Firefoxin kirjanmerkin poisto

Anonyymi

Se on muuttunut englanniksi mistä saa suomeksi.
Delate bookmark

11

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä. Mutta kirjanmerkit saa näkyville vasempaan laitaan painamalla ctrl b. Sieltä voi sitten hiirellä poistaa halutessaan.

    • Anonyymi

      Ei mistään!
      Selvä bugi se on.
      Samoin asetuksissa, kun jotain säätää hiirellä alkaa hirvee hypytys, eikä säätämisestä tahdo tulla mitään.

      • Anonyymi

        Vapusella on näitä ongelmia jatkuvasti.


      • Anonyymi

        Tuo asetus bugi koskee Manjaroa, koska on taas joku testiversio.
        Taitaa kohta tulla muihinkin, koska on täysin erillainen kun muissa jakeluissa.
        Toivotaan, että bugit korjattuna.

        Delete Bookmark näyttää olevan Win, Ubu, Man ja Fed.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo asetus bugi koskee Manjaroa, koska on taas joku testiversio.
        Taitaa kohta tulla muihinkin, koska on täysin erillainen kun muissa jakeluissa.
        Toivotaan, että bugit korjattuna.

        Delete Bookmark näyttää olevan Win, Ubu, Man ja Fed.

        Älä lässytä paskaa, ubuttajat noista toimimattomuus ongelmista ovat kärsineet aina ja tulevat tekemään sitä jatkossakin, koska Debian ei jaa parempaa alustaa,
        eikä ubuttajalla ole tieto taitoa hoitaa asioita tavalla, missä loppukäyttäjä ei rypisi koko aikaa ongelmasta toiseen. Sitä paitsi, Manjaron käyttäjät eivät roskaohjelmia asentele, firefox on ubuntun oletus selain eikä tällä haavaa ole näkyvissä että tulisivat parempaa koskaan saamaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo asetus bugi koskee Manjaroa, koska on taas joku testiversio.
        Taitaa kohta tulla muihinkin, koska on täysin erillainen kun muissa jakeluissa.
        Toivotaan, että bugit korjattuna.

        Delete Bookmark näyttää olevan Win, Ubu, Man ja Fed.

        Manjaron oletus ja esiasennettu selain om mailman nopein, chromium (95.0.4638.69), ja ollut aina, Firefox räpellys on Ubuntun ongelma ja vain Ubuntun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Manjaron oletus ja esiasennettu selain om mailman nopein, chromium (95.0.4638.69), ja ollut aina, Firefox räpellys on Ubuntun ongelma ja vain Ubuntun.

        Minulla on Manjaro gnome 21 "pahvo" ja kyllä tässä ainakin oletusselaimena on Firefox.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on Manjaro gnome 21 "pahvo" ja kyllä tässä ainakin oletusselaimena on Firefox.

        Gnome Firefox saattaa hyvinkin olla keskenään naimisessa, jos toisen ottaa niin on pakko ottaa toinenkin, mutta miksi hitossa kukaan tuollaista työpöytämanageria ottaisi mitä vähemmän ympäristö Ubuntua muistuttaa sen parempi se on.

        En ole tuota Gnome Firefox yhdistelmää koskaan käyttänyt, ja olen hyvin varma etten tule koskaan käyttämään, edes testaus mielessä. Täytyy vain toivoa että luku- ja kirjoitustaidottomat pysyisivät Ubuntun käyttäjinä, se kun on ympäristö missä pystytään asiat hoitamaan kuvia naputellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gnome Firefox saattaa hyvinkin olla keskenään naimisessa, jos toisen ottaa niin on pakko ottaa toinenkin, mutta miksi hitossa kukaan tuollaista työpöytämanageria ottaisi mitä vähemmän ympäristö Ubuntua muistuttaa sen parempi se on.

        En ole tuota Gnome Firefox yhdistelmää koskaan käyttänyt, ja olen hyvin varma etten tule koskaan käyttämään, edes testaus mielessä. Täytyy vain toivoa että luku- ja kirjoitustaidottomat pysyisivät Ubuntun käyttäjinä, se kun on ympäristö missä pystytään asiat hoitamaan kuvia naputellen.

        Gnome Firefox, hui, kun kylmät väreet puistattaa, tuli mieleen koronavirustauti (COVID-19), hoivakodit ja rokottamattomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gnome Firefox, hui, kun kylmät väreet puistattaa, tuli mieleen koronavirustauti (COVID-19), hoivakodit ja rokottamattomuus.

        Kummallista mielipuolsuus mielleyhtymää trollillta.


    • Anonyymi

      Maalaa ja raahaa roskiin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      26
      3308
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      17
      2254
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      130
      1884
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1276
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1137
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1022
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      40
      931
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      55
      801
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      741
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      725
    Aihe