Oon tässä jo pitemmän aikaa mietiskelly, ja menny hermot noihin lehtii kuten is/il erityisesti, en ikinä lue mut silti sitä aina vaan selaa niin sitä vaan mietin et kuin sairasta porukkaa tuleva sukupolvi on ku nykyään kaikki tekee jotain, kellon siirtoki jo aiheuttaa masennusta punanen liha syöpää jne oon 60vuotias olen siirtäny kelloo monta kertaa ja syöny punasta lihaa kyllä ne sairaudet ikävä kyllä tulee jostain muusta iän myötä, ja ikävää joillekin jo pienenä, eikö oo enää kunnon uutisia ku pelotella ihmisiä, corona on hyvä esimerkki 2rokotusta ottaneena kolmatta nejättä viidettä en ota tuntunu et oon useimmin pienesä fulunussa ku oon ottanu, sai lopettaa toi media ny ton pelottelun !!!
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3971602- 1411032
- 661026
- 861014
- 92940
- 94721
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku131698- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50649En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634