Auttakaa, olen rakastunut!

Anonyymi

Täysin tavoittamattomaan henkilöön, laulaja Anna Erikssoniin! Hänellä on niin ihana ääni, enkä saa häntä mielestäni…

Kaunis ihminen ja ihana esiintyjä. Mitä arvelette, uskaltaisinko pyytää häneltä tapaamista?

45

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanokaa nyt jotain. Olen ihan tosissani ❤️

    • Auttasin jos osaisin 😁

    • Anonyymi

      Jätä julkkikset rauhaan, jos ette ole tavanneet jossain oikeassa elämässä ja tasa-arvoisina.

      • Anonyymi

        Olen puhunut hänen kanssaan puhelimessa ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen puhunut hänen kanssaan puhelimessa ❤️

        Ja heräsit unestasi😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja heräsit unestasi😂

        Olen puhunut ja hän oli aivan ystävällinen, ei ollut yhtään koppava. Olen ajatellut, että voisin seuraavaksi yrittää ehdottaa tapaamista … ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen puhunut ja hän oli aivan ystävällinen, ei ollut yhtään koppava. Olen ajatellut, että voisin seuraavaksi yrittää ehdottaa tapaamista … ❤️

        No mikä estää. Senkus ehdotat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä estää. Senkus ehdotat

        Jänskättää ❤️

        Entä jos se ei tahdokaan???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jänskättää ❤️

        Entä jos se ei tahdokaan???

        Olispa outoa jos tahtois. Varattu, perheellinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olispa outoa jos tahtois. Varattu, perheellinen nainen.

        Mistä tiedät, miten niiden parisuhteessa menee, nyt? ❤️


    • Anonyymi

      Jätä heterot rauhaan!!!!

      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät, miten paljon hetero hän on? Jotkut ihmiset löytävät itsensä vasta nelikymppisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät, miten paljon hetero hän on? Jotkut ihmiset löytävät itsensä vasta nelikymppisinä.

        Oletko ihan tyhmä?? Annalla on puoliso ja ihan mies, eikä mitään lepakkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan tyhmä?? Annalla on puoliso ja ihan mies, eikä mitään lepakkoa.

        Taidat olla itse vähän tyhmä. Mikä sua pelottaa, sekö ettei Anna oliskaan ihan umpihetero? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan tyhmä?? Annalla on puoliso ja ihan mies, eikä mitään lepakkoa.

        Anna on kaunis, mutta se ja sama mulle vaikka tykkäis naisistakin. Kokeilujakson jälkeen huomasit taas olevas yksin. 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itse vähän tyhmä. Mikä sua pelottaa, sekö ettei Anna oliskaan ihan umpihetero? 😂

        Missä maailmassa elät? Eikä mua mikään pelota😂 Anna on miehen kanssa ja that's it. Sairasta kuvitelmaa sulla🤯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itse vähän tyhmä. Mikä sua pelottaa, sekö ettei Anna oliskaan ihan umpihetero? 😂

        Ihan vaan se että hän on varattu.... Ei täs mikään pelota 😯😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä maailmassa elät? Eikä mua mikään pelota😂 Anna on miehen kanssa ja that's it. Sairasta kuvitelmaa sulla🤯

        Tähän saakka 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän saakka 😁

        Ei kai tää friikki oikeasti ahdistele Anna Erikssonia. Olis kyllä pelottavaa olla julkkis tällaisten stalkkerien takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tää friikki oikeasti ahdistele Anna Erikssonia. Olis kyllä pelottavaa olla julkkis tällaisten stalkkerien takia.

        Mene takaisin persupalstalle, äläkä yritä sekaantua asioihin, joita et ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene takaisin persupalstalle, äläkä yritä sekaantua asioihin, joita et ymmärrä.

        Pakkomielteet on vaarallisia, jos niitä ei katkaise ajoissa. Hanki apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomielteet on vaarallisia, jos niitä ei katkaise ajoissa. Hanki apua.

        Ryömi takaisin sinne, mistä tulitkin. Tämä palsta ei ole sinua varten 😡


    • Anonyymi

      Katujyrällä voi puksutella hitaasti jonkun päältä.

    • Kaikkihan Annaan ihastuu.

      • 😁 Ootko säkin? Mä kuuntelin yhessä vaiheessa Annan "Mana" albumin biisejä repeatilla.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 Ootko säkin? Mä kuuntelin yhessä vaiheessa Annan "Mana" albumin biisejä repeatilla.

        No vähän. :)

        Onhan Anna kaunis.


      • Suatana kirjoitti:

        No vähän. :)

        Onhan Anna kaunis.

        No juu, kaunis on ☺️


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        No vähän. :)

        Onhan Anna kaunis.

        No joo kaunis on mut onko suurin osa ihmisistä tosiaan sellasia et ihastuu vaikkakin sitten pienesti vaan niin johonkin vaan sen takia et on kaunis? 😊
        Kaikki me ollaan erilaisia. Mie en melkein koskaan ihastu kehenkään mut sit ku ihastun meen aivan sekasin hänestä. En oo koskaan ollut kehenkään julkkikseen ihastunut, oon vaa sillee et " jaa, ihan kaunis on" mut ei herätä kyl mitään ihmeempii tuntemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo kaunis on mut onko suurin osa ihmisistä tosiaan sellasia et ihastuu vaikkakin sitten pienesti vaan niin johonkin vaan sen takia et on kaunis? 😊
        Kaikki me ollaan erilaisia. Mie en melkein koskaan ihastu kehenkään mut sit ku ihastun meen aivan sekasin hänestä. En oo koskaan ollut kehenkään julkkikseen ihastunut, oon vaa sillee et " jaa, ihan kaunis on" mut ei herätä kyl mitään ihmeempii tuntemuksia.

        Kauniit ihmiset ovat usein kauniita myös henkisesti. Sielukkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniit ihmiset ovat usein kauniita myös henkisesti. Sielukkaita.

        Mihinkä tutkittuun dataan tämä perustuu? Sielukkuus on jokaiselle oma juttunsa kaiken lisäksi... Vähän vaikea tutkia totuutena🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniit ihmiset ovat usein kauniita myös henkisesti. Sielukkaita.

        Ja kuka sitten ei ole kaunis?
        Yhtä ainoaa totuutta ei siihenkään ole


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo kaunis on mut onko suurin osa ihmisistä tosiaan sellasia et ihastuu vaikkakin sitten pienesti vaan niin johonkin vaan sen takia et on kaunis? 😊
        Kaikki me ollaan erilaisia. Mie en melkein koskaan ihastu kehenkään mut sit ku ihastun meen aivan sekasin hänestä. En oo koskaan ollut kehenkään julkkikseen ihastunut, oon vaa sillee et " jaa, ihan kaunis on" mut ei herätä kyl mitään ihmeempii tuntemuksia.

        No emmäkään, mutta kauneuteen voi myös tykästyä.

        Olen mä niinkin nättejä naisia nähnyt, että en saa silmiäni irti. Mutta luonnehan se ratkaisee sen kehen ihmisenä retkahtaa.


      • Suatana kirjoitti:

        No emmäkään, mutta kauneuteen voi myös tykästyä.

        Olen mä niinkin nättejä naisia nähnyt, että en saa silmiäni irti. Mutta luonnehan se ratkaisee sen kehen ihmisenä retkahtaa.

        Viimeisin ihastukseni (ei julkkis, vaan rivikansalainen) on kasvoiltaan niin kaunis, että olin kuin lumottu niitä katsellessa. Aivan ihastuttavat kasvonpiirteet, huulet, nenä, leuka, silmät, kaula. Täytyy myöntää, että ulkonäkö teki melkoisen vaikutuksen, mutta hän on muutenkin sellainen jalat maassa ihminen jollaisista tykkään.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Viimeisin ihastukseni (ei julkkis, vaan rivikansalainen) on kasvoiltaan niin kaunis, että olin kuin lumottu niitä katsellessa. Aivan ihastuttavat kasvonpiirteet, huulet, nenä, leuka, silmät, kaula. Täytyy myöntää, että ulkonäkö teki melkoisen vaikutuksen, mutta hän on muutenkin sellainen jalat maassa ihminen jollaisista tykkään.

        Oot sie sellainen joka ihastuu vähän väliä ja samaan aikaan eri tyyppeihin?


        En oo koskaan ollut kuin yhteen kerralla ihastunut.

        Mietin vaan et kumpikohan on yleisempää... Oon pian 30 v ja mietin et oon 3 krt elämäni aikana ihastunut



        En oo koskaan lumoutunut kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella etten katsetta sais irti. Ainut joka tuollaisen reaktion saanut aikaan on ihastus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot sie sellainen joka ihastuu vähän väliä ja samaan aikaan eri tyyppeihin?


        En oo koskaan ollut kuin yhteen kerralla ihastunut.

        Mietin vaan et kumpikohan on yleisempää... Oon pian 30 v ja mietin et oon 3 krt elämäni aikana ihastunut



        En oo koskaan lumoutunut kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella etten katsetta sais irti. Ainut joka tuollaisen reaktion saanut aikaan on ihastus.

        En. Olen ihastunut hyvin harvoin. Kaikki ihastukset mahtuu kahden käden sormiin elämäni ajalta.

        2009 ihastuin, sen jälkeen seuraavan kerran 2020.


      • Suatana kirjoitti:

        En. Olen ihastunut hyvin harvoin. Kaikki ihastukset mahtuu kahden käden sormiin elämäni ajalta.

        2009 ihastuin, sen jälkeen seuraavan kerran 2020.

        Mä olen 45, kesällä 46. Laskin tuohon ihastumisiin ne aikuisiän ihastumiset mm. ihmiset joiden kanssa olen ollut parisuhteessa/seurustellut. Niitä suhteita on 7. Säätöjä, irtonumeroita ei ole, joten niitä ei voi laskea.

        Lapsuuden ihastuksia on turha laskea. Eikä niitäkään ole kun pari.

        Mä olen kyllä visuaalinenkin ja pidän kovasti mistä pidän, kun eteen tulee. Mutta ihastumisia ne mullakin on olleet, joiden ulkonäkö on lumonnut.


    • Anonyymi

      Ketä täysjärkistä lesboa yleensä kiinnostaa vikitellä naisia jotka suosiii ja seurustelee miesten kanssa, tai sanois vaikka että tällä hetkellä kiinnostaa naiset? Näitähän on kuultu ja nähty. 😂

      • Anonyymi

        Käyhän se vaihtelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyhän se vaihtelusta.

        Jaa, kun mä olen luullut, että suurin osa nimenomaan pyrkii siitä vaihtelusta pois, kohti tasapainoista ja hyvää parisuhdetta. Ilmeisesti tämä palsta ei ole enää lesbopalsta vaan bipalsta, jossa parisuhde onkin häilyvä kulissi ja sen takana (tai edessä) voi leikkiä ajatusleikkejä oikeasta rakkaussuhteesta. Tästä kertovat myös toistuvat aloitukset liittyen ihastumisiin, mutta mitättömän vähäiset keskustelut pitkistä parisuhteista tai naisparien kasvutarinoista. Luulisi muuten, että keski-ikäistyvät palstan kirjoittelijat pohtisivat enemmän esim. miten yhtäaikaa koetut vaihdevuodet vaikuttavat rakkauselämään.

        Huomaan kaipaavani vertaisia. Naisia, joiden kanssa keskustella naisen kanssa elämisestä. Ja valmiiksi lannistuneena tiedän, että tähänkin vastaavat vain epävakaat huutelijat tai keski-ikäiset, jotka eivät ole naisen kanssa koskaan eläneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, kun mä olen luullut, että suurin osa nimenomaan pyrkii siitä vaihtelusta pois, kohti tasapainoista ja hyvää parisuhdetta. Ilmeisesti tämä palsta ei ole enää lesbopalsta vaan bipalsta, jossa parisuhde onkin häilyvä kulissi ja sen takana (tai edessä) voi leikkiä ajatusleikkejä oikeasta rakkaussuhteesta. Tästä kertovat myös toistuvat aloitukset liittyen ihastumisiin, mutta mitättömän vähäiset keskustelut pitkistä parisuhteista tai naisparien kasvutarinoista. Luulisi muuten, että keski-ikäistyvät palstan kirjoittelijat pohtisivat enemmän esim. miten yhtäaikaa koetut vaihdevuodet vaikuttavat rakkauselämään.

        Huomaan kaipaavani vertaisia. Naisia, joiden kanssa keskustella naisen kanssa elämisestä. Ja valmiiksi lannistuneena tiedän, että tähänkin vastaavat vain epävakaat huutelijat tai keski-ikäiset, jotka eivät ole naisen kanssa koskaan eläneet.

        Miten se biseksuaalisuus tekee parisuhteesta häilyvän kulissin? Biseksuaalin parisuhde voi olla yhtä pysyvä kun heteron tai homonkin. Kyllä se on ihmisestä kiinni, ei seksuaalisesta suuntautumisesta pätkääkään. Joka ryhmässä on vakaita ja häilyvä.
        Muutoin ymmärrän tarpeesi keskustella erilaisista asioista. Että ei muuta kun uutta keskustelua aloittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se biseksuaalisuus tekee parisuhteesta häilyvän kulissin? Biseksuaalin parisuhde voi olla yhtä pysyvä kun heteron tai homonkin. Kyllä se on ihmisestä kiinni, ei seksuaalisesta suuntautumisesta pätkääkään. Joka ryhmässä on vakaita ja häilyvä.
        Muutoin ymmärrän tarpeesi keskustella erilaisista asioista. Että ei muuta kun uutta keskustelua aloittamaan.

        Kiitos vastauksesta. Tarkennan, että kontekstina olivat tällä palstalla ahkerasti operoivat biseksuaalit, eivät suinkaan inklusiivisesti kaikki. Seksuaalinen suuntautuminen ei määrittele ihmisen luonnetta tai käyttäytymistä, minä sen tiedän, jos kuka.

        Ensisijaisesti etsin nyt uutta foorumia, jossa jakaa ajatuksia. Liikun täällä enää vain keräämässä vinkkejä, mistä löytää samanhenkisiä naisia. Facebook on kankea ja hidas, Jodel hauska, mutta ikähaarukka kapea. Olen ystävällinen, ajatteleva ja varattu. Löytäjä saa pitää.


    • Anonyymi

      Se on zambooni kone

      • Anonyymi

        Anna ei ole mikään jääprinsessa, hän on hyvin ystävällinen ja lämmin ihminen ❤️


    • Anonyymi

      Kuka täysjärkinen oikeesti rakastuu julkisuuden henkilöön, jonka kanssa edes pääse puhe etäisyydelle. Oikeesti aika pelottavaa ja terapia vois auttaa, ymmärrän jos on vähän ihastunut, mutta reaaliteetit hallussa.

      • Anonyymi

        Musta AP kirjoittaa ihan järkeviä. Jos on ihastunut, niin sitten ottaa vaan yhteyttä Annaan.

        Ei se ota, jos ei annakaan.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe