Hyvin vedit, Helmeri! Yritit pärjätä ns. rehellisellä pelillä, mutta se ei nyt riittänyt. Pisteet kalastushommista ja eräjormailusta.
https://www.suomi24.fi/viihde/selviytyjat-tippuja-helmeri-pirinen-tilittaa-avoimena-olen-eniten-tyytyvainen-etten-muuttanut?s24
Selviytyjät-tippuja Helmeri Pirinen tilittää avoimena: "Olen eniten tyytyväinen, etten muuttanut..."
16
2555
Vastaukset
- Anonyymi
Helmeri on supersymppis. Harmi kun tippui.
- Anonyymi
liian kiltti,toivattavasti nälissään kirmailevat saarella,
- Anonyymi
Kukahan nyt käy kaupassa ostamassa ruoat? Ai niin, eihän siellä saarella ole ruokakauppaa.... No, ehkä se tulee mieleen vasta sitten, kun on nälkä.
- Anonyymi
Hyvä tyyppi,hyvä että tippui.Nyt alkoi Selviytyjissä tapahtua.Ollut tylsä tähän asti.Hienoa ja tsemiä jatkajille....
- Anonyymi
No jaa, laskelmoiva kaveri. Keksinyt itse olevansa jonkinlainen "tosi-tv-somejulkkis" ja nyt harmittaa kun joku pisti pihalle leirileikeistä. Oli varmaan iso osuma, kun oli itselleen kertonut olevan ennakkosuosikki. Mies on yhtä kalpea, hajuton ja mauton kuin ulkomuotonsa. Nyt "scootti" piiloon ja kunnon töihin...on jo aikuinen.
- Anonyymi
Mulla on täydellinen immuniteetti tyhmiin ihmisiin, muhun ei tyhmyys tartu millään, en siksi tarvi rokotteita.
Mulla ei oo pleikkarii enkä ole katsonut elokuvia joista masdat innostuu, harry potterit, unelmien pelikirjat, tarut sormusten herrasta, tähtien sodat jää ikuisesti näkemättä, leffakokoelmassa jotain tuhannen leffaa, mutta mitään paskafantasiaa se ei sisällä. Raja urpojen ja fiksujen välillä on näin helppo vetää, fantasioista tykkäävät ihmiset on aivopestyjä fanaatikkoja.
Uuno Turhapuro leffoissa on sitä jotain. - Anonyymi
Mukavan oloinen kaveri, jonka sinisilmäisyys vaati taas veronsa.
- Anonyymi
Kiljuin täällä sohvalla käytä nyt se koskemattomuus amuletti ,vaan ei luotti liikaa itseensä,mikä on liikaa tuolla ,kun kaikki vääntää omaan pussiin ,ei kannata luottaa kehenkään.
- Anonyymi
Helmeri on hyvä tyyppi.
- Anonyymi
Mitä rehellistä, kieroili siinä kuin mutkin ja naiset pärjää vain kieroilemalla, Paul saattaa jopa voittaa kyvyillään. Hölmö Helmeri kun luotti naisiin eikä käyttänyt amulettia.
- Anonyymi
Iha ntäyttä paskaa koko ohjelma
- Anonyymi
Helmeri on vaan semmoinen julkisuushakuinen piimäpää ja äo ei kovinkaan korkealla. Jouti jo viimein pihalle! Formaatin tuotannosta tiedän tosiasian, että kuvauksia on editoitu rankalla kädellä ja oikeasti heille tarjotaan kuvausten välissä normi ruokaa ja röökitkin maksaa tuottaja. Tosin se tapahtuu silloin kun kamerat ei käy!Paikka on sinänsä turvallisempi kuin Yyterin ranta ja mitään ötököitä ei liiku lähimaillakaan. Ihmisille tosin uskotellaan suomeen muuta vilauttelemalla kuvakaappauksia liskoista käärmeistä etc. mutta ne on vaan kopsattu luontofilmeistä.
- Anonyymi
Ja lentävät lehmät on editoitu pois kuvasta!
- Anonyymi
juu..rehellisenä tässä kierojen ja surkimusten maailmassa ..on taito laji.mutta se uni
jess levollinen .pitkä .sikeä kuin lapsen. annetaan vain hyville ,,,,,TIEDOKSI - Anonyymi
Matka muisto ikävä sanoa mut jos mulla ois isä joka ei olisi pitäny mitään.yhteyttä ja ilmeisti ei ole maksanut penniäkään elatus maksuja vaikka on koko ajan tiennyt että.tälläinen helmeri sini silmä.on.niin en viitsi mainostaa
- Anonyymi
Niin ja hän ei löytänyt mitään sukulaisia vaan joku utelias sukulainen hoksas hänet oliko se nyt hänen isänsä tytär aika noloa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681