Uutisointia.

Anonyymi

On arvosteltu uutisointien puutteellisuutta joten korjataan tilannetta ja annetaan aihetta perjantain kossukorkin narauttajalle.

Täällä Chiang Maissa näyttää siltä, että turre pysyy vielä loitolla.

Viisaan täyttöaste- / käyttöastenäkemykseen viitaten tiedoksi että vaikka Hua Hinissä hänen näkemyksensä mukaan hotellien käyttöaste ei voi olla 80% koska ei ole lapissakaan, niin kas kummaa, Pattayalla voi olla.

Niin ja totuustarkkailun tuloksena todettakoon, että Edeniä ei ole olemassa, eikä totuustarkkailijan kihlatulla ole kihlasormusta.

S

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pattayalla ei hotellin käyttä ja täyttöasteesta oikein voi edes puhua, lappu luukulla lopullisesti, isossa osassa, kun kassat eivät laulaneet.

• Anonyymi

Oli siellä saatu yhteen sadan huoneen läävään 80 prossan käyttöaste menneenä viikonloppuna, kun olivat siirtäneet kolmen hotellin asiakkaat yhteen.
        Kaikki asiakkaat thaimaalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli siellä saatu yhteen sadan huoneen läävään 80 prossan käyttöaste menneenä viikonloppuna, kun olivat siirtäneet kolmen hotellin asiakkaat yhteen.
        Kaikki asiakkaat thaimaalaisia.

Ai niin leikkisensei, vuorijuoksuun aikaa 1,5 viikkoa. Oletko valmistautunut jo sporttisen perheesi kanssa tapahtumaan?

T 2010

• Anonyymi

Laulavat kassat on kyllä erinomainen vetonaula, hotellissa kun hotellissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai niin leikkisensei, vuorijuoksuun aikaa 1,5 viikkoa. Oletko valmistautunut jo sporttisen perheesi kanssa tapahtumaan?

T 2010

Hei Neiti 2010.

En ole valmistautunut, mutta jos sinä kaipaat valmistautumista johonkin niin valmistaudu huolella.

Jos tahdot valmistautua minun tapaamiseeni, niin älä jätä viimetinkaan räps räps.

Tapaamisiin mikäli siis räps räps.

Ystävällisin terveisin Sensei.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Hei Neiti 2010.

En ole valmistautunut, mutta jos sinä kaipaat valmistautumista johonkin niin valmistaudu huolella.

Jos tahdot valmistautua minun tapaamiseeni, niin älä jätä viimetinkaan räps räps.

Tapaamisiin mikäli siis räps räps.

Ystävällisin terveisin Sensei.

Moi! Mä asun Pattayan keskustassa. Voit tavata minut jos kuvaat vaimosi uimatornissa vappuna.

SS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi! Mä asun Pattayan keskustassa. Voit tavata minut jos kuvaat vaimosi uimatornissa vappuna.

SS

Tapaile poju appelsiinikainalo pilleristi boniittia syövä itseäsi öljyttynä kuntosalin peilin kautta, ota fotoo hauiksestasi.

• Anonyymi

Numerosensein yksinpuhelut taas rules Kuopiosta käsin.

Juu sieltä on Suomesta melkoinen kaarti tulossa jengiä jo marraskuussa. Talviasukit ovat jo Pattayalle saapuneet.

Joka päivä lentoja ja miltei kaikki koneet täynnä HKI-BKK. Kun baarit aukeaa lähipäivinä niin jouluna saattaapi olla jo ruuhkaa Pattayalla.

Buriram City aukeaa, mutta Nangrong ei kuulu avattaviin kohteisiin vielä, eikä täällä turistille ole muutenkaan oikein mitään. Elävää musiikkia kyllä on miltei joka ilta ja futista. Lyhyt matka tosin moniin nähtävyyksiin ja tekojärven rantaravintoloihin.

Edelleenkään en tajua savolaisessa hoivakodissa asuvan sensein motiivia dissata Thaimaan matkailua ja samaan aikaan esittää asuvansa täällä. Taitaa tämän elämän osalta matkailut olla hänen osaltaan matkailtu ja mitä ihmettä hän missään tekisikään kun ei tee missään mitään?

T 2010

• Anonyymi

Olen aivan varma että minä ja senssu ollaan ainoat täällä thaimaassa, voin vakuuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aivan varma että minä ja senssu ollaan ainoat täällä thaimaassa, voin vakuuttaa.

Tärkeintä on oleminen täällä Thaimaassa. Me vaan ollaan. Sama juttu lastenkasvatuksessa. Kun toljottaa lasta läheltä eikä puhu mitään, niin siinä se kasvaa läheiskasvatuksen parissa ilman mitään betoniviihdehömppää. Muijat ei vaan tykkää siitä toljottavasta ukosta joka ei tee koskaan mitään eikä käy missään. Ne väsyy yllättävän nopeasti ja lähtee.

Zumba CM & Pumba Hua Hin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tärkeintä on oleminen täällä Thaimaassa. Me vaan ollaan. Sama juttu lastenkasvatuksessa. Kun toljottaa lasta läheltä eikä puhu mitään, niin siinä se kasvaa läheiskasvatuksen parissa ilman mitään betoniviihdehömppää. Muijat ei vaan tykkää siitä toljottavasta ukosta joka ei tee koskaan mitään eikä käy missään. Ne väsyy yllättävän nopeasti ja lähtee.

Zumba CM & Pumba Hua Hin

Tai pistää kahdesta eri pesästä ulkoruokintaan saman isukin molemmissa ollen lapsi rintaruokinnassa.

• Anonyymi

Meneekö puskaradion tiedotteet myös Niuvaan?

• Anonyymi

Kuka on lerppasanomien päätoimittaja?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      176
      4757
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3306
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1916
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      666
      1853
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1816
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1495
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe