Siskoni on noita - dvd

Haltia

Voi ei!Monet ovat varmaankin kuulleet, että tänään ilmestyvässä ruotsinkielisessä Siskoni on noita - dvd:ssä saattaisi olla myös suomenkieliset teksit (siis vain kannet ym olisi ruotsiksi, kyllä ne tietty ihan englantia puhuvat)..No, tänään on ilmoitettu, sen ilmestymispäivänä siis, ettei siinä ole suomenkielisiä tekstejä. Voihan säälin pippurit!
Aiotteko te ostaa kuitenkin sen tuotantokausi-dvd:n, vaikka sen alkuperäisen, missä on kansi ym englanniksi?Minä aion, sillä ei sitä välttämättä ikinä julkaista suomenkielisten tekstien kera!
Ja sitä paitsi, vaikka julkaistaisiinkin, niin minä sitten myisin sen alkuperäisen ja ostaisin niillä rahoilla sen suomenkielisen.
No, vastailkaa!

5

2818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita(kin)diggari

Tuskin kannattaa hirmusti murehtia suomenkielisten tekstien puutetta. Kuitenkin sarjassa suht "helppo" englanti, ja englanninkielinen tekstityskin auttaa aikalailla. Ja tiiviisti kun jaksaa katsoa, niin kyllä sitä kieltä jää päähänkin :). Itellä odottelemassa 100 tuntia star trekkiä med svenskt text (eli katson ilman tekstejä ;).

Ja on tossa se etu että jos joku vielä urputtaa tv:n katsomisesta niin voit hyvällä omallatunnolla sanoa "suu kii, englanninopiskelu pahasti kesken".

• Milla

Hei,

Tilasin itse myös tuon siskoni on noita dvd:n eikä siinä tosiaankaan ole noita suomenkielisiä tekstejä (mikä ei kylläkään haittaa minua). Ilmeisesti finnkino on taas laiminlyönyt velvollisuutensa ja siksi tulevissa kausissakaan ei tulla suomenkielisiä tekstejä näkemään.

Toinen kausi julkaistaan Hollannissa jo 16.06.2005 ja sen voi tilata vaikkapa www.dvdzone2.com nimisestä liikkeestä.

• katja_marita

harmi.. oon tilaamassa ton ekan kauden.. haluisin niihin suomenkieliset tekstit, vaikka pärjäähän sitä ilmanki.. oon oottanu ihan sika kauan noita jaksoja dvdllä.. jos oisin tienny että niitä ei saa suomenkielisillä teksteillä, oisin voinu tilaa ne jo aikaa sitten jostain muualta...

• Phoebe

Moi! Aion odotta, että se ilmestyy suomella vaikka englantia hyvin ymmärränkin. Luultavasti ymmärtäisin heidän puheesta 3\4 osaa.... jos ei suomenkielistä ala kuulua tilaan englannin kielisen!

• Ainuzka

Moipz kaikki!! Tiiättekö onko suomen kielistä tekstitystä tulossa?:D
      Muuten ostan sen enkun kielisen..Yhdessä dvd:ssä on suomenkielinen teksti..Siinä toisen tuotanto kauden jaksoissa..Mutta haluisin ekan tuotanto kauden..!!Aatelkaa sellane dvd-maksaa melkei viiskypää...No, kaikki siskoni on noita fanit kirjotelkaa...:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      14
      2013
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      184
      1558
    3. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      152
      1384
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      97
      1308
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1198
    6. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      84
      938
    7. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      49
      902
    8. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      131
      825
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      13
      817
    10. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      813
    Aihe