Jännityksestä, oppiin, nautintoon. Paras tie hyvään seksiin.

Anonyymi

En tiedä kuultaako aika muistot, mutta nämä muistot ovat niin vahvoja, että päätin ne kirjoittaa teillekin luettavaksi ja ehkä opiksi.

Olimme kohtuullisen kivasti toimeentuleva perhe eteläisessä Suomessa. Perussetti kolme lasta, mökki, omakotitalo ja auto. Kaikki harrastimme vaikka mitä, kankaiden kudonnasta, yleisurheiluun ja jalkapalloa. Minä olen meistä nuorin, mutta minusta kehittynein. Isosisko ja veli olivat 7 ja 10 vuotta vanhempia. Äiti oli perheen urheiluhullu. Isä vähän laiskempi. Toisaalta oma firma vei aikaa.

Olin varmaan siinä 12 v. vanha, kun aloin jo vähän katselemaan tyttöjäkin sillä silmällä, mutten sillä. Sisaruksilla kävi niitä vaan kavereita. Tosin jonkin kerran yllätin heidät pasuttelemasta. Enpä siihen hirvesti kiinnittänyt huomiota.

Meillä kävi ns. kodinhoitaja, joka siivosi ja laittoi välillä ruokaa. Ja katsoi meidän perään. Hän oli Maija 45 -vuotias tomera ja vanttera nainen. Hänellä oli kaksi lasta ja minusta aika onneton mies. Nuhjuinen ja muutenkin ikävä.

Isä ja äiti olivat usein poissa. Arki muuttui rajusti, kun sisko lähti isolle kirkolle opiskelemaan ja veli armeijaan, olin silloin 14 -vuotias. Isän ja äidin kiireet kasvoivat, ainakin minun mielestä. Maija otti minusta enemmän vastuuta. Välillä oli viikonloppuja, että olimme kahdestaan.
Vanhemmat eivät antaneet minun olla yksin. Ehkä olin vähän arka. Tai pelkäsivät bileitä.

Maija oli taas meillä viikonloppuvahtina. Normaali viikonloppu tulossa. Lauantaina fudismatsi heti aamusta.
Perjantaina menin heti koulun jälkeen kavereiden kanssa pelaamaan jalkapalloa. Tulin sovitun mukaan klo 18 mennessä kotiin. Maija oli lämmittänyt saunan ja sanoi, menevänsä ensin, ja tulee sitten tekemään ruokaa. Se sopi.

Heitin saunan vieressä olevaan kodinhoitohuoneeseen likaset pelikamat. Pukkarin ovi oli raollaan. Maija oli juuri riisumassa itsesään. Paita oli jo poissa, raskaat rinnat olivat enää kannattamiensa varassa. En nähnyt niitä kunnolla. Samassa hän laski housut pois, ja alta paljastui aika isot alushousut. Eihän mikään luuviulu ollut, joten aika reippaasti oli muotoja. Tunsin palleissa oudon vipinän, vähän sama tunne, kun olin joitakin kertoja lauennut kalsareille, hyvän unen päättyessä.

Samassa Maija vilkaisi ovelle päin, äkkiä survoin t -paidan ja verkkaripuvun pyykkikoriin ja lähdin omaan huoneeseen. Ihan nolona. Mutta en minä tuijottanut, toin vain likaiset vaatteet pesuun. Räpsyttelin Super Mariota t -paita päällä ja boksereilla. Maija tuli huoneeseeni. Hänelle pyyhkeestä tehty turbaani päässä ja pyyhe kietaistuna muun vartalon ympärille. Käsky saunaan tuli nopeasti. Maija nappasi kaapistani puhtaat vaatteet ja heitti ne minulle.

Saunassa mietin näkyäni. Maija alusvaatteilla. Kullini nousi itsekseen. En ollut ennen sitä hiplannut sitä kuin muutaman kerran. Nyt hiplasin. Nyt tunne oli niin voimakas, että sain käsilleni.

Maija oli tehnyt kunnon ruuat, riisi ja kana. Josta tykkäsin. Hän oli pukeutunut sellaiseen kotimekkoon. Minulla oli vakio vaatetus, verkkahousut ja t paita. Maijan vaate oli Ehkä kokoa liian pieni, kun kaikki pursus yli. Jotenkin olin noussut seuraavalle levelille vaistoissani. En ollut koskaan kiinnittänyt huomiota perseeseen, tisseihin enkä oikeastaan mihinkään naiselliseen. Nyt en osannut ajatella mitään muuta. Mekko tarjosi melko anteliaat näyt. Ruokailu meni, miten meni. En muista juuri mitään.

Maija sanoi, että nyt on tv ilta ja on varannut shipsei ja limua sekä karkkei. Mikäs siinä. Siirryimme takkahuoneeseen, jossa meillä oli TV. Maija laittoi tulen takkaan, ja minä tihrusin mehevää perää. Oli outo olo, koska ennen olisin vain ahminut karkkia. Palleissa oli outo kouristus.

Meillä oli aika hyvä kokoelma videoita, isä harrasti niiden keräilyä. Päädyimme James Bondiin, jonka oli nähnyt jo varmaan 3 kertaa. Leffa pyöri ja minun silmät, pyöri missä pyöri. Katselin rintavakoa, nännejä ja koko naista. Ei mitään järkeä. Minua satavuotta vanhempi ja perheen kotiapu. Söimme karkkeja ja shipsii, yritin keskittyä niihin.

”Missä sun ajatukset on?”,Maija kysyi. Katse oli taas jämähtänyt rintoihin ja samalla mulkku oli täydessä seisokissa. Maija huomasi sen kyllä. ”Onko sun vanhemmat koskaan puhuneet mitään naisten ja miesten jutuista?” No ei. Arvasin sen ja päätin, jo kaupassa, että minä valistan sinua. Tunnen vanhempasi, ja heillä tämä voisi olla vähän vaikeaa. Minulla on hoitajakoulutus ja tämä on ihan normaalia.
Maija jatkoi olevan ihan luonnollista, että naiset alkavat kiinnostamaan. Sitä ei pidä hävetä. Kyllä naisiakin kiinnostaa miehet. Mutta on olemassa pelisääntöjä, ihan kuin futiksessa. Sitten tuli jotain tekstiä, jota en muista. Jotain kunnioituksesta ja sellaista.

8

7369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluatko kysyä jotain? En saanut sanaa suustani.
      Kondomi on todella tärkeä, se pitää aina olla. Ja se pitää laittaa oikein, Maija totesi. Samassa Maija lähti keittiöön. Hän palasi sieltä kurkun kanssa. Sovitaan, että pidetään tämä kuitenkin meidän välisenä. Toin myös kondomeja, jotta voit harjoitella rauhassa. Sitten hän neuvoi sen käytön ja laittoi minun asettamaan kondomin kurkulle. Olin kylä aika nolona. Sitten hän puhui huomioisen tärkeydestä, kuinka naista tulisi kohdella. Se leffailta oli todella erikoinen. Uni ei meinannut tulla.

      Lauantai aamu oli taas ihan normaali. Aamiainen ja sitten lähdin peliin. Maija meni sillä välin omaan kotiinsa, mutta palaisi illalla. Päiväruoka oli valmiina jääkaapissa. En ollut parhaimmillani matsissa, päässä pyöri vain tissit ja kurkut. No onneksi väsymys auttoi ja keskityin paremmin peliin.

      Kotiin päästyäni söin ja painuin omaan huoneeseeni. Talo oli tyhjä ja pakotus sai minut ottamaan munan käteeni ja silmät kiinni kuvittelin panevani meidän luokan ykköstyttöä. Se oli aika nopea toimitus. Sitten kaverit soittikin ja menin taas pelailemaan fudista. Aika nopeasti palasin kuitenkin Nintendon pariin.

      Maija saapui klo 18 aikaan. Hänellä ei ollut omaa saunaa, joten hän laittoi saunan päälle. Kävin ekana saunassa ja heitin mukavat kotiverkkarit ja t-paidan päälle.
      Maija oli jo valmistellut ruuan. Syötiin lihapullan ja muusi ihan normaaleja jutellen. Ruuan jälkeen Maija meni saunaan ja minä aloin paukuttamaan taas Nintendoa.

