Kiinassa rakennetaan koko kaupunki samassa ajassa kun tääl yks silta ja katu korjaus
Hidasta korjausta
Anonyymi
4
169
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinassa työntekijöillä ei ole vaihtoehtoja. Se on se ero.
- Anonyymi
Yksityiset yritykset kyllä tekevät ripeästi, mutta kaupungin hommat kestää ja kestää, ja ukkoa on nojailemassa lapioon tai tupakkatauolla jatkuvasti.
- Anonyymi
Kaupunki ei nykyään itse tee juuri mitään, ainoastaan hankitaan ensin suunnittelija ja rakoitsija ja tarkistetaan taustat ja hoidetaan sopimukset, vakuudet ynm. ja tietysti valvotaan se homma että menee lakien ja asetusten mukaan.
- Anonyymi
Ei taida Kiinassa olla työaikalait työntekijän puolella niinkuin meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233081Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122179Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712043Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001863Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761593Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401376Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151309Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111105
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076