Siis... ymmärtäkää mitä seksuaalinen painostus on. pliis.
Keskustelu joka kävin jätkän kanssa:
- haluun sua nyt. voidaanks me panna tässä ja nyt
- en mä oikeen tiiä
- mikset, eks sä haluu
- ei se sitä oo
- vaan?
-en mä tiiä
- mikä sua siin pelottaa? noi tyypit alhaal? kyl me kuullaan jos ne tulee ylös.
- nii kai
-joten haluuks sä?
- en tiiä
- no kuka sen sit tietää?
- en tiiä
- no.. pitäsi päättää täs vähä niiku nyt haluutko vai et
- nii kai
- joten? haluuks sä
- no kai me voidaan koittaa (minä siis painostettuna tilanteessa, jossa en uskalla enkä viittis sanoa jätkälle ei, kun viimeks sitä jäi vaivaamaan se kun en halunnut harrastaa seksiä sen kanssa vaik se ois halunnut**)
jätkä siis neitsyt, mä en, joten tiiän vähän mitä oltiin tekemässä. seksin aikana sit kysyin tyypiltä et haluuko se koittaa jotain muuta asentoo. vastas ettei tiiä ja mä vaan tokasin et: "ei se haittaa, voidaan jatkaa näinkin." (niin kun oisin toivonut jätkän tekevän saman jo vähintää toisen "en tiiä" -vastauksen kohdalla.)
[koska jos et oo varma haluutko vai et, ootko valmis siihen vai et, sano ei. jos oot epävarma, sano ei. en tiiä=ei siinä kohtaa kun sä oikeesti tiiät olevas valmis, tiiät varmasti et sä haluat sitä, on ok sanoa joo. mut jos sä oot epävarma, vaikka oisit vähän enemmän joo:n puolella, sano ei.
jos sun kumppani sanoo sulle ettei tiedä haluuako tai onko valmis ja miettii vielä, pliis sano sille lempeesti ettei teiän tarvi tehä sitä nyt ja teette sen kun se on valmis. tee sen olo mukavaks ja ymmärretyks sun seurassa äläkä sano et "voidaan kokeilla rauhas ja jos se ei tunnu oikeelta niin voidaan lopettaa." sano vaan suoraan et teette sen joskus toiste sitten.]
**tän viime kerran jälkeen siis tyyppi kyseli multa snäpissä jäiks mua vaivaa tai kaduttaa joku mitä tehtii tai jätettiin tekemättä. vastasin suoraan et ei ja totta kai kysyin sit et mitä se on mieltä. sano et jäi vaivaamaan se kun oli vähän "eroottiset tunnelmat" muttei sit jatkettu siitä sen pidemmälle. eikä sanonu tästä vaan kerran vaan myöhempinä päivinä edellee voivotteli sitä ettei sillon harrastettu seksii ja laitto mulle viestejä vähän välii et miten kuuma oon ja miten se haluis mua niin paljon.
nojaa päätin luottaa tähän jätkään kuitenki ja antaa toisen mahiksen kun sano ettei haluu painostaa mua mihinkään tai tee mitään mitä en haluu.
kaiken tän lisäks annoin sille 3krt handjobin ja otin suihin koska jätkä vaan oli et "kaveri heräs taas, pitäskö sille tehä jotain"
näitä ei edes kiinnosta et olinko kuinka saatanan silmät ristissä iha nukahtamispisteessä ku jos kaveri herää ni sille on tehtävä jotain. ja hei vink vink, pitää lähtee tuossa tunnin päästä eikä tiiä koska nähään seuraavan kerran ni pitäskö tehä vielä kerran.
Seksuaalinen painostus
Anonyymi
0
630
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt721814Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1101655Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942521245Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821202Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2351173Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451087- 2121054
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293912Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221890- 56767