      Maijan tapoihin ei kuulunut alkoholi, mutta olin huomannut jääkaapissa viinipullon. Kävin hakemassa limua niin huomasin, että pullo oli puolillaan. Maija katseli kotimekossaan teeveetä ja nautti viiniään. Hän pyysi minut luokseen. Istahdin nojatuolille ja samalla Maija heitti paketin kondomeja. Sinun on hyvä harjoitella itseksesi, jotta varmasti osaat tehdä asiat oikein. Luuletko, että osaat vai harjoitellaanko vielä uudestaan?

      Samassa Maija laittoi lasin sohvapöydälle ja tuli minun luo. Silitti poskea ja sanoi, että hän ei halua yhtään teiniä raskaaksi ennen aikojaan ja vastuu on myös pojalla. Minun silmät tapittivat rintavakoa, ei silmiä. Maija otti paketin ja avasi yhden kondomin. Ja näin, hän vieritte sen kahdelle sormelleen. Kokeile tällä. Ihan outoa.

      Sitten Maija nousi ja meni jääkaapille hakemaan lisää juomaa. Minä tuijotin loittonevaa persettä, kun se heilui mekon sisällä. Ja niin siinä taas kävi. Kaveri alhaalla oikeni suoraksi. Hitto menee noloksi. Maija saapui takaisin, en pääse livahtamaan omaan huoneeseeni. Maijalla oli mairea katse, hän katsoi suoraan munaani. Yritin peitelle sitä, mutta ei onnistunut. Maija sanoi, ei tarvi hävetä, hyvä merkkihän tuo on. Nyt voit vaikka harjoitella suoraan oikeaan kohtaan. Olen minä noita nähnyt.

      Sen verran olin järjissäni, että huomasin Maijan avanneet yhden tai kaksi nappia mekosta, ja rintaliivit olivat enemmän näkyvillä. Samoin huomasin, että nännit tulivat läpi mekon. Ne olivat töröllään. Maija laski lasin pöydälle ja tuli viereeni. Silitteli poskeani ja tukkaani. Nouse seisomaan. Mitä, en varmaan täysseisokki päällä. Mutta Maija veti minut ylös. Nyt saat harjoitella asentamista. Samassa hän laski housujani, mutta kivi kova kulli otti vastaan. Näppärästi hän kuitenkin kiepautti housut alas ja bokserit myös. Sitten hän antoi taas kondomin ja käski laittamaan sen päälle.

      Olin sen verran jännittynyt, että ensimmäinen kondomi levisi. Rauhassa vaan Maija sanoi. Uusi Yritys ja sitten sain sen asetettua. Maija hymyili ja kehui vieressä. Sinulla ei ole mitään hätään, hieno vehje. Samassa hän pani kätensä kondomin päälle ja alkoi vetämään sitä pois. Muna tapitti kiinni vatsaan. Oli todella kova seisokki. Samalla kun hän koski munaani, ottaessaan kondomia pois, minulta lähti mälli. Hyvä juttu Maija sanoi ja hymyili viekeästi. Ja hän otti kondomin pois ja näytti, että näin pane se solmuun, tuli tämäkin opetettua.

      Olin hölmönä housut nilkoissa, kassit tyhjinä. Muna seisoi edelleen. Hetken oli jäätävä hiljaisuus. Sitten Maija sanoi, että hän opettaa muutakin, kun tämä vaihe meni niin hyvin. Maija käski ottaa housut kokonaan pois. Samalla hän vapautti itsensä kotimekosta. Alla oli vain normaalit alushousut (nyt tiedän mummomalli) ja rintaliivit. Samassa hän vapautti rintansa. Ne olivat kohtuullisen suuret, olihan Maijallakin vähän kilojakin. Hän oli todella pehmeän naisellinen. Nännit taittuivat alaspäin, kiihottavat rinnat , en saanut katsettani niistä irti, enkä sanonut sanaakaan.

    • Anonyymi

      Maija meni sohvalle puolimakaavaan asentoon ja tarttui käteeni ja vei sen rinnalleen. Muista aina aloittaa hellästi. Naiset rakastavat rintojen hyväilyä. Sitten hän nappasi toisenkin käden toiselle rinnalle. Nyt ala suutelemaan. No hän patisti, kun olin vain ihmeissäni. Minun oli vaikea hengittää. Kädetkin vähän vapisi. Tunsin rintojen lämmön huulillani, lievä suolan maku taittui. Nopeasti omasta mielestäni pääsin tekemisen tahtiin. Imin nännejä ja Maija silitteli päätäni, juuri noin. Istuin vielä sohvan reunalla, mutta sitten Maija veti minut kokonaan syliinsä.

      Jatkoin rintojen hyväilyä ja Maija selvästi nautti. Hän koko ajan puristeli persettäni samalla kun vatvoin rintoja. Kulli oli taas aivan 10asennossa. Maija komensi minut ylös ja vei minut omaan huoneeseeni.
      Maija otti päiväpeiton pois ja käski minun ottaa t paitani pois.
      Samalla hän riisui oman kalsarinsa. Karvainen pillu paljastui. Tai olisi vähän ajeltu, kuten myöhemmin ymmärsin. Kaunis se oli. Samassa huomasin olevani taas Maijan rintojen kimpussa. Maija vei toisen käteni pillulle. Käski varovasti panna sormen sisään. Etusormi upposi täysmärkään helposti. Liikuttelin sormea sisällä, jonkin aikaa, sitten Maija alkoi painamaan päätäni alaspäin. Suutelin vatsaa ja itsekin ymmärsin mihin olin menossa. Ensin suutelin vain pillua. Se tuoksui suolalle ja kiimalle. Nuole nuole, Maija huokaili ja aloin epävarmoin nuolaisuin nuolla.

      Maija liikkui levottomasti ja äänet kävivät koko ajansuuremmiksi. Sitten hän sanoi lopeta. Maija nappasi kondomin ja käski minun laittaa se päälle. Nyt testataan tosi tilanteessa. Varo kynsiä. Taas räpelsin kondomin rikki. Äkkiä Maija antoi uuden. Maijan avustamana sain sen päälle.

      Maija meni selälleen ja avasi reitensä täysin auki. Tuijotin näkyä. Noh nyt pane se sisään. Seisokki oli aivan hirveä. Minulla oli vaikea saada sitä sisään. Tökin pillun reunoja pitkin ja ei millään onnistunut. Onneksi Maija nappasi kiinni ja ohjasi kullin sisään. Työnsin aluksi vain pikkaisen, mutta sitten Maija painoi persettäni, niin, että se meni kokonaan sisälle. Pohjaan saakka. Pysähdy Maija komensi. Olin tapissa asti kiinni hänessä.

      Samassa kullissa tuntui kuin joku olisi imenyt sitä. Maija imu pillullaan munaani. Maija sanoi, että on treenannut tätä, jollain palloilla. Minulla alkoi olla pidätysvaikeuksia. Onneksi Maija sanoi, että nyt pane. Ja niin aloin tikkaamaan. Hieroin rintoja, pumppasin ja voihkimme molemmat. Aikaa en tiedä, mutta sitten tunsin, että nyt lähtee, painoin pohjaan ja tyhjensin lastin. Hervottomana kierähdin Pois Maijan päältä. Kondomi pois ja pussi kiinni, sanoi Maija. Ja tästä et puhu kellekään. Maija alkoi jo palautua. Tuskin hän oli edes tullut(tätä pohdin myöhemmin, silloin en oikein edes ymmärtänyt sitä asiaa). Aikamme vedettyämme happea, Maija sanoi, että nyt mennään saunaan pesulle.

      Oli todella outoa kävellä Maijan perässä saunalle, alasti. Mekon kanssa perse näytti jopa paremmalta. Maija oli jättänyt saunan päälle. Suihkun kautta saunaan. Saunassa Maija alkoi kysyä ajatuksiani. Olin niin oudoissa tunnelmissa. Toisaalta iloinen, väsynyt ja silti hämmentynyt ja vähän edelleen ujostutti. Taas Maija muistutti, etten saa kenellekään kertoa. Ja, että ajatteli vain minun parasta.

      Samalla katselin Maijan rintoja, ne näyttivät märkänä vielä paremman näköisiltä. Varovasti siirryin Maijan lähelle ja aloin hyväilemään rintoja, ensin käsillä, ne olivat suuremmat kuin mitä kämmeneeni mahtui. Olin aika innoissani. Maija nojasi taaksepäin ja piti silmiään kiinni. Minä olin rintojen maailmassa. Sitten toin taas huuleni rinnoille, suolanmaku oli voimakkaampi, koska olimme saunassa. Nännit pamahtivat taas tiukoiksi tapeiksi. Napautin pikkasen nänniä ja Maija kivasti värähti. Samalla Maija alkoi pyörittää kättään pillullaan. Vuoroin imin, vuoroin tuijotin, kun Maija hyväili pilluaan. Yläosassa hän pyöritti vain kahdella sormella ja se sai hänen enemmän vauhtiin.

      Yhtäkkiä Maija nousi ylös ja meni suihkuun, huuhteli huolella pillunsa ja palasi saunaan. Sitten hän pyysi minua menemään alemmalle lauteelle. Hän toi pillunsa aivan naamani tasolle ja näytti sormillaan, mistä minun tulee nuolla. Samalla hän ohjaili, miten nuolin. Minusta tuntui, että hän voihki vielä kovempaa kuin ylhäällä, kun panin häntä.

    • Anonyymi

      Taas hän vain nousi ylös ja lähti saunasta. Tule mukaan. Menin perässä, mulkkuni oli jo taas nousumerkeissä. Maija istahti pesuhuoneen rahille ja veti minut lähelleen. Seisoin hänen edessään, ja hän nappasi munasta kiinni. Alkaen runkkaamaan sitä. Vaikka runkkaaminen sattui vähän arassa munassa, Se tuli nopeasti täyteen mittaansa. Maija käski minun mennä makaamaan lattialle, samalla hän asettui päälleni ja alkoi asettamaan munaa pilluunsa. Minä sanoin, että miten kondomi? Sanoi, ettei oikeasti tarvitse, koska hänellä on ehkäisy. Opetuksen vuoksi käytettiin edellisellä kerralla.

      Tunne oli aika lailla eri, kun pääsin painamaan paljaalla. Kiitos edellisten tyhjennysten, nyt kestin jo tovin. Sain pitkään ihailla pomppivia rintoja hyväillä ja nuolla niitä. Oli ihanan kiihottavaa pitää kookkaasta perseestä kiinni ja tuntea kun toinen painaa himossa. Sauna hiet ja suihkun kosteus teki meistä vielä enemmän yhtä. Maija laukkasi hirvittävää tahtia. Ihmettelin, miten hän jaksaa. Eikä enää jaksanutkaan. Hän kiepsahti selälleen ja käski minut veturiksi. Nyt jo vähän tottuneempana sain munan suoraan umpimärkään pilluun. Se oli niin märkä, että kulli luiskahteli välillä pois. Maija nosti jalat olkapäilleni ja minä pääsin entistä syvemmälle pillun syövereihin. En olisi halunnut tämän loppuvan, mutta se sieltä vaan vielä tuli pieni lasti, jotka ammuin perukoille asti. Olimme molemmat aivan loppu.

      Iltapalalla Maija oli kuin olisi ollut ihan normi ilta. Syötiin hyvin ja Maija totesi, että molemmat menevät omiin sänkyihin. Maija antoi minulle otsalle pusun ja sanoi, että olin erinomainen oppilas, tuosta on hyvä jatkaa. Mutta tämä on meidän juttumme. Lähdin siitä omaan huoneeseeni ja Maija jäi siivoamaan. Jopa kävelykin sattui hieman, paikat oli niin kipeät.

      Heräsin joskus aamuyöstä. Kävin läpi mitä oikein oli tapahtunut. En osannut jäsentää, sitä silloin. Mutta oli aika pollea olo. Vaeltelin keittiöön juomaan. Olin kuin unessa. Mikä lie vaisto ohjasi minua kohti vierashuonetta, missä Maija nukkui. Ovi oli raollaan, kurkin varovasti sisään. Maijalla oli puolillaan peitto päällään, ja alastomasta vartalosta erottui hyvin mehevä rinta ja osa pillusta. Tunsin miten veri virtasi taas munaan. Se meni täyteen seisoma asentoon. En oikein tiennyt mitä tehdä. Uskaltaisinko mennä herättämään Maijan, vai oliko se huono juttu. Käsi vatkasi kuin itsestään munaa.

      Sitten rohkastuin, heitin yöpuvun pois ennen kuin menin Maijan luo. Maija ei herännyt, kun istahdin vuoteelle. Katselin kaunista rintaa, ja sen nännipihaa. Nänni lepäsi paikallaan ollen unessa. Varovasti laskin käden rinnalle ja aloin varovasti hyväilemään sitä. Siirryin kontilleni vuoteella. Samassa Maijakin heräsi: ”mitä”. Hänelle meni hetki tajuta, että minä olin siinä. Sinä se jaksat, Maija heitti hymy huulilla. Samalla hän siirsi peiton pois ja veti minut päälleen.

      Maija painoi minut melkein heti pillulle. Ja taas tunsin pillun maun suussani. Mikä ihana kokemus. Pillu ei ollut yhtä märkä kuin edellisillä kerroilla, mutta tunsin miten se kostui ja kostui. Nuolin näykin, ja nautin.
      Maija veti minut ylös. Ensi kertaa suutelimme kunnolla, Maija sai maistaa omaa pilluaan. Tökin jo munalla pillun suuntaa. Maija avasi reidet äärimmilleen, otti munasta kiinni ja ohjasi se ihanaan koloon. Ravi alkoi, painoin hulluna. Olin täysin panemisen lumoissa. Taas Maija lukitsi minut jaloillaan. Etten vaan karkaisi. Olin kai liian innokas, kun Maija hoki vähän väliä hiljemmin hiljemmin. Tai sitten pillu oli arka. Maija puristeli kiinteään persettäni ja välillä tuntui, että sormi oli lähellä väärää kohtaa. Siitä en pitänyt. Mutta se oli varmasti vahinko. Pysähdy Maija pyysi. Ihmettelin miksi. Kulli on sisällä, mutta molemmat olimme paikoillamme. Maija katsoi vain minua silmiin ja hymyili. Minäkin rauhoituin. Räjähdyksen tunne mikä oli äsken tasoittui. Sitten pikku hiljaa aloin taas liikkumaan. Maija ei jaksanut enää pitää jalkoja olkapäillä, vaan avasi reidet täyteen mittaan. Maija piti silmiään kiinni ja inisi kevyesti. Minä aloin taas pääsemään vauhtiin. Nyt painoin kuin kahjo, tuntui, että minulla kaikki voimat. Kunnes tunsin puristavan tunteen, ja koko mälli lähti kuin suihku kohti pillun perukkaa.

    • Anonyymi

      Loikoilin Maijan vieressä. Maija nyyhkytti hiljaa. Ihmettelin, että mikä nyt. Sitten hän aloitti tarinoinnin. Tämä on ihanaa, olet ihana mies. Opit nopeasti mistä pidin. Nämä olivat ihania hetkiä. Mutta ymmärrät kai, että tein väärin. Olet niin nuori. Sinä et todellakaan saa koskaan kehuskella kenellekään panneesi minua. Et koskaan. Kiellät sen aina. Ja sitä paitsi, jos vanhempasi saa tietää, tämä oli vika kerta. En suunnitellut tätä, mutta olin kyllä päättänyt antaa sinulle seksivalistusta. No sitä valistusta tuli monta lastillista. Sitten Maija läväytti pommin. He eivät ole harrastaneet seksiä miehen kanssa nuoremman lapsen syntymän jälkeen. Eli n. 7 vuoteen. Maija sanoi, tyydyttäneensä itseään kurkulla. siitä tuo kurkku ideakin hänelle syntyi. Mutta oli myös päättänyt hankkia itselleen rakastajan. Mutta ei kyllä ollut minua miettinyt.

      Nukahdimme molemmat Maijan sänkyyn. Olin hyvin levollinen. Turvallinen olo. Heräsin siihen, kun Maija oli ottanut munani suuhun ja se reagoi hyvin nopeasti – tulleen täyteen mittaansa. Arka se oli, mutta valmiina toimintaan. Huomenta. Paras herätys pitkään aikaan sanoi Maija. Maija laittoi tyynyt perseensä alle ja käski tulla. Tyyny nosti pillun paremmin tarjottimelle ja Maija sanoi, että menee vielä syvemmälle, kun on tyynyt alla. Maija on selvästi esilämmittänyt itseään, pillu lotisi, kun työnnyn kerta iskulla häneen. Täyteläiset rinnat paukkuivat eestaas edessäni ja minä nautin. Nautin kunnes pallit lähettivät uuden tutun signaalin. Vedin kullin ulos ja nousin kohti Maijan suuta. Maija avasi suunsa ja minä aloin liikuttamaan munaa varovasti suussa. Kauaa ei mennyt, kun latinki oli ladattu. Maija tajusi sen ja veti munan suusta ja hieroi sitä kädellään roiskuttaen spermat rinnoille.
      Jos joku saa parempaa opastusta ja viettää mukavimman viikonlopun niin onnittelen. Maija opasti myöhemmin minua paljon lisää, ja häntä saan kiittää, että sain täydellisen alun seksielämälle.

    • Anonyymi

      Maija oli näköjään aikamoinen voitto. Kaunis hyvä juttu.

    • Anonyymi

      Hienoja sävyjä, mutta tietenkin liian pitkälle viety tarina, jotta olisi totta. Tulipa kuitenkin mieleen, ja olen tämän pikku muiston joskus jonnekin yrittänyt huonolla menestyksellä kirjoittaa. Meillä silloisessa lapsuuteni maaseutupitäjässä oli tällainen "Maija", nelikymppinen naishenkilö, amatöörihieroja, joka kävi meilläkin silloin tällöin hieromassa. Ja muistaakseni vain äitiäni. Ja kun hän äitiäni hieroi makuuhuoneessa, sinne ei saanut missään tapauksessa mennä.

      Tässä vaiheessa pitää muistaa sanoa, että olin silloin sellainen ehkä 10-vuotias poika.

      Kerran unohdin sen makuuhuoneeseen menokiellon ja tölmähdin sinne pöllönä ja ihmeissäni. Hierojatäti istui alushameisillaan sängyn laidalla ja hieroi vieressään pyyhkeen päällä makaavaa äitiäni. Äiti oli siinä ilkosen alasti, ja hieroja yritti peittää pyyhkeen reunalla äitini paljasta takapuolta. Mutta eihän se ylettynyt. Tuijotimme siinä toisiamme, kaikki ilmeisen häkeltyneinä, ja jotenkin säikähtäneenä, nolona poistuin.

      Mutta asia jäi vaivaamaan. Olin rikkonut herkän, hyvän tunnelman, se oli selvä. Mutta mikä oli jutun juoni? Miksi äiti oli alasti? Olihan se luonnollista, kun on kyse hieronnasta, mutta toisaalta hieroja yritti sitä pyyhkeen reunalla peittää?

      Kun sitten hieman myöhemmin sukupuoliasiat alkoivat askarruttaa ja valjeta, mieleen on tullut kaikenlaista kivaa. Jotain eroottista siinä tunnelmassa oli. Nainen hieroo naista. Toinen on puettu, toinen intiimisti alasti. Väistämättä siinä kiihottuu, vai oliko se tarkoituskin. Ehkä oli sovittu aikuisten kesken, isä ääntään madaltaen ja silmää iskien, että "Maija" voisi vaivihkaa ja naisellisen osaavasti viritellä äitini sellaiseen kuntoon, ettei mielessä pyöri mikään muu kuin saada yöllä pillun täydeltä miehensä munaa.

      • Anonyymi

        Tarina on täysin tosi. Paras muistoni. Seuraavat kerrat olivat jo paljon latteampia.
        Viimeisen kerran olimme, kun täytin 18 vuotta.


    • Anonyymi

      Olen saanut kyydin mustalla maijalla.

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe