Tää on ollut paras viikko koko BB-suomi historiassa. Ikinä ei ole ollut näin hyvää tehtävää joka on varastanut lähes jokaisen sekunnin päivistäni. Vaikkakin siellä on iki-inhottava bändäri tyrkyllä mikä on väärin sillä kyllä jokaiselle olisi pitänyt hommata oma maksullinen.
Mutta AAAAH SAMIR.... sydämeni on valloitettu ja WOUUUU MELLU mikä rumpali.
On ollut mahtavaa seurata rockareiden päiviä. Nää kaksi muuta pumppua pitäisi potkia ulos ennen keikkaa...
Super pointsit VK-tehtävästä tuotannolle
4
627
Vastaukset
- Anonyymi
Alunperin minun ehdotus jo eräällä aikaisemmalla tuotantokaudella, silloin mokattiin potkimalla ensin kaikki rytmitajuiset ulos.
Nyt ei jäljellä montaa rytmitajuista ollut mutta se silti auttoi edes jotenkin saamaan biisit kasaan. - Anonyymi
Sanonko mikä on ainoa ja paras asia tässä tehtävässä. Se on Portion Boys!
- Anonyymi
Se Räkäkäsikokki pitäs saada heti pois tuolta.
- Anonyymi
Huippu viikkotehtävä. Viihdyttävä. Samir loisti. Melody ja Aki hyviä rumpaleita , Anssi hyvä kantrihumppalaulaja ja Ville sanoitusten tekijä. Sami kuului hyvin porukkaan. Räppärit pärjäsivät huonoiten, mutta ei ihme , kun se aah.aah Minna tuli Nooran tilalle. Ja Pekka on Pekka. Ja Jassun marinakin vähenee kun Minnan kanssa saa juoruta, sen minkä Minna Lassen perässä hiihtämiseltään ehtii.
Pelastakaa nyt hyvät ihmiset Lasse tuon bimbon kynsistä. Lasse on liian kiltti sille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?143789Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283103Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2802935Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71971- 2391661
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61450- 751291
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2031255Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41081Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi331073