Mulla on kaks poikagerbsuu, jotka on noin 2v ikäsii. Niiden kaa mulla on ongelma: kun juoksutan niitä vapaana, toinen gerbuistani alistaa toista ja ne myös hyppii silleen jännästi toisiaan vasten kun ne kohtaa. Tänää just mun toinen gerbu (se joka myös alistaa sitä toista) alotti melkein niinku tappelun. Ne sillee nopeesti pyörähti kiinni toisissaan mut mitään ei sentää käyny, koska erotin ne heti. Välillä myös kohdatessaam liikkuvat sillee kylki kyljessä. Alistava gerbu työntää sillee kyljellään toista. Terrassa niillä ei oo mitään ongelmaa! Kumpikaa ei alista eikä oo kylki kyljessä liikkumista. Miks ne tekee tällee? Auttakaa!
Apua! Alkavatko gerbiilini tapella?!
Anonyymi
1
89
Vastaukset
- Anonyymi
Alistava gerbuni myös merkkaa enemmän.(hieraisemalla hajurauhastaan esineisiin) Vastatkaa pls! Haluan gerbuilleni parasta. Ne ovat minulle tosi tärkeitä😔❤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211