Koronasäännöt muuttuu joka päivä ovat jopa enemmän kaaottista kuin vastaavat Suomessa. Nyt pääsee taas kohta 63 maasta Thaimaahan jopa Intiasta. Kyllä sitten saadaan rytinällä uusia koronatartuntoja ja paljon. Koronatilanne yhäti vieläkin erittäin paha Thaimaassa. Onneksi meidän naapurimaa on vielä pois listalta!? Enpä suosittele tuonne matkustamaan vielä. Hiljaa hyvä tulee.
Pattaya säännöt
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Thaimaahan kannattaa lähteä heti, kun kaikki on normaalia. Toisin sanoen ei mitään karanteeneja, testejä tai muuta hömpötystä. Koronatodistuksen vielä kestän.
Tosin, kun kaikki baarit ovat kiinni, ei kukaan täysijärkinen Thaimaahan lähtisikään.Miten me, jotka ei niissä baareissa olla käyty silloinkaan kun ne ovat auki, koskeeko tuo meitakin?
- Anonyymi
No mutta sensei...? Sinähän kutsut baareja lääviksi ja niiden asiakkaita spurguiksi. Miksi olet nyt sitä mieltä että baarien pitää olla ehdottomasti auki? Sinähän et tykkää lihapullista suomibaareissa muutenkaan.
Thaimaa ei jää mistään paitsi vaikka sinä jäät kotiin. Marraskuussa Pattayalle odotetaan kahtasataatuhattaturistia, jotka eivät matkusta baarien takia. - Anonyymi
Maahantulosäännöt ovat aivan selkeät! 😁 Ne voi vilkaista esimerkiksi täältä:
https://thethaiger.com/coronavirus/new-zone-restrictions-booze-curfew-dining-schools-gatherings-updated
Tosin huomenna säännöt ovat todennäköisesti muuttuneet, mutta ei se mitään! - Anonyymi
Politiikkaa. Pääministeri sanoi eilen että joulukuun 1. aukeaa kaikki baarit. Todennäköisesti aukeaa aiemmin, sillä painostus on kovaa.
Pattayalla vähemmän koronaa kuin Bangkokissa, mutta Bangkokissa baarit aukeaa huomenna.
Edelleen ristiriitaista on se että Pattayalla saat järjestää 500 henkilön bileet, mutta et voi mennä 20 hengen baariin.
No, hiljaa hyvä tulee.
T 2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273