunaa vuotessa on paikallaan minun kohtallani otan mieluummin koivuvitsaa kuin vyötä vitsa sattuu ja kirvelee pyllyäni potkin ja tirautan itkut halaan äitiä piiskan jälkeen on hyvä olo.

      • Poika16V1

        Hain eilen vitsan äitille valmiiksi kylppärin altaaseen sulamaan3tunnin päästä minua vietiin äitnmakkariin äiti riisui minut hellästi samalla pakaroitani silittäin vitsa tanssi pyllylläni levitin reiteni äitille hyväiltäväksi vitsalla sain kirkua,potkia reisillepiiskattaissa vieläkin reisillä näkyvät ihanat vitsanjäljet kaipaan äitin syliin muutamankerran vuotessa hyvältäväksi.


    • 80-luvullasyntynytM

      Tämä on sitten totta, eikä mikään provo, vaikka voisi sellaiselta kuulostaa. Itse yhden kerran sorruin 16-vuotiaana juuri näpistämään kaupasta ja jäin kiinni. Olin ollut aina tosi kiltti lapsi ja nuori ja menestyin koulussa hyvin, mutta tuolloin jokin ajattelemattomuus sai tekemään tuollaisen näpistyksen. Se tuntui minusta kauhealta, mutta varmasti vielä kamalammalta vanhemmistani. Näpistyksestä tietysti oli ihan virallisiakin seuraamuksia, mutta se ei tuntunut lievittävän syyllisyydentunnettani, etenkään suhteessa vanhempiini, joita kohtaan tunsin häpeää. Koska minua oli lapsena joskus uhkailtu risun saamisella, mutta sitä ei koskaan oltu käytetty, ehdotin pitkän miettimisen jälkeen sydän hakaten vanhemmilleni, että jos nyt voisin saada piiskaa, koska mikään muu ei tuntunut poistavan syyllisyyttä. Paljonhan siinä keskusteltiin, mutta seuraavana päivänä yön yli mietittyään äiti koulupäivän jälkeen sanoi, että hän voisi antaa minulle selkäsaunan, joka ei unohtuisi. Niinpä laskin housuni alas ja koska isoa poikaa ei viitsinyt polvien päälle ottaa, niin nojasin keittiön pöytään housut kintuissa ja äiti läpsi minua avokämmenellä paljaalle pyllylle niin lujaa kuin jaksoi. Ja uskokaa tai älkää, syyllisyys katosi ja teko tuntui sovitetulta. Parin viikon ajan pakarat olivat kipeät ja hellät niin, että istuminen ja selällään makaaminen aristivat niitä. Mutta näpistäminen ei enää tullut mieleenkään ja olen menestynyt elämässäni hyvin.

    • 15V

      En tunne nöyryytystä piiskatessa olen ansainnut joka selkäsaunan meillä saa pahimmista tekosista kaksi kertaa vitsaa viikon väli piiskaamisessa viimeksi meni melkein 2viikkoa kotona oli muita minun ja äitin lisäksi tänä aamuna sain olla äitin kanssa kahtestaan muutaman tunnin äiti oli hakenut vitsat valmiiksi pyysi minut riisuutumaan menin syliin mielelläni sain hyvästi vitsaa melko pitkään piiskaamisen jälkeen halasin,hyväilin äitiä hellästi kiitokseksi.

    • Tytär16

      Olen 16vuotias annan äitin piiskata olen nakunapiiskatessa eilen olimme takkahuoneessa olin sylissä pitkään sain hoitoa koivuvitsalla lantiollani ja reisillä näkyvät eiliset vitsan jäljet muistutuksena tupakasta ja oluesta en tunne nöyryytystä enkä häpeä vitsan saantia saan ansionimukaan.

    • Teini 16V

      sain viime viikolla vitsaa Äitiltä pelkään aina vitsan saantia kunnes paljaat reitemme kohtaavat tulee vapautunut olo otan vitsaa mielelläni äiti tietää tarpeeni antaa paljon vitsaa olemme sylikkäin vitsan jälkeen pitkään sain tarvitsemaniselkäsaunan.

    • haa haa

      aiai kun sattuu voi lol

    • Vitsaa Ja Rakkautta

      Piiskaaminen on kahten ihmisen välinen tapahtuma monasti ihmetellään miten 15-16 Vuotias teini saataan piiskattua kyse ei ole väkivallasta on vanhemman ja lapsen suhteesta toisiinsa olen 15V saan äitiltä piiskaa aiheesta annan äitin piiskata luotan äitiini menen syliin omasta tahtostani jos en antaisi piiskata pyytäisin päivän päästä anteeksi,pyytäisin saata vitsaa kunnolla olen kerran tehnyt tämän kyse on luottamuksesta.

      • Vitsaa

        Nim:vitsaa ja rakkautta Meillä toimitaan samoin luottamus on AO olen16V olen 3-4kertaa vuotessa äitin sylissä minusta välitetään piiskan saanti on yksi pieni osa elämässä,tarpeellinen hellyyttäja rakkautta on mukana piiskatessakin.


    • mk

      Miksi et laita avstaan ja vedäppä äitiäsi turpii tai tee rikosilmoitus niin kyllä se äitisi tokeneen ja tässä hyvä esimerkki ett äkun on vakivallalla kasvatettu niin toimii myös väkivaltaisesti että silleen. Mneppä harratamaan jotain itsepuolustus´lajia ja kun olet puolivuotta treenannut niin silloin voi kattoa että pärjääkö äitisi enää sinulee että sillen.

    • Hellien Vitsalla

      Väki valtaisuus ja sopiva vitsan kyöttö ovat eriasioita yhtessä sovitut säännöt ja piiskan käyttö on OK.

    • Metsänkaiku

      Piiskaaminen on sitä tehokkaampaa, mitä vanhempaan lapseen sitä käytetään. 16-vuotias häpeää piiskan saantia jo niin kovasti, että ei taatusti syyllisty mihinkään hölmöyteen, josta tietää selkäsaunan seuraavan. Ennen vanhaan savotoilla ja mikseipä muissakin miesporukoissa oli korpilaki voimassa. Jos varasteluun syyllistyi, niin jokainen tiesi mitä siitä seurasi. Porukan riskein mies otti syyllisen kiinni, tipautti kousut kinttuun ja antoi piiskaa oikein isän kädestä. Ja tämä tietenkin tapahtui vielä kaikkien nähden. Oli muuten sellainen häpeä, että ei taatusti toisten varastanut.

      Jos syyllinen sattui olemaan oikein rontti ukko, niin sellaiseen käytiin käsiksi porukalla, kellistettiin mahalleen, pää peitettiin ja jokainen sai vuoron perään lyödä pakaroille remmillä. Eikä niin isoa ukkoa ollut, jota ei olisi porukalla saatu piiskatuksi. Isokin mies saattoi taipua yhden kaverin piiskattavaksi ainoastaan siitä syystä, että uskoi pääsevänsä näin fyysisesti vähemmallä kuin porukan kurmootamana.

      Näillä menetelmillä kansa pysyi rehellisenä, eikä ollut ainaisia luvattomia käyttöön ottoja. Oli tuolloin tietenkin muitakin syitä, joiden takia aikuinenkin voi joutua piiskattavaksi kaveriporukassa.

    • Saan Vitsaa

      Olen16 saan piiskaa pöntöilemisestäni ansaitusti tänään saan illalla olen hakenut vitsan valmiiksi äitille pyllyäni kihelmöi kummasti ja kutisee ototan iltaa malttamattomana tietän saavani hyvästi vitsaa pyllyni pyörii äitin sylissä vitsan tahtiin vitsa sattuu joskus kovinkin selkäsaunan jälkeen on hyvä olo pyllypunoittaa kutina poissa kiitos Äiti.

    • Saan Vitsaa2

      Ilta tuli ja Äiti söimme yhtessä äiti kävi suihkussa otti kätestäni mennään makkariin hakemani vitsa ototti sängyllä äiskä riisui minut otti reisilleen hetken päästä tutut äänet täytti makkarin piiska näppäsi pyllylläni äiti kiltti anteeks äiti tuli monasti huuliltani piiskauksen lopulla äiti oli kiltti kulta rakas monasti vitsan saanti kesti muutaman minuutin lopuksi ihanat halaamiset pienet vitsan jäljet näkyvät lantiolla,reisillä muistutuksena äitin hyvästä vitsan käytöstä.

      • Vitsaakunnolla

        Sain alku viikosta vitsaa Äitiltä olimme kaksin kotona meillä äiti piiskaa kaksistaan muita ei ole paikalla tykkään tästätavasta olin joutunut otottamaan viikon piiskan saantia hain vitsan valmiiksi kun tiesin jäävämme kahtestaan meillä oli 2tuntia aikaa äiti riisui alapääni paljaaksi otti syliinsä vitsanäppäsi pyllylläni napakasti huuliltani tuli monasti äiti kiltti anteeks tämän pojan pyllysaikyytiä kunnolla loppu vaiheessa pyllyni oli äitin vasemman reitenpäällä äitinoikea jalkapolvitaipeessani pysyin hyvin sylissä.


      • Saan Vitsaa2

        Oli mennyt muutama kuukausi viime vitsan käytöstä eilen aamulla äiti pyysi hakee vitsan valmiiksi olimme ilta päivällä kahtestaan kotona halasin äitiä ennen vitsan saantia samalla minut riisuttiin olin rinssikat,paita päälläni menin äitin reisille levitin omani sai piiskattua hyvin itkeä tirauttelin pikkasen äiti oli kiltti kulta monasti pääsi huuliltani vitsan jälkeenkin äiti oli kiltti kulta kun istuimme sylikkäin,halaten ja hellien lantiolla,reisillä näkyy vielä pienet jäljet. (sain vitsaa ja hellyyttä!)


    • Melkein 17V

      sain tänään Äitiltäpaljaalle pyllylle pyllyni kutisi monta päivää sain lopulta tarvitsemani hyvän piiskauksen pyllyä kuumottaa,punoittaa kivasti.

    • Tulipyllylle

      Olen ikäisesi sain viikon lopulla Äitiltä vitsaa olin sylissä hyvän aikaa pylly,reitet punoittivat saan pari kertaa vuotessa minua ei piiskaaminen vahingoita.

    • Tyttö16V+

      Sain tänä aamuna vitsa oli haettu valmiiksi äiti piiskasi hyvin pitän vitsan käyttöä omallakohtallani sopivana.

    • Remmiä

      sain remmiä Äitiltä tänään seisaaltaan pitin äitiä kätestä remmitessä.

      • Vitsaa1

        Viikon lopulla joutuimme hakemaan koivuvitsan sain seisaaltaan pyllylleni reisille piiskatessa olin sylissä sain potkia vapaasti,kirahtelin piiskan osuessa reisienväliin.


    • Vitsaatarvittaissa

      Vitsa on hyvä oikein käytettynä itse olin eilen nauttimassa äitin tukevilla reisillä äiti oli bikinit päällä olin nakuna sain vitsaa hyvästi pyllypunoittikunnolla.

    • ARVAJA

      Hyvä Tytär!Mitä ihmettelet, että äiti antoi sinulle vitsa, jos et kaupasta varastanut.Se, että olet 17 vuotta, se tarkoittaa, että tiedät mitä pitäisi tehdä, ettei vitsa saada.

    • sain piiskaa

      Muistan joskus lapsuudessani, Saaneen kovan selkäsaunan. Olin varastanut jotain naapurilta.Niinpä nuori kotiapujatar tuli pihalle oikein remmi kädessä. Pihalla oli naapureiden tyttöjä katsomassa tulevaa remmiselkäsaunaa. Kotiaputar komensi nojautumaan pihan kaivon päälle ja laskemaan nousut nilkkoihin. Piiskaaja asetui taakse paljaan pyllyni eteen ja sivalsi remmillä paljaalle persielleni.Ne tuntui jo kirveleväan pakaroitani Kun kaunis kotiapujatar alkoi nauttia piiskaamisesta. Hän komensi pihalla olevia nuoria tyttöjä hakemaan tallilta ratsuraipan.Tytöthän juoksivat ihanaa hakemaan talleille ratsupiiskan. Tytöt toivat minulle oikein ihanan ratsuraipan. Kuulin mitä tytöt puhuivat. Tulin saamaan kunnon raippa selkäsaunan.Kotiopettajatar otti ihanan nahkaisen ratsupiiskan käteen. Ja sanoi.että nyt saat oikein raippaa paljaalle pyllylle.Hän oikein sivalsi piiskalla paljaalle pyllylle Ja nyt alat laskea sivalluksia.Pääsin kolmeenkymmeneen ja raippa sattui niin, että aloin itkeä vuolaasti kovista raipan iskuista. Tytöt pitivät siitä,kun olin saanut selkäsaunan ja itkenyt vuolaasti heidän nähden.

    • tytöille kunnolla

      tyttöjen piiskaus esim auton antennilla on ok. jäljet pysyy ja kipu tuntuu

    • Isän hiostama

      Minä sotkin 16-votiaana viinan kanssa, niin isä vei minut saunalle puhutteluun.
      Siellä alkoi hiostava kuulustelu. Ukko heitti takin pois kääri hihansa ja samalla piti tiukkaa puhuttelua, sitten se nappasi naulakon päältä notkean koivupiiskan ja alkoi kertoa, kuinka ennenvanhaan minunlaiseni pojat piiskattiin ojennukseen. Pikkuhiljaa minun oli pakko uskoa, että saan kohta raipasta persustalleni. Ajatus karkaili ja oli vaikea vastata äijän kysymyksiin. Siinä se väänteli vitsaa niin, että käsivarren lihakset pullisteli. Isä oli paljon rotevampi kuin minä ja loi sellaisen kuvan, että hän pystyy minut helposti piiskaamaan. Arvioin mielessäni, että varmaan tuollaisella neliymppisellä ukolla on ainakin tuplasti minun voimani. Lopulta olin niin hermostunut, että minulla oli tuskin yhtään voimia jäljellä, itseasiassa olin lähellä hajoamispistettä, hyvä etten pillahtanut itkuun. Ajatus siitä, että joutuu pakarat paljaana äijän polvelle sai minut melkoisen yhteistyökykyiseksi. Siinä syntyi helposti vaikka minkälaisa sopimuksia.

      Loppujen lopuksi minua ei piiskattu, en tiedä muuttiko isä mielensä, vai oliko kaikki vain teatteria. Melkoisen henkisen selkäsaunan sain ja ukko todennäköisesti nauroi partoihinsa. Niin tehokas isän menetelmä oli, vaikka hän ei lakia rikkonutkaan, niin minulla alkoi pitkä raittiusputki. Vielä armeija-aikaan ryypatessä herkästi nousi mieleen tuo ukon puhuttelu ja pani harkitsemaan missä aioin viinalta lemuta.

    • 16 v tyttö

      Olen 16 vuotias tyttö ja saan säännöllisesti piiksaa omalta isältä. viimeksi eilen sain piiskaa. Olin yksin omassa huoneessa ovi kiinni ja katsoin pornoa. En huomanut kun isäni tuli huoneeseen jatkoin vain katselua. Vasta sitten huomasin hänen tulon kun isä irotteli vyötä housuistaan. Olin siinä tosi nolona ja yritin selittää. mutta eihän se auttanut. isä käski laskea housut nilkoihin ja tulla hänen polvelle piiskausta varten. Sain siinä sitten isän vyöstä 30 iskua. Jonka jälkeen jouduin nurkaan housut kintuissa kuuntelemaan isän saarnaa pornon pahuudesta.sen jälkeen sain vielä seisoa nurkassa puolituntia miettien tekoa. voi kuulostaa hullulta mutta minusta piiska on oikeutettu jos ei tottele sääntöjä.

    • 1 2 + 3 = ?

      Älä huoli sain viime viikon loppuna ite kin remmiä...

    • fuck youuuuuuuu

      Miten vitussa te voitte saaha piiskaa ton ikäsenä? :D ite ku törrtöilen niin ne vaa huuta jos piiskais niin se ois turpakäräjät :)

    • Tapakasvatusta lisää

      Fuck youuuuuuuu jos tulisi nimimerkkiään meille huutelemaan, niin tulis taatusti tietämään, minkä ikäinen voi vielä saada piiskaa. Turpakäräjätkin vaihtuisivat parkukäräjiksi ja lopussa kiitos seisoisi.

      • 16 v poika

        miss päin oot? :D no ei kyllä


    • 16 v tyttö

      vastaus fuck youuuuuulle kysymykseen miten voin saada piskaa vielä tämän ikäisenä. Siihen on yksinkertainen vastaus minun vanhemmat on ilmoittanut, että minä saan niin kauan piskaa sääntörikkomuksista, kun asun kotona. Eli ainakin vielä kaksi vuotta, koska en saa muuttaa kotoa ennen kuin olen 18 vuotta. Mie sain taas eilen pitkästä aikaa piiskaa. edellisestä kerrasta on noin 2 viikkoa. Tällä kertaa sain piiskaa isän vyöstä hänen polvella 20 iskua siittä, että rikoin kaksi lautasta, kun tyhjensin tiskikonetta.

      • 16 v poika

        huuhuh teillähä on tiukka kuri? en ois kyllä kotona jos ne noin tekis


    • Veljeskuri

      Mun veli sai piiskaa pari kukautta sitten, sai ihan pajuvitsaa paljaalle, vaikka on pian kolmekymppinen. Vaimonsa valitti sen ryyppäämisestä ja rälläämisestä useita kertoja. Tosiasia on, että kaikki minkä ovat aikaan saaneet olisi kohta ollut paskana. Venäjälläkin hoitavat alkohlisteja piiskaamalla. Joten kävin piiskaamassa.

    • 16 v tyttö

      vastaus poika 16 v meillä on tosi tiukka kuri. Saan piiskaa kaikista rikkomuksista. 10-50 iskua riippuen teon vakavuudesta. Sain taas eilen piiskaa 10 iskua isän polvella siittä, että olin liian kauan tietokoneella. Koska meillä on sellainen sääntö, että saan olla koneella 2 tuntia päivässä.

      • 16v poika

        Huh helevette sentäää...ei pahalla mutta ei kai tuo ole ihan oikeaa hommaa?


    • Spanking sex

      Olimme tyttö ystäväni kanssa kaupungilla ja olimme seksi liikkeen kohdalla. Tyttöystäväni kysyi minulta, voisitko sää antaa mulle vähän piiskaa paljaalle pyllylle? Olin ensin aivan hämmentynyt, mutta ymmärsin kyllä heti pian että tyttöystäväni haluaisi kokeilla todellista luottamusta minua kohtaan. Musta olisi niin ihanaa, jos sää ojentaisit mua joskus ihan piiskalla. Jo samana iltana sain piiskaa paljaalle pepulle. Aloin jo kotiin päästyämme kiukutella ja kiusata häntä, että saisin kunnolla piiskaa.Poikaystäväni alkoi todella hermostua minuun. Aikansa kiukutellessa hänelle, hän sanoi että nyt riittää" youn lady". Ja nyt otat housut kokonaan pois ja haet pylly paljaana tallilta oikein napakan ratsuraipan.Niimpä kävelin arasti pylly paljaana koko pihan poikki tallille. Tallilla huomasin, että seinillä riippui paljon hienoja piiskoja Valitsin seinältä normaalin ratsuraipan ja vein sen poikaystävälleni. Hän kehui, että olimpa valinnut oikein kunnon piiskan tähän kurittamiseen. Kumarruttuani sohvan päälle alkoi piiska viuhua paljaalla pyllyllä napakasti. Onneksi poikakaverini oli ymmärtänyt, että en halunnut mitään ruoskintaa. Hän kyllä seurasi oloani koko ajan, kun piiskasi minua. Aamulla herättyäni huomasin kyllä, että olin saanut ihanasti piiskaa. Takapuoli oli hellä. Mutta nykyinen mieneni on saanut kokea ihan saman tunteen takapuolellaan monena aamuna.

    • dollytäti

      luulin että piiskatut ssukupolvet ovat jo jääneet historiaan. tiedän pahoinpitelyä käytettävän kasvatuksessa vieläkin, mutta lähinnä salaa. piiskaus, tukistaminen tms. on ykdiselitteisesti laitonta. kun olet jo tuon ikäinen, pystyt sen lopettamaan. ilmoitus soskulle. koukukuraattori tsi terveydebhoitaja voi myös auttaa.

      piiskaamisen vuoksi lapsia otetaan jopa huostaan.

      ja se varastelu ikäisellädi on kyl oire turvattomuudesta tms. mitä haluat oikein varastaa?

    • tyttö 16v

      vastaus poika 16 v minusta on ihan oikein saada piskaa jos rikkoo sääntöjä. sain taas eilen Olin yksin kotona ja pelasin jalkapalloa sisällä vaikka tiesin sen olevan kielletty. ajattelin lopettaa ennen kuin isä tulee kotiin. Etten jää kiinni. Mutta niinkuin useasti muulloinkin kun on hauskaa ei huomaa ajan kulua. Mie siinä ajattelin että pomputan vielä muutaman kerran. mutta silloin kävi vahinko säikähdin kun ulkoovi kävi ja pallo karkasi minulta sillä seurauksella että olohuoneen lamppu meni rikki. Kun isä astui sisään olohuoneeseen ja huomasi rikkinäisen lampun hän alkoi heti irotella vyötä housuistan. Ja käski minun laskea housut nilkoihin ja tulla hänen polvelle piiskausta varten. Sain siinä sitten isän vyöstä 25 iskua. Jonka jälkeen jouduin nurkaan housut kintuissa kuuntelemaan isän saarnaa sen jälkeen sain vielä seisoa nurkassa puolituntia miettien tekoa.

    • 17v poika

      Miten helvetissä voitte saaha piiskaa viellä tuon ikäsenä? :D ite en ole koskaan saanut mutta kerran isäni löi turpaan koska varastin kavereitteni kanssa isännän auton ja jäätiin kliinni poliiseille

      • Häpeäkin haihtuu

        Kyllä sitä voi saada, noloimman selkäsaunan sain tuon ikäisenä. Häpeällisintä siinä oli, että piiskaajana oli saman ikäinen poika, jolle auoin päätä humalassa. Tietenkin meikäläisen humalatila helpotti operaatiota, mutta kyllä siitä selvinpäin sai kuulla. Kaveri oli kuitenkin sen verran riski, että ei sitä voinut muuta kuin nolona kuunnella.


    • ystävä

      sanoit oikein, "nöyryyttävää"....piiska eikä vähääkään auta, aiheuttaa vain vihaa, kiukkua, ja katkeruutta, varastaminen ei ole sinun keksintösi. ihminen vain matkii muita. ikäisesi ei ole edes varas.sinulle se on vain jännittävää saada jotain uutta äitisi ei tiedä että nuoren elämän voi pilata yhdellä väärällä sanalla, puhumattakaan tällaisesta, tulet muistamaan tämän nöyryytyksen kauan,,, ja nämä muistot. varastavat kauniita hetkiä joita voisi olla niiden tilalla.....voin pahoin kun ajattelen sinua. tästä voisi puhua paljon, kirjoita ajatuksiasi jos haluat. voi hyvin!!

      • ystävä

        unohdin että tämä oli sinulle" tytär 17"


    • Status, ei, +-0

      Tavan olla siirtämättä yleis-sivistystä, nännin pureskeluttamisen seurailun, voisi varmasti ilmoittaa ennen koulutusta ja laitos-hoitoa ennakkoon.

    • Vitsaa Tarvitaan

      Vitsan käyttö ei ole ikään sitottu varastava tyttö ansaitsee piiskaamisen mellä on piiska käytössä vielä viikon lopulla äiti testasi piiskan käyttöä pyllylleni toimi hyvin en ollut vuoteen saanut ohut koivuvitsa tanssi pyllylläni pitkään olen 16Vuotias vitsa ei vahingoita minua en tunne nöyryytystä,tai häpeää vitsa on luonnollinen vaihto ehto kutiapitettäissä.

    • Vappupiiska

      Vitsan antaminen ei ole mielestäni seksuaalista väkivaltaa minä olen saanut vitsaa muutaman vuoten viime väli oli yli vuoten vapputoilailujen jälkeen äiti kysyi haitaanko vitsa sovimme yhtessä vitsan hakemisesta ja haettiin myös yhtessä riisuminen kävi äitin toimesta mukavasti olin pelkkä paitapäällä äitin reisillä äiti piti vasemmalla kätellään vöytäröstäni ettentipusylistä piiskatessa koska potkiasitkuttelin piiskatessa pistin kätet piiskan eteen äiti piiskasi reisilleni potkin kovasti reisille piiskatessa pylly,reitet saivat vuorotellen vitsaa monasti .

    • Piiskaa1

      Ototin eilen iltaa äiti ilmoitti lounastaollakäytessään illalla tulee vitsaa pyysi minut hakee valmiiksi hyvänvitsan teintyötä käskettyä olohuoneen sohvalla sain nauttia äitin piiskaamis taitosta pakaroitakirveli tulivat punaiseksi ihanakuumotus levisiparoillani olihyvä olo halasin äitiä pitkään.

    • tyttö 16 v

      poika 17 vuotta vastaan sinulle samalla tavalla kun vastasin viimeksi, kun kysyttiin miten voin saada piskaa vielä tämän ikäisenä. Siihen on yksinkertainen vastaus minun vanhemmat on ilmoittanut, että minä saan niin kauan piskaa sääntörikkomuksista, kun asun kotona. Eli ainakin vielä puoltoista vuotta, koska en saa muuttaa kotoa ennen kuin olen 18 vuotta. Sain taas tänään piiskaa isältä. Siitä syystä, että en totellut isää. Kun hän pyysi vaihtamaan lakanat sänkyistä sinä aikana, kun hän oli töissä. isän palattua kotiin töistä kolmelta. Olin unohtanut vaihtaa ne lakanat ja sain siitä hyvästä 25 kertaa tuntea isän vyön iskut takapuolellani. Sen jälkeen vaihdoin lakanat isän valvonnassa.

      • pervo taidat olla

        Sun vanhemmat on sairaita! Todella sairaita. Tietävät kyllä ettei fyysinen kuritus ole enää edes sallittua vaan lailla kiellettyä. Tai sitten oletkin trolli. Oikeesti olet mies jota kiihottaa tällaiset jutut ja siksi kirjoittelet tänne. Hyi häpeä sairas pervo.


    • Remmiä,Vitsaa

      Vitsan,Remmin käytölle ei ole ikärajaa me kaikki olemme yksilöitä tarpeet vaihtelevat joillekkin vitsa,remmi eivät sovi ollenkaan toiset jopa kaipaavat hyvää selkäsaunaa minä tarvitsen noin 3kuukauten välein vitsaa tai remmiä peppuani alkaa kutista,kihelmöitä kun tarvitsen piiskaa kiukuttelen,tempuilen kaikinmahtollisin keinoin lopulta äiti kysyy taitaa kutittaapyllyä myönnän asian äiti tietää tarpeeni pyytääminut tai hakee itse vitsan ottaa syliinsä piiskaa kutinanpois Äiti antaa remmiä kerranvuotessa paljaallepyllylle pyllyäkuumottaa pitkään hyvänremmityksen jälkeen sopii minulle olen16V

      • Remmiä,Vitsaa

        Viikon lopulla sain hakea äitille vitsan alapääni riisuttiin paljaaksi sain potkia äitin sylissä pitkään pyllykannikat punoittivat reisillä pienet vitsanjäljet kutina lähtipyllystäni Äiti sai halaukset,suukot


    • poika 17vee

      sain eilen piiskaa kun jätin huoneen siivoamatta meillä on piiska käytösä aina pari kertaa vuodessa saan, paljaalle pylleelee äitiltä piiskaa se on helltyytä ja rakkauta, piiska tuntuu hyvältä ja kiehlmöi kun s e tansii pyllyn ja reisin päällä, piska on mielestäni oikeutettu rangastus eikä väkivaltaa

    • mimoliina97

      Olen 16 vuotias tyttö saan oikeutetusti piiskaa jos rikon kodin sääntöjä viime viikolla viimeksi sain rangaistuksen äiti käski hakea vitsanmetsästä sitten pylly paljaaksi sain pari kymmentä iskua tuntui hyvältä ja anteeksiantavalta saada pyllylle ansaittu rangaistus rankaisusta ei jää häpeää eikä syyllisyyttä sitten halattiin piiskaamisen jälkeen

      • Vitsaansaittu

        Mimoliina olen kanssasi samaa mieltä ansaittu rangaistus on oikeutettu kävin itse tänään hakee vitsan sain äitin sylissä pyllylleni.


      • Vitsaakesällä

        mimoliina97 olet oikeassa anteeksi antavalta,rakastavalta saata pyllylle hyvästi vitsaa olen tänä kesänä ollut äitin sylissä kolmasti vitsottavana.


      • Vitsaatarvitaan

        mimoliina97 olet oikeassa vitsan saannissa ei ole mitään hävettävää eikä syyllisyyttä olen saman ikäinen viime kesänä haimme äitin kanssa kahtesti vitsan yhtessä oli jotenkin ihana tunne kaikkitapahtui yhtessä tehten riisuminenkin äiti oli pikkareissa,rintsikoissa minulla olivain rinssikat molemmilla kerroilla menin äitin reisille mielelläni tiesin saavani halaamiset vitsan jälkeen meillä toimiivitsan käyttö.


      • Anonyymi

        Aikoinaan Siskoni saivat piiskaa vielä18vuotiaana Äiti piiskasi siskojen pyllyt punaiseksi katsoin avaimen reiästä piiskausta kerran menin Äitin huoneeseen kun siskoa piiskattiin sain katsoa loppuun mutta itse sain saman käsittelyn sisko sai katsoa kun potkin Äitin sylissä sain viisitoistavuotiaana säänöllisesti vitsaa vielä 16-17 vuotiaana olin monasti Äitin reisillä potkimassa,änkkymässä pelkkäpaita päällä Äiti riisui poikansa aina ei tullut Traumoja.


    • Äitiltä vitsaa

      mimoliina olen ikäisesi olen hakenut vitsan viimeiset 3vuotta sain tällä viikolla pyllylleni äitiltä meillä toimii vitsan käyttö samoin kuin sulla halataan vitsan jälkeen joskus pitkäänkin.

    • 17 vuotias poooikaa

      siiis ei vittu miten vitussa voitte saaha piiskaa???:D nyt on 2013 ja en oo koskaan 17 vuoden aikana saanu muutakun huutoja on oltu humalassa autonratissa ja tapeltu ja juostu poliiseja pari kertaa karkuu ja mitään ei koskaan tule?:D sitte teille tulee pienistä asioistaa selkää...mitä vittua jokin ei nyt täsmää?:D

      • dsfsefcesfc

        Etpä taida olla kovin fiksu. Nuohan ovat nyt suurimmaksi osaksi vain pervojen päiväunia joita jostain kieroutuneesta syystä tykkäävät jakaa kaikille, sinulle taas olisi todennäköisesti taas tehnyt hyvää saada nuorempana selkääsi, jottet mainitsemiasi tyhmyyksiä olisi tehnyt.


      • sairaat ukot

        Pervot miehet täällä kirjoittelee 16v tyttöjen niceillä. Ei kukaan oikeesti tykkää piiskaamisesta. Täällä pyörii kaikenlaista hörhöä. Ihan vaan tiedoks jos ei vielä tajunnut että sairaita äijiä noi on.


      • menkää sexipalstalle
        sairaat ukot kirjoitti:

        Pervot miehet täällä kirjoittelee 16v tyttöjen niceillä. Ei kukaan oikeesti tykkää piiskaamisesta. Täällä pyörii kaikenlaista hörhöä. Ihan vaan tiedoks jos ei vielä tajunnut että sairaita äijiä noi on.

        Näinpä. Eipä niitä lyöntejä silloin joskus laskemaan alkanut, Eikä kyennyt.
        Yks tyyppi kirjoittelee täällä ja monella muua foorumilla aiheesta. Huonosta kirjoitustataidosta mm. tunnistaa.
        Jotain ylläpitoo täälläkin kaivattais.


      • ekanaeki

        Vastaus 17 vuotias poooikaa:lle - Vapaan puhekasvatuksen saaneet eivät luonnolisesti saa vittaa vaikka tekisivät mitä hyvänsä. Asia on täysin eri perheessä, joissa pidetään edes vähän kuria tai kovakin kuri. Kasvatusperiaate on itse kunkin kasvattajan moralietiikan ja oikeustajun mukainen.

        Sanoisin, jos kasvatus perustuu vapaaseen puhekasvatukseen, niin se on sata varmasti moraalisesti pielessä, elikä jälkikasvun moraalietiikka ei tule olemaan kovinkaan korkea. Mutta, enemmän tai vähemmän kieroontunut moraalietiikka saadaan liian lepsullakin kurinpidolla, jossa vitsa/remmi heiluu vähän, jostain tosi isosta syystä. Vielä hullumpaa on liian kova ja armoton kurinpito kaikessa, jossa vitsa heiluu vähän jokaisesta pikku syystäkin. Sellaisella kurinpidolla tehdään jälkikasvusta psyykkisesti sairas hyvin nopeesti, tai ainakin riski on iso. Äärimmäisyydet kasvatusksessa ja kurinpidossa ovat huonoja asioita ja vähintäänkin erittäin riskialttiita.

        Vitsan käyttöön otto ja käytössä pitäminen ovat kuitenkin suositeltavia, etenkin poikien kohdalla, jotka ovat luonnostaan vilkkaampia ja kokeilevat niitä rajojaan. Mielestäni tytöt ovat taas siksi kilttejä, ettei niitä oikeesti tartte piiskata. Pojan juntit on täysin eri asia, mutta heidänkin kohdallaan on valtavasti yksilöllisiä eroja. Asian perinpojainen selvitys vaatisi kirjan kirjoittamisen, mutta eräänlaisena nyrkkisääntönä sanoisin noin niin kuin yleisluoteisesti, että kertokaa ja selvittäkää jälkikasvullenne, mikä on oikein, mikä väärin, tehkää selväksi, missä kulkee raja ja valvokaa, että lapsi elää ja toimii rajojen mukaan. Tarvittaessa vitsaakin antaen paljaalle pyllylle, mutta kohtuudella. Elikä ei piestä niin, että veri vuotaa. Liioin ei koskaan saisi lyödä nyrkillä, ei potkia ja kämmenelläkin vain kevyt läimäys pari pepulle, mutta ei päähän. Liioin ei saisi koskaan polttaa päreitään lapseensa, olipa hän tehnyt, mitä hyvänsä. Asiat asiana ja ei se maailma siihen kaadu, tekipä hän mitä hyvänsä. Mutta kurinpidon kannalta on rangaistava, kun rikkomus on täysin tahallinen ja selkeä, eli silloin housut pois ja hoitoo.., paljaalle pepulle.

        Periaatteessa ja miksei käytännössäkin, vitsan voi pitää vakikäytössä aikuisikäisyyteen asti, mikä riippuu tietysti lapsen henkisestä kehityksestä taikka paremminkin sen tasosta. Toiset aikuistuu nopeammin kuin toiset. Minä itse sain piiskaa faijalta viimeksi, joskus alle kymmenvuotiaana, mutta oikeastaan siksi, koska ukko muutti ruotsiin pakoon äpäräruokkojaan ja minä jäin suomeen muorini hotteisiin. Tosin 13 vuotiaana päädyin taas isäni hermoja raastavan kommennin alle ja siitä lähtien elin joka ikinen päivä selkäsaunan pelossa. Minä en sitten kuitenkaan saanut, ihme kumma. 15 kesäisenä menin vapaaehtoisesti lastenkotiin, isääni karkuun ja kuluikin liki 10 vuotta, ennen kuin olin faijan ja hänen uuden perheensä kanssa tekemisissä. Vaikka olin jo 25 vuotias, kävi kahdestikkin, että olin saada faijalta piiskaa paljaalle takapuolelle. Eka kerralla onnistuin puhumaan ukon ympäri ja äitepuolikin sanoi, ettei aikuisikäisiä enään piiskata. Toisella kertaa olimme kahden, kun ukko repi housuni kinttuihin ja raijasi nurkkaan seisoon ja odottamaan piiskaan saantia. Ja, minä seisoin takapuoli paljaana nurkassa, mutta kuullessani ulko-oven käyvän ja ukon askelien loitontuvan, vedin vauhdilla housut ylös ja juoksin housujani kannatellen ovesta ulos, eri suuntaan, mihin faija meni sitä vitsaa hakemaan. Siten myös pelastin nahkani nippa nappa. Kerron tämän oman tapaukseni lähinnä esimerkiksi, että kyllä sitä voi aikuisikäinenkin oikeesti piiskaa saada. Kaikki riippuu isästä ja hänen auktoriteetistaan, jos bodeistakin, mutta osaltaan myös tietysti pojastakin. Jos poika on samanlainen tahvo, kuin minä, niin kyllä siinä oikeesti voi persiille tulla aikuisikäisenäkin. Minä en nyt kuitenkaan saanut, kiitos puhelahjojeni kuin nopeiden jalkojenikin. Mutta, voimien puolesta faijahan ois voinut vääntää mut vaikka solmuun. En minä hänelle voimien puolesta pärjännyt alkuunkaan.

        Sinällään muuten minä olen ennemmin vitsakasvatuksen kannalla kuin vapaan- ja tai puhekasvatuksen. Selvä ja rehellinen laki, säännöt, joista pidetään myös tiukasti kiinni, plus valvonta ja kontrolli, määräajat ja -rajat kaikessa, niin se on hyvä asia. Niissä puitteissa vitsa vääntyköön ja paljaalla ja siihen päälle nurkkaan vähäksi aikaa seisomaan ja miettimään, mistä tuli vitsaa, niin se on oikein ja hyväksi, nimenomaan pojille.


      • TiukkaVastus

        Mahtavia typpejä tuollaiset miehet, jotka pystyvät 25-vuotiaan pojan piiskaamaan. Ikäni olen toivonut, että törmäisin tuollaiseen kaveriin. Minulle riittäisi, että hän näyttäisi, kuinka pystyy minulle selkäsaunan antamaan. Siitä kivusta en niin perusta, johtuu aikaisemmista kokemiksistani. Mutta se häpeä ja nöyrtymisen pakko,kun riski mies nappaa kiinni ja pistää pakarat paljaaksi. Kakarana minä paruin jo tässä vaiheessa täyttä kurkkua. Ei passais vollotella, koska silloin on jo pelin hävinnyt.

        Vaikka onhan se hienoa omistaa pystyvä kaveri.


      • SalimiesOnEriMies

        25 vuotta on sellainen ikä, että siinä helposti tulisi ukosta itsestään uhri.


      • Ei-auta-ikä

        Teini-ikäisenä ajelin autolla ilman korttia. Tiesin, että asiaa paheksuttiin naapurustossa, mutta minkäs ne sille voi, minä vaan ajelin. Joskus oli läheltäpititilanteitakin, niitähän on aina näin kapeilla mutkaisilla teillä.

        Sitten kerran napsahti, yksi isäntä pysäytti minut ja alkoi hirmuinen selvitys. Ukko oli päättänyt, että holtiton ajelu ei lopu ennen kuin minä saan kunnolla selkääni. Äkkiä tunsin olevani vielä poikanen, kun sellainen iso roteva mies kävi käsiksi. Ei siinä mikään auttanut, ukko otti housuni alas ja antoi tulisesti risua. Kyllä hävetti, että vielä 17-vuotiaana annoin sillä lailla itseni piiskata. Ja se hävetti kauan, ihan vuosia.

        Sen verran asiasta jäi traumaa, että vielä kymmenen vuotta myöhemminkin ajelin sen talon kohdalla erityistä varovaisuutta noudattaen, sillä siinä talossa asui yksioikoinen ja harvinaisen voimakas isäntä.


      • Anonyymi
        Ei-auta-ikä kirjoitti:

        Teini-ikäisenä ajelin autolla ilman korttia. Tiesin, että asiaa paheksuttiin naapurustossa, mutta minkäs ne sille voi, minä vaan ajelin. Joskus oli läheltäpititilanteitakin, niitähän on aina näin kapeilla mutkaisilla teillä.

        Sitten kerran napsahti, yksi isäntä pysäytti minut ja alkoi hirmuinen selvitys. Ukko oli päättänyt, että holtiton ajelu ei lopu ennen kuin minä saan kunnolla selkääni. Äkkiä tunsin olevani vielä poikanen, kun sellainen iso roteva mies kävi käsiksi. Ei siinä mikään auttanut, ukko otti housuni alas ja antoi tulisesti risua. Kyllä hävetti, että vielä 17-vuotiaana annoin sillä lailla itseni piiskata. Ja se hävetti kauan, ihan vuosia.

        Sen verran asiasta jäi traumaa, että vielä kymmenen vuotta myöhemminkin ajelin sen talon kohdalla erityistä varovaisuutta noudattaen, sillä siinä talossa asui yksioikoinen ja harvinaisen voimakas isäntä.

        Taisit antaa peppuliakin kyseiselle daddylle?


    • lestajärven_isäntä

      Kyllä te flikat sitten vanhempana opitte tuostakin nauttimaan.

    • yksi tyttö vaasa

      olen 17 vuotias tyttö, saan aika usein remmiä tai vitsaa meillä kotona, on tiukat säännäöt .jos niitä rikkoo saa piiskaamis rangastuksen.Eilen saintaas piiskaa kun en vienyt roska pussiaajoissa ulos äiti otti laatikosta nahkaremmin ja käski minun mennä mahalle makaamaan sohvalle ja pylly paljaaksi. Sain 15 iskua paljas pylly punoitti ja kihelmöi se tuntui hyvältä ja rakkaudelta piiskanjälkeen halattiin

    • Teini2

      Eilen Äiti olihakenut vitsan ilmoitti antavansa minulle en ollut saanut puoleentoista vuoteen selkäsaunaa annoin äitin riisua menin äitin paljaille reisille sain hyvästi vitsaa.

      • v-itunperwo wanhus:

        oot joku tero48v


    • Kannatti törttöillä

      Yläkouluikäisenä sain terveiset, että naapurin isäntä piiskaa minut kunnolla, kunhan satun kohdalle. Siitä alkoi painajainen.

      Tiesin, että jos hän saa minut kiinni, niin olen mennyttä miestä. Paljon pohdin, että käyttääkö hän kättä, remmiä vai risua. Kun ajattelin kuinka kovasti sitä tulee, niin pakaroissa kuumotti ihan ilman syyttä suotta. Vaikka olin selkääni saanut monestikin, niin tätä pelkäsin enemmän kuin mitään aikaisempaa kertaa, jopa siinä määrin, että se tuli uniin.

      Mitä enemmän minä asii mietin, sen varmenpi olin, että armoa ei silloin tunneta. Ei auta itku, ei anelut. Rohkeinpina päivinä mietin, että pitäisikö minun kävellä häntä tapaamaan, mutta rohkeus petti. Mieluummin kuljin metsän kautta hänen talonsa ohi kouluun mennessäni. Mieltä painoi ajatus, että kun tulee lumi, niin jäljet näkyvät ja kansa saattaa ruveta ihmettelemään ja isäntä järjestää väijyn. Ja kun ajattelin seurausia, niin pakaroita kuumotti.

      Oli melkoinen rangaistus olla sillälailla "etsintäkuulutettu".

    • ihme pervoja

      Mä saan piiskaa mieheltäni esileikkinä ennen seksiä ;)

      Teillä on oudot vanhemmat!

    • Vitsaa saanuttyttö

      Aikoinaan noin kymmenen vuotta taaksepäin sain itse vielä piiskaa sain kahteksantoistavuotiaaksi piiskaa äitiltä olin 17 kun sovimme äitin kanssa piiskan käytöstä vielä vuoteksi olin vielä niin lapsellinen katsoin piiskan sopivan minulle iästäni huolimatta ja kyllä hänse sopikin kerran pari kuukautessa olin äitin reisillä rintsikoissani jokapiiskauksen jälkeen istuimme sylikkäin.

      • Anonyymi

        Vitsaa käytettiin 70luvulla vielä yleisesti minäkin sain vielä 17 vuotiaana vitsaa ja Remmiä sain 2-3kertaa viimeisenä vuotena vitsa oli yleisemmin käytössä minäkin sain ussein vitsaa 17vuotiaana navasta alaspäin olin aina paljaana vitsottaissa,remmitessä vitsa,remmi sopivat minulle .


      • Anonyymi

        Itse sain vitsaa kahteksantoista vuotiaana Äiti kysyi hainko vitsan yleensä vastasin sopii minulle olin sellainen myöhäis murkku 16-18 vuotiaana Äiti joutui tämän tytön riisumaan joskus viikottain pylly sai hyvästi vitsaa punasteli talvella käytettiin myös remmiä paljaalle pyllylle.


      • Anonyymi

        Ei vitsa pahaatee vanhempanakaan ei riko luita itse sain melko vanhana vielä vitsaa joskus 17vuotiaana haimme äitin kanssa yhtessä vitsan pyllyni sai pitkiä piiskauksia mutta hellemmin tuntui joskus jopa hyvältä mennä Äitin reisille piiskattavaksi.


      • Anonyymi

        Kyllä 17 Vuotiasta Myymälävarasta Täytyy Piiskata hyvästi antaa paljon piiskaaei pyllyä rikki landiolle,reisille näpäköitävitsomisia 10-15 piiskaus on paikallaan Myymälä Varkaalle kyllä muistaa (Vitsa ei luitariko) Itse Olen Saanut Vitsaa aikoinaan Vielä 18 Vuotiaanaolin monasti Äitin Reisillä ottamassa Vitsaa Ei Vahingoittanut minua en Tramatisoitunut en hävennyt vitsan saantia.


    • hdfft

      Tommoset myymälävarkaat ansaitseekin piiskaa. Pylly paljaana polvien päälle ja piiskaa niin pitkään että itku irtoaa ja pylly punoittaa.

    • Viisikymppinen täti

      Minäpä en varastanut mitään: menin naapurin kolmekymppisen miehen ovelle piiska mukanani.
      Siinä sitten piiskailimme toisiamme ja lopuksi teimme temput.

    • Maksullinenpiiskapoika

      On mullakin kokemusta piiskan saannista. Viime viikolla puhelin soi, Ja vanha asiakkaani soitti mulle. Voisitko tulla tänne meille, Mun vaimoni tarvitsee seksiä nyt. Hyppäsin pyörän päälle, Ja olin noin 15 minuutin päästä heillä. Heti mut vietiin keittiöön jossa hänen vaimonsa oli odottamassa, Multa riisuttiin vaatteet pois, Ja ruvettiin piiskaamaan minua. Ja hänen vaimo meni makuu huoneeseen, Ja kävi alasti valmiiksi sänkyyn. Ja kun ukko oli valmis kanssani, Mut vietiin hänen vaimonsa päälle, Ja ukko laittoi mun vehkeni vaimonsa sisälle, Ja minä rupesin naimaan sitä heti. Kun olin lauvennut otti ukko mut pois sen vaimonsa päältä, Ja piiskasi mut uudestaan. Kun oli kanssani valmis laittoi mut uudestaan vaimonsa päälle, Ja penikseni hänen sisällensä, Rupesin heti panemaan sitä muijaa, Ukko katseli vieressä, Ja oli hyvin tyytyväinen että joku panee hänen muijaansa. Kun laukesin otti minut pois päältä Ja piiskasi minut uudestaan. Ja laittoi takasin vaimonsa päälle. Kun oli mennyt tunti. Olivat saaneet tarpeeksi minusta, Veivät mut suihkuun, Ja pesivät mut. Tarkastivat mun penikseni yhdessä. Oikein hyvä. Ja sen jälkeen maksoivat mulle taksani. Ja minä lähdin kotiini hyvin tyytyväisenä.

    • Saahan-sitä

      Saahan sitä piiskaa jos menee itse hakemaan. Olen jo aikuinen mies ja töissä kaupungissa, tosin pienellä palkalla. Isoveli asuu kotitilalla. Joka kesä, ja muulloinkin, se kerjää minua tulemaan kotiin viettämään lomaa. On aina jotakin työtäkin tehtävänä, jossa se tarvitsee kaveria. Ja minähän tietenkin menen.

      Joka kerta, jos loma on yhtään pitempi saan siltä selkäsaunan. Aina se keksii jonkin syyn ja sitten pikkuveli piiskataan. Olen minä miettinyt, että mikä on hänen tarkoituksensa. Ei hän minusta niin kiukkuinen ole, että sen takia pitäisi käsiksi käydä. Tietenkin se nolottaa, että joutuu sillä lailla piiskattavaksi, mutta minä vertaan sitä mielessäni aina painimatsiin, jonka häviän ja yritän laskea leikkiä koko asiasta. Parissa päivässä olen henkisesti tasapainossa ja kaikki on niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

      Eihän minun sinne tarvitsisi mennä, mutta minulle ei ole tuttuja kaupungissa ja kuukaus ilman rahaa kesällä yksin yksiössä ajaa kyllä liikkeelle.
      Veli väittää, että talossa on ollut aina sellainen tapa, että isäntä herkästi piiskaa. En ole kuullut koskaan kenenkään muun sellaisia puhuvan.

      • smiskintresserad

        Täällä minä löysin vanha lanka joka aloitti vuonna 2002 ja viimeinen kirje on 2017 elää tämä lanka enää?Paljo mielenkiintoiset piiskaahistoriat!


      • Jaa_ah

        eiköhän tämä ketju meinisi sinne fetissien puolelle.


      • Anonyymi

        Minä olen saanut selkäsaunan vielä aikisena . Ei onneksi piiskannut täysillä, mutta kyllä se hävetti, että onnistui vitsaa tarjoamaan, vaikka minä pistin tosissani vastaan.

        Syitä häviöllrni on useita:
        - olin humalassa (vähän)
        - veljellä oli kotikenttä etu
        - hän painoi enemmän kuin minä (12 kg)
        - koin syyllisyyttä
        jne.

        Tuo tapaus on muokannut persoonaani enemmän kuin mikään muu asia koskaan.


    • Anonyymi

      Ennen kaikki tuntui ihan luonnolliselta, jopa meidän poikaporukassa esiintyvä piiskaaja. Sillä oli sellainen tapa, että kun sen mitta tuli täyteen niin se piiskasi törttöilleen kaverinsa. Saattoi antaa ihan risua paljaalle persustalle. Toiset seuras tilannetta jännittyneenä, eivätkä tohtineet sanoa mitään, olisi voinut joutua itse vaaralle alttiiksi. Tämä kaikki tapahtui kun olimme vielä alle parikymppisiä.

      Jälkeenpäin olen miettinyt, että mikä tämä kaveri oli miehiään, ehkäpä sadisti ja homo, mutta voiko homo olla noin vahva jytikkä. Mitä lienee kaverille kuuluu, hän muutti parikymppisenä Ruotsiin, enkä ole sen jälkeen häntä nähnyt.

    • Anonyymi

      paula risikko asuu everstinkuja 6 a osoitteessa 02600, Leppävaara.
      Siellä se dokaa ja räyhää. Aivan umpijuoppo ämmä ja valehtelee olevansa hallituksen puheenjohtaja tjsp....

      • Anonyymi

        Valehtelitko?


    • Anonyymi

      Vaik ette sitä näy YMMÄRTÄVÄN , niin sen takia nykymaailman meno on mennyt päin PEETÄ, kun kaikki oikeat kunnon lait on poistettu. Sopiva pieni piiskan anto 10 v. molemmille puolta , jos sana ei mee perille on täysin oikeutettua (pitäisi) kirjata lakiin. Se ei ole pahoinpitelyä, tai pieni tukkapölly. Itse sain ,kun en tosiaan totellut oikeissa asioissa vanhempiani, oli minulle ihan oikein silloin, eikä ole jäänyt traumoja tosiaa. Virkavallan ja vanhempien ja lakien noudattaminen pitää olla faktaa. Jokainen NORMAALI vanhempi kyllä tietää kohtuuden nois asioissa, joka rakastaa lapsiaan .Kun laittomuus pääsee valtaan ,niinkuin se ikävä kyllä siltä nykyään näyttää, niin seuraamukset ovat liian hyvin nähtävissä tänäpäivänä. Parantumattomille rikollisille tupla rangaistukset, eli " vedellä ja leivällä" ns loppuelämä ilman armahduksia linnas. Mutta kun , nyky hallituksessakin alkaa olla ns vapaan kasvatuksen kansanedustajat, niin lait sen myötä näkyvis. Tällä vauhdilla maailma ja turvallisuus vain PAHENEE ikävä kyllä. Tosiasioille ei vain voi mitään. Jokainen ,jolla on normaali järki ja ajatusmaailma ymmärtää tään asian.

    • Anonyymi

      Minäkin saan vielä piiskaa äidiltä joka päivä paljaalle pyllylle ja se tekee hyvää minulle kun pylly punoittaa enkä pysty istumaan

    • Anonyymi

      Olen ihan keskiverto suomalainen mies. Valtavirrasta poikkean sillä tavalla, että minut on piiskattu 70-luvulla ollessani jo armeijan käynyt. Piiskaajana toimi parimetrinen vuokraisäntä, joka oli myös harteikas. Silloin tuli mulle selväksi, että aikuinenkin mies voi saada piiskaa. Yritin kyllä tosissani puolustautua, mutta noloimmalla mahdollisella tavalla homma päättyi. Minä olin parikymppinen ja hän tuplasti vanhempi. Tietysti ikä ja koko antoivat hänelle "etumatkaa", mutta lopputuloksen ratkaisi voima.

      Minun oli uskottava todeksi sanonta: "Jokaiselle hevoselle kengittäjä löytyy."

    • Anonyymi

      Mä oon 16v ja saanu monen monta kertaa koivuniemen herrasta ja aivan varmasti tulee myös omille lapsille mikäli minun rauhallisen luonteen kiintiö riitti menee punaselle ja hyvin hyvin harvoin näin käy. Yritän puhumalla hoitaa ja jos ei ekalla mene jakeluun huudan ja jos kolmas kerta ei kelpaa nii ei muuta mettästä koivunvitsaa hakemaan

    • Anonyymi

      Mua piiskattiin ja sen jälkeen nussittiin perseeseen.

    • Anonyymi

      Vuonna 1959 syntynyt mies jatkaa. Kun kerroin lasten fyysistä kurituskultturia hyväksi käyttäneiden isäni ja äitini toiminnasta nuorelle 25 vuotiaalle koiran aistomistaneelle työkaverille totesi hän seuraavaa. Jos koiraa kaltoin kohdellaan laumassa, niin silloin koira hylkää laumansa. Eli eläin katoaa vaiston varaisesti.

      Ts. väkivaltaa fyysistä tai henkistä käyttävät huoltajat isät ja äidin tahtovat loogisesti ajatellen karkoitaa jälkikasvun luotaa.

      Silti meillä odotetaan aikuisten lasten huolehtivan vanhusikäisistä vanhemmistaa.

      Tähän voi todeta sen, että 1970 luvulla säädettiin Suomessa laki , jossa todetaan seuraavaa: Lapsilla ei ole velvollisuutta vanhoista vanhemmistaan.

      Heistä huolehtii sote alan hoito - hoivahenkilöt huolehtivat. Työssä käyvät aikuiset lapset osallistuvat veronmaķsajina vanhojen vanhenpiensa hoito - ja hoivakulujen maksuun. Et' silleen.

    • Anonyymi

      Äiti antoi 12-vuotiaalle pojalleen tupakasta piiskaa

      • Anonyymi

        Pikkuisen vitsaa takamuksille ei ole pahasta.


      • Anonyymi

        Tiedän isän, joka antoi koirantalutushihnalla paljaalle perseelle 16-v tytölle kännikokeilusta. Olin se tyttö.


    • Anonyymi

      Äitini on melko ankara usein tulee avokämmeneltä paljaalle perseelle äidin polven päällä. Viimeisin oli viikko sitten kun pudotin yhden vaasin lipaston päältä vahingossa mutta meinasin lähteä karkuun huoneeseeni. Aika lapsellista kun oon kuitenkin jo 14 äiti ehti kuitenkin paikalle ja oli vihainen kun oli kuulemma pää kipeä eikä jaksais mun töppäilyjä. Yritin sanoo että se oli vahinko mutta äiti lähti pois huoneesta ja palasi sellaisen sileen pienen hiusharjan kanssa ja käski ensin istumaan polvilleen lattialle ja katsomaan häneen. En ensiksi suostunut mutta kun äiti löi harjalla poskelle aloin itkeä ja äiti nosti leukaani harjalla ja kysyi miksi rukiin vaasin. Vastasin että se oli vahinko käteni osui siihen ja pyysin ettei äiti rankaise minua. tämän jälkeen äiti veti minut hiuksista polviensa päälle veti housut pois ja löi monta kertaa täysiin paljaalle pyllylle ja välillä puristi psksroitani kynsillä. Huusin täyttä kurkkua mutta äiti ei välittänyt. Tuon jälkeen äiti käski riisua kaikki vaatteet ja käski laittaa kädet suoraksi hänen eteensä ja löi harjalla niitäkin. Viimeiseksi hän käski selälleen lattialle jalat ylhäällä ja käski siskoni pitämään käsiäni paikoillaan voi vitsi häntä nauratti ja äiti löi kovemmin kuin koskaan takareisiäni. Tuon jälkeen hän käski minut nurkkaan sikiöasentoon ja käski pysyä siinä puoli tuntia.

      • Anonyymi

        Tää oli aika hieno!


    • Anonyymi

      Pari päivää sitten meijän nurkilta tuli vastaan yhdet 15 v tytöt. Oltiin kavereitten kanssa, ja tiedettiin kyllä että niillä oli lempinimi ”piiskaajat”, koska ne ottaa nuorempia poikia kiinni ja lyö koivun oksalla paljaalle pyllylle.(metsässä siis) No, kaverit (6kpl, suurin osa yli 150cm) meni puskaan, ja meikäläinen syötiksi. Kun ne huomas mut, ne sano että mennäänpäs ”juttelemaan”. Silloin tuli kaverit puskista ja solmitteen niitten kädet vyöllä. Sitten mentiin mettään, ja kaikki sai vuorollaan lyödä niitä paljaalle pyllylle. Kyllä vaan oli ihanaa, kun ne sätki ja pyllyt punotti.

    • Anonyymi

      Kattokaas alin kommentti

    • Anonyymi

      Ai tällanen lanka oli täällä entisestään

      ite oon 15 vuotias tyttö, saan usein piiskaa, taas viimeksi eilen kun en noudattanut kotiintulo aikaa ja se on meillä kotona ehdoton niin Äiti otti piiskan heti kuntulin kotiin ja siiten minun piti laskea housutalas ja Äiti löi piiskalla Olohuoneessa mun piti maata Sohvalla, sain 30 lyöntiä pylly sattui ja punoitti
      mutta Piiskasta ei tule Häpeää se on ansaitturangaistus, kyyneleet tulee kyllä mutta sitten Äiti halaa ja sanoo että Rakastaa minua ja että piiska on ansaitu rangaitus

    • Anonyymi

      Kyl tätä tapahtuu, itse oon 16vee tyttö, vanhemmat on eronneet ja asun mutsin ja se uuden miesystävän kaa. Velipuoli on 18 ja se antaa mulle piiskaa sen mielestä "rikkomusten" takia. Tätä on jatkunut niin kauan kun ollaan asuttu samassa talossa eli sellaset 1,5 vuotta. Aina kun teen jotain muka sopimatonta niin velipuoli alistaa mut fyysisesti ja riisuu takapuolen paljaaksi ja sitten piiskaa jollain, yleensä vyöllä tai sitten risulla minkä se hakee metsästä. Viime viikonloppuna mulla oli ollut sen mielestä liian lyhyt hame kun olin kavereiden kaa ulkona ja olin juonu pari siideriä ja se haisto sen että olin juonu, se alko heti nimitellä mua likaseksi h----aksi ja riisui mut väkisin silleen että jäi vain paita ja rintsikat ja pisti mut nojaamaan pöytään ja antoi selkään vyöllä. Se löi varmaan yli 20 kertaa ja mun takapuoli oli kipee ja kirveli, se käski mun myös tunnustaa samalla että oon likanen h---ra ja että rangaistus kuuluu mulle.

    • Anonyymi

      Huh, mikä ketju. Kevyet äijien fantasiatrollaukset tulilla?

    • Anonyymi

      Olen aikuinen mies, mutta äitini on päättänyt antaa minulle vitsaa muutaman kerran
      vuodessa, ikäänkuin varmuuden vuoksi. Toteltava on, ehkä se on hyväksi.

    • Anonyymi

      Jos Koivuniemen herra on hyväkäytöksinen ja ystävällinen niin mikäs siinä.
      Eri asia on jos sait piiskaa.

    • Anonyymi

      Huh Huh

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4550
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2259
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1690
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      298
      1356
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1114
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      72
      1074
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe