Gunner 3 koodit

Apua!

Voisko joku kertoo Gunner 3 koodeja!

Mul on: 1 ase 2 ase 3 ase Q ase W ase ja T ase!

Ja oon jumis kolmannen kentän pääkissä.

Jos tiiätte mikä ase tehoo siihen pääkkiin ni kertokaa.

Oon kokoillu sitä T asetta mutta ei taida thota hyvin.

93

16518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teemu ja tommi

      oon gunnerin vikas maas se kolmas pääkki on helppo kun tuhoo sen liekin heittimellä (ei se t)

      • julle

        mäki, mut ooteetkste läytäny kaikki aseet? mä oon löytäny 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0,q,w,e,r,t,y,u, ja i :)


      • ville
        julle kirjoitti:

        mäki, mut ooteetkste läytäny kaikki aseet? mä oon löytäny 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0,q,w,e,r,t,y,u, ja i :)

        mä oon vetäny gunner 3:sen läpi kokonaan. mä oon saanu 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0,q,w,e,r,t,y,u,i,o,p. aseet. ja oon saanu viel a ja s aseet. a on kilpi
        ase ja ¨s¨ ase on valomiekka (vihreä).
        nii että hui.


      • dsgjhs

        mulla on aseet: 1,2,3,4,6,7,9,0, q,w,e,t,u. millä niistä on paras tappaa vitos pomo, se sininen lentävä ukko??? vastaa nopeesti


      • UUTA JA VITOSTA TARVITSEVA
        dsgjhs kirjoitti:

        mulla on aseet: 1,2,3,4,6,7,9,0, q,w,e,t,u. millä niistä on paras tappaa vitos pomo, se sininen lentävä ukko??? vastaa nopeesti

        KERTOKAA VITTU


      • WERW
        ville kirjoitti:

        mä oon vetäny gunner 3:sen läpi kokonaan. mä oon saanu 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0,q,w,e,r,t,y,u,i,o,p. aseet. ja oon saanu viel a ja s aseet. a on kilpi
        ase ja ¨s¨ ase on valomiekka (vihreä).
        nii että hui.

        ERG


      • jurrik
        ville kirjoitti:

        mä oon vetäny gunner 3:sen läpi kokonaan. mä oon saanu 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0,q,w,e,r,t,y,u,i,o,p. aseet. ja oon saanu viel a ja s aseet. a on kilpi
        ase ja ¨s¨ ase on valomiekka (vihreä).
        nii että hui.

        ????


      • jurrik
        WERW kirjoitti:

        ERG

        siellä


      • pliiiiiiiddddddeeeeeeeeeeee...
        jurrik kirjoitti:

        siellä

        missä paikassa ykkös kentässä? kerro pliis mul on kaikki muut aseet paitsi 5 ja p...


      • samuvaa
        ville kirjoitti:

        mä oon vetäny gunner 3:sen läpi kokonaan. mä oon saanu 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0,q,w,e,r,t,y,u,i,o,p. aseet. ja oon saanu viel a ja s aseet. a on kilpi
        ase ja ¨s¨ ase on valomiekka (vihreä).
        nii että hui.

        tietääkö kukaa mistä löytää aseet o ja p:een??????? kertokaa heti jos tiiätte:)


      • Gunner gunner gunner....
        UUTA JA VITOSTA TARVITSEVA kirjoitti:

        KERTOKAA VITTU

        U- aseen löytää ykkös kentän lopussa. Siinä on viimeinen rotko lähellä päävihua. Tipu rotkoon, siellä on U ase.


      • samuvaa
        samuvaa kirjoitti:

        tietääkö kukaa mistä löytää aseet o ja p:een??????? kertokaa heti jos tiiätte:)

        löysinki jo o ja p aseet ja pääsin pelin läpi. valomiekka on reippaasti pelin tehokkain ase. o aseen löytää 1 kentän vikasta rotkosta kun ampuu siellä oikeaan seinään 8 aseella. sen jälkeen kun on 19 asetta, menkää kuudenteen tasoon ja siellä on volteir siellä missä on se sininen liekki aina ollut. sitten vaa menette vikaan kenttään hakee valomiekan ja kilven joku laser pyssy


      • Gunner gunner gunner....
        samuvaa kirjoitti:

        löysinki jo o ja p aseet ja pääsin pelin läpi. valomiekka on reippaasti pelin tehokkain ase. o aseen löytää 1 kentän vikasta rotkosta kun ampuu siellä oikeaan seinään 8 aseella. sen jälkeen kun on 19 asetta, menkää kuudenteen tasoon ja siellä on volteir siellä missä on se sininen liekki aina ollut. sitten vaa menette vikaan kenttään hakee valomiekan ja kilven joku laser pyssy

        Kyllä mää oon jo tienny.Ykköskentän vihu menee lasermiekalla heti rikki.


      • ...tun rekisteröinti...!
        pliiiiiiiddddddeeeeeeeeeeee... kirjoitti:

        missä paikassa ykkös kentässä? kerro pliis mul on kaikki muut aseet paitsi 5 ja p...

        Kerron vielä kaikki pahimmat ase-jemmat:

        -Remote missilie (joka on varmaan kaikista kivoin ase) löytyy ykkös kentästä samasta paikasta kuin T:kin löytyy... Pitää vain ampua oikeaan seinään reikä missile launcherilla.

        -Volter ilmestyy kenttään 8 kun kaikki muut aseet on löydetty.

        -5 eli... joku sinko se oli... en muista... se löytyy kuitenkin viidennestä kentästä. pitää mennä yhden kukkulan sisään.

        -6 löytyy kakkos kentästä aika alusta kun mennään maan alle... aika alussa kun hypätään alas pitäisikin hypätä toiselle puolelle, ja kas!: seinästä pääsee läpi! (eikö kukaan muka ole ihmetellyt mikä virka sillä jousella siellä alhaalla on??)

        -7 (liekinheitin) löytyy kolmos kentästä. Siinä missä on haulikkomies ja heti sen perään ylempänä tulee konarimies. Niistä vasemmalla olevassa seinässä on kohta josta pääsee sisään.

        - Have beam gun löytyy 3. kentästä. juuri ennen liekinheitinsalaria. vihreästä grasshopista
        (elukat jotka hyppivät paikallaan) oikealla olevassa seinässä on salari.

        - Double have beam gun löytyy nelos kentästä.
        ihan lopussa missä ppitäisi tiputtautua pääkin luokse, hyppääkkin yli. oikealla olevassa seinäsää on hole.

        -T (inferno gun) löytyy ykkös kentästä, ennen pääkkiä olevassa rotkosta. (josta löytyy myös
        O eli remote missile launcher, mutta siihen tarvitaan missile launcher tekemään sienään reijän.)


        siinä olivat vaikeimmat salarit...


      • IMbest
        ville kirjoitti:

        mä oon vetäny gunner 3:sen läpi kokonaan. mä oon saanu 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0,q,w,e,r,t,y,u,i,o,p. aseet. ja oon saanu viel a ja s aseet. a on kilpi
        ase ja ¨s¨ ase on valomiekka (vihreä).
        nii että hui.

        Mikä tehoo parhaiten siihen 7 mapin äijjäänn!?!?! Ois iha vitun kiva tietää ku ei jaksa runkata tollast kokoajan :D sit miten saan 6 mapist ne kaikki aseet sielt alta, ku putoon kokoaja sinne VITUN kuoppaan :PP:P:P


      • Feidex3

        Yritin sillä liekinheittimellä mut tuntuu kestävän aika kauan.......


      • JokuiSSSSSSSSSSS
        ville kirjoitti:

        mä oon vetäny gunner 3:sen läpi kokonaan. mä oon saanu 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0,q,w,e,r,t,y,u,i,o,p. aseet. ja oon saanu viel a ja s aseet. a on kilpi
        ase ja ¨s¨ ase on valomiekka (vihreä).
        nii että hui.

        Tuo oli selvästi rehvastelua vain. (Paitsi vaan että olen pelannut itsekin sen läpi) :D


      • Gunner 3 fani
        IMbest kirjoitti:

        Mikä tehoo parhaiten siihen 7 mapin äijjäänn!?!?! Ois iha vitun kiva tietää ku ei jaksa runkata tollast kokoajan :D sit miten saan 6 mapist ne kaikki aseet sielt alta, ku putoon kokoaja sinne VITUN kuoppaan :PP:P:P

        Nii siihen tehoo parhaiten R ase jonka saa 6 kentän loppu alueelta jossa 3 punasta hyppelevää ukkelia pomppii. Ja ne melkein kaikki aseet saa kun hypit laava virtauksiin ni siel on sellatteit laattoja :D


    • darkki2

      heehahaa höhhäö hähä höö mä en oo löytäny vikaa asetta ni en oo päässy läpi enkä oo pelannu pitkää aikaa herehhhhäähähöhöhha

    • darkki2

      oootteko? pelannu gunner 4 betaa?

      • julle

        en oo


      • paska gunner 3:sen pelaaja

        oon pelannu sitä gunner4beta:a latasinsen just. aika vaikkee...


      • Feidex3
        paska gunner 3:sen pelaaja kirjoitti:

        oon pelannu sitä gunner4beta:a latasinsen just. aika vaikkee...

        Mistä latasit sen Gunner4Betan???????? Olis kiva tietää...... XD


      • paska gunner 3:sen pelaaja
        Feidex3 kirjoitti:

        Mistä latasit sen Gunner4Betan???????? Olis kiva tietää...... XD

        en muista enää kato voikka googlesta kun kirtat siihen gunner 4 beta


    • jule

      se löytyy 2 maan ekan sellasen pomppujutun vasemmalt puolelt.pomppaat vaa eka sinne ylös asti.

      • juke

        se löytyyki tokast maast :P


    • vesa.b

      kolmannen tason pääkkärissä pitää väistellä
      sitä mutanttia ja ampua 6 aseella alapuolelta
      sen päähän. siis päähän pitää ampua jonkin aikaa niin se pamahtaa pasiks. ja siinä vikas tasossa
      saa valosapelin ja kilven käteen laitettavan
      pienen aseen.ekas tasossa saa 4 asetta: ¨t¨ ase,
      ¨pistoolin¨, ¨ ¨o¨aseen ja haulikon. o aseen saa kun tippuu viimeiseen rotkoon ja oikealle seinään ampuu 8 aseella ja menee sinne tunneliin. sen aseen panosta voi itse ohjata ettei se itä mene jonnekkin! niin että aika kiva. mutta en tiiä koodeja. just sen takia menin tälle sivulle että
      saisin tietää koodeja mutta saatte ainakin tietää tän.

      • haba

        mistä löydän sen P aseen se on ainoa mikä puuttuu...?


      • Gunner hullu

        oon ekassa maassa eikä mulla oo kun pisla ja haulikko oon aika surkee mutta tahtosin päästä sen ekan maan läpi ja saada aseita.


      • Gunner hullu

        tarviin aseita paljon kun en oikeen oo hyvä muuten.... toivon vastausta pian ....


      • ville
        haba kirjoitti:

        mistä löydän sen P aseen se on ainoa mikä puuttuu...?

        se on 8 tason keskipuolel.
        siel laava-tasos. siel missä näky yhes vaihees sininen liekki seinäs kiinni


      • lo0o0ol
        Gunner hullu kirjoitti:

        tarviin aseita paljon kun en oikeen oo hyvä muuten.... toivon vastausta pian ....

        t on ykkös kentän vikassa rotkossa hyppää sinne.


    • natiainen

      oon päässy sen läpi. 3 kentän pääkkää pitää ampuu päähä ja se kuolee vähä aja pääästä

      • gunner friikki

        millä aseel mul on 1,2,3,6,q,w,e ja t


      • game boy
        gunner friikki kirjoitti:

        millä aseel mul on 1,2,3,6,q,w,e ja t

        mä oon tokan kentän pääkis.. kummalla se kannattaa tappaa haulikolla vai konekiväärillä??


      • ganner
        gunner friikki kirjoitti:

        millä aseel mul on 1,2,3,6,q,w,e ja t

        mitä aseita saa 1,2 ja 3 kentästä, ja mistä kohtaa?? ja mil on paras tappaa kolmosen pomo??


      • kunner
        ganner kirjoitti:

        mitä aseita saa 1,2 ja 3 kentästä, ja mistä kohtaa?? ja mil on paras tappaa kolmosen pomo??

        mistä saa aseen w????


      • kjjk
        kunner kirjoitti:

        mistä saa aseen w????

        w ase on eka mailman viimesessä rotkossa.


    • TEMATUS

      Oon menny gunner 3 läpi ihan helppo peli!!!!!!!

      siel on yhes seinäs liekin_-_heitin

      • jurrik

        ?????


    • huono gunner 3:sen pelaaja

      en pääse edes ykkös kenttää läpi. mikä siihen pahuksen helikopteriin tehoo? haulikko ei tunnu tehoon oikeen? anon sua kerro pliis! oon niin onneton pelaan sitä että huvittais pelata ees yks kenttä läpi

    • paska pelaaja gunner3:sessa

      mäkin tosiaan tartteisin niitä koodeja kun en pääse ekaa pääkkistä... oon surkku...

    • se entinen paska Gunnerin p...

      tiiän koodit gunner 3:seen=

      kun c:hen tulee Gunnerin ladattua semmonen diplomin näkönen lappu jonka nimi on gunner 3.
      siellä on kaikkee tekstii niin kun siellä on esim.= Gun2=0
      Gun3=0
      ...
      ne kaikki muutetaan tämmysiks =
      Gun2=1
      Gun3=1
      ...

      sitten siellä on tämmönen jos ei oo pelannu yhtään maataläpi
      Level=1
      tai jos on pelannu vaikka kolmoseen niin siellä on tämmönen =
      Level=3
      se muutetaan tämmöseks =
      Level=8
      niin on kaikki kentät
      ja jos on saanu aseita niin tommotessa ylemmässä jutussa eli esim. Gun2=0 niin siinä saattaa olla valmiiks se ykkönen paikallaan koska tällä voi huijata konetta niin se merkkaa kaikki sun aseet ja maat sinne diplomin näköseen juttuun
      sitten seillä loppu päässä on tämmönen (jos ei oo saanu aseita) = Weapons=1
      nii se muutetaan tämmötteks =
      Weapons=22
      ja jos ei toimi niin ei oo sitten hajuukaan etää nii
      olkaa kiitollisia koska ihan teitä gunnerin viestiöitä ajattelin joten en kirjottanu tätä turhaan.

      kiitos kaikille!!

      • mikä c

        mikä on se diplomi???mult puuttuu wolter ja missile launcher tiiätkö mistä ne saa en taajuu koodejas mikä doblomin näköinen juttu??


      • Toinen gunnerin pelaaja
        mikä c kirjoitti:

        mikä on se diplomi???mult puuttuu wolter ja missile launcher tiiätkö mistä ne saa en taajuu koodejas mikä doblomin näköinen juttu??

        Diplomi on siis se wordpad-kuvake, joka tulee suoraan c:hen. Eli lataa peli vaikka työpöydälle ja me muutteleen sitä c:stä, sitä jonka nimi on Gunner 3. ESIM: Jos et pääse 1. kenttää läpi, kirjoita number of levels kohtaa ykkösen tilalle 2. Nyt sinulla on 2 kentää auki, kun peliin seuraavan kerran.


      • jepu96

        nii just miten se tallennetaan


      • I) () () (V)
        jepu96 kirjoitti:

        nii just miten se tallennetaan

        se tulee c.hen ittestään


    • gunnerpelaaja

      Kolmannesta kentästä saa kaksi asettaa jotka on salapiilossa. Ensimmäinen on Wave Beam Gun (ase E).
      Sen saa viimeisestä vihreästä mutantista, ennen haulikkojätkää. Selvität sen mutantin, meet siihen korokkeelle jolla se hyppi, ja alat hyppimään oikeanpuolista seinää vasten niin kauan, että pääset seinän sisään. Siellä seinän sisällä kävelet niin pitkälle, että pääset koloon, jossa on ase E ja energiaa. Sillä voi ampua seinien läpi, ja se on ihan tehokas. Sillä pitäs voittaa se pääkkis, jos vain osaa väistellä sen ammuksia tarpeeks kauan. Kentässä on myös toinen salapiilo, josta saa liekkarin. Mene sinne missä se haulikkojätkä on, selvitä se (esim. ase E:llä jolla voi ampua seinien läpi) ja ku se on selvitetty, hypi taas vasemmanpuoleista seinää niin kauan, että pääset salakäytävään. Sen päässä on liekkari (7) ja energiaa.

      • gfh

        mistä saan 8 ja e aseet


      • gunnerpelaaja
        gfh kirjoitti:

        mistä saan 8 ja e aseet

        Ase E:n, eli Wave Beam Gunin saa kolmoskentästä, viimeisen paikallaan hyppivän mutantin(ennen haulikkojätkää) oikealla puolella olevasta seinästä. Hoidat sen mutantin, hyppäät sille korokkeelle, jossa se hyppi, ja hypit oikeanpuoleista seinää vasten niin kauan, että pääset siihen seinään. Kun olet seinän sisällä, kävele niin pitkään, että saavut käytävän päässä olevan ase E:n luo.


      • ugff
        gfh kirjoitti:

        mistä saan 8 ja e aseet

        mistä saan 8 aseen mulla onjo kaikki muut


      • sda
        ugff kirjoitti:

        mistä saan 8 aseen mulla onjo kaikki muut

        lyosin jo 8 aseen mutta en pääse 6 tason sitä lentävää alusta läpi mitense mennään läpi


      • sda
        sda kirjoitti:

        lyosin jo 8 aseen mutta en pääse 6 tason sitä lentävää alusta läpi mitense mennään läpi

        pääsin sen lentävän aluksen läpi mutta en pääse seuraavaa koska pitäs olla 20 asetta
        mula on nää aseet 123467890qwertyuio


      • mäläkki
        sda kirjoitti:

        lyosin jo 8 aseen mutta en pääse 6 tason sitä lentävää alusta läpi mitense mennään läpi

        Mistä saa kasi ase oon 3kentäs ja se pääsee läpi aika hyvi sillä 6


      • lo0oooo0oo0ol
        mäläkki kirjoitti:

        Mistä saa kasi ase oon 3kentäs ja se pääsee läpi aika hyvi sillä 6

        kasi on 6 kenttässä


      • samuvaa
        ugff kirjoitti:

        mistä saan 8 aseen mulla onjo kaikki muut

        mistä löysit o ja p aseen???
        ugff:lle


      • gunner 3

        Millä aseella kannattaa tappaa 2 kentän viimeinen vihollinen? Mulla on 1,2,3 ja W ja T.


      • raul7´´
        gunner 3 kirjoitti:

        Millä aseella kannattaa tappaa 2 kentän viimeinen vihollinen? Mulla on 1,2,3 ja W ja T.

        mist löytää aseet o ja p?!?!???


      • raul7´´
        gunner 3 kirjoitti:

        Millä aseella kannattaa tappaa 2 kentän viimeinen vihollinen? Mulla on 1,2,3 ja W ja T.

        mis tlöytää ne aset?


      • Feidex3
        gunner 3 kirjoitti:

        Millä aseella kannattaa tappaa 2 kentän viimeinen vihollinen? Mulla on 1,2,3 ja W ja T.

        Tapa se T:llä sil se kuolee tosi nopee.....


    • gunner 3 himottaja

      nonni keksi sähkärin ite....ja nonii liekkari tehoaa siihen hyvi sen löytää helposti yhest' kentästä

    • nix-sax

      pliis teiän on pakko auttaa en löydä asetta nro.5 enkä kirjainta U !!!!! perkele jos vastausta ei tuu nii lätty lätisee !!ps.nikke on syvältä

      • nAS_

        numero U löytää 5 kentän lopusta ja numero 5 5 kentän keski vaiheessa
        .


    • nAS_

      Mistä sen t aseen löytää mistä kentästä ja mistä paikasta.

      • qunner 3

        eli miten pääsen ekasta vastuksen läpi


      • GUnnER 3
        qunner 3 kirjoitti:

        eli miten pääsen ekasta vastuksen läpi

        T:aseella, joka siis on 1. kentässä. hyppii vaan aina kun se ampuu alas tai sillä tykillä. Koko ajan tulitus päällä.


    • henrika14

      ku meet sinne ylöspäin siellä alakerroksen niin hyppäät oikeaan puoleen niin siellä on ase ja siiten mee missä ammutaa rynkyllä niin siinnä hyppäät vasemalle niin siellä oon ase ja energiaa ja sitte 7 saa loppu vastuksen läpi

    • raul7´´

      mist saa o ja p aseen?????

    • moi 55

      sen saa T aseella tuhottuu parhaiten. pitää olla vaa kärsivällinen. jos tiiät jossain vaiheessa mist saa O ja P aseen niin voitko kertoo.

    • Gunner ukko

      Saveta eka oma pelis ja mene c: ja ota sieltä gunner3.ini, avaa se ja vaiha kaikki tähän tekstiin:

      [Save Slot 1]
      Gun2=1
      Gun3=1
      Gun4=1
      Gun5=1
      Gun6=1
      Gun7=1
      Gun8=1
      Gun9=1
      Gun10=1
      Gun11=1
      Gun12=1
      Gun13=1
      Gun14=1
      Gun15=1
      Gun16=1
      Gun17=1
      Gun18=1
      Gun19=1
      Gun20=1
      Gun21=1
      Gun22=1
      Level=8
      Number Of Weapons=22

      Saat kaikki aseet ja maat

    • hege 33

      Ite oon vetäny Gunner 3men ja se 3mosen pääkki...Siihe tehoo ase 6 hehe

    • hege33

      siis gunner 3 ase t saa 1 maa vika kuoppa hyppää sinne siel on t oikeasti

    • ...tun rekisteröinti...!

      ...Tulipallotykillä. (ei muista oikeeta nimee...)
      eli aseella nr. 6. aina kun pääkki on ilmassa ammutaan sitä ylöspäin niin että osuu vatsaan
      (jalkoihin ei tehoa).
      Vaatii hieman harjotusta... Olen itse pelannut pelin
      läpi... kuutos aseen löytää kakkos kentän salarista.

      Ja by the way: Jos ei kiinnosta metsästää aseita niin tiedän miten peliä voi hieman hakkeroida...
      Kun gunnerin asentaa tekee asennusohjelma kokoonpanoasetus- tiedoston C:\ asemalle.
      Sinne peli tallentaa savet ja voit muokata niitä.

    • joku

      Kokeileppas asetta 6, joka löytyy kakkos kentästä, lisäksi ykköskentästä lopusta löytyy ase, ja kolmos kentästä löytyy ainakin 3 asetta, ja ilmeisesti sinulla ei niitä ole :) joten kokeileppas niillä! Itse olen päässyt viimeiseen kenttään, mutta se on kyllä hieman outo...

      • Will

        Oon pelannu koko pelin läpi ainaki sata kertaa ja latasin sen äsken ja pelasin läpi 10 minuutissa. Kaikki aseet saa aikanaan. Ku tulee viimenen taso siin voi lukee että pitää saada 20 asetta. sillon meet ekaan tasoon ja siel mist löysit T aseen, siin oikeella on metallinen kohta. Ammut siihen 8 aseella ja siel on ase O.
        sit meet 8 tasoon. Siel mis oli sininen tuli aikasemmi nyt siin on se volter ase. Siin mis menee laavaa, siinä on palkki minkä päällä voi seistä. meet ekaks siihe ja sit siihe hakee sen aseen. samaa kautta takas ja vaikka tapat ittes.
        sit pääset vikaa tasoo ja saat aseet A ja S.


      • allu1

        mistä kentästä ja mistä kohtaa löytyy aseet remote missle launcher ja volter? jos joku tietää ni voisko kertoo?!!?


      • allu1
        Will kirjoitti:

        Oon pelannu koko pelin läpi ainaki sata kertaa ja latasin sen äsken ja pelasin läpi 10 minuutissa. Kaikki aseet saa aikanaan. Ku tulee viimenen taso siin voi lukee että pitää saada 20 asetta. sillon meet ekaan tasoon ja siel mist löysit T aseen, siin oikeella on metallinen kohta. Ammut siihen 8 aseella ja siel on ase O.
        sit meet 8 tasoon. Siel mis oli sininen tuli aikasemmi nyt siin on se volter ase. Siin mis menee laavaa, siinä on palkki minkä päällä voi seistä. meet ekaks siihe ja sit siihe hakee sen aseen. samaa kautta takas ja vaikka tapat ittes.
        sit pääset vikaa tasoo ja saat aseet A ja S.

        miten perkeleessä se vika kenttä mennään läpi mä en tajuu sitä ku se on semmone helkutin pieni alue eikä siel oo yhtää vihollist tai mitää,ja onks sil teleportil mitää muuta virkaa ku et sil pääsee poi siit kentäst!?!!?! mä toivon nopeeaa vastausta! mä oisin helvetin kiitollinen jos joku kertois! ps:sori tää kiroilu ja ei mustella pahalla :)


      • Feidex3
        allu1 kirjoitti:

        miten perkeleessä se vika kenttä mennään läpi mä en tajuu sitä ku se on semmone helkutin pieni alue eikä siel oo yhtää vihollist tai mitää,ja onks sil teleportil mitää muuta virkaa ku et sil pääsee poi siit kentäst!?!!?! mä toivon nopeeaa vastausta! mä oisin helvetin kiitollinen jos joku kertois! ps:sori tää kiroilu ja ei mustella pahalla :)

        Hei Allu1! Tuol kyl kerrotaanki jossain mitä virkaa sil vikal maal kai on...... No siinä vikas maas ei oo pääkkei eikä vastuksii ku siit saa vaan aseita. Ootko saanu valomiekan ja kilven ja pyssyn (vihreät)???


    • allu1

      kyl siihen pääkkiin tehoo parhaiten se T-ase,ja muuten,kakkoskentässä on 6-ase. se on seinän takana kun siitä menee läpi,ja sellasii paikkoi on enemmänkin. toivottavast täst viestist on sulle jotai apua. itse oon jumissa seiskakentässä ja mult puuttuu kaks asetta.

    • Nuuve

      Paras ja helpoin tapa voittaa 3. kentän päävihollinen on käyttää asetta numero 6 (Fire Launcer.) Sen aseen saa kentästä numero 2 Hyppäät vain seinän lävitse vasemmalle paikassa missä on vihollisen agentti pistoolin kanssa niin saat aseen numero 6 Kun pääset kentän loppuun päävihollisen luokse niin juokse vuorotellen oikealle ja vasemmalle ettet aja itseäsi pussiin aina kun mahdollista hyppää ja ammu vihollista päälakeen. (Kun vihollinen ampuu jos ammukset lentävät ylös rollaa näppäimestä Z tai kun vihollinen ampuu ylös niin hyppää.

    • Feidex3

      Mä oon kokeillu Fleimeriä (7) toimii aika hyvin mut kestää ikuisuus tappaa se pääkki. Mun kaverin kaveri veti sen pääkin mun kaverille aseella (E) en muista sen nimee. Menee kuitenkin kaikkien läpi siksakilla. Sen saa siitä ku siin palkilla hyppii se vihree robotti just ennen haulikko jätkää. Niin tapa se ja hyppää seinää päin sielt saa aseen (E) Sit mee tappaan haulikko jätkä ja hyppää siitä taas seinään siel on salakätkö ja siel on Fleimeri (7) Voiks joku kertoo onks siihe koodei??? Puhun siis siitä 3 tasosta.

      • Feidex3

        En oo ite kokeillu viel sitä Fire Launcheria (6), mut jos se kerran toimii nii ajattelinkin kokeilla kun ehdin. Toi rollaaminen (Z) oli mulle ihan uus juttu! :O Onks muita näppäimii siihen sille ku ne ase-näppäimet ja hyppy, laukasu ja liikkumisnäppäimet??????


      • Feidex3
        Feidex3 kirjoitti:

        En oo ite kokeillu viel sitä Fire Launcheria (6), mut jos se kerran toimii nii ajattelinkin kokeilla kun ehdin. Toi rollaaminen (Z) oli mulle ihan uus juttu! :O Onks muita näppäimii siihen sille ku ne ase-näppäimet ja hyppy, laukasu ja liikkumisnäppäimet??????

        Tietääks joku mistä saa ladattuu muita Gunnereita...? Ja saako niitä enää mistään ku näyttää tuo peli aika vanhaltakin. XD


      • Ax33
        Feidex3 kirjoitti:

        Tietääks joku mistä saa ladattuu muita Gunnereita...? Ja saako niitä enää mistään ku näyttää tuo peli aika vanhaltakin. XD

        Mistä voisin ladata sen Gunner4Betan? Kirjoitin Googleen mut eihän sieltä mitään löytyny... Jos joku tietää mistä sen voi ladata nii voisko ystävällisesti kertoo mulle?


    • laitela

      voisko joku sanoo miten gunner 3:n saa toimimaan ku se ei tallenna ollenkaa vaikka pistän sieltä save ja file 1... mulla on windows vista vaikuttaako se jotain ... VASTAUKSII PLIIIIIIS

      • ddddddddddddddddddd

        painatsää sitä yes -kohtaa?


    • ase varas

      3 kentässä on 2 ase piiloo hypi seinii vasten niin löydät en ja q
      2 on 6 sil saa tapettua sen 3 loparin se löytyy 2 kentän sala käytävästä samalla lailla hypit seinii vasten

      • PowHaha

        Ihmeen huonoja pelaajia. Itse olen mennyt koko pelin läpi samana päivänä kun se oltiin julkaistu. Maailman helpoimmat aseiden piilopaikat. Ja vaikka suurin osa komenteista onkin tehku 3 vuotta sitten niin kolme vuotta sitten oli huonoja casual pelaajia jotka eivät pääsisi edes Mega Man 2 läpi >_>


    • Kaikki kentät läpi

      se kolmostason pääkki on aika mahoton ja parhaalla siihen päässeellä aseellakin kestää kauan vaan sen hakkaamisessakin. paras kolmos pääkkii vastaan on liekinheitin.
      taktiikka:
      Kun meet sinne huoneeseen niin jää siihen kulmaan mistä tulit, näin se ei voi osua suhun pomppimalla, mutta se on vasta puolikas pääkistä, hankalampaa on sen tuhoaminen. eli, aina kun se on hypännyt ja kimmonnut seinästä siinä kohassa pitää ite hypätä ja liekin heitintä voi vaik pitää koko ajan pohjassa ei kannata käyttää ylös- tai alas päintähtäyksiä niistä ei oo hyötyy, ja aina kun sen silmät alkaa vilkkua niin meet niin sinee kulmaan kuin pääset ja heti kun kuulet sen pampam äänen niin hyppäät (ääni tulee vähän ennen panoksia, milloin ehtii väistää ne hyvin)

      Sitten 7. pääkki, kun kuutostason on vetänyt läpi niin siihen pimeeseen tasoon(varmaan viitonen en muista) ilmestyy semmonen hieno ylisähköttäjä-ase. siis hae se(on ihan näkyvillä aika alussa).
      Taktiikka:
      Paaaljon simppelimpää kun kolmonen, kun olet hakenut aseen meet seiskatasoon ja yksinkertasesti juokset sen pääkin alle(=P) ja ylätähtäät sen sähköttäjän sen pääkin lasia päin, sitten ase lataa, sä oot täysin turvassa, sitten ammut vielä pari kertaa, ja haaahaaaa voitit sen vammasen pääkin!
      jee

    • XD

      voin sanoa etta sen yhen sellasen vihreen ''hamahakin'' joka pomppii sellasella pienell korokkeella ni sen takana olevassa seinassa on yks salari sielta saa E aseen ja sen yla puolella olevassa seinassa siin vasemman puoleisella siis ni sielta saa flamen jolla mun isoveli veti sen silloi joskus lapi

    • Apulainen (paras)
    • vitunimiä

      tunkekaaa gunner vittuunne jos ei ole niin perseesen ja spegut naamalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe