HASO Ystävyydenpuistossa haettavana yksiö

Anonyymi

Hieman yllättävää, että vieläkin kohteessa on ainakin yksi yksiö vapaana. Eikä tuo pohja tuossa yksiössä ainakaan omaan silmään hullummalta näytä. Ilmeisesti tuon saattaa saada suht tuoreellakin numerolla ?

3

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi saada tuoreellakin numerolla. Itse sain Ystävyydenpuistosta varsinaisessa ensimmäisessä haussa ylimmän kerroksen 36 m2 yksiön ulkoreunalta v. 2017 haetulla numerolla, 229XXX. Talossa on erityisen runsaasti yksiöitä. Yhtiöhän on jo aikaa sitten ilmoitettu, että kaikki asunnot on "myyty". Eli nyt haettavanakin olevan asunnon on jo joku ehtinyt maksaa, mutta on ilmeisesti saanut jostain mieluisamman toisen asunnon tai elämäntilanne on muuttunut - siksi näitä vapautuu hakuun eri HASOn uusista yhtiöistä säännöllisesti silloin tällöin. - Itse ajattelen, että jos 36 m2 riittää, on asunto ko. yhtiöstä hyvä diili. Edullinen aso-oikeuden hankintahinta, alle 22.000 uudesta talosta, sekä ihanan edullinen vastike, 440 e/kk. Sijainti on aivan keskellä kaikkea ja tulevaisuudessa raaidejokerikin tulee kulkemaan Itiksen kautta.

      • Anonyymi

        Hyvä valinta. Vastaava asunto maksaisi vapailla markkinoilla about 200.000 ja siinäkin hoitovastike helposti luokkaa 150-200 euroa per kk. Kiva sijainti, hyvät liikenneyhteydet ja palvelut likellä. Löytyy myös kohtalaiset ulkoilumaastotkin. Itsekin olisin hakenut asuntoa tuosta yhtiöstä jos olisi ollut asunnon tarvetta. Onnittelut !


    • Anonyymi

      Laitoin hakemuksen nyt kun keväällä jäi tekemättä. Suhteellisen varma olo että mahdollisuuksia olisi saada. Sisäpihalle ei ensisijaisesti haluaisi katsella mutta tuolla vuokralla voi vähän tinkiä maisemista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe