Se on muuttunut englanniksi mistä saa suomeksi.
Delate bookmark
Firefoxin kirjanmerkin poisto
11
724
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. Mutta kirjanmerkit saa näkyville vasempaan laitaan painamalla ctrl b. Sieltä voi sitten hiirellä poistaa halutessaan.
- Anonyymi
Ei mistään!
Selvä bugi se on.
Samoin asetuksissa, kun jotain säätää hiirellä alkaa hirvee hypytys, eikä säätämisestä tahdo tulla mitään.- Anonyymi
Vapusella on näitä ongelmia jatkuvasti.
- Anonyymi
Tuo asetus bugi koskee Manjaroa, koska on taas joku testiversio.
Taitaa kohta tulla muihinkin, koska on täysin erillainen kun muissa jakeluissa.
Toivotaan, että bugit korjattuna.
Delete Bookmark näyttää olevan Win, Ubu, Man ja Fed. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo asetus bugi koskee Manjaroa, koska on taas joku testiversio.
Taitaa kohta tulla muihinkin, koska on täysin erillainen kun muissa jakeluissa.
Toivotaan, että bugit korjattuna.
Delete Bookmark näyttää olevan Win, Ubu, Man ja Fed.Älä lässytä paskaa, ubuttajat noista toimimattomuus ongelmista ovat kärsineet aina ja tulevat tekemään sitä jatkossakin, koska Debian ei jaa parempaa alustaa,
eikä ubuttajalla ole tieto taitoa hoitaa asioita tavalla, missä loppukäyttäjä ei rypisi koko aikaa ongelmasta toiseen. Sitä paitsi, Manjaron käyttäjät eivät roskaohjelmia asentele, firefox on ubuntun oletus selain eikä tällä haavaa ole näkyvissä että tulisivat parempaa koskaan saamaankaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo asetus bugi koskee Manjaroa, koska on taas joku testiversio.
Taitaa kohta tulla muihinkin, koska on täysin erillainen kun muissa jakeluissa.
Toivotaan, että bugit korjattuna.
Delete Bookmark näyttää olevan Win, Ubu, Man ja Fed.Manjaron oletus ja esiasennettu selain om mailman nopein, chromium (95.0.4638.69), ja ollut aina, Firefox räpellys on Ubuntun ongelma ja vain Ubuntun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manjaron oletus ja esiasennettu selain om mailman nopein, chromium (95.0.4638.69), ja ollut aina, Firefox räpellys on Ubuntun ongelma ja vain Ubuntun.
Minulla on Manjaro gnome 21 "pahvo" ja kyllä tässä ainakin oletusselaimena on Firefox.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on Manjaro gnome 21 "pahvo" ja kyllä tässä ainakin oletusselaimena on Firefox.
Gnome Firefox saattaa hyvinkin olla keskenään naimisessa, jos toisen ottaa niin on pakko ottaa toinenkin, mutta miksi hitossa kukaan tuollaista työpöytämanageria ottaisi mitä vähemmän ympäristö Ubuntua muistuttaa sen parempi se on.
En ole tuota Gnome Firefox yhdistelmää koskaan käyttänyt, ja olen hyvin varma etten tule koskaan käyttämään, edes testaus mielessä. Täytyy vain toivoa että luku- ja kirjoitustaidottomat pysyisivät Ubuntun käyttäjinä, se kun on ympäristö missä pystytään asiat hoitamaan kuvia naputellen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gnome Firefox saattaa hyvinkin olla keskenään naimisessa, jos toisen ottaa niin on pakko ottaa toinenkin, mutta miksi hitossa kukaan tuollaista työpöytämanageria ottaisi mitä vähemmän ympäristö Ubuntua muistuttaa sen parempi se on.
En ole tuota Gnome Firefox yhdistelmää koskaan käyttänyt, ja olen hyvin varma etten tule koskaan käyttämään, edes testaus mielessä. Täytyy vain toivoa että luku- ja kirjoitustaidottomat pysyisivät Ubuntun käyttäjinä, se kun on ympäristö missä pystytään asiat hoitamaan kuvia naputellen.Gnome Firefox, hui, kun kylmät väreet puistattaa, tuli mieleen koronavirustauti (COVID-19), hoivakodit ja rokottamattomuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gnome Firefox, hui, kun kylmät väreet puistattaa, tuli mieleen koronavirustauti (COVID-19), hoivakodit ja rokottamattomuus.
Kummallista mielipuolsuus mielleyhtymää trollillta.
- Anonyymi
Maalaa ja raahaa roskiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa263308Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.172254Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301884Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101276Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631137Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501022- 40931
- 55801
- 67741
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30725