Siskoni on noita - dvd

Haltia

Voi ei!Monet ovat varmaankin kuulleet, että tänään ilmestyvässä ruotsinkielisessä Siskoni on noita - dvd:ssä saattaisi olla myös suomenkieliset teksit (siis vain kannet ym olisi ruotsiksi, kyllä ne tietty ihan englantia puhuvat)..No, tänään on ilmoitettu, sen ilmestymispäivänä siis, ettei siinä ole suomenkielisiä tekstejä. Voihan säälin pippurit!
Aiotteko te ostaa kuitenkin sen tuotantokausi-dvd:n, vaikka sen alkuperäisen, missä on kansi ym englanniksi?Minä aion, sillä ei sitä välttämättä ikinä julkaista suomenkielisten tekstien kera!
Ja sitä paitsi, vaikka julkaistaisiinkin, niin minä sitten myisin sen alkuperäisen ja ostaisin niillä rahoilla sen suomenkielisen.
No, vastailkaa!

5

2632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita(kin)diggari

      Tuskin kannattaa hirmusti murehtia suomenkielisten tekstien puutetta. Kuitenkin sarjassa suht "helppo" englanti, ja englanninkielinen tekstityskin auttaa aikalailla. Ja tiiviisti kun jaksaa katsoa, niin kyllä sitä kieltä jää päähänkin :). Itellä odottelemassa 100 tuntia star trekkiä med svenskt text (eli katson ilman tekstejä ;).

      Ja on tossa se etu että jos joku vielä urputtaa tv:n katsomisesta niin voit hyvällä omallatunnolla sanoa "suu kii, englanninopiskelu pahasti kesken".

    • Milla

      Hei,

      Tilasin itse myös tuon siskoni on noita dvd:n eikä siinä tosiaankaan ole noita suomenkielisiä tekstejä (mikä ei kylläkään haittaa minua). Ilmeisesti finnkino on taas laiminlyönyt velvollisuutensa ja siksi tulevissa kausissakaan ei tulla suomenkielisiä tekstejä näkemään.

      Toinen kausi julkaistaan Hollannissa jo 16.06.2005 ja sen voi tilata vaikkapa www.dvdzone2.com nimisestä liikkeestä.

    • katja_marita

      harmi.. oon tilaamassa ton ekan kauden.. haluisin niihin suomenkieliset tekstit, vaikka pärjäähän sitä ilmanki.. oon oottanu ihan sika kauan noita jaksoja dvdllä.. jos oisin tienny että niitä ei saa suomenkielisillä teksteillä, oisin voinu tilaa ne jo aikaa sitten jostain muualta...

      • Phoebe

        Moi! Aion odotta, että se ilmestyy suomella vaikka englantia hyvin ymmärränkin. Luultavasti ymmärtäisin heidän puheesta 3\4 osaa.... jos ei suomenkielistä ala kuulua tilaan englannin kielisen!


    • Ainuzka

      Moipz kaikki!! Tiiättekö onko suomen kielistä tekstitystä tulossa?:D
      Muuten ostan sen enkun kielisen..Yhdessä dvd:ssä on suomenkielinen teksti..Siinä toisen tuotanto kauden jaksoissa..Mutta haluisin ekan tuotanto kauden..!!Aatelkaa sellane dvd-maksaa melkei viiskypää...No, kaikki siskoni on noita fanit kirjotelkaa...:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      614
      4343
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3500
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3141
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2961
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2304
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2247
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2231
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2030
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1995
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1963
    Aihe