Siskoni on noita - dvd

Haltia

Voi ei!Monet ovat varmaankin kuulleet, että tänään ilmestyvässä ruotsinkielisessä Siskoni on noita - dvd:ssä saattaisi olla myös suomenkieliset teksit (siis vain kannet ym olisi ruotsiksi, kyllä ne tietty ihan englantia puhuvat)..No, tänään on ilmoitettu, sen ilmestymispäivänä siis, ettei siinä ole suomenkielisiä tekstejä. Voihan säälin pippurit!
Aiotteko te ostaa kuitenkin sen tuotantokausi-dvd:n, vaikka sen alkuperäisen, missä on kansi ym englanniksi?Minä aion, sillä ei sitä välttämättä ikinä julkaista suomenkielisten tekstien kera!
Ja sitä paitsi, vaikka julkaistaisiinkin, niin minä sitten myisin sen alkuperäisen ja ostaisin niillä rahoilla sen suomenkielisen.
No, vastailkaa!

5

2718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita(kin)diggari

Tuskin kannattaa hirmusti murehtia suomenkielisten tekstien puutetta. Kuitenkin sarjassa suht "helppo" englanti, ja englanninkielinen tekstityskin auttaa aikalailla. Ja tiiviisti kun jaksaa katsoa, niin kyllä sitä kieltä jää päähänkin :). Itellä odottelemassa 100 tuntia star trekkiä med svenskt text (eli katson ilman tekstejä ;).

Ja on tossa se etu että jos joku vielä urputtaa tv:n katsomisesta niin voit hyvällä omallatunnolla sanoa "suu kii, englanninopiskelu pahasti kesken".

• Milla

Hei,

Tilasin itse myös tuon siskoni on noita dvd:n eikä siinä tosiaankaan ole noita suomenkielisiä tekstejä (mikä ei kylläkään haittaa minua). Ilmeisesti finnkino on taas laiminlyönyt velvollisuutensa ja siksi tulevissa kausissakaan ei tulla suomenkielisiä tekstejä näkemään.

Toinen kausi julkaistaan Hollannissa jo 16.06.2005 ja sen voi tilata vaikkapa www.dvdzone2.com nimisestä liikkeestä.

• katja_marita

harmi.. oon tilaamassa ton ekan kauden.. haluisin niihin suomenkieliset tekstit, vaikka pärjäähän sitä ilmanki.. oon oottanu ihan sika kauan noita jaksoja dvdllä.. jos oisin tienny että niitä ei saa suomenkielisillä teksteillä, oisin voinu tilaa ne jo aikaa sitten jostain muualta...

• Phoebe

Moi! Aion odotta, että se ilmestyy suomella vaikka englantia hyvin ymmärränkin. Luultavasti ymmärtäisin heidän puheesta 3\4 osaa.... jos ei suomenkielistä ala kuulua tilaan englannin kielisen!

• Ainuzka

Moipz kaikki!! Tiiättekö onko suomen kielistä tekstitystä tulossa?:D
      Muuten ostan sen enkun kielisen..Yhdessä dvd:ssä on suomenkielinen teksti..Siinä toisen tuotanto kauden jaksoissa..Mutta haluisin ekan tuotanto kauden..!!Aatelkaa sellane dvd-maksaa melkei viiskypää...No, kaikki siskoni on noita fanit kirjotelkaa...:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3808
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      28
      3143
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      284
      3026
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2000
    5. 243
      1741
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      6
      1540
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      1322
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1311
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      39
      1122
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      4
      1091
    Aihe