Mitä maksaisit aikuisesta koirasta?

Anonyymi

Eli mitä maksaisit 6vuotiaasta leikatusta nartusta, ei ongelmia, koulutettu. LTV1,ei ole oireillut millään tapaa.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En mitään. Mutta annan sulle 50 muuten vaan.

• Anonyymi

Voin ottaa 50, koira ei ole minun enkä ole myymässä

• Anonyymi

Monelle se rotu tai haluttu risteytys on se ratkaiseva tekijä mistä maksetaan. Minä käytännön ihmisenä harkitsisin vain sellaisen lemmikin ostoa, jonka mukana tulee tuore todistus että terveydessä kaikki ok kaikin puolin, on tärkeimmät rokotteet ja matokuuri. Ehdoton on myös, että hammaskivi on putsattu ja kaikki liian huonokuntoiset hampaat on poistettu. Muuten tulee ikäviä yllätyksiä, joista sitten uutena omistajana saa huolehtia, kun entinen ei vaivautunut pitämään lemmikistään huolta. Maksaisin kunnossa olevasta uudesta perheenjäsenestä heittämällä satoja euroja, vaikka ikää olisi jo.

• Anonyymi

No tuo on puhdas seefferi, no hampaat kuluneet kun tykkää kanniskella kaikkea. Siitä sais hyvän harrastekaverin, mut toisaalta on jo lähes seniori ikäinen eikä sitten tiiä jos ltv1 alkaa vaivaamaan.

• Anonyymi

EIkös käypä hinta hot dogista ole parin euron luokkaa.

Toki tuolla hinnalla pitää saada sitten sinappia ja ketsuppia päälle; ja mielellään myös sipulimursketta.

Parempi on siten että ne sitkeät palat tosiaan on leikattu pois.

• Anonyymi

Hampurilaisen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe