Miksi Firefox kusettaa nykyään selaajaa?

Anonyymi

Usein kun on hittaamassa jotain kohtaa, niin sivu vierii hieman ja isku sattuu väärään kohtaan. Onko tuo joku mainostajien ja muiden kanssa sovittu "feature"?

16

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulla taitaa olla yhtä paska hiiri kuin mulla.

• Anonyymi

Ainakin s24:ssä hidas netti, toimii juuri tällä tavalla! Ilmeisesti on käytetty jotakin tekniikkaa, joka siirtelee palikoita ruudulla tarpeen mukaan tietyn layoutin saavuttamiseksi, mutta jos jonkin kohdan data puuttuu vielä, tehdään oletusvaraus - joka ei ole oikeasti tarvittavan tilavarauksen kokoinen.. ensin siis näytetään yksi versio sivusta nopeasti, josta puuttuu jotain ja sitten kun jokin serveri lähettää sivuun osan, muljahtaa sivu. Voi olla serverin kuormallakin vaikutusta asiaan.. vaihtoehto olisi tuijottaa tyhjää ruutua se lähes 10 sekuntia..

• Anonyymi

Joku bugi. täälläkin hypähtää. liekkö tuli tämän uusimman mukana.

• Anonyymi

Estä kaikki mainokset. Tilanne rauhoittuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Estä kaikki mainokset. Tilanne rauhoittuu.

Ublock origin ja noscript käytössä. Silti hyppii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ublock origin ja noscript käytössä. Silti hyppii.

Sulla on hidas netti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on hidas netti?

Ei liity nettiin, koska sivu on kyllä latautunut kokonaan. Kyseessä on selaimen omituisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei liity nettiin, koska sivu on kyllä latautunut kokonaan. Kyseessä on selaimen omituisuus.

Ei minulla hypi juurikaan. Voi olla joskus jokin serveri tukossa ja dataa ei sieltä tule kuin tipottain. Silloin sivu tekee noita asetteluja hitaasti.

• Anonyymi

siellä sun täällä hypähtelee, aika harvoin kylläkin. hakukoneessa tympäsee kun avaakin väärän sivuston.

• Anonyymi

Minun Firefoxini ei tee ylimääräisiä liikkeitä. Nettinopeus 110 megaa, puoli vuotta vanhassa Asus-läppärissä muistia 16 gt. Ei ongelmia.

• Anonyymi

Ovatko ne tehneet sinulle ihan ikionman versionkin siitä roskasta.

• Anonyymi

Joillakin sivuilla liikkuvia mainoksia mitkä hypittää sivua, lehtien sivuillakin vaihtuva otsikko ylhäällä voi liikutta. Huonoa suunnittelua. Samoin jos sivulle latautuu uutta sisältöä juuri kun klikkaa, voi sivu liikahtaa.

• Anonyymi

Tai kun mainostenesto poistaa jotain mikä ehtinyt tulla näkyviin.

• Anonyymi

Sellainen se Firefox on..

• Anonyymi

Mistä tiiät kun et kuitenkaan käytä siellä museossasi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      5998
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      62
      3679
    3. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      16
      2810
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      186
      2779
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2329
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      36
      2315
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      18
      2137
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      21
      2099
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      149
      1428
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      284
      1366
    Aihe