Hieman yllättävää, että vieläkin kohteessa on ainakin yksi yksiö vapaana. Eikä tuo pohja tuossa yksiössä ainakaan omaan silmään hullummalta näytä. Ilmeisesti tuon saattaa saada suht tuoreellakin numerolla ?
HASO Ystävyydenpuistossa haettavana yksiö
3
119
Vastaukset
- Anonyymi
Voi saada tuoreellakin numerolla. Itse sain Ystävyydenpuistosta varsinaisessa ensimmäisessä haussa ylimmän kerroksen 36 m2 yksiön ulkoreunalta v. 2017 haetulla numerolla, 229XXX. Talossa on erityisen runsaasti yksiöitä. Yhtiöhän on jo aikaa sitten ilmoitettu, että kaikki asunnot on "myyty". Eli nyt haettavanakin olevan asunnon on jo joku ehtinyt maksaa, mutta on ilmeisesti saanut jostain mieluisamman toisen asunnon tai elämäntilanne on muuttunut - siksi näitä vapautuu hakuun eri HASOn uusista yhtiöistä säännöllisesti silloin tällöin. - Itse ajattelen, että jos 36 m2 riittää, on asunto ko. yhtiöstä hyvä diili. Edullinen aso-oikeuden hankintahinta, alle 22.000 uudesta talosta, sekä ihanan edullinen vastike, 440 e/kk. Sijainti on aivan keskellä kaikkea ja tulevaisuudessa raaidejokerikin tulee kulkemaan Itiksen kautta.
- Anonyymi
Hyvä valinta. Vastaava asunto maksaisi vapailla markkinoilla about 200.000 ja siinäkin hoitovastike helposti luokkaa 150-200 euroa per kk. Kiva sijainti, hyvät liikenneyhteydet ja palvelut likellä. Löytyy myös kohtalaiset ulkoilumaastotkin. Itsekin olisin hakenut asuntoa tuosta yhtiöstä jos olisi ollut asunnon tarvetta. Onnittelut !
- Anonyymi
Laitoin hakemuksen nyt kun keväällä jäi tekemättä. Suhteellisen varma olo että mahdollisuuksia olisi saada. Sisäpihalle ei ensisijaisesti haluaisi katsella mutta tuolla vuokralla voi vähän tinkiä maisemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418