Seksuaalinen painostus

Anonyymi

Siis... ymmärtäkää mitä seksuaalinen painostus on. pliis.

Keskustelu joka kävin jätkän kanssa:
- haluun sua nyt. voidaanks me panna tässä ja nyt
- en mä oikeen tiiä
- mikset, eks sä haluu
- ei se sitä oo
- vaan?
-en mä tiiä
- mikä sua siin pelottaa? noi tyypit alhaal? kyl me kuullaan jos ne tulee ylös.
- nii kai
-joten haluuks sä?
- en tiiä
- no kuka sen sit tietää?
- en tiiä
- no.. pitäsi päättää täs vähä niiku nyt haluutko vai et
- nii kai
- joten? haluuks sä
- no kai me voidaan koittaa (minä siis painostettuna tilanteessa, jossa en uskalla enkä viittis sanoa jätkälle ei, kun viimeks sitä jäi vaivaamaan se kun en halunnut harrastaa seksiä sen kanssa vaik se ois halunnut**)

jätkä siis neitsyt, mä en, joten tiiän vähän mitä oltiin tekemässä. seksin aikana sit kysyin tyypiltä et haluuko se koittaa jotain muuta asentoo. vastas ettei tiiä ja mä vaan tokasin et: "ei se haittaa, voidaan jatkaa näinkin." (niin kun oisin toivonut jätkän tekevän saman jo vähintää toisen "en tiiä" -vastauksen kohdalla.)

[koska jos et oo varma haluutko vai et, ootko valmis siihen vai et, sano ei. jos oot epävarma, sano ei. en tiiä=ei siinä kohtaa kun sä oikeesti tiiät olevas valmis, tiiät varmasti et sä haluat sitä, on ok sanoa joo. mut jos sä oot epävarma, vaikka oisit vähän enemmän joo:n puolella, sano ei.
jos sun kumppani sanoo sulle ettei tiedä haluuako tai onko valmis ja miettii vielä, pliis sano sille lempeesti ettei teiän tarvi tehä sitä nyt ja teette sen kun se on valmis. tee sen olo mukavaks ja ymmärretyks sun seurassa äläkä sano et "voidaan kokeilla rauhas ja jos se ei tunnu oikeelta niin voidaan lopettaa." sano vaan suoraan et teette sen joskus toiste sitten.]

**tän viime kerran jälkeen siis tyyppi kyseli multa snäpissä jäiks mua vaivaa tai kaduttaa joku mitä tehtii tai jätettiin tekemättä. vastasin suoraan et ei ja totta kai kysyin sit et mitä se on mieltä. sano et jäi vaivaamaan se kun oli vähän "eroottiset tunnelmat" muttei sit jatkettu siitä sen pidemmälle. eikä sanonu tästä vaan kerran vaan myöhempinä päivinä edellee voivotteli sitä ettei sillon harrastettu seksii ja laitto mulle viestejä vähän välii et miten kuuma oon ja miten se haluis mua niin paljon.

nojaa päätin luottaa tähän jätkään kuitenki ja antaa toisen mahiksen kun sano ettei haluu painostaa mua mihinkään tai tee mitään mitä en haluu.

kaiken tän lisäks annoin sille 3krt handjobin ja otin suihin koska jätkä vaan oli et "kaveri heräs taas, pitäskö sille tehä jotain"
näitä ei edes kiinnosta et olinko kuinka saatanan silmät ristissä iha nukahtamispisteessä ku jos kaveri herää ni sille on tehtävä jotain. ja hei vink vink, pitää lähtee tuossa tunnin päästä eikä tiiä koska nähään seuraavan kerran ni pitäskö tehä vielä kerran.

0

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tirkistelijä T...

        Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
        Haapavesi
        3
        1864
      2. Liian kiltti.. ?

        Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
        Sinkut
        230
        1527
      3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

        Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
        Maailman menoa
        242
        1486
      4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
        Oulu
        50
        1379
      5. Pääsit nainen todella

        lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
        Ikävä
        105
        1308
      6. Kiitos, kun paljastit

        Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
        Ikävä
        11
        1179
      7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

        Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
        Maailman menoa
        282
        1142
      8. En saa unta kun ajattelen

        Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
        Ikävä
        66
        1123
      9. Voiko 40 tai yli

        Enää rakastua vai onko se jo game over?!
        Ikävä
        154
        1121
      10. Trallalaa kesä on

        Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
        Ikävä
        190
        899
      Aihe