Oksakoskella havaittu urissusi ja penteleen iso vielä. Jolkotteli Vimpeliin päin.
Susi perhossa
7
1041
Vastaukset
- Anonyymi
Kaustisen palstan mukaan ei ole susia missään
- Anonyymi
Niin, mitä sitten? Ainahan niitä jossakin liikkuu ja osuu jonkun näkökenttään. Onnekas hän joka suden näkee.
- Anonyymi
Nyt yleinen liikekannallepano. Kaikista rohkeimmat metsästäjät koiraa etsimään. Sulkutila ja ulkonaliikkumiskielto Perhoon. Ei olla Helsingissä, missä susi voi jolkutella päivännäön aikaan, ilman että suurempaa paniikkia aiheuttaa.
- Anonyymi
Perhoon ei kannata suden kuljeskella. Samaa sutta kun ei yleensä siellä monesti nähdä.
- Anonyymi
Ei riitä metsästäjien rohkeus muuhun kuin koiraeläinten teurastukseen laittomasti. Siihen kun ei tarvita minkäänlaista rohkeutta tai urheutta. Vanhat akatkin hoitais saman luudanvarrella.
- Anonyymi
Täällähän ” kovikset” uskaltaa huudella puskista.
- Anonyymi
Voin tulla keskelle Perhoa jos niin haluat. Missä se Perhon keskusta oikein on?
Pontikkatehtaasta länteen?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043