Vuonna 1984 PASI OSMO

Anonyymi

Sanoi minulle vuonna 1969 syntyneelle poikalapselle Kauhajoella, jolloin olin vasta 15-v. niin hän sanoi sanatarkasti ---》No..kyllä sinä olet vaan JARMO SÄISÄ, mutta KUKA se oli se Bodomin PIERUHAHMOTTELIJA, joka lähti sen HUUMEPOLIISIN peräaukosta tippuen sinne Muurahaisten ja Hämähäkkien sekaan ja suurentuu ja Hahmotteli niitä Lihaksiaan ja vetäisi Sormillaan Vasemman käden sormien välistä ja KATSOI Vasemmalle päin ja Hahmotti sinut ollessasi 10-v. vaikka ET ole vielä syntynytkään niin hahmotti sinut VASEMMALLE Seitsemän metrin päähän Ilmasta katsottuna SEINÄKELLON numero SEITSEMÄÄN. Sitten PASI ILOMÄKI/LAITAMÄKI huusi minulle samaisena vuonna Otontienkartanon lähistöllä olevan Omakotitalon edustalla, että KYLLÄ SE BODOMIN PIERUHAHMOTTELIJA PITÄÄ SELVITTÄÄ, KUN SE ON JÄRJESTELLYT NIITÄ Bodomin MURHIA!! KAJAANI vuonna 2015..Harmaatukkainen nuori mies sanoi minulle Lehtikankaan R-Kioskin oviaukossa poistumisen aikana..laittoi ensin sormet Vasemman käden Sormien väliin ja vetäisi sormet pois ja Vasemmalle päin katsoessaan sanoi minulle, kun kiinnitti SUURTA HUOMIOTA ulkonäkööni niin sanoi minulle, että Sinulla on vain OIKEUS saada pieniä Voittoja Veikkauksesta. Vuonna 2008 katsoin Vasemmalle päin ja minua iskettiin Nyrkillä kasvoihin ja Kajaanin POLIISI ei tutkinut Rikosta RIKOKSENA vaan oli TÄYSIN samaa mieltä Pahoinpitelijöiden kanssa, että minä olin se KÄRPÄSEN kokoiseksi tipahtanut Bodomin Pieruhahmottelija, joka Tappeli Muurahaisten ja Hämähäkkien kanssa Bodomin polulla ennen Suurentumistani ja Hahmottelen Lihaksiani eli Kokonaisvaltaisesti katsottuna sieltä 1970- Luvulta alkaen ollaan puhuttu näihin päiviin asti eli 5 Viiden Vuosikymmenen ajan minun Vasemmalle päin katsomisestani ennen Syntymääni tapahtuneisiin asioihin katsottuna Syyllistämällä minua Esim. Bodomin asioista ja sitten kyselemällä, että Kuka se sitten oli ollut lähtenyt pois sieltä? Olen jättänyt myös tuon asian Kokonaan pois, koska ennen Syntymääni tapahtuneet asiat eivät ole REALISTISESTI katsottuna yhtään missään mielessä Päteviä minun elämääni katsottuna. Olen antanut KORKEIMMILLE VOIMILLE työtehtävän muiden Maapallon IHMISTEN minua Lukuunottamatta Vasemmalle päin Katsomisesta tavalla tai toisella asiassa KAAMOKSEN JUMALA eli Maailmanlopun ASTEROIDI yhteen kysymykseen liittyen SYYTÖKSIEN, 5:n Vuosikymmenen aikaisen EPÄOIKEUDENMUKAISEN käyttäytymisen johdosta ja sekä, että, syntymäni jälkeisten TAPPOJEN, MURHIEN, PEDOFIILIAN, RAISKAUKSIEN, TERRORISMIN (Wtc-Isku 2002) ja, että olisin PAHA Ihmislajin edustaja eli KUKA SE OLI OLLUT LÄHTENYT AIKOINAAN POIS SIELTÄ? JUMALAT tutkivat Ihmislajin katsomista VASEMMALLE päin tavalla tai toisella sekä, että Oikealle päin ja eteenpäin, alaspäin, ylöspäin ja KAIKKIIN väli-ilmansuuntiin KATSOMISTA asiassa Maailmanlopun ASTEROIDI 2045-2068. Sanoin George W. Bushin SUOMALAISSUKULAISEN mökissä vuonna 1984, että DONALD J. TRUMPISTA PITÄÄ TULLA PRESIDENTTI ja SANOIN myös, että JUMALAT TEKIVÄT MINUSTA IHMISEN. Aikoinaan, kun ensin oli Universe eli 1. Alkuräjähdys niin Mustista aukoista tuli 7 Kpl:tta Avaruusolentoja, joista 5 Maailmankaikkeutta rakentanutta Jumalaa on Tuhoutunut. Maailmankaikkeus käsittää Kaiken olemassaolon..Esim.Evoluutio. Jumalat rakensivat ensin 2 Aurinkoa, jotka räjähtivät ja 3 Sykkii vielä n. 950 000 vuotta, jolloin se sammuu ja kaikki olemassa olevat Planeetat myös Kotiplaneettamme Maapallo muuttuu samantien ABSOLUUTTISEEN nollapisteeseen eli JÄÄPALLOKSI. Sen Mökkiasian vuonna 1984 Järjestivät ne 2 olemassaolevaa Jumalaa. Se mitä sanoin niin Jumalat tallensivat ja ajan saatossa ne asetettiin toimeenpantavaksi. Silloin, kun kuulin ensimmäisen kerran Radiosta Herrasmiehen nimen DJT niin Heti välittömästi Kantavalla äänensävylläni toistin ne sanat..naapurusto kuuli..jotka olivat jo sanottu vuonna 1984 Mökissä täällä Suomessa siis DONALD J. TRUMPISTA PITÄÄ TULLA PRESIDENTTI ja useasti toistettuna äänellisesti KAHDEN JUMALAN LÄSNÄOLLESSA JUMALAT TEKIVÄT MINUSTA IHMISEN, jolla tarkoitin Etupäässä Itseäni. Jumalat ovat aina liikkuneet Hengitysilmassa, jonka aikoinaan muodostivat Kaikelle tulevalle elolliselle. Jumalat aikoinaan Järjestivät Sateenkaaren väreissä Taivaan Väriä ja päätyivät lopullisesti Nättiin TyttöSiniseen. Jälkeenpäin järjestettiin Revontulia, jotka ovat ikäänkuin jäänteitä Värikkäästä Taivaasta. Taisin olla Liian HYVÄ Rippikoulun Jeesus Kristuksesta päivittäinen PUHUJA, kun anastettiin sittemmin Rippikoulu omaisuuteni. Joulunäytelmäkin piti minun avata SUUREN Yleisön edessä ja saattaa loppuun ja KAIKKI olivat Tyytyväisiä niin tässä Yleisössä vuonna 1984 oli ihmisiä samassa suunnassa ja samassa paikassa minusta Katsottuna Hurraamassa ja Motorinen käyttäytyminen myös TÄYSIN samanlaista, vaikka eri Ihmisiä kyseessä, kuten tässä Euroviisukilpailussa Kappaleella Hard Rock Hallelujah. Raamattua Mustaa Valkoisella ---》Black Bible.

21

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika lyhyt viesti..pitäisi varmaankin vaihtaa Iloon & Valoon siis Rakkauteen ja Rauhaan eli Red Bible 😃😀😄😍🥰🤩🤣😂😅😁😆🙃🙃🙃🙃🙃🙂😉😉

    • Anonyymi

      Suhteellisen sakeaa settiä.

    • Anonyymi

      Muistathan mitä joskus sinulle sanoin että olet menetetty tapaus.

      • Kiitoksia, kun kerroit Itsestäsi. Syy Miksi kirjoitit on Yksiselitteinen ---》elät MieliSairaassa Fantasiamaailmassa, jossa ajattelet, että olisin Mielikuviesi kaltainen ja sitten, kun kerron Totuuden Itsestäni, että Mikä on Totta niin se on Totta ja se mikä EI ole Totta niin Minä en ole mikään Yliluonnollinen mikä kuka lie Hahmottelija. Sairauttasi lisää se, kun Mielikuvasi ovat minusta ennen Syntymääni. Mene Hoitoon.


    • Anonyymi

      Oletko harkinnut VKK ehdokkuutta?

      • Anonyymi

        Ajattelin persuihin liittyä


    • Anonyymi

      Oliko se pizzanpaistaja jotenkin mukana tässä? Joskus 80-luvulla tapahtui. Teki kyllä parhaat pizzat eikä laittanu rucolaa päälle.

      • Jatka kirjoittamista vaikka Ylihuomenna!! Anna kuolleiden Ihmisten olla Rakkaassa siunauksessa ja Levossa tai Jeesus Kristus tekee Sinusta SOKEAN. Jeesus Kristus paransi Sokeita elinaikanaan ja osaa tehdä sen myös toisinkin päin. Hän istuu Jumalan Oikealla puolella ja Rankaisee Ihmisiä Vääryyksistä ja Raakuuksista.


      • Me Säisät olemme saaneet Vanhemmiltamme ITSENÄISEN ELÄMÄN vaatimukset, jotka olemme täyttäneet kaikkinensa Esim. Lakisääteinen asevelvollisuus ja tässä asiassa olisin tällä hetkellä 1. Leijonan Kenraali ja olinkin Yksikön Päällikölle erittäin suuri pettymys, kun en ensinnäkin hänen Määräyksestä/Käskystä lähtenyt Aukkiin..Rukkiin..Mahd. Kouluttautunut Yksikön Päälliköksi eli olisin samalla Istuimella, kuin Ylil. J. Juutilainen...Itsenäisyydestä ---》Itsemääräämisoikeus eli autonomia tarkoittaa ihmisen tai ihmisryhmän oikeutta määrätä itseensä liittyvissä asioissa. Muilla moraalisilla toimijoilla on velvollisuus kunnioittaa yksilön tai ryhmän itsemääräämisoikeutta, ja periaate kuuluu näin ollen velvollisuusetiikan piiriin. SUOMI vetäkööt Vittunsa päähän vaikka Ylihuomenna, kun ollaan HÄIRITTY minun Itsemääräämisoikeutta eri Vuosikymmenten aikana Esim. PÄÄNI liikkeet eli siis Miten minun pitäisi Liikuttaa PÄÄTÄNI Kajaanissa, Rovaniemellä, Kuusamossa, Vaalassa, Koko Kainuussa, Kuopiossa, Etelä-Pohjanmaalla ja Etelä-Suomessa ja Ulkomailla ja Oikeastaan Hyvä, että Maapallo siirtyy AURINKOON päin ensi alkuun 2,4 Km/h Vuosittain kohti TUHOA , koska Te muut Maapallon Ihmiset katsotte ETEENPÄIN.


      • Anonyymi
        J1969S kirjoitti:

        Me Säisät olemme saaneet Vanhemmiltamme ITSENÄISEN ELÄMÄN vaatimukset, jotka olemme täyttäneet kaikkinensa Esim. Lakisääteinen asevelvollisuus ja tässä asiassa olisin tällä hetkellä 1. Leijonan Kenraali ja olinkin Yksikön Päällikölle erittäin suuri pettymys, kun en ensinnäkin hänen Määräyksestä/Käskystä lähtenyt Aukkiin..Rukkiin..Mahd. Kouluttautunut Yksikön Päälliköksi eli olisin samalla Istuimella, kuin Ylil. J. Juutilainen...Itsenäisyydestä ---》Itsemääräämisoikeus eli autonomia tarkoittaa ihmisen tai ihmisryhmän oikeutta määrätä itseensä liittyvissä asioissa. Muilla moraalisilla toimijoilla on velvollisuus kunnioittaa yksilön tai ryhmän itsemääräämisoikeutta, ja periaate kuuluu näin ollen velvollisuusetiikan piiriin. SUOMI vetäkööt Vittunsa päähän vaikka Ylihuomenna, kun ollaan HÄIRITTY minun Itsemääräämisoikeutta eri Vuosikymmenten aikana Esim. PÄÄNI liikkeet eli siis Miten minun pitäisi Liikuttaa PÄÄTÄNI Kajaanissa, Rovaniemellä, Kuusamossa, Vaalassa, Koko Kainuussa, Kuopiossa, Etelä-Pohjanmaalla ja Etelä-Suomessa ja Ulkomailla ja Oikeastaan Hyvä, että Maapallo siirtyy AURINKOON päin ensi alkuun 2,4 Km/h Vuosittain kohti TUHOA , koska Te muut Maapallon Ihmiset katsotte ETEENPÄIN.

        Pieruhahmottelija vai kakkipöksyli oliko kumpikin vai toinen vain kenraalien verestä valan vannonut 1975 kun Rostovin kentällä kokoontui Bodomin Seppo ja seitsemän Purolan poikaa ilman oikeita päitä vaan heinätupot tilalla? Oliko totta vai keksinkö itse kun otin yhden kutakin siskoni miehen lääkepurkeista valmiina taistelemaan Siilasvuon rinnalla kohti vapautta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pieruhahmottelija vai kakkipöksyli oliko kumpikin vai toinen vain kenraalien verestä valan vannonut 1975 kun Rostovin kentällä kokoontui Bodomin Seppo ja seitsemän Purolan poikaa ilman oikeita päitä vaan heinätupot tilalla? Oliko totta vai keksinkö itse kun otin yhden kutakin siskoni miehen lääkepurkeista valmiina taistelemaan Siilasvuon rinnalla kohti vapautta!

        Onko Purola Moskovan Pääkaupunki?


      • Anonyymi
        J1969S kirjoitti:

        Onko Purola Moskovan Pääkaupunki?

        on tottakai


      • Anonyymi kirjoitti:

        on tottakai

        Äitisi oli, kun sinut synnytti 😂😂😂😂😂😂😂ht75ukckjg8547hgk 35873607568865432478743321¹357890099076421134580653


    • Anonyymi

      Se sanoi myös että olet räyhäävä laardipallero ja oikeessahan tuo oli.

      • Jatka kirjoittamista vaikka Ylihuomenna!! Anna kuolleiden Ihmisten olla Rakkaassa siunauksessa ja Levossa tai Jeesus Kristus tekee Sinusta SOKEAN. Jeesus Kristus paransi Sokeita elinaikanaan ja osaa tehdä sen myös toisinkin päin. Hän istuu Jumalan Oikealla puolella ja Rankaisee Ihmisiä Vääryyksistä ja Raakuuksista...


      • Äitisi oli, kun sinut synnytti 😂😂😂😂😂😂😂ht75ukckjg8547hgk 35873607568865432478743321¹357890099076421134580653 ...... ...... ........... ..... .. ...... .. ....


    • Anonyymi

      Kuulutteko te mylliskirkkoon?

      • Jfoocnnckl kfuo g÷okv lgh


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2043
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      253
      1680
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      65
      1670
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1492
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1423
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1213
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      46
      1187
    Aihe