Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Verta valkovuodossa?!

Anonyymi

Moi! Eli onks normaalia kun mulla on vähän verta tai jotain semmoista pinkkiä tullut valkovuodon mukana. Ja sit ihan sikana tuli tänäänkin ruskeeta valkovuotoa. En uskalla kertoo mun äidille koska meillä on huonot välit. Mulla oli myös eilen kauheat vatsakivut mutta voi olla myös kun olen laktoositon ja söin varmaan jotain maitotuotteita. Tänään on siis kolmas päivä kun tätä on jatkunut:( vastatkaa pliis

10

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on merkki siitä, että taitaa olla kuukautiset alkamassa. Ehkä jo alkanutkin, kun kirjoittelustasi on muutama päivä aikaa.

      Vaikka sulla on äitiisi huonot välit, niin kannattaa silti sille kertoa, helpottaa jo terveyssiteidenkin hankkimista.
      Äidit kyllä ymmärtää tyttöjen kuukautiset, sillä heillä on ollut aikoinaan ihan sama tilanne, ja varmaan myös samat jännitykset siitä, miten kertoa omalle äidilleen.

      • Anonyymi

        Mut mulla on tullu sitä sillee ihan vähän sitä verta vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mulla on tullu sitä sillee ihan vähän sitä verta vaan

        Ennen ensimmäisiä kuukautisia tulee useimmiten valkovuotoa jonkin aikaa. Joillain valkovuoto kestää pitempäänkin, joillain ei välttämättä kauaa.
        Valkovuodon sekaan tulee verta sitten, kun kuukautiset ovat lähestymässä.

        Veri voi olla alkuun ihan vähäistäkin, tasoittuu yleensä sitten kun kuukautiset alkavat tulla säännöllisesti.
        Myös rusehtavaa vuotoa voi tulla ennen kuukautisia.

        Melkein kannattaisi varmuuden vuoksi laittaa terveysside housuihin, ettei housut likaannu, jos jotain alkaa tulla.

        Vatsakipusi viittaa myöskin kuukautisten alkuun. Joillain on vatsakipua joka kerta, kun kuukautiset ovat tuloillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen ensimmäisiä kuukautisia tulee useimmiten valkovuotoa jonkin aikaa. Joillain valkovuoto kestää pitempäänkin, joillain ei välttämättä kauaa.
        Valkovuodon sekaan tulee verta sitten, kun kuukautiset ovat lähestymässä.

        Veri voi olla alkuun ihan vähäistäkin, tasoittuu yleensä sitten kun kuukautiset alkavat tulla säännöllisesti.
        Myös rusehtavaa vuotoa voi tulla ennen kuukautisia.

        Melkein kannattaisi varmuuden vuoksi laittaa terveysside housuihin, ettei housut likaannu, jos jotain alkaa tulla.

        Vatsakipusi viittaa myöskin kuukautisten alkuun. Joillain on vatsakipua joka kerta, kun kuukautiset ovat tuloillaan.

        Mulla ei oo vieläkään alkanu niin koska ne sit suunnilleen alkaa siitä kun on tullut verta vähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei oo vieläkään alkanu niin koska ne sit suunnilleen alkaa siitä kun on tullut verta vähän?

        No kuule kun sulla tulee verta niin silloin ne kuukautiset on jo alkaneet. ja ne kestää sulla suunnilleen seuraavat 40 vuotta.Kuukautiset tulee kerran kuukaudessa ja alussa voi olla epäsäännölliset.Mutta noi 28 päivän välein kuukautiset tulee. Ja se kierto lasketaan sen vuodon alkamispäivästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule kun sulla tulee verta niin silloin ne kuukautiset on jo alkaneet. ja ne kestää sulla suunnilleen seuraavat 40 vuotta.Kuukautiset tulee kerran kuukaudessa ja alussa voi olla epäsäännölliset.Mutta noi 28 päivän välein kuukautiset tulee. Ja se kierto lasketaan sen vuodon alkamispäivästä.

        Nii mut ku sitä verta tulee ihan sairaan vähän


    • Anonyymi

      Nyt olisi hyvä hetki alkaa korjata niitä huonoja välejä äitiin. Tarvitset kuitenkin äitiäsi vielä kauan.

      Siis kerro vuodosta äidillesi ja pyydä neuvoa ja apua. Jos äitisi ei reagoi ollenkaan avuntarpeeseesi, tässä on lastensuojelun paikka.

      • Anonyymi

        Joo siis se aina kehottaa mua kertomaan ja kaikkea mut mua on alkanut ärsyttää se kun se on aina valittaas kaikesta ja tällee niin en enää puhu sil kauheest mut siis kyl sitä kiinnostaa


    • Anonyymi

      Aloittajalla on kuukautiset.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